De vraag is....waarom voelt hij zich kut? Heeft hij op zijn flikker gehad van het hokje, dat zou nieuw zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:50 schreef mootie het volgende:
Brian zegt dat hij zich kut voelt. Dat zal wel een rondje Tupac worden.
Klopt, nu weer wel, in de vorige COS niet, vreemd. Je kunt ook Ctrl C' en natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:00 schreef akveor het volgende:
Belachelijk ik kan niemand's quote's knippen en plakken voor de OP omdat ik steeds lege pagina's krijg.
KUT FOK!
Misschien is er wel zoveel bewaking elke keer dat hij nog steeds niet DIE GESTOLEN USB STICK aan zijn lieve broertje heeft kunnen gevenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
'Brian: Ik heb een hekel aan bewaking, ik wil vrij zijn. Tenzij er doodsbedreidingen komen.
Amanda: Ik heb altijd veel bewaking, vind dat wel fijn.
Brian: Ik ben nog niet uitgesproken.
Welke USB stick, deze?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:13 schreef Verida het volgende:
Misschien is er wel zoveel bewaking elke keer dat hij nog steeds niet DIE GESTOLEN USB STICK aan zijn lieve broertje heeft kunnen geven
Wat ik begrijp van haar verhaal is, omdat The Mother from Hell in het huis van Brian woont, ze daar niet meer kunnen wonen en ze daarom terug naar A'dam wil en niet in Zaandam wil wonen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:18 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft nu door dat ze niet met Brian gaat samenwonen? Ze heeft het erover dat mamamama wel een huisje in Amsterdam kan zoeken.
Sterker nog.... hij plande een distributed denial of service op FOK ! .......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef STAP01 het volgende:
Brian kent dus ook de eigenaar van FOK! Dit is gewoon een verkapte bedreiging!
Hij heeft van alle fora en dgk sites uitgezocht wie de eigenaar is!
Danny?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef STAP01 het volgende:
Brian kent dus ook de eigenaar van FOK! Dit is gewoon een verkapte bedreiging!![]()
Danny was zo gek op de gouden kooi.Nu heeft hij er een hekel aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef STAP01 het volgende:
Brian kent dus ook de eigenaar van FOK! Dit is gewoon een verkapte bedreiging!![]()
Als grap, voor de show. Volgens Brian was het publiek enthousiast. Toen hij Claire noemde echter was alles boegeroep volgens hem.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Jaap heeft gisteravond officieel aangekondigd dat hij voor B en A heeft gekozen?
Danny heeft zelfs overwogen het hele DGK gebeuren te blocken, speelde een half jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Danny was zo gek op de gouden kooi.Nu heeft hij er een hekel aan.
Dat zou kunnen kloppen.In ede vroeg Jaap ook hoe we Claire vonden.Toen ook veel boegeroep.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Als grap, voor de show. Volgens Brian was het publiek enthousiast. Toen hij Claire noemde echter was alles boegeroep volgens hem.
Ach..... Brian is toondoofquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Als grap, voor de show. Volgens Brian was het publiek enthousiast. Toen hij Claire noemde echter was alles boegeroep volgens hem.
En de dingen die naar ze gegooid werden waren zeker damesslipjes en confettiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ach..... Brian is toondoofNa de K1 wedstrijd hoorde hij géén boegeroep
Mooi toch dat hij hier mee kan lezen.Hier word nooit positief geschreven over hemquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Het is duidelijk dat Brian op FOK! heeft meegelezen, hij noemt specifiek Google Adds.
Wat zal Danny dan zere vingers hebben van het bellen.Hoe dom kan je zijn zegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:31 schreef blomst het volgende:
HAHAHA brian denkt nu dat de forums, hun verdiensten omzetten in smsjes voor Huub
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En de dingen die naar ze gegooid werden waren zeker damesslipjes en confetti
Brian snapt zichzelf ook niet volgens mij.... allemaal gebakken lucht.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
Amanda owkeeeeet wat af, ze snap er geen jota van.
Ook zonder amoebe-IQ is hij niet wezenlijk te volgen hoor. Hij praat opzettelijk heel wollig en van de hak op de tak, zodat het lijkt alsof hij veel weet. Daaruit blijkt juist dat hij heel weinig weet, IT opleiding my ass.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
Amanda owkeeeeet wat af, ze snap er geen jota van.
Hij heeft wel HBO IT hoor en kan hacken als een gek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:35 schreef Nostalgist het volgende:
Brian snapt zichzelf ook niet volgens mij.... allemaal gebakken lucht.....
En toont zijn password op de streamsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft wel HBO hoor en kan hacken als een gek.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:35 schreef STAP01 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag net een fractie van een tvuitzending!
![]()
![]()
![]()
Amanda die 'haar' haar borstelt en ze trekt er zo een pluk uit!
en die hebben hem dus tot nu toe niks geholpen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
Brian kent in NL een aantal goede hackers.....
Ik wil je best helpen maar dit is net als het bijhouden van de ceepees van Brian en Amanda, niet te doen dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:47 schreef akveor het volgende:
Mag ik jullie hulp inroepen?
Ik heb een topic gemaakt waarin bijgehouden kan worden wie en waarom de villa verlaten wordt.
Grrrr en al weer de villa uit.... PRIKKLOK 01
heeft die jongen fantasie of niet????????????????quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:37 schreef Desii het volgende:
Crimineel, ik zit mee te luisteren naar Brian en Amanda (ben erg trots op mezelf, dat ik het volhou)
Maar die jongen spoort echt niet.......
Alle pro-Huub fora, hebben advertising adds staan en daar krijgen ze geld voor, die ze weer sms-en voor Huub.
Aldus Brian
Hoezo niet? Het is toch duidelijk wanneer een wannabee vertrekt omdat ze altjd laten zien wanneer een wannabee de poort uit gaat. Die CP's is idd een drama.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen maar dit is net als het bijhouden van de ceepees van Brian en Amanda, niet te doen dus.
"Ik heb bij die en die tent met de portier over de grond liggen rollen Ik heb die nacht zes meiden gebangd. . Ik was KNET-TER-lam"...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
Het blijft een rat, hij kan ieder ww kraken......wat een held. Een gore gluiperd is het.
Goffer de goffer, waar is Huub? Ik wil nu een normaal gesprek.![]()
FOK! Brian niet, verrotte slijmbal.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Brian mist FOK!
Dat denk ik ook, maar dan moet ie niet zo dom uit z'n nek lullen. Lig in een deuk hierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
Dat is puur slijmen voor smsjes.
En daar zitten nou net zijn fansquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:53 schreef T-lex het volgende:
Hij noemt in ieder geval geen VOL ofzo...
Emma toch, ook al last van selectief gehoor? VOL staat geheel tot je beschikking.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
"Ik heb bij die en die tent met de portier over de grond liggen rollen Ik heb die nacht zes meiden gebangd. . Ik was KNET-TER-lam"...
Maar wat schiet je ermee op skattie, leg me dat eens uit? Hooguit ergernis.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:53 schreef akveor het volgende:
Hoezo niet? Het is toch duidelijk wanneer een wannabee vertrekt omdat ze altjd laten zien wanneer een wannabee de poort uit gaat. Die CP's is idd een drama.
Zit in Almere, je leert er zelfs hoe je leraren moet hackenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:39 schreef Disana het volgende:
Brian zou te googelen zijn onder het Institute for Information Engineering. Voor wie wil uitzoeken wat dat mag wezen.
Dus hij hoeft niet voor jou te komen werken?????quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dan moet ie niet zo dom uit z'n nek lullen. Lig in een deuk hier![]()
![]()
![]()
Op zich denk ik een unicum
Ik ben voor het topic.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat schiet je ermee op skattie, leg me dat eens uit? Hooguit ergernis.
Ik kom nog even terug op je post. Dit vind ik op die site:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:39 schreef Disana het volgende:
Brian zou te googelen zijn onder het Institute for Information Engineering. Voor wie wil uitzoeken wat dat mag wezen.
Weet je genoeg zo?quote:Een Information Engineer (IE) is iemand die met behulp van ICT orde in de chaos kan brengen. Een IE is de persoon die de taal spreekt van de klant, de ontwerpers en gebruikers van ICT. Kort gezegd: Een IE slaat de brug tussen programmeurs en gebruikers.
Duidelijkheid... vastgelegd in harde cijfers....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat schiet je ermee op skattie, leg me dat eens uit? Hooguit ergernis.
Denk dat je bij Brian op de meeste uren uit de villa komt.Weet wel tig uitjes op te noemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Duidelijkheid... vastgelegd in harde cijfers....
Na vanavond zit ik al op 12 uur voor Brian.... je weet wel die man die zo trots is dat ie in het Guinnessbook of records komt omdat ie de langstzittende zou zijn...
O ja, ik vergeet er natuurlijk helemaal in te verwerken dat ie ook een grammetje 'witte sloper' door z'n neus had gefrot..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Emma toch, ook al last van selectief gehoor? VOL staat geheel tot je beschikking.
Ik voel je maar vergeet niet dat Huub 5 dagen dat hok moest verlaten. Dat is 120 uur.....mmmm misschien toch handig om eens te gaan tellen, je weet maar nooit. Moet zeggen dat het monnikenwerk is maar ik wil wel meedenken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef akveor het volgende:
Duidelijkheid... vastgelegd in harde cijfers....
Na vanavond zit ik al op 12 uur voor Brian.... je weet wel die man die zo trots is dat ie in het Guinnessbook of records komt omdat ie de langstzittende zou zijn...
Hij ging juist hard achteruit toen Lieke erin kwam.Maar ja dat was Huub zijn schuld en Lieke heeft gelukkig een vriendin overgehouden aan de kooi.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O ja, ik vergeet er natuurlijk helemaal in te verwerken dat ie ook een grammetje 'witte sloper' door z'n neus had gefrot..
Maar dat KNET-TER-lam is de hoofdzaak, want dat komt in ieder gesprek op Huub's niveau terug.
De kooi is erg achteruit gegaan sinds het vertrek van Lieke..
Erg leuk dit topic als ik er iets aan toe kan voegen doe ik dat!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:47 schreef akveor het volgende:
Mag ik jullie hulp inroepen?
Ik heb een topic gemaakt waarin bijgehouden kan worden wie en waarom de villa verlaten wordt.
Grrrr en al weer de villa uit.... PRIKKLOK 01
Is onzin.Dat kan je niet als uitje meerekenen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel je maar vergeet niet dat Huub 5 dagen dat hok moest verlaten. Dat is 120 uur.....mmmm misschien toch handig om eens te gaan tellen, je weet maar nooit. Moet zeggen dat het monnikenwerk is maar ik wil wel meedenken.
Wat dacht je van de vlieglessen en tig keer urenlang naar de tandarts.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel je maar vergeet niet dat Huub 5 dagen dat hok moest verlaten. Dat is 120 uur.....mmmm misschien toch handig om eens te gaan tellen, je weet maar nooit. Moet zeggen dat het monnikenwerk is maar ik wil wel meedenken.
Is het handig om te beginnen bij het nachtje Witte Bergen?
No way dat ik hem in m'n team zou willen hebben. Behalve dat ik hem als persoon heel onsympathiek vind, heb je er ook geen bal aan. Als je hem vraagt een rapport uit te brengen over een bepaalde zaak, dan lult hij zich er zo uit dat alles perfect is gegaan en dat alles door zijn toedoen. Of dit nu de waarheid is of niet. Als je al begrijpt wat hij bedoelt natuurlijk met dat Briantiliaanse gebrabbel.... Dat snap ik zowieso niet. Iemand die zo slecht in Nederlands is laat je toch niet met je klanten pratenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:03 schreef trettie het volgende:
[..]
Dus hij hoeft niet voor jou te komen werken?????
Dat is nog een mooie uit de archieven: De vlieglessen die zijn gestopt omdat de zot uitingen deed over zelfmoordquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de vlieglessen en tig keer urenlang naar de tandarts.
Natuurlijk heb je voor 100% gelijk. Op het niveau hoe Lieke praat en de grote gok van Huub vaak genoeg afgeveegde, daar kan geen tweede meer tegen op daar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O ja, ik vergeet er natuurlijk helemaal in te verwerken dat ie ook een grammetje 'witte sloper' door z'n neus had gefrot..
Maar dat KNET-TER-lam is de hoofdzaak, want dat komt in ieder gesprek op Huub's niveau terug.
De kooi is erg achteruit gegaan sinds het vertrek van Lieke..
Waar het mij omgaat is dat het gewoon de spuigaten uitloopt... ze zouden opgesloten worden... nu heb ik het meer het idee dat te pas en te onpas de villa verlaten mag worden. Daarbij vind ik dat elke wannabee evenveel recht heeft om zich buiten de kooi te profileren als het dan toch moet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de vlieglessen en tig keer urenlang naar de tandarts.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij ging juist hard achteruit toen Lieke erin kwam.Maar ja dat was Huub zijn schuld en Lieke heeft gelukkig een vriendin overgehouden aan de kooi.
Ik wil wedden dat Brian zonder hulp en uit zijn blote hoofd helemaal niks kan hacken. Hij claimt gewoon alle daden en kennis van anderen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef Donnaaa het volgende:
[..]
Zit in Almere, je leert er zelfs hoe je leraren moet hacken
Lol, Brian spreekt alleen zijn eigen fantasietaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
Ik kom nog even terug op je post. Dit vind ik op die site:
quote:Een Information Engineer (IE) is iemand die met behulp van ICT orde in de chaos kan brengen. Een IE is de persoon die de taal spreekt van de klant, de ontwerpers en gebruikers van ICT. Kort gezegd: Een IE slaat de brug tussen programmeurs en gebruikers.
Misschien niet eens zo'n slecht idee dit eens bij te houden. Maar daar had je denk ik wat eerder aan moeten beginnen. Huub heeft nu een uitgaans verbod. Hoe wil je dit nu dan nog eerlijk bij houden?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar het mij omgaat is dat het gewoon de spuigaten uitloopt... ze zouden opgesloten worden... nu heb ik het meer het idee dat te pas en te onpas de villa verlaten mag worden. Daarbij vind ik dat elke wannabee evenveel recht heeft om zich buiten de kooi te profileren als het dan toch moet.
Maar liever heb ik gewoon dat ze in afzondering moeten leven zoals het concept voorschrijft. Meer spel in het huis en het vermaak hoort ook in het huis plaats te vinden en niet buiten de villa waar van allerlei dingen gebeueren die niet of slecht gecontroleerd kunnen worden. Ik erger me kapot aan die ontmoetingen van Brian en z'n familie. Dat is niet meer leven in afzondering. Hij ziet z'n familie vaker dan ik dat kan.
Ik durf daar geen gif op in te nemen. Tis een stiekemerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat Brian zonder hulp en uit zijn blote hoofd helemaal niks kan hacken. Hij claimt gewoon alle daden en kennis van anderen.
Dat wel. Maar ik denk dat hij zich alles liet voorzeggen en -doen. 't Is namelijk ook zo'n stiekemerd dat ie constant de eer van andermans acties naar zich toe trekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik durf daar geen gif op in te nemen. Tis een stiekemerd.
Ach, hij kan openstaande bestanden bekijken maar zodra er een ww aan te pas komt weet hij het niet meer, gebakken lucht dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
Ik wil wedden dat Brian zonder hulp en uit zijn blote hoofd helemaal niks kan hacken. Hij claimt gewoon alle daden en kennis van anderen.
Dat was sarcasmequote:
Ik weet nog dat Jaap een hele tijd terug vroeg naar de ALT-code van een of ander karakter. Brian wist dus niet wat een ALT-code was. Op dat moment viel hij bij mij hard door de mand als zijnde ICT-er.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou sorryquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:34 schreef Lady-night het volgende:
Van Doortje van HSF, die in de Baja was:
zo en nou komt het hoogtepunt van de hele avond we gingen weg mn man liep voor me uit om jassen te halen sta ik oog in oog met netty en kenny staan daar naast elkaar met allebei een kop als een oorwurm mn man liep gauw door hij wist allang wat er komen ging. whahahaaaaik ga recht voor netty staan kijk haar eerst heel erg smerig aan en ik zeg tegen haar;je had je kinderen wel eens beter op mogen voeden. whahahaaaa ze bleef bewegingloos staan en die achterlijke zoon van haar ook. ik dacht dat dat zo n flinke jongen was dus niet.mensen mensen die netty had me een berg plamuur op dr muil ze kon dr gezicht niet bewegen .ze reageerde niet eens ik zou het niet gepikt hebben hoor als iemand dat tegen mij zou zeggen die had al een zoef op dr muil gehad,. dit was het mooiste moment van de avond mn buurmeisje lag in een deuk.whahahaaaazo dit was het wel zo n beetje ik wacht op een tel van jo krijg ik ook zijn verslag. ik weet niet wanneer hij belt ik wacht af zo nog vragengr
Kom kom, dat valt wel mee. De bedoeling is goed. De opmerking tegen Netty was leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Donnaaa het volgende:
[..]
Nou sorry![]()
Denk dat Doortje haar IQ ook niet hoger dan 80 is......
Huub zijn uitjes zaten erop.Alleen gisteren had hij nog mogen gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n slecht idee dit eens bij te houden. Maar daar had je denk ik wat eerder aan moeten beginnen. Huub heeft nu een uitgaans verbod. Hoe wil je dit nu dan nog eerlijk bij houden?
Het wachten is op het telefoontje van Jo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
Kom kom, dat valt wel mee. De bedoeling is goed. De opmerking tegen Netty was leuk.
En hier en daar zie je ook nog een leesteken en een hoofdletter.
Ik begrijp het... maar ik heb altijd al moeite gehad dat de wannabees de villa mogen verlaten... ik heb destijds ook Lieke daarin gelijk gegeven dat bepaalde mensen daarin meer privileges schijnen te hebben. Afspraken worden ook niet afgezegd omdat Huub niet meer naar buiten mag maar worden er andere wannebees op pad gestuurd. En aangezien de verhalen gaan dat het in april eindigt vind ik dat niet meer kunnen. Het gaat me ook niet om Huub maar dat ze sowieso dat hok ut mogen. En idd het was beter geweest dit eerder op te pikken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n slecht idee dit eens bij te houden. Maar daar had je denk ik wat eerder aan moeten beginnen. Huub heeft nu een uitgaans verbod. Hoe wil je dit nu dan nog eerlijk bij houden?
Ik had begrepen dat Brain een aantal uitjes in plaats van Huub mee geweest was.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zijn uitjes zaten erop.Alleen gisteren had hij nog mogen gaan.
Zo is dat!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wachten is op het telefoontje van Jo.
Nee alleen gisteravond en Mike mocht mee naar de bokswedstrijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Brain een aantal uitjes in plaats van Huub mee geweest was.
Amanda moet dansen voor al die lui.Ben benieuwd wat ze gaan roepen.Als ze maar iets verkeerds roepen is Brian al para.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft er echt zin an vanavond
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het woord "punami" heel hard geroepen wordtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda moet dansen voor al die lui.Ben benieuwd wat ze gaan roepen.Als ze maar iets verkeerds roepen is Brian al para.
Ik begrijp precies wat je bedoeld. Maar ik denk dat we realiteit niet uit het oog moeten verliezen. Zelf heb ik er ook wel eens moeite mee hoor, maar het is en blijft een spel. Verder denk ik, dat het voor de bewoners eigenlijk niet vol te houden is, om jaren achter elkaar opgesloten te zijn. Volgens mij komen er dan geen mensen meer uit ,maar kluizennaars.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp het... maar ik heb altijd al moeite gehad dat de wannabees de villa mogen verlaten... ik heb destijds ook Lieke daarin gelijk gegeven dat bepaalde mensen daarin meer privileges schijnen te hebben. Afspraken worden ook niet afgezegd omdat Huub niet meer naar buiten mag maar worden er andere wannebees op pad gestuurd. En aangezien de verhalen gaan dat het in april eindigt vind ik dat niet meer kunnen. Het gaat me ook niet om Huub maar dat ze sowieso dat hok ut mogen. En idd het was beter geweest dit eerder op te pikken.
wie is dat die FEBO ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, hij kan openstaande bestanden bekijken maar zodra er een ww aan te pas komt weet hij het niet meer, gebakken lucht dus.
BTW: Belachelijk dat de FEBO dit sowieso toestaat.
Hacken?
huub ziet z'n familie gewoon bij de burenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat was zover ik heb begrepen 1 keer het geval, Lieke zei n.l. dat er voor hem ook een uitzondering was gemaakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub ziet z'n familie gewoon bij de buren
tuurlijk.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Is een dikke l*l met drie bier.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wie is dat die FEBO ?
nog nooit gezien op de streams
Is die RAT DOOD ? zeg aub, dat het zo isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda is blij dat ze niemand nodig heeft , buiten Brian. Ze heeft geen behoefte aan een vriendin, er komen genoeg vrouwen binnen waar ze mee kan kletsen. Daar heeft ze Claire niet voor nodig.
Ja hallo, ieder gastspeler die binnenkomt is op de hand van B en A, vrouw of man.
Brian heeft volgens mij gehoord dat er het een en ander uitgelekt is over de mindere ontvangst in de Baja, hij heeft het over negatieve berichten.
[ afbeelding ]
Zo langzamerhand beginnen de pammetjes hun werk te doen.![]()
(Misschien geeft dit filmpje je wat afleiding?)quote:
Weet je, dat gedoe met die familie, daar trek ik me helemaal niets van aan. Ik vind een familie die zijn / haar zoon / dochter, achterna reizen alleen maar top. Dat geeft alleen maar aan dat er een hele goede band is. Iets wat ik alleen maar top vind.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Noem je dat een goede band, ik denk eerder dat die familie het heerlijk vind om eens in de spotlight te staan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je, dat gedoe met die familie, daar trek ik me helemaal niets van aan. Ik vind een familie die zijn / haar zoon / dochter, achterna reizen alleen maar top. Dat geeft alleen maar aan dat er een hele goede band is. Iets wat ik alleen maar top vind.
De laatste keer dat Huub naar een optreden ging, had hij ook zijn broer Joris verwacht. Die was nog in het buitenland en kon niet komen. Ik vind het terecht als je de kans krijgt je familie te zien, dat je daar gebruik van maakt.
Verder heb ik die moeder van Huub ook nog maar een keer gezien op tv. Ik vermoed dat die blij is dat haar Huubje een poosje onder de pannen is.
Dat is je nou al tien keer uitgelegd over waarom de moeder van Huub nooit kwam.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je, dat gedoe met die familie, daar trek ik me helemaal niets van aan. Ik vind een familie die zijn / haar zoon / dochter, achterna reizen alleen maar top. Dat geeft alleen maar aan dat er een hele goede band is. Iets wat ik alleen maar top vind.
De laatste keer dat Huub naar een optreden ging, had hij ook zijn broer Joris verwacht. Die was nog in het buitenland en kon niet komen. Ik vind het terecht als je de kans krijgt je familie te zien, dat je daar gebruik van maakt.
Verder heb ik die moeder van Huub ook nog maar een keer gezien op tv. Ik vermoed dat die blij is dat haar Huubje een poosje onder de pannen is.
dat van brian weet je zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat was zover ik heb begrepen 1 keer het geval, Lieke zei n.l. dat er voor hem ook een uitzondering was gemaakt.
Maar niemand daar ziet zijn familie zo vaak als Brian en als ik dan hoor dat Kenneth bij die K1 wedstrijd in de kleedkamer was en Lieke weer heerlijk naast Amanda mocht zitten denk ik duidelijk voordeel en niet anders!
ja en dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is je nou al tien keer uitgelegd over waarom de moeder van Huub nooit kwam.
vond haar kwa gedrag en persoonlijkheid errrug op lieke lijkenquote:Verder heb ik die moeder van Huub ook nog maar een keer gezien op tv. Ik vermoed dat die blij is dat haar Huubje een poosje onder de pannen is]
Dat kan ik niet zeggen en ik twijfel zelf ook maar als dat maar 1 keer was dan valt dat reuze mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat van brian weet je zeker
maar over eventueel familie bezoek achter ?????
daar kan niemand wat over zeggen
ja uitspraken van de bewoners
maar hoe betrouwbaar zijn die ?
Moet mijn streams weer betalen.Maar ik wacht voorlopig maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
Brian aka Barry Stevens gaat Amanda beoordelen op haar dansprestaties.
Top streams.
Blijf dansen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
Brian aka Barry Stevens gaat Amanda beoordelen op haar dansprestaties.
Top streams.
Wat is het toch een walgelijke ventquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Brian: Geen gejengel, verleid mij, denk aan mij. Ik ben de jury.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die maf is echt van de pot geruktquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat noem ik een goede band. Die moeder en die broer zijn er in ieder geval altijd voor hem.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Noem je dat een goede band, ik denk eerder dat die familie het heerlijk vind om eens in de spotlight te staan.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die maf is echt van de pot gerukt
Wat heeft die op zeg!! Schrik me rot van deze capquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik zit met stomme verbazig te kijken en Amanda voert keurige haar hoerenact op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef mootie het volgende:
Die halve gare zit gewoon aantekeningen te maken.
Ja en zijn argument is: Ik schrijf alles wel op, want anders vergeet ik sommige punten van kritiek misschien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef mootie het volgende:
Die halve gare zit gewoon aantekeningen te maken.
Ja dat van die moeder van Amanda ook...ik lees niets anders. Of komt dat weer beter uit soms.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is je nou al tien keer uitgelegd over waarom de moeder van Huub nooit kwam.
Het typt een beetje moeilijk als je kin van verbijstering op je toetsenbord hangt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef beequeen het volgende:
Je begin was nerveus, dat wil ik niet zien.....Dirty Amanda wil ik zien.
Dikke vette MUTE, wie neemt het over?![]()
![]()
![]()
oke, oke......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef beequeen het volgende:
Je begin was nerveus, dat wil ik niet zien.....Dirty Amanda wil ik zien.
Dikke vette MUTE, wie neemt het over?![]()
![]()
![]()
Stap over naar 40-voet containers. Die lul is echt te walgelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazig te kijken en Amanda voert keurige haar hoerenact op.![]()
Nu komt het commentaar.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat is het toch een walgelijke vent![]()
![]()
Ik hoop zo dat Amanda Huub vandaag of morgen hem 'per ongeluk' expres een enorme trap verkoopt
Waarom zou dat beter uitkomen.Je hoort die moeder toch aan de telefoon en honderdduizenden met mij.Een echte lieve moeder kan je haar niet noemen.Ze kwam zelfs niet op de 8 uur van Amanda.Had dan een pruik en een bril opgezet.Die moeder is een egoistische vrouw,meer kan ik er niet van maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja dat van die moeder van Amanda ook...ik lees niets anders. Of komt dat weer beter uit soms.
Is ook alvast voor alstie haar achter een raampje met een rood lichtje stoptquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:20 schreef mootie het volgende:
Amanda: Ghehe...
B: Je beginstappen waren nerveus, dat wil ik niet zien! De locktiming was in het begin off, later was het beter. Het locken, doe het explosief!
Dirty Amanda moet je in je hoofd houden.
Met het schudden met je billen heb je een strak gezicht, be jolly!
Ik wil je armen... ik wil vingers zien! Laat die vingers meer zien!
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik........
Als tips die ik je meegeef, doe leuke dingen naar het publiek toe, doe sexy, vinger in je mond, dat werkt!
Amanda: Gehe.... je hebt gelijk.
Besteliing nummer 1, maakt me niet uit wat het ko(t)st.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stap over naar 40-voet containers. Die lul is echt te walgelijk![]()
![]()
En delleke te stom voor woorden
Hoezo, heb jij zo'n lange kin dan....nee toch ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het typt een beetje moeilijk als je kin van verbijstering op je toetsenbord hangt.
Die had Brian ook toen hij informasie kreeg van broertje kenniet, maar dat duurde maar een week ofsowquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik hemel met je mee, alleen is Huub de klos en niet dat gore gespuis.quote:
Blijkbaar wel als ik Brian zie spelen dat hij ook maar iets voorsteltquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij zo'n lange kin dan....nee toch ?
Dan deleten ze je berichtje en ben je voor eeuwig gebandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Heb ook maar eens een berichtje op de site van Brian&Mannie achtergelaten.
Misschien weten ze daar waar de Usb stick van Japio is.
Het was de naakte waarheid.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was sarcasme.
sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)
1 bittere, bijtende spot
Maar wel alles met humor en grappenderwijs toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dan deleten ze je berichtje en ben je voor eeuwig geband
Wat een non logica.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja dat noem ik een goede band. Die moeder en die broer zijn er in ieder geval altijd voor hem.
Hoe denk jij overigens over de moeder van Amanda dan? Die wil niet in de spotlight staan. De vader van Claire....die ook zijn dochter steunt. De vader van Jaap, die ook niet op de TV wil. Zeker allemaal bagger....![]()
Was Natasja weg na de doodschop tegen Jaap?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hemel met je mee, alleen is Huub de klos en niet dat gore gespuis.
Het toont mij alleen maar aan dat sommige mensen echt het verschil tussen spel en realiteit niet meer weten..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kom kom, dat valt wel mee. De bedoeling is goed. De opmerking tegen Netty was leuk.
En hier en daar zie je ook nog een leesteken en een hoofdletter.
Ik vind het een goed topic, idd jammer dat het niet eerder is bijgehouden maar ja. Het had leuk geweest om te weten dat hij officieel niet eens een jaar binnen heeft gezetenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp het... maar ik heb altijd al moeite gehad dat de wannabees de villa mogen verlaten... ik heb destijds ook Lieke daarin gelijk gegeven dat bepaalde mensen daarin meer privileges schijnen te hebben. Afspraken worden ook niet afgezegd omdat Huub niet meer naar buiten mag maar worden er andere wannebees op pad gestuurd. En aangezien de verhalen gaan dat het in april eindigt vind ik dat niet meer kunnen. Het gaat me ook niet om Huub maar dat ze sowieso dat hok ut mogen. En idd het was beter geweest dit eerder op te pikken.
Ik heb het heel netjes en neutraal gevraagd hoor..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dan deleten ze je berichtje en ben je voor eeuwig geband
Ik was er ook bij!!quote:
Slim! Ik was minder subtielquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik heb het heel netjes en neutraal gevraagd hoor..![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij ging juist hard achteruit toen Lieke erin kwam.Maar ja dat was Huub zijn schuld en Lieke heeft gelukkig een vriendin overgehouden aan de kooi.
Dus je ziet nu eindelijk eens in dat Lieke een two-faced bitch was. Die zich de kooi in heeft geneukt.quote:
Huub is een sukkel (ik was ooit fan van Huub). Als Huub stopt met naast zijn schoenen te lopen heeft hij nog kans. Anders gaat hij maar lekker naar huisquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het een goed topic, idd jammer dat het niet eerder is bijgehouden maar ja. Het had leuk geweest om te weten dat hij officieel niet eens een jaar binnen heeft gezeten
Zag in de uitzending vandaag ook Jaap optreden metMike, omdat Huub straf heeft. Wie zit er nou op Mike de zingende zwerver te wachten
Dat vind ik wel lullig voor Huub. .
Onbegrijpelijk eigenlijk hè, dat daar dan zo'n rotjoch uit voortgekomen is..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vond haar kwa gedrag en persoonlijkheid errrug op lieke lijken
Dat komt wel weer goed met Huub.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub is een sukkel (ik was ooit fan van Huub). Als Huub stopt met naast zijn schoenen te lopen heeft hij nog kans. Anders gaat hij maar lekker naar huis
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt wel weer goed met Huub.
Ze krijgen daar allemaal een beetje sterralures.
Maar als ik Huub zijn familie goed kan inschatten, dan zetten die hem na de kooi wel weer met zijn beide beentjes op de grond
Huub loopt idd naast zijn schoenen maar staat in de schaduw van Brian en Amanda. Zij hebben inmiddels de status van de onschendbare ZDNGMW. Je kunt toch niet ontkennen dat er met 2 maten gemeten wordt?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub is een sukkel (ik was ooit fan van Huub). Als Huub stopt met naast zijn schoenen te lopen heeft hij nog kans. Anders gaat hij maar lekker naar huis
Er zijn ook mensen die per ongeluk de waarheid spreken, zonder dat ze dat zelf willen of dat beseffen. Daar was hier duidelijk sprake van.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Dus je ziet nu eindelijk eens in dat Lieke een two-faced bitch was. Die zich de kooi in heeft geneukt.
En pas op het laatst haar ware valse laagbijdegrondse schijnheilige aard heeft laten zien?
Goed zo!!!!
Leuk dat we het daar eindelijk eens over eens zijn
daar hoop ik ook op...... want soms zou je hem echt achter het behang plakkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt wel weer goed met Huub.
Ze krijgen daar allemaal een beetje sterralures.
Maar als ik Huub zijn familie goed kan inschatten, dan zetten die hem na de kooi wel weer met zijn beide beentjes op de grond
Een voorbeeld van hoe iemand zich aftakelt...........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand een capje van Brian? Ik lig hier compleet in een stuip
Wat heeft ie nu weer op zijn harses?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand een capje van Brian? Ik lig hier compleet in een stuip
Top!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer op zijn harses?
[ afbeelding ]
Je zou voor de aardigheid toch eens een "reguliere" moeten bekijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub loopt idd naast zijn schoenen maar staat in de schaduw van Brian en Amanda. Zij hebben inmiddels de status van de onschendbare ZDNGMW. Je kunt toch niet ontkennen dat er met 2 maten gemeten wordt?
Eigenlijk word ik zo moe van deze discussie, laat maar.
Doe maar Nathalie, die voegt echt iets toe. of zit ik nu in het verkeerde topic ?quote:
Zoek de miljonairquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dan die kop van Amanda daarnaast![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer is dat dan? Ik kijk af en toe maar zie alleen dat ze Huub afbranden en B en A ophemelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je zou voor de aardigheid toch eens een "reguliere" moeten bekijken.De redactie wordt beschukdigd van knip-en-plak werk maar in mijn ogen krijgt nu iedereen daar een portie kritiek waar wijlen mijn hond geen hapje van zou lusten
![]()
Ik zit ook te wachten tot ik een cap van de stallen kan makenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is een strikvraag, die zit er niet tussen
Als klein voorbeeldje: het kickbox-winnaar-gebazel van Brian. Huub kreeg ruim de mogelijkheid om Brian aan te pakken op de getoonde videobeeldenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan? Ik kijk af en toe maar zie alleen dat ze Huub afbranden en B en A ophemelen.
quote:Amanda trekt zichzelf weg bij de Idols backstage show om toch nog even wat danspasjes door te nemen voor het optreden van vanavond. Brian heeft zijn vriendinnetje beloofd om haar te voorzien van wat goede kritiek. Hij pakt er een kladblok en een pen bij om notities te maken. Maar voordat ze begint heeft hij ook al wat goed advies. ““Vrolijk, niet te serieus, kijk me uitdagend aan, concentreer je op je dans, doe geen half werk. Kijk naar een optreden zoals Nathalie, dat is gewoon booming. Maar zorg dat je er plezier in hebt”, vertelt hij Amanda. Dan start de Amsterdamse haar muziek en geeft ze een privé show weg.
Klopt, dat is idd een klein voorbeeld en de voice-over was onverbiddelijk. Huub pakte Brian aan maar was oh zo gemeen. Kom op skattie, dit kun je niet serieus menen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als klein voorbeeldje: het kickbox-winnaar-gebazel van Brian. Huub kreeg ruim de mogelijkheid om Brian aan te pakken op de getoonde videobeelden![]()
Met dank aan Jerney, Nathatie is een zwarte muts.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dat is idd een klein voorbeeld en de voice-over was onverbiddelijk. Huub pakte Brian aan maar was [b]oh zo gemeen.[/b] Kom op skattie, dit kun je niet serieus menen.
Ik begrijp het allemaal niet zo. Nikki had 3de moeten zijn, Charlene 2, Nathalie 1. Och, mijn mening.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan Jerney, Nathatie is een zwarte muts.
Ben je gek, hij neemt nog een borrel, of zou het de combi zijn?quote:
Geen idee. Maar dat er iets aan het werken is, is overduidelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, hij neemt nog een borrel, of zou het de combi zijn?
Weekend is standaard kut. Idols afgelopen... Volgende week ligt het zootje weer op de bank naar wat films te kijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Ziet het volgende:
we zijn nu tenminste wel verlost van idols op zaterdagavond
precies. tis lood om oud ijzer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekend is standaard kut. Idols afgelopen... Volgende week ligt het zootje weer op de bank naar wat films te kijken.
Kom op Ruudemans. Als je de reguliere volgt weet je toch ook dat Brian afgeschilderd word als de Messias en Huub als EVIL, met alle herhalingen van het slechte. Wannneer zien we ooit Jensen, het slaan onder de dekens of wat dan ook. Gisteravond was ook weer zo'n voorbeeld, Brian op het randje van para en streams weg, Huub ruzie met Rico breed uitgemeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
imo is Brian een lul en Huub ook. Wat bedoel je?
Ik heb het al een paar keer eerder geschreven.... waarom organiseren die wannabee nooit iets voor zichzelf?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekend is standaard kut. Idols afgelopen... Volgende week ligt het zootje weer op de bank naar wat films te kijken.
OMGquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
En dan te bedenken dat dit haar 'normale' blik is
[ afbeelding ]
Ik kan niet anders dan SUBJECTIEF kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Ruudemans. Als je de reguliere volgt weet je toch ook dat Brian afgeschilderd word als de Messias en Huub als EVIL, met alle herhalingen van het slechte. Wannneer zien we ooit Jensen, het slaan onder de dekens of wat dan ook. Gisteravond was ook weer zo'n voorbeeld, Brian op het randje van para en streams weg, Huub ruzie met Rico breed uitgemeten.
Alsof jaap de masturbeerroom gaat opgeven voor een gastspeler...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:24 schreef Ziet het volgende:
mike wil de masterbedroom omdat hij niemand wil wekken als ie moet werken
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef fredfik het volgende:
en al weer een brabander die wint!!!!!!!!!!!!!!
Bedoel je dat Claire ook gaat winnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef fredfik het volgende:
en al weer een brabander die wint!!!!!!!!!!!!!!
Tis net 1 van de 7 dwergenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer op zijn harses?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef Ziet het volgende:
hahaha erik!
hij heeft het idee om een paar goede matrassen van beneden om te wisselen met die van de MB
niet huub zijn matras, niet erik zijn matras,
mike vraagt: mijn matras dan?
nee ook niet jouw matras
mike: die van brian en amanda?
nou, dat vind ik nou een heel goed idee, aldus erik
Of spelinformatie voor B&A toespelen, hey mikey wil je nog wat usb sticks?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef Ziet het volgende:
jaap heeft wel gelijk;
het is link om mike 5x per week in zijn eentje anderhalf uur te laten fietsen,
iedere gek kan hem van zijn fiets slaan
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
OMGZe doet me denken aan dat oude vrouwtje verslaafd aan de 'slankie'pillen uit de film requiem for a dream, starend naar de televee.
Als Brabander zeg ik dat dat er geen ruk mee te maken heeft. Niet hier en niet bij Idols En Claire heeft het niet in zich om te winnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedoel je dat Claire ook gaat winnen?
dorie had net een voorraadje ingeslagenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef Ziet het volgende:
jaap heeft wel gelijk;
het is link om mike 5x per week in zijn eentje anderhalf uur te laten fietsen,
iedere gek kan hem van zijn fiets slaan
Af-en-toe heb ik echt het idee dat ze zodadelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
En dan te bedenken dat dit haar 'normale' blik is
[ afbeelding ]
Ik ben nogal bekend met 'busjes' , maar hoe ziet zo'n bussie er uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Af-en-toe heb ik echt het idee dat ze zodadelijk
wordt opgehaald door het dikke-lippen-busje......
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedoel je dat Claire ook gaat winnen?
Gewoon.....blauw, 4 wielen en een hoop kwijl op het raam............quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben nogal bekend met 'busjes' , maar hoe ziet zo'n bussie er uit?
Stuur eens een mailtje naar de staatsloterijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef fredfik het volgende:
[..]
dat zeg ik niet....maar over de brabanders wordt nogal minachtend gedaan
maar ze zijn best goed in veel dingen en ze winnen ook nog eens wat!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gewoon.....blauw, 4 wielen en een hoop kwijl op het raam............
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stuur eens een mailtje naar de staatsloterij
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:44 schreef Dark het volgende:
Jaap vindt Mikey nog erger dan Amanda.........
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gewoon.....blauw, 4 wielen en een hoop kwijl op het raam............
haha, ik was al bijna vergeten waar het over ging!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik was er ook bij!!Mijn vriend verslikte zich in zijn eten ervan, schrok zich de pleuris
![]()
![]()
(sorry ik zit heel irritant bij te lezen en te quoten)
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef Dark het volgende:
Huub beleeft er geen plezier meer aan..........misschien als de straffen opgeheven zijn.......
Hij heeft de hele avond verhalen aan moeten horen over hoe gezellig het was gisteren......hij had daar bij moeten zijn.
Hij geeft zichzelf voor de helft de schuld..............
Truste Ruudquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.
Ben er even weg van.
Truste Fok
Ach ja.............tijd om weer te gaan.........DGK is deaud, morsdeaudquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:52 schreef akveor het volgende:
Waar de leuke dingen zich tegenwoordig allemaal buiten de kooi afspelen... zitten wij met dit:
[ afbeelding ]
http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:52 schreef akveor het volgende:
Weet iemand waar Brian en Amanda vanavond optreden?
ok...........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef fredfik het volgende:
[..]
dat zeg ik niet....maar over de brabanders wordt nogal minachtend gedaan
maar ze zijn best goed in veel dingen en ze winnen ook nog eens wat!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.
Ben er even weg van.
Truste Fok
Nikki (lichte)quote:Op zondag 2 maart 2008 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Truste Ruud![]()
Maar wie heeft Idols gewonnen? Het donkere meisje of de lichte
Nathalie, het gekleurde meisje heeft niet gewonnen.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:03 schreef kissa het volgende:
Truste Ruud![]()
Maar wie heeft Idols gewonnen? Het donkere meisje of de lichte
tnxquote:Op zondag 2 maart 2008 00:00 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef Desii het volgende:
[..]
daar hoop ik ook op...... want soms zou je hem echt achter het behang plakken
echt jammer dat enorme ego....
Soms snap ik Huub niet dat hij niet gewoon de eer aan zichzelf houdt en de poort uit loopt, vooral nu, omdat het lijkt dat alles in het voordeel van B. en A. wordt uitgezonden. Daarbij ook de uitjes die zij krijgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef Dark het volgende:
Huub beleeft er geen plezier meer aan..........misschien als de straffen opgeheven zijn.......
Hij heeft de hele avond verhalen aan moeten horen over hoe gezellig het was gisteren......hij had daar bij moeten zijn.
Hij geeft zichzelf voor de helft de schuld..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |