En als zelfs haar tegenstandster nou zegt dat ze echt een warm en lief en eerlijk persoon is, geloof je het dan niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
nathalie
Die doet dat al weken lang.
Yes, it's all yourquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef Liquidootje het volgende:
Heb ik de eer?
Ja Gordon praat geen poep!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef Together het volgende:
Ben het met Gordon eens.
DE HILARITEIT!1quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef W-A het volgende:
KUT NATHALIE ! GA DOOD !
haha, second post, lutsers
Wat doet de vader van Neil hier?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef W-A het volgende:
KUT NATHALIE ! GA DOOD !
haha, second post, lutsers
iid,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk dat Nikki het wint maar hoop Nathalie
Nou ja, alsof die daar ooit zou gaan vertellen dat het een kutwijf is? Dacht het nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En als zelfs haar tegenstandster nou zegt dat ze echt een warm en lief en eerlijk persoon is, geloof je het dan niet?
Hoeft niet hoor, maar ik vroeg het me af
Ik dus precies andersomquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk dat Nikki het wint maar hoop Nathalie
ohhh dat is lullig! stemde je voor nikki?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Ja lekker, ik krijg nu 'helaas, de lijnen zijn gesloten' smsjes als antwoord op mijn smsen van een uur geleden
Je bent een tentbewoner?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef W-A het volgende:
Hé, nu overschrijd je mijn grens hè, ik ben toch godverdomme geen kamper
Dat zal ook best. Maar ik heb bij haar altijd het idee dat ze het aandikt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En als zelfs haar tegenstandster nou zegt dat ze echt een warm en lief en eerlijk persoon is, geloof je het dan niet?
Hoeft niet hoor, maar ik vroeg het me af
Nee Greys heeft slechte smaak, dus do your mathquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
ohhh dat is lullig! stemde je voor nikki?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, alsof die daar ooit zou gaan vertellen dat het een kutwijf is? Dacht het niet
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Ja lekker, ik krijg nu 'helaas, de lijnen zijn gesloten' smsjes als antwoord op mijn smsen van een uur geleden
das dan weer jammer!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee Greys heeft slechte smaak, dus do your math
Klojoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee Greys heeft slechte smaak, dus do your math
Gelukkig had ik voor de zekerheid ook nog maar even een paar keer gebeldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:54 schreef Stranger het volgende:
[..], bij voorbaat al hertellingen eisen.
Helaas stemde ze volgens mij voor Nathaliequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
ohhh dat is lullig! stemde je voor nikki?
Die vertrekt nu op de fiets van huis, zodat hij op tijd voor de uitslag aanwezig isquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig had ik voor de zekerheid ook nog maar even een paar keer gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |