Dat dusquote:
Kwartiertje nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Is de uitslag er bijna? Het programma is toch al zo ongeveer afgelopen?
Liep een kwartier uit toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik denk toch ook dat Nathalie een behoorlijke aanhang heeft die toch ook behoorlijk wat stemt, dus het zou me ook niet verbazen als Nathalie wint.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef BVO het volgende:
Spannend! Al is hetwmb 85% zeker dat Nikki wint. En ik gun het haar van harte, maar Nathalie..... die heeft gewoon net wat meer bijzonderheid. Zo'n winnaar die je nooit gaat vergeten, itt Nikki.
En dat zeg jij?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef robert2006 het volgende:
soms zijn de reakties over nathalie inderdaad overdreven, maar ze komt soms gewoon als een kleuter over, terwijl ze volwassen is
Nee ze gebruiken de "Wij lopen uit omdat idols zo fuockking belangrijk en populair is" smoes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
En wie won er vorige keer?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef robert2006 het volgende:
soms zijn de reakties over nathalie inderdaad overdreven, maar ze komt soms gewoon als een kleuter over, terwijl ze volwassen is
Don't be cruel... je geeft me hoopquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk toch ook dat Nathalie een behoorlijke aanhang heeft die toch ook behoorlijk wat stemt, dus het zou me ook niet verbazen als Nathalie wint.
En verliefd op Henkjanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
En wie won er vorige keer?
Iemand die babystemmetjes nadeed bij de audities
Ik weet niet, ook als ik die beelden uit Oedenrode zie, denk ik dat Nikki vooral veel meer veelstemmende fans heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk toch ook dat Nathalie een behoorlijke aanhang heeft die toch ook behoorlijk wat stemt, dus het zou me ook niet verbazen als Nathalie wint.
Live finale-uitzendingen lopen eigenlijk altijd uit, bij bijna elk programma.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee ze gebruiken de "Wij lopen uit omdat idols zo fuockking belangrijk en populair is" smoes.
Zo volwassen komt ze niet over als ze spreekt of wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat zeg jij?
En toch vind ik je wel schattig
Moet je niet even komen knorren ipv loeien in het Nathalie topic?
mag ik dan bij je logeren en met je treintjes spelen? haal je treintjes maar op bij je ouders, tsjoek-tsjoekquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat zeg jij?
En toch vind ik je wel schattig
Moet je niet even komen knorren ipv loeien in het Nathalie topic?
Denk ik ook jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet, ook als ik die beelden uit Oedenrode zie, denk ik dat Nikki vooral veel meer veelstemmende fans heeft.
Ik denk serieus dat dat heel erg zou scoren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef Stranger het volgende:
Ach ja, ik vond het commentaar van Gordon wel goed dat Charlene, Nathalie en Nikki maar een meidengroep moeten beginnen.
Nederlandse Sugababes
Nee totaal niet, maar robert2006 ook niet, dus het was nogal grappig dat juist hij het zeiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zo volwassen komt ze niet over als ze spreekt of wel?
Zegt de kleuter met zijn moeh.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef robert2006 het volgende:
Allemaal smoesjes. Vooral bij programma's waar er van te voren een limit is ingesteld voor het stemmen. Het komt binnen op een aantal computers. Computers laten live iets ziet, het enige wat ze nog moeten doen is een naam op een kaartje schrijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Live finale-uitzendingen lopen eigenlijk altijd uit, bij bijna elk programma.
Ik stiekem ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat heel erg zou scoren.
Als Linda, Roos en Jessica al scoorden, scoort dit ZEKER ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat heel erg zou scoren.
Creatiefquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:N[ afbeelding ]A
T[ afbeelding ]H
A[ afbeelding ]L
I[ afbeelding ]E
Moet je eens voor de lol de duitse finale versie kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:02 schreef Karina het volgende:
Dat gerek altijd, word ik altijd zo ontzettend moe van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |