Inderdaad een onmogelijke opgave. Succes, Nikki!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:00 schreef Liquidootje het volgende:
Oh jeej. Hoe moet ze nu in de voetstappen van Jim treden?
http://nlpop.blog.nl/idol(...)eginnen-star-projectquote:Wat krijg je als je allemaal afvallers uit Idols en soortgelijken samenvoegt? Star Project! Idols-kandidaten Marieke, Charissa, Aaron en I-Jay bundelen de krachten met Lode en Mercia (So You Wanna Be a Popstar) en Lianne (Popstars the Rivals). De zeven vormen samen Star Project, een gelegenheidsproject dat vooral feesten en partijen afgaat om op te treden. Al zijn er ook plannen voor een single.
Van die single zullen ze het niet moeten hebben; niet zomaar zijn deze entertainers afgevallen in de race om het doorbreken. Sterker nog: geen van allen kwam echt heel ver. Alleen Lianne wist door te dringen tot de laatste vijf bij Popstars: the Rivals.
Star Project zal vooral moeten cashen door heel wat schnabbels af te lopen. Een slimme zet. Genoeg discotheken, braderieën en jaarmarkten willen best een paar bekende koppies van tv boeken. Door samen te werken kunnen de kosten worden gedrukt terwijl de vraagprijs best iets omhoog kan. En mochten de boekingen binnenstromen, dan kun je ook nog splitsen met een groep van 3 en een groep van 4 man. Zo kun je in een weekend makkelijk 15 tot 20 optredens afhandelen, kassa!
Marco Verhagenquote:Ex-Idols verzameld in nieuwe boyband
Tv-presentator Marco Verhagen heeft een nieuwe Nederlandse boyband in het leven geroepen. De groep bestaat uit vier ex-deelnemers van het tv-programma Idols.
Om welke Idols het gaat, wil Verhagen nog niet kwijt. "Er zijn vier seizoenen op tv geweest en ik heb de leukste en meest talentvolle krenten uit de muzikale pap gehaald", vertelt hij. "Welke vier het zijn geworden en wat de naam van de groep wordt, maak ik binnenkort bekend."
De 31-jarige Verhagen, die ook radionieuwslezer is voor Novum Nieuws, laat weten dat de eerste single van de heren gepland staat voor begin juni. "Het is een heel commercieel nummer uit Zweden, beetje Abba-achtig. We nemen het op in zowel het Engels als het Nederlands." De Nederlandse teksten schrijft Verhagen samen met zangeres en tekstschrijfster Lisa Boray, die de band ook over de zang adviseert. Boray is momenteel te zien als jurylid in het tv-programma Twinzz.
De nadruk bij de nieuwe jongensgroep ligt volgens Verhagen niet op de choreografie, maar op de muzikaliteit. "Ze zingen niet alleen geweldig, maar een aantal van de jongens bespeelt ook een muziekinstrument. Dus we kunnen ook een akoestische set met ze doen."
Voor Verhagen, die vorig jaar voor de inmiddels opgedoekte tv-zender Tien het tv-programma Tijd voor Tien presenteerde, is de start van de boyband tevens het begin van zijn eigen agency. "Ik wil met Star Zone het management voor artiesten op me nemen en proberen zo veel mogelijk klussen voor ze te vinden."
John Hoerenkots?quote:
Oh, ik zie dat ik te laat ben, was al om 1 uur.quote:Gratis concert finalisten Idols
- zondag 30 maart 2008
Op koopzondag 30 maart geven Nikki, Nathalie en Charlene (de finalisten van Idols 2008) een gratis concert op het Stadsplein in winkelcentrum Stadshart Amstelveen. De initiatiefnemer, winkeliersvereniging VCP Stadshart Amstelveen, is erg verheugd met dit optreden. Het is uniek dat de finalisten zo snel na de finale in Amstelveen optreden.
De dames zingen tijdens hun optreden solo en samen de nummers die ze hebben gezongen tijdens de live shows zoals: “I Who Have Nothing”, “Proud Mary” en “R.E.S.P.E.C.T” en natuurlijk “Hello World”. Het is een show vol up tempo nummers, afgewisseld met een ballad.
De burgemeester van Amstelveen, Jan van Zanen, zal de drie dames rond 13.00 uur aankondigen. Het gratis optreden zal tot ongeveer 14.00 uur duren. Vanaf 12.15 uur zal Stevie Maxx het publiek opwarmen voor de grote show van de drie Idols finalisten. Na afloop van het Idols optreden verzorgt de horeca van het Stadsplein de verdere muzikale omlijsting. Zo zullen onder andere zanger Ernest en radio Decibel het Stadsplein die middag van muziek voorzien. Het winkelcentrum is zondag 30 maart ook geopend van 12.00 uur tot 17.00 uur.
De winnares Nikki scoort momenteel een nummer-1 hit met “Hello World”. Gordon zei over winnares Nikki: "Hier staat een artiest van onvoorstelbare klasse! Er zit iets in je stem wat mij zo raakt en waar zoveel emotie in zit. Je draagt een liedje niet alleen met je stem, maar met je hele lichaam."
Opvallende finaliste Nathalie kreeg lovende kritieken van de jury en het publiek. Nathalie werd al door jurylid Jerney Kaagman omschreven als "de nieuwe Tina Turner".
De vlak voor de finale weggestemde Charlene heeft zich het zingen al jong eigen gemaakt en dat is terug te horen in haar unieke sound en zangtechniek.
Nope.... als ik het Berichtje van Bas, op de Hyves van Ferry goed begrijp zit het net even andersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:06 schreef BVO het volgende:
Nog meer Idols verzameld:
[..]
Marco Verhagen.
Even een mark my words: Ferry Idols 4.
quote:Reallifesoap voor 'Idol' Neil?
door onze redactie
AMSTERDAM - Hij werd vijfde bij Idols 4, maar misschien komt Neil Hendriks binnenkort terug op tv in een reallifesoap.
Samen met zijn muzikale finale zou de Idols-finalist centraal staan in de serie, meldt Zappen.blog. Bij iedere auditie van de tv-talentenjacht was wel een Hendriks van de partij.
Producent Blue Circle zou het plan hebben opgevat, maar of een verfilming van de familieperikelen een feit wordt, zal nog moeten blijken.
Dus nietquote:Op zondag 30 maart 2008 23:14 schreef happyme28 het volgende:
Nope.... als ik het Berichtje van Bas, op de Hyves van Ferry goed begrijp zit het net even anders
Ja, gisteren al gezien.quote:Op maandag 21 april 2008 20:46 schreef Liquidootje het volgende:
N&C&N bij Ali B. Best wel sletterig alle drie
Aha, nou dan hebben we een blonde mooie (Ferry), een getinte (Sonny), een ietwat alto (Ivar) en dan zoeken we dus nog een rossige (Merijn uit Popstars)? of een zwarte (David uit Idols)?quote:Op zondag 20 april 2008 13:30 schreef BVO het volgende:
[..]
De groep bestaat uit Ferry () en Ivar uit Idols 4, die Sonny uit Idols 3 en nog iemand die ik niet hoorde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |