OMGquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
En dan te bedenken dat dit haar 'normale' blik is
[ afbeelding ]
Ik kan niet anders dan SUBJECTIEF kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Ruudemans. Als je de reguliere volgt weet je toch ook dat Brian afgeschilderd word als de Messias en Huub als EVIL, met alle herhalingen van het slechte. Wannneer zien we ooit Jensen, het slaan onder de dekens of wat dan ook. Gisteravond was ook weer zo'n voorbeeld, Brian op het randje van para en streams weg, Huub ruzie met Rico breed uitgemeten.
Alsof jaap de masturbeerroom gaat opgeven voor een gastspeler...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:24 schreef Ziet het volgende:
mike wil de masterbedroom omdat hij niemand wil wekken als ie moet werken
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef fredfik het volgende:
en al weer een brabander die wint!!!!!!!!!!!!!!
Bedoel je dat Claire ook gaat winnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef fredfik het volgende:
en al weer een brabander die wint!!!!!!!!!!!!!!
Tis net 1 van de 7 dwergenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer op zijn harses?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef Ziet het volgende:
hahaha erik!
hij heeft het idee om een paar goede matrassen van beneden om te wisselen met die van de MB
niet huub zijn matras, niet erik zijn matras,
mike vraagt: mijn matras dan?
nee ook niet jouw matras
mike: die van brian en amanda?
nou, dat vind ik nou een heel goed idee, aldus erik
Of spelinformatie voor B&A toespelen, hey mikey wil je nog wat usb sticks?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef Ziet het volgende:
jaap heeft wel gelijk;
het is link om mike 5x per week in zijn eentje anderhalf uur te laten fietsen,
iedere gek kan hem van zijn fiets slaan
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
OMGZe doet me denken aan dat oude vrouwtje verslaafd aan de 'slankie'pillen uit de film requiem for a dream, starend naar de televee.
Als Brabander zeg ik dat dat er geen ruk mee te maken heeft. Niet hier en niet bij Idols En Claire heeft het niet in zich om te winnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedoel je dat Claire ook gaat winnen?
dorie had net een voorraadje ingeslagenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef Ziet het volgende:
jaap heeft wel gelijk;
het is link om mike 5x per week in zijn eentje anderhalf uur te laten fietsen,
iedere gek kan hem van zijn fiets slaan
Af-en-toe heb ik echt het idee dat ze zodadelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
En dan te bedenken dat dit haar 'normale' blik is
[ afbeelding ]
Ik ben nogal bekend met 'busjes' , maar hoe ziet zo'n bussie er uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Af-en-toe heb ik echt het idee dat ze zodadelijk
wordt opgehaald door het dikke-lippen-busje......
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedoel je dat Claire ook gaat winnen?
Gewoon.....blauw, 4 wielen en een hoop kwijl op het raam............quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben nogal bekend met 'busjes' , maar hoe ziet zo'n bussie er uit?
Stuur eens een mailtje naar de staatsloterijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef fredfik het volgende:
[..]
dat zeg ik niet....maar over de brabanders wordt nogal minachtend gedaan
maar ze zijn best goed in veel dingen en ze winnen ook nog eens wat!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gewoon.....blauw, 4 wielen en een hoop kwijl op het raam............
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stuur eens een mailtje naar de staatsloterij
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:44 schreef Dark het volgende:
Jaap vindt Mikey nog erger dan Amanda.........
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gewoon.....blauw, 4 wielen en een hoop kwijl op het raam............
haha, ik was al bijna vergeten waar het over ging!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik was er ook bij!!Mijn vriend verslikte zich in zijn eten ervan, schrok zich de pleuris
![]()
![]()
(sorry ik zit heel irritant bij te lezen en te quoten)
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef Dark het volgende:
Huub beleeft er geen plezier meer aan..........misschien als de straffen opgeheven zijn.......
Hij heeft de hele avond verhalen aan moeten horen over hoe gezellig het was gisteren......hij had daar bij moeten zijn.
Hij geeft zichzelf voor de helft de schuld..............
Truste Ruudquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.
Ben er even weg van.
Truste Fok
Ach ja.............tijd om weer te gaan.........DGK is deaud, morsdeaudquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:52 schreef akveor het volgende:
Waar de leuke dingen zich tegenwoordig allemaal buiten de kooi afspelen... zitten wij met dit:
[ afbeelding ]
http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:52 schreef akveor het volgende:
Weet iemand waar Brian en Amanda vanavond optreden?
ok...........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef fredfik het volgende:
[..]
dat zeg ik niet....maar over de brabanders wordt nogal minachtend gedaan
maar ze zijn best goed in veel dingen en ze winnen ook nog eens wat!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.
Ben er even weg van.
Truste Fok
Nikki (lichte)quote:Op zondag 2 maart 2008 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Truste Ruud![]()
Maar wie heeft Idols gewonnen? Het donkere meisje of de lichte
Nathalie, het gekleurde meisje heeft niet gewonnen.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:03 schreef kissa het volgende:
Truste Ruud![]()
Maar wie heeft Idols gewonnen? Het donkere meisje of de lichte
tnxquote:Op zondag 2 maart 2008 00:00 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef Desii het volgende:
[..]
daar hoop ik ook op...... want soms zou je hem echt achter het behang plakken
echt jammer dat enorme ego....
Soms snap ik Huub niet dat hij niet gewoon de eer aan zichzelf houdt en de poort uit loopt, vooral nu, omdat het lijkt dat alles in het voordeel van B. en A. wordt uitgezonden. Daarbij ook de uitjes die zij krijgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef Dark het volgende:
Huub beleeft er geen plezier meer aan..........misschien als de straffen opgeheven zijn.......
Hij heeft de hele avond verhalen aan moeten horen over hoe gezellig het was gisteren......hij had daar bij moeten zijn.
Hij geeft zichzelf voor de helft de schuld..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |