Daar hebben ze pillen voor.quote:
irri he, heb ik ook altijd!quote:
wendy..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:03 schreef Koen66 het volgende:
getverdegetverdemme dat geslijm van Martijn cs
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:N[ afbeelding ]A
T[ afbeelding ]H
A[ afbeelding ]L
I[ afbeelding ]E
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Zul je zien dat dat kutsintoedenrode een week lang niks hebben uitgegeven om allemaal 25000 keer te stemmen
Die geef ik net pillen.quote:
Gelukkig hebben ze dan nog Nikkitaarten en gebakjes als troosteten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Zul je zien dat dat kutsintoedenrode een week lang niks hebben uitgegeven om allemaal 25000 keer te stemmen
Commerciele zender hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Jemig, echt kudos voor de presentator die een keer niet tot in den treure rekt en gewoon de naam eruit blert. Dit is echt te saai
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:05 schreef Liquidootje het volgende:
uh uh!
Dat zou epic fail zijn zegquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:06 schreef Klingon het volgende:
Schiet eens op, ik wil voetbal zien.
Ze heeft getekend voor Xfactor, Idols 5 en dansen met sterren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:06 schreef dronkeykong het volgende:
Wendy ik hoop dat dit jou laatste Idols ooit is
Misschien kan ze niet meer uit die jurk komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:06 schreef dronkeykong het volgende:
Wendy ik hoop dat dit jou laatste Idols ooit is
Heel klein lettergroottequote:
Is dat begonnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:07 schreef W-A het volgende:
Ik ga denk de gouden kooi kijken, da's wel leuk.
Net nu je vriendjes met ons was geworden?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:07 schreef W-A het volgende:
Ik ga denk de gouden kooi kijken, da's wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |