Onbegrijpelijk eigenlijk hè, dat daar dan zo'n rotjoch uit voortgekomen is..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vond haar kwa gedrag en persoonlijkheid errrug op lieke lijken
Dat komt wel weer goed met Huub.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub is een sukkel (ik was ooit fan van Huub). Als Huub stopt met naast zijn schoenen te lopen heeft hij nog kans. Anders gaat hij maar lekker naar huis
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt wel weer goed met Huub.
Ze krijgen daar allemaal een beetje sterralures.
Maar als ik Huub zijn familie goed kan inschatten, dan zetten die hem na de kooi wel weer met zijn beide beentjes op de grond
Huub loopt idd naast zijn schoenen maar staat in de schaduw van Brian en Amanda. Zij hebben inmiddels de status van de onschendbare ZDNGMW. Je kunt toch niet ontkennen dat er met 2 maten gemeten wordt?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub is een sukkel (ik was ooit fan van Huub). Als Huub stopt met naast zijn schoenen te lopen heeft hij nog kans. Anders gaat hij maar lekker naar huis
Er zijn ook mensen die per ongeluk de waarheid spreken, zonder dat ze dat zelf willen of dat beseffen. Daar was hier duidelijk sprake van.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Dus je ziet nu eindelijk eens in dat Lieke een two-faced bitch was. Die zich de kooi in heeft geneukt.
En pas op het laatst haar ware valse laagbijdegrondse schijnheilige aard heeft laten zien?
Goed zo!!!!
Leuk dat we het daar eindelijk eens over eens zijn
daar hoop ik ook op...... want soms zou je hem echt achter het behang plakkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt wel weer goed met Huub.
Ze krijgen daar allemaal een beetje sterralures.
Maar als ik Huub zijn familie goed kan inschatten, dan zetten die hem na de kooi wel weer met zijn beide beentjes op de grond
Een voorbeeld van hoe iemand zich aftakelt...........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand een capje van Brian? Ik lig hier compleet in een stuip
Wat heeft ie nu weer op zijn harses?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand een capje van Brian? Ik lig hier compleet in een stuip
Top!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer op zijn harses?
[ afbeelding ]
Je zou voor de aardigheid toch eens een "reguliere" moeten bekijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub loopt idd naast zijn schoenen maar staat in de schaduw van Brian en Amanda. Zij hebben inmiddels de status van de onschendbare ZDNGMW. Je kunt toch niet ontkennen dat er met 2 maten gemeten wordt?
Eigenlijk word ik zo moe van deze discussie, laat maar.
Doe maar Nathalie, die voegt echt iets toe. of zit ik nu in het verkeerde topic ?quote:
Zoek de miljonairquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dan die kop van Amanda daarnaast![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer is dat dan? Ik kijk af en toe maar zie alleen dat ze Huub afbranden en B en A ophemelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je zou voor de aardigheid toch eens een "reguliere" moeten bekijken.De redactie wordt beschukdigd van knip-en-plak werk maar in mijn ogen krijgt nu iedereen daar een portie kritiek waar wijlen mijn hond geen hapje van zou lusten
![]()
Ik zit ook te wachten tot ik een cap van de stallen kan makenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is een strikvraag, die zit er niet tussen
Als klein voorbeeldje: het kickbox-winnaar-gebazel van Brian. Huub kreeg ruim de mogelijkheid om Brian aan te pakken op de getoonde videobeeldenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan? Ik kijk af en toe maar zie alleen dat ze Huub afbranden en B en A ophemelen.
quote:Amanda trekt zichzelf weg bij de Idols backstage show om toch nog even wat danspasjes door te nemen voor het optreden van vanavond. Brian heeft zijn vriendinnetje beloofd om haar te voorzien van wat goede kritiek. Hij pakt er een kladblok en een pen bij om notities te maken. Maar voordat ze begint heeft hij ook al wat goed advies. ““Vrolijk, niet te serieus, kijk me uitdagend aan, concentreer je op je dans, doe geen half werk. Kijk naar een optreden zoals Nathalie, dat is gewoon booming. Maar zorg dat je er plezier in hebt”, vertelt hij Amanda. Dan start de Amsterdamse haar muziek en geeft ze een privé show weg.
Klopt, dat is idd een klein voorbeeld en de voice-over was onverbiddelijk. Huub pakte Brian aan maar was oh zo gemeen. Kom op skattie, dit kun je niet serieus menen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als klein voorbeeldje: het kickbox-winnaar-gebazel van Brian. Huub kreeg ruim de mogelijkheid om Brian aan te pakken op de getoonde videobeelden![]()
Met dank aan Jerney, Nathatie is een zwarte muts.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dat is idd een klein voorbeeld en de voice-over was onverbiddelijk. Huub pakte Brian aan maar was [b]oh zo gemeen.[/b] Kom op skattie, dit kun je niet serieus menen.
Ik begrijp het allemaal niet zo. Nikki had 3de moeten zijn, Charlene 2, Nathalie 1. Och, mijn mening.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan Jerney, Nathatie is een zwarte muts.
Ben je gek, hij neemt nog een borrel, of zou het de combi zijn?quote:
Geen idee. Maar dat er iets aan het werken is, is overduidelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, hij neemt nog een borrel, of zou het de combi zijn?
Weekend is standaard kut. Idols afgelopen... Volgende week ligt het zootje weer op de bank naar wat films te kijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Ziet het volgende:
we zijn nu tenminste wel verlost van idols op zaterdagavond
precies. tis lood om oud ijzer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekend is standaard kut. Idols afgelopen... Volgende week ligt het zootje weer op de bank naar wat films te kijken.
Kom op Ruudemans. Als je de reguliere volgt weet je toch ook dat Brian afgeschilderd word als de Messias en Huub als EVIL, met alle herhalingen van het slechte. Wannneer zien we ooit Jensen, het slaan onder de dekens of wat dan ook. Gisteravond was ook weer zo'n voorbeeld, Brian op het randje van para en streams weg, Huub ruzie met Rico breed uitgemeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
imo is Brian een lul en Huub ook. Wat bedoel je?
Ik heb het al een paar keer eerder geschreven.... waarom organiseren die wannabee nooit iets voor zichzelf?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekend is standaard kut. Idols afgelopen... Volgende week ligt het zootje weer op de bank naar wat films te kijken.
OMGquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
En dan te bedenken dat dit haar 'normale' blik is
[ afbeelding ]
Ik kan niet anders dan SUBJECTIEF kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Ruudemans. Als je de reguliere volgt weet je toch ook dat Brian afgeschilderd word als de Messias en Huub als EVIL, met alle herhalingen van het slechte. Wannneer zien we ooit Jensen, het slaan onder de dekens of wat dan ook. Gisteravond was ook weer zo'n voorbeeld, Brian op het randje van para en streams weg, Huub ruzie met Rico breed uitgemeten.
Alsof jaap de masturbeerroom gaat opgeven voor een gastspeler...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:24 schreef Ziet het volgende:
mike wil de masterbedroom omdat hij niemand wil wekken als ie moet werken
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef fredfik het volgende:
en al weer een brabander die wint!!!!!!!!!!!!!!
Bedoel je dat Claire ook gaat winnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef fredfik het volgende:
en al weer een brabander die wint!!!!!!!!!!!!!!
Tis net 1 van de 7 dwergenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer op zijn harses?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef Ziet het volgende:
hahaha erik!
hij heeft het idee om een paar goede matrassen van beneden om te wisselen met die van de MB
niet huub zijn matras, niet erik zijn matras,
mike vraagt: mijn matras dan?
nee ook niet jouw matras
mike: die van brian en amanda?
nou, dat vind ik nou een heel goed idee, aldus erik
Of spelinformatie voor B&A toespelen, hey mikey wil je nog wat usb sticks?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef Ziet het volgende:
jaap heeft wel gelijk;
het is link om mike 5x per week in zijn eentje anderhalf uur te laten fietsen,
iedere gek kan hem van zijn fiets slaan
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
OMGZe doet me denken aan dat oude vrouwtje verslaafd aan de 'slankie'pillen uit de film requiem for a dream, starend naar de televee.
Als Brabander zeg ik dat dat er geen ruk mee te maken heeft. Niet hier en niet bij Idols En Claire heeft het niet in zich om te winnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedoel je dat Claire ook gaat winnen?
dorie had net een voorraadje ingeslagenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef Ziet het volgende:
jaap heeft wel gelijk;
het is link om mike 5x per week in zijn eentje anderhalf uur te laten fietsen,
iedere gek kan hem van zijn fiets slaan
Af-en-toe heb ik echt het idee dat ze zodadelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
En dan te bedenken dat dit haar 'normale' blik is
[ afbeelding ]
Ik ben nogal bekend met 'busjes' , maar hoe ziet zo'n bussie er uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Af-en-toe heb ik echt het idee dat ze zodadelijk
wordt opgehaald door het dikke-lippen-busje......
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedoel je dat Claire ook gaat winnen?
Gewoon.....blauw, 4 wielen en een hoop kwijl op het raam............quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben nogal bekend met 'busjes' , maar hoe ziet zo'n bussie er uit?
Stuur eens een mailtje naar de staatsloterijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef fredfik het volgende:
[..]
dat zeg ik niet....maar over de brabanders wordt nogal minachtend gedaan
maar ze zijn best goed in veel dingen en ze winnen ook nog eens wat!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gewoon.....blauw, 4 wielen en een hoop kwijl op het raam............
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stuur eens een mailtje naar de staatsloterij
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:44 schreef Dark het volgende:
Jaap vindt Mikey nog erger dan Amanda.........
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gewoon.....blauw, 4 wielen en een hoop kwijl op het raam............
haha, ik was al bijna vergeten waar het over ging!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik was er ook bij!!Mijn vriend verslikte zich in zijn eten ervan, schrok zich de pleuris
![]()
![]()
(sorry ik zit heel irritant bij te lezen en te quoten)
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef Dark het volgende:
Huub beleeft er geen plezier meer aan..........misschien als de straffen opgeheven zijn.......
Hij heeft de hele avond verhalen aan moeten horen over hoe gezellig het was gisteren......hij had daar bij moeten zijn.
Hij geeft zichzelf voor de helft de schuld..............
Truste Ruudquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.
Ben er even weg van.
Truste Fok
Ach ja.............tijd om weer te gaan.........DGK is deaud, morsdeaudquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:52 schreef akveor het volgende:
Waar de leuke dingen zich tegenwoordig allemaal buiten de kooi afspelen... zitten wij met dit:
[ afbeelding ]
http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:52 schreef akveor het volgende:
Weet iemand waar Brian en Amanda vanavond optreden?
ok...........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef fredfik het volgende:
[..]
dat zeg ik niet....maar over de brabanders wordt nogal minachtend gedaan
maar ze zijn best goed in veel dingen en ze winnen ook nog eens wat!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De helft lijkt me wat weinig. . 80% lijkt me meer in de richting.
Ben er even weg van.
Truste Fok
Nikki (lichte)quote:Op zondag 2 maart 2008 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Truste Ruud![]()
Maar wie heeft Idols gewonnen? Het donkere meisje of de lichte
Nathalie, het gekleurde meisje heeft niet gewonnen.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:03 schreef kissa het volgende:
Truste Ruud![]()
Maar wie heeft Idols gewonnen? Het donkere meisje of de lichte
tnxquote:Op zondag 2 maart 2008 00:00 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef Desii het volgende:
[..]
daar hoop ik ook op...... want soms zou je hem echt achter het behang plakken
echt jammer dat enorme ego....
Soms snap ik Huub niet dat hij niet gewoon de eer aan zichzelf houdt en de poort uit loopt, vooral nu, omdat het lijkt dat alles in het voordeel van B. en A. wordt uitgezonden. Daarbij ook de uitjes die zij krijgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef Dark het volgende:
Huub beleeft er geen plezier meer aan..........misschien als de straffen opgeheven zijn.......
Hij heeft de hele avond verhalen aan moeten horen over hoe gezellig het was gisteren......hij had daar bij moeten zijn.
Hij geeft zichzelf voor de helft de schuld..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |