doe eens normaal zeg, lutserquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Sputnik het volgende:
mooi, dat zwarte mormel heeft niet gewonnen
Als Huub ook kamper is zou het goed kunnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef dronkeykong het volgende:
Is Nikki familie van Huub met die kikkerogen?
Ok danquote:Ik ben aan het werk en moet aan het werk blijven, want heb een deadline
Drink er eentje op mij? En een op Nathalie
daar ben je nu van afquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Zo dat was het. Kutidols heeft mijn zaterdagen geterroriseerd
Is dat zo logisch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
dat "blauwe jurk mens" is Nikki's zusje, vandaar dat ze zo veel in beeld komt
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je in een zwart gat valt op zaterdagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Eindelijk weer eens wat leuks doen op zaterdagavond inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Nee.quote:
Nee normaal zege vier ik mijn leegte op 18-jarige leeghoofden habibies in kroegen en discotheken. Sinds idols 4 lurk ik naar grijze haren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je in een zwart gat valt op zaterdag
Tuurlijk iets waar ze zelf je hart en ziel in kan leggen en niet die commerciele prut van Idolsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij heeft Nathalie al een leuke aanbieding gehad. Ze is me iets te vrolijk
Nou ja, ze krijgt toch een platencontract (net als Charlene), dus ze staat niet helemaal met lege handen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij heeft Nathalie al een leuke aanbieding gehad. Ze is me iets te vrolijk
je zag toch ook steeds die dikke blonde negerin in beeld die familie van natalie is... ja dat is dus logisch.quote:
quote:De publieke belangstelling voor de finale was enorm. Het aantal SMS'jes van stemmers was zo hoog, dat KPN het aanbod tijdelijk niet aankon.
Sowieso staat ze bij Toppers in concertquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
En niet te vergeten die pa van Neil.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je zag toch ook steeds die dikke blonde negerin in beeld die familie van natalie is... ja dat is dus logisch.
En het fascistische broertje van tiffanyquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En niet te vergeten die pa van Neil.
Wat is er met mij ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En niet te vergeten die pa van Neil.
Ik zei: leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso staat ze bij Toppers in concert
Wauwquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee die Nathalie kan een goed Nederlands interview afgeven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef dronkeykong het volgende:
Nikki moet eerst maar een media training nemen. Wordt al moe als ze aan het praten is.
Nou yeuy!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor iemand die zo kort in Nederland isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nee die Nathalie kan een goed Nederlands interview afgeven.
Integratiecursus moet ze volgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Voor iemand die zo kort in Nederland is
Moet je niet treinen spotten
Beetje laat nu kan je niet meer stemmenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef CJ het volgende:
Ik heb nu beide versies binnen, maar moet zeggen dat ik het nummer toch echt beter bij Nathalie vind passen.
krijg je dat weer...zuchtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef aightZz het volgende:
Dit is racistische DIE STOMME WITTE VARKEN HEEFT GEWONNEN KAN NIET NATHALIE YOUR THE BEST NO ONE CAN BEAT U BECAUSE YOUR VIOCE IS SHARPER THEN DAIMANT BLACK IS beautiful
Waar is Verdonk als je er nodig hebtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Integratiecursus moet ze volgen.Haar ma praat overigens een stuk beter Nederlands.
Je gelooft het zelf?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef aightZz het volgende:
Dit is racistische DIE STOMME WITTE VARKEN HEEFT GEWONNEN KAN NIET NATHALIE YOUR THE BEST NO ONE CAN BEAT U BECAUSE YOUR VIOCE IS SHARPER THEN DAIMANT BLACK IS beautiful
quote:Deze video is niet beschikbaar.
Yep, en dat was onze max in Nederland. Denk niet dat we er overheen komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
Uhh Boris was toch echt wel de beste van alle Idols hoor
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
Voor 60000 man is best leuk lijkt me voor henquote:
En wanneer heb ik het eerder over Boris gehad?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Krijg je iets van boris elke keer als je dit zegt?:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:35 schreef BVO het volgende:
Kijk ze eens uit hun dak gaan.
RTL voetbal op -dag #5
Binnen nu en 2 jaar FHMquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:37 schreef floris.exe het volgende:
Wanneer verschijnt Nikki nu in een blad als FHM?
Boris blijft ook mijn favoriete Idol, muzikaal gezien. Alleen jammer van zijn niet al te charmante persoonlijkheid!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
Haha! Veel plezier. Van de week ook gedaan met collega's.quote:
Playboy enzovoort denk ik niet, maar een erotische FHM shoot moet er toch in kunnen zitten?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Binnen nu en 2 jaar FHM
Binnen 2-3 jaar playboy
Binnen 3-5 jaar penthouse
Binnen 6-7 jaar Linda
Binnen 7-8 jaar Milfs for money.
Nikki's uitvoering toen ze gewonnen had ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Nathalie's Hello World was wel tof zeg!
Nathalie is geen verliezer. Zo zou ik het niet bekijken als ik haar was. Die meid heeft echt klasse. Wat zij heeft, daar mogen vele jaloers op zijn. Vond haar vanavond - and over general - echt een geweldige zangeres.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat is Nathalie een goede verliezer trouwensNiet eens een traan terwijl haar hart breekt. Geweldig.
dus als je huilt ben je een slechte verliezer, vreemde uitspraak.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat is Nathalie een goede verliezer trouwensNiet eens een traan terwijl haar hart breekt. Geweldig.
Krijg je wel ontiegelijke spierpijn vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Veel plezier. Van de week ook gedaan met collega's.
I know, nu nog spierpijn in m'n reetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Krijg je wel ontiegelijke spierpijn van
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef Insomniac05 het volgende:
[..]
Boris blijft ook mijn favoriete Idol, muzikaal gezien. Alleen jammer van zijn niet al te charmante persoonlijkheid!
Dat was ook de enige fatsoenlijk uitgesproken zin van Wendy dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:33 schreef Reki het volgende:
Wat een taalfouten maakte die negerin![]()
Wendy: "Jullie zijn hier maar voor 1 ding, om te winnen!"
Nathalie: "Nee! Uhm.. oh... ja boedoel ik"
iets in die richting
Waarmee bestuur jij dat ding?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |