quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:44 schreef Dark het volgende:
Jaap vindt Mikey nog erger dan Amanda.........
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gewoon.....blauw, 4 wielen en een hoop kwijl op het raam............
haha, ik was al bijna vergeten waar het over ging!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik was er ook bij!!Mijn vriend verslikte zich in zijn eten ervan, schrok zich de pleuris
![]()
![]()
(sorry ik zit heel irritant bij te lezen en te quoten)
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef Dark het volgende:
Huub beleeft er geen plezier meer aan..........misschien als de straffen opgeheven zijn.......
Hij heeft de hele avond verhalen aan moeten horen over hoe gezellig het was gisteren......hij had daar bij moeten zijn.
Hij geeft zichzelf voor de helft de schuld..............
Truste Ruudquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.
Ben er even weg van.
Truste Fok
Ach ja.............tijd om weer te gaan.........DGK is deaud, morsdeaudquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:52 schreef akveor het volgende:
Waar de leuke dingen zich tegenwoordig allemaal buiten de kooi afspelen... zitten wij met dit:
[ afbeelding ]
http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:52 schreef akveor het volgende:
Weet iemand waar Brian en Amanda vanavond optreden?
ok...........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef fredfik het volgende:
[..]
dat zeg ik niet....maar over de brabanders wordt nogal minachtend gedaan
maar ze zijn best goed in veel dingen en ze winnen ook nog eens wat!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.
Ben er even weg van.
Truste Fok
Nikki (lichte)quote:Op zondag 2 maart 2008 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Truste Ruud![]()
Maar wie heeft Idols gewonnen? Het donkere meisje of de lichte
Nathalie, het gekleurde meisje heeft niet gewonnen.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:03 schreef kissa het volgende:
Truste Ruud![]()
Maar wie heeft Idols gewonnen? Het donkere meisje of de lichte
tnxquote:Op zondag 2 maart 2008 00:00 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef Desii het volgende:
[..]
daar hoop ik ook op...... want soms zou je hem echt achter het behang plakken
echt jammer dat enorme ego....
Soms snap ik Huub niet dat hij niet gewoon de eer aan zichzelf houdt en de poort uit loopt, vooral nu, omdat het lijkt dat alles in het voordeel van B. en A. wordt uitgezonden. Daarbij ook de uitjes die zij krijgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef Dark het volgende:
Huub beleeft er geen plezier meer aan..........misschien als de straffen opgeheven zijn.......
Hij heeft de hele avond verhalen aan moeten horen over hoe gezellig het was gisteren......hij had daar bij moeten zijn.
Hij geeft zichzelf voor de helft de schuld..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |