Nee totaal niet, maar robert2006 ook niet, dus het was nogal grappig dat juist hij het zeiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zo volwassen komt ze niet over als ze spreekt of wel?
Zegt de kleuter met zijn moeh.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef robert2006 het volgende:
soms zijn de reakties over nathalie inderdaad overdreven, maar ze komt soms gewoon als een kleuter over, terwijl ze volwassen is
Allemaal smoesjes. Vooral bij programma's waar er van te voren een limit is ingesteld voor het stemmen. Het komt binnen op een aantal computers. Computers laten live iets ziet, het enige wat ze nog moeten doen is een naam op een kaartje schrijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Live finale-uitzendingen lopen eigenlijk altijd uit, bij bijna elk programma.
Ik stiekem ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat heel erg zou scoren.
Als Linda, Roos en Jessica al scoorden, scoort dit ZEKER ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat heel erg zou scoren.
Creatiefquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:N[ afbeelding ]A
T[ afbeelding ]H
A[ afbeelding ]L
I[ afbeelding ]E
Moet je eens voor de lol de duitse finale versie kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:02 schreef Karina het volgende:
Dat gerek altijd, word ik altijd zo ontzettend moe van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |