De vraag is....waarom voelt hij zich kut? Heeft hij op zijn flikker gehad van het hokje, dat zou nieuw zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:50 schreef mootie het volgende:
Brian zegt dat hij zich kut voelt. Dat zal wel een rondje Tupac worden.
Klopt, nu weer wel, in de vorige COS niet, vreemd. Je kunt ook Ctrl C' en natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:00 schreef akveor het volgende:
Belachelijk ik kan niemand's quote's knippen en plakken voor de OP omdat ik steeds lege pagina's krijg.
KUT FOK!
Misschien is er wel zoveel bewaking elke keer dat hij nog steeds niet DIE GESTOLEN USB STICK aan zijn lieve broertje heeft kunnen gevenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
'Brian: Ik heb een hekel aan bewaking, ik wil vrij zijn. Tenzij er doodsbedreidingen komen.
Amanda: Ik heb altijd veel bewaking, vind dat wel fijn.
Brian: Ik ben nog niet uitgesproken.
Welke USB stick, deze?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:13 schreef Verida het volgende:
Misschien is er wel zoveel bewaking elke keer dat hij nog steeds niet DIE GESTOLEN USB STICK aan zijn lieve broertje heeft kunnen geven
Wat ik begrijp van haar verhaal is, omdat The Mother from Hell in het huis van Brian woont, ze daar niet meer kunnen wonen en ze daarom terug naar A'dam wil en niet in Zaandam wil wonen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:18 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft nu door dat ze niet met Brian gaat samenwonen? Ze heeft het erover dat mamamama wel een huisje in Amsterdam kan zoeken.
Sterker nog.... hij plande een distributed denial of service op FOK ! .......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef STAP01 het volgende:
Brian kent dus ook de eigenaar van FOK! Dit is gewoon een verkapte bedreiging!
Hij heeft van alle fora en dgk sites uitgezocht wie de eigenaar is!
Danny?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef STAP01 het volgende:
Brian kent dus ook de eigenaar van FOK! Dit is gewoon een verkapte bedreiging!![]()
Danny was zo gek op de gouden kooi.Nu heeft hij er een hekel aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef STAP01 het volgende:
Brian kent dus ook de eigenaar van FOK! Dit is gewoon een verkapte bedreiging!![]()
Als grap, voor de show. Volgens Brian was het publiek enthousiast. Toen hij Claire noemde echter was alles boegeroep volgens hem.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Jaap heeft gisteravond officieel aangekondigd dat hij voor B en A heeft gekozen?
Danny heeft zelfs overwogen het hele DGK gebeuren te blocken, speelde een half jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Danny was zo gek op de gouden kooi.Nu heeft hij er een hekel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |