Dat dus, Floortje 2quote:
Gokje, dat staat niet in haar contractquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
Nouja, het goede is wel dat Nathalie nu vrij is om de muziek te maken die bij haar past.
Wat heb ik gezegd?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Zul je zien dat dat kutsintoedenrode een week lang niks hebben uitgegeven om allemaal 25000 keer te stemmen
Wie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:08 schreef Stranger het volgende:
Kutshow. Finale had natuurlijk Nathalie-Sandy moeten zijn.
ja zonde is dat altijd.... Kun je beter 2e worden wat dat betreftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:09 schreef dronkeykong het volgende:
Zo Nikki ga jij maar lekker die commerciele prut van die drama producers maken
Publiek was al aan het gooren voor Nathalie. Nathalie heeft veel meer fans meegenomen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:09 schreef Karina het volgende:
het publiek is volgens mij ook verrast!
Scheer je weg.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef manny het volgende:
Begint het voetbal nu dan eindelijk ?
Zoals de rest van alle ex Idols?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat wijf zal ik dus nooooit als een idool zien
Ik vind Neil Young ook ge-ni-aal.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef W-A het volgende:
Toch vond ik eigenlijk Neil de allerbeste hoor.
Ik ben daar niet bang voor, ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik ben bang dat het 1 hitje wordt en dan hoor je niets meer.
Sandy was die attitude bitch hoor, Tiffany was het ollie vriendinnetje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vriendinnetje van ratface ollie.
Ze is oud en wijs. Net als jijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Nathalie reageert wel erg volwassen, ze is lief
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
HELLO WORLD HIER KOMT KAMPERZANGERES NIKKI!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Nathalie reageert wel erg volwassen, ze is smerig
Ja..maar Nathalie had ik als idool gezienquote:
Ga je niet toevallig de kroeg in? Verveel me de pleurisquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef thaleia het volgende:
Nou, daar is ie weer, DE SINGLE. Dat wordt genieten! Ik zap.
Kurt NIlson hebben we daar nog iets van vernomen ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ssst.. er is niemand in dit forum die daar ooit van heeft gehoord.
Wordt alleen verdomd saai als je dat krachtig 5x op een avond hoort. Een ballad kan ze niet doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef dronkeykong het volgende:
Goed gedaan Nathalie 2e worden en wij kunnen genieten van je optredens. Ik kom graag als je disco inferno gaat doen
dudequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sandy was die attitude bitch hoor, Tiffany was het ollie vriendinnetje.
Ja he, ze vindt t echt niet erg gewoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Nathalie reageert wel erg volwassen, ze is lief
en meteen een gouden, al dan niet platinum plaatquote:
Waarom zou ze? Ze had al best een goede carriere voor idolsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he, ze vindt t echt niet erg gewoon.
Poeh nog es dat drakennummer...
Nee?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ssst.. er is niemand in dit forum die daar ooit van heeft gehoord.
Ik ben aan hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Stranger het volgende:
Ga je niet toevallig de kroeg in? Verveel me de pleuris
Ehm... dank je?quote:
al blijven de singles in de winkels liggenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en meteen een gouden, al dan niet platinum plaat
Boehoe Ik kom voor disco niet voor balladsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wordt alleen verdomd saai als je dat krachtig 5x op een avond hoort. Een ballad kan ze niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |