En als zelfs haar tegenstandster nou zegt dat ze echt een warm en lief en eerlijk persoon is, geloof je het dan niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
nathalie
Die doet dat al weken lang.
Yes, it's all yourquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef Liquidootje het volgende:
Heb ik de eer?
Ja Gordon praat geen poep!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef Together het volgende:
Ben het met Gordon eens.
DE HILARITEIT!1quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef W-A het volgende:
KUT NATHALIE ! GA DOOD !
haha, second post, lutsers
Wat doet de vader van Neil hier?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef W-A het volgende:
KUT NATHALIE ! GA DOOD !
haha, second post, lutsers
iid,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk dat Nikki het wint maar hoop Nathalie
Nou ja, alsof die daar ooit zou gaan vertellen dat het een kutwijf is? Dacht het nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En als zelfs haar tegenstandster nou zegt dat ze echt een warm en lief en eerlijk persoon is, geloof je het dan niet?
Hoeft niet hoor, maar ik vroeg het me af
Ik dus precies andersomquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk dat Nikki het wint maar hoop Nathalie
ohhh dat is lullig! stemde je voor nikki?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Ja lekker, ik krijg nu 'helaas, de lijnen zijn gesloten' smsjes als antwoord op mijn smsen van een uur geleden
Je bent een tentbewoner?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef W-A het volgende:
Hé, nu overschrijd je mijn grens hè, ik ben toch godverdomme geen kamper
Dat zal ook best. Maar ik heb bij haar altijd het idee dat ze het aandikt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En als zelfs haar tegenstandster nou zegt dat ze echt een warm en lief en eerlijk persoon is, geloof je het dan niet?
Hoeft niet hoor, maar ik vroeg het me af
Nee Greys heeft slechte smaak, dus do your mathquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
ohhh dat is lullig! stemde je voor nikki?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, alsof die daar ooit zou gaan vertellen dat het een kutwijf is? Dacht het niet
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Ja lekker, ik krijg nu 'helaas, de lijnen zijn gesloten' smsjes als antwoord op mijn smsen van een uur geleden
das dan weer jammer!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee Greys heeft slechte smaak, dus do your math
Klojoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee Greys heeft slechte smaak, dus do your math
Gelukkig had ik voor de zekerheid ook nog maar even een paar keer gebeldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:54 schreef Stranger het volgende:
[..], bij voorbaat al hertellingen eisen.
Helaas stemde ze volgens mij voor Nathaliequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
ohhh dat is lullig! stemde je voor nikki?
Die vertrekt nu op de fiets van huis, zodat hij op tijd voor de uitslag aanwezig isquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig had ik voor de zekerheid ook nog maar even een paar keer gebeld
Dat dusquote:
Kwartiertje nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Is de uitslag er bijna? Het programma is toch al zo ongeveer afgelopen?
Liep een kwartier uit toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik denk toch ook dat Nathalie een behoorlijke aanhang heeft die toch ook behoorlijk wat stemt, dus het zou me ook niet verbazen als Nathalie wint.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef BVO het volgende:
Spannend! Al is hetwmb 85% zeker dat Nikki wint. En ik gun het haar van harte, maar Nathalie..... die heeft gewoon net wat meer bijzonderheid. Zo'n winnaar die je nooit gaat vergeten, itt Nikki.
En dat zeg jij?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef robert2006 het volgende:
soms zijn de reakties over nathalie inderdaad overdreven, maar ze komt soms gewoon als een kleuter over, terwijl ze volwassen is
Nee ze gebruiken de "Wij lopen uit omdat idols zo fuockking belangrijk en populair is" smoes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
En wie won er vorige keer?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef robert2006 het volgende:
soms zijn de reakties over nathalie inderdaad overdreven, maar ze komt soms gewoon als een kleuter over, terwijl ze volwassen is
Don't be cruel... je geeft me hoopquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk toch ook dat Nathalie een behoorlijke aanhang heeft die toch ook behoorlijk wat stemt, dus het zou me ook niet verbazen als Nathalie wint.
En verliefd op Henkjanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
En wie won er vorige keer?
Iemand die babystemmetjes nadeed bij de audities
Ik weet niet, ook als ik die beelden uit Oedenrode zie, denk ik dat Nikki vooral veel meer veelstemmende fans heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk toch ook dat Nathalie een behoorlijke aanhang heeft die toch ook behoorlijk wat stemt, dus het zou me ook niet verbazen als Nathalie wint.
Live finale-uitzendingen lopen eigenlijk altijd uit, bij bijna elk programma.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee ze gebruiken de "Wij lopen uit omdat idols zo fuockking belangrijk en populair is" smoes.
Zo volwassen komt ze niet over als ze spreekt of wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat zeg jij?
En toch vind ik je wel schattig
Moet je niet even komen knorren ipv loeien in het Nathalie topic?
mag ik dan bij je logeren en met je treintjes spelen? haal je treintjes maar op bij je ouders, tsjoek-tsjoekquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat zeg jij?
En toch vind ik je wel schattig
Moet je niet even komen knorren ipv loeien in het Nathalie topic?
Denk ik ook jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet, ook als ik die beelden uit Oedenrode zie, denk ik dat Nikki vooral veel meer veelstemmende fans heeft.
Ik denk serieus dat dat heel erg zou scoren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef Stranger het volgende:
Ach ja, ik vond het commentaar van Gordon wel goed dat Charlene, Nathalie en Nikki maar een meidengroep moeten beginnen.
Nederlandse Sugababes
Nee totaal niet, maar robert2006 ook niet, dus het was nogal grappig dat juist hij het zeiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zo volwassen komt ze niet over als ze spreekt of wel?
Zegt de kleuter met zijn moeh.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef robert2006 het volgende:
Allemaal smoesjes. Vooral bij programma's waar er van te voren een limit is ingesteld voor het stemmen. Het komt binnen op een aantal computers. Computers laten live iets ziet, het enige wat ze nog moeten doen is een naam op een kaartje schrijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Live finale-uitzendingen lopen eigenlijk altijd uit, bij bijna elk programma.
Ik stiekem ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat heel erg zou scoren.
Als Linda, Roos en Jessica al scoorden, scoort dit ZEKER ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat heel erg zou scoren.
Creatiefquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:N[ afbeelding ]A
T[ afbeelding ]H
A[ afbeelding ]L
I[ afbeelding ]E
Moet je eens voor de lol de duitse finale versie kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:02 schreef Karina het volgende:
Dat gerek altijd, word ik altijd zo ontzettend moe van.
Daar hebben ze pillen voor.quote:
irri he, heb ik ook altijd!quote:
wendy..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:03 schreef Koen66 het volgende:
getverdegetverdemme dat geslijm van Martijn cs
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:N[ afbeelding ]A
T[ afbeelding ]H
A[ afbeelding ]L
I[ afbeelding ]E
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Zul je zien dat dat kutsintoedenrode een week lang niks hebben uitgegeven om allemaal 25000 keer te stemmen
Die geef ik net pillen.quote:
Gelukkig hebben ze dan nog Nikkitaarten en gebakjes als troosteten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Zul je zien dat dat kutsintoedenrode een week lang niks hebben uitgegeven om allemaal 25000 keer te stemmen
Commerciele zender hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Jemig, echt kudos voor de presentator die een keer niet tot in den treure rekt en gewoon de naam eruit blert. Dit is echt te saai
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:05 schreef Liquidootje het volgende:
uh uh!
Dat zou epic fail zijn zegquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:06 schreef Klingon het volgende:
Schiet eens op, ik wil voetbal zien.
Ze heeft getekend voor Xfactor, Idols 5 en dansen met sterren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:06 schreef dronkeykong het volgende:
Wendy ik hoop dat dit jou laatste Idols ooit is
Misschien kan ze niet meer uit die jurk komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:06 schreef dronkeykong het volgende:
Wendy ik hoop dat dit jou laatste Idols ooit is
Heel klein lettergroottequote:
Is dat begonnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:07 schreef W-A het volgende:
Ik ga denk de gouden kooi kijken, da's wel leuk.
Net nu je vriendjes met ons was geworden?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:07 schreef W-A het volgende:
Ik ga denk de gouden kooi kijken, da's wel leuk.
Dat dus, Floortje 2quote:
Gokje, dat staat niet in haar contractquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
Nouja, het goede is wel dat Nathalie nu vrij is om de muziek te maken die bij haar past.
Wat heb ik gezegd?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:08 schreef Stranger het volgende:
Kutshow. Finale had natuurlijk Nathalie-Sandy moeten zijn.
ja zonde is dat altijd.... Kun je beter 2e worden wat dat betreftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:09 schreef dronkeykong het volgende:
Zo Nikki ga jij maar lekker die commerciele prut van die drama producers maken
Publiek was al aan het gooren voor Nathalie. Nathalie heeft veel meer fans meegenomen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:09 schreef Karina het volgende:
het publiek is volgens mij ook verrast!
Scheer je weg.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef manny het volgende:
Begint het voetbal nu dan eindelijk ?
Zoals de rest van alle ex Idols?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat wijf zal ik dus nooooit als een idool zien
Ik vind Neil Young ook ge-ni-aal.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef W-A het volgende:
Toch vond ik eigenlijk Neil de allerbeste hoor.
Ik ben daar niet bang voor, ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik ben bang dat het 1 hitje wordt en dan hoor je niets meer.
Sandy was die attitude bitch hoor, Tiffany was het ollie vriendinnetje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vriendinnetje van ratface ollie.
Ze is oud en wijs. Net als jijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Nathalie reageert wel erg volwassen, ze is lief
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
HELLO WORLD HIER KOMT KAMPERZANGERES NIKKI!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Nathalie reageert wel erg volwassen, ze is smerig
Ja..maar Nathalie had ik als idool gezienquote:
Ga je niet toevallig de kroeg in? Verveel me de pleurisquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef thaleia het volgende:
Nou, daar is ie weer, DE SINGLE. Dat wordt genieten! Ik zap.
Kurt NIlson hebben we daar nog iets van vernomen ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ssst.. er is niemand in dit forum die daar ooit van heeft gehoord.
Wordt alleen verdomd saai als je dat krachtig 5x op een avond hoort. Een ballad kan ze niet doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef dronkeykong het volgende:
Goed gedaan Nathalie 2e worden en wij kunnen genieten van je optredens. Ik kom graag als je disco inferno gaat doen
dudequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sandy was die attitude bitch hoor, Tiffany was het ollie vriendinnetje.
Ja he, ze vindt t echt niet erg gewoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Nathalie reageert wel erg volwassen, ze is lief
en meteen een gouden, al dan niet platinum plaatquote:
Waarom zou ze? Ze had al best een goede carriere voor idolsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he, ze vindt t echt niet erg gewoon.
Poeh nog es dat drakennummer...
Nee?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ssst.. er is niemand in dit forum die daar ooit van heeft gehoord.
Ik ben aan hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Stranger het volgende:
Ga je niet toevallig de kroeg in? Verveel me de pleuris
Ehm... dank je?quote:
al blijven de singles in de winkels liggenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en meteen een gouden, al dan niet platinum plaat
Boehoe Ik kom voor disco niet voor balladsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wordt alleen verdomd saai als je dat krachtig 5x op een avond hoort. Een ballad kan ze niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |