Lol, Brian spreekt alleen zijn eigen fantasietaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
Ik kom nog even terug op je post. Dit vind ik op die site:
quote:Een Information Engineer (IE) is iemand die met behulp van ICT orde in de chaos kan brengen. Een IE is de persoon die de taal spreekt van de klant, de ontwerpers en gebruikers van ICT. Kort gezegd: Een IE slaat de brug tussen programmeurs en gebruikers.
Misschien niet eens zo'n slecht idee dit eens bij te houden. Maar daar had je denk ik wat eerder aan moeten beginnen. Huub heeft nu een uitgaans verbod. Hoe wil je dit nu dan nog eerlijk bij houden?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar het mij omgaat is dat het gewoon de spuigaten uitloopt... ze zouden opgesloten worden... nu heb ik het meer het idee dat te pas en te onpas de villa verlaten mag worden. Daarbij vind ik dat elke wannabee evenveel recht heeft om zich buiten de kooi te profileren als het dan toch moet.
Maar liever heb ik gewoon dat ze in afzondering moeten leven zoals het concept voorschrijft. Meer spel in het huis en het vermaak hoort ook in het huis plaats te vinden en niet buiten de villa waar van allerlei dingen gebeueren die niet of slecht gecontroleerd kunnen worden. Ik erger me kapot aan die ontmoetingen van Brian en z'n familie. Dat is niet meer leven in afzondering. Hij ziet z'n familie vaker dan ik dat kan.
Ik durf daar geen gif op in te nemen. Tis een stiekemerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat Brian zonder hulp en uit zijn blote hoofd helemaal niks kan hacken. Hij claimt gewoon alle daden en kennis van anderen.
Dat wel. Maar ik denk dat hij zich alles liet voorzeggen en -doen. 't Is namelijk ook zo'n stiekemerd dat ie constant de eer van andermans acties naar zich toe trekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik durf daar geen gif op in te nemen. Tis een stiekemerd.
Ach, hij kan openstaande bestanden bekijken maar zodra er een ww aan te pas komt weet hij het niet meer, gebakken lucht dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
Ik wil wedden dat Brian zonder hulp en uit zijn blote hoofd helemaal niks kan hacken. Hij claimt gewoon alle daden en kennis van anderen.
Dat was sarcasmequote:
Ik weet nog dat Jaap een hele tijd terug vroeg naar de ALT-code van een of ander karakter. Brian wist dus niet wat een ALT-code was. Op dat moment viel hij bij mij hard door de mand als zijnde ICT-er.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou sorryquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:34 schreef Lady-night het volgende:
Van Doortje van HSF, die in de Baja was:
zo en nou komt het hoogtepunt van de hele avond we gingen weg mn man liep voor me uit om jassen te halen sta ik oog in oog met netty en kenny staan daar naast elkaar met allebei een kop als een oorwurm mn man liep gauw door hij wist allang wat er komen ging. whahahaaaaik ga recht voor netty staan kijk haar eerst heel erg smerig aan en ik zeg tegen haar;je had je kinderen wel eens beter op mogen voeden. whahahaaaa ze bleef bewegingloos staan en die achterlijke zoon van haar ook. ik dacht dat dat zo n flinke jongen was dus niet.mensen mensen die netty had me een berg plamuur op dr muil ze kon dr gezicht niet bewegen .ze reageerde niet eens ik zou het niet gepikt hebben hoor als iemand dat tegen mij zou zeggen die had al een zoef op dr muil gehad,. dit was het mooiste moment van de avond mn buurmeisje lag in een deuk.whahahaaaazo dit was het wel zo n beetje ik wacht op een tel van jo krijg ik ook zijn verslag. ik weet niet wanneer hij belt ik wacht af zo nog vragengr
Kom kom, dat valt wel mee. De bedoeling is goed. De opmerking tegen Netty was leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Donnaaa het volgende:
[..]
Nou sorry![]()
Denk dat Doortje haar IQ ook niet hoger dan 80 is......
Huub zijn uitjes zaten erop.Alleen gisteren had hij nog mogen gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n slecht idee dit eens bij te houden. Maar daar had je denk ik wat eerder aan moeten beginnen. Huub heeft nu een uitgaans verbod. Hoe wil je dit nu dan nog eerlijk bij houden?
Het wachten is op het telefoontje van Jo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
Kom kom, dat valt wel mee. De bedoeling is goed. De opmerking tegen Netty was leuk.
En hier en daar zie je ook nog een leesteken en een hoofdletter.
Ik begrijp het... maar ik heb altijd al moeite gehad dat de wannabees de villa mogen verlaten... ik heb destijds ook Lieke daarin gelijk gegeven dat bepaalde mensen daarin meer privileges schijnen te hebben. Afspraken worden ook niet afgezegd omdat Huub niet meer naar buiten mag maar worden er andere wannebees op pad gestuurd. En aangezien de verhalen gaan dat het in april eindigt vind ik dat niet meer kunnen. Het gaat me ook niet om Huub maar dat ze sowieso dat hok ut mogen. En idd het was beter geweest dit eerder op te pikken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n slecht idee dit eens bij te houden. Maar daar had je denk ik wat eerder aan moeten beginnen. Huub heeft nu een uitgaans verbod. Hoe wil je dit nu dan nog eerlijk bij houden?
Ik had begrepen dat Brain een aantal uitjes in plaats van Huub mee geweest was.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zijn uitjes zaten erop.Alleen gisteren had hij nog mogen gaan.
Zo is dat!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wachten is op het telefoontje van Jo.
Nee alleen gisteravond en Mike mocht mee naar de bokswedstrijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Brain een aantal uitjes in plaats van Huub mee geweest was.
Amanda moet dansen voor al die lui.Ben benieuwd wat ze gaan roepen.Als ze maar iets verkeerds roepen is Brian al para.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft er echt zin an vanavond
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het woord "punami" heel hard geroepen wordtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda moet dansen voor al die lui.Ben benieuwd wat ze gaan roepen.Als ze maar iets verkeerds roepen is Brian al para.
Ik begrijp precies wat je bedoeld. Maar ik denk dat we realiteit niet uit het oog moeten verliezen. Zelf heb ik er ook wel eens moeite mee hoor, maar het is en blijft een spel. Verder denk ik, dat het voor de bewoners eigenlijk niet vol te houden is, om jaren achter elkaar opgesloten te zijn. Volgens mij komen er dan geen mensen meer uit ,maar kluizennaars.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp het... maar ik heb altijd al moeite gehad dat de wannabees de villa mogen verlaten... ik heb destijds ook Lieke daarin gelijk gegeven dat bepaalde mensen daarin meer privileges schijnen te hebben. Afspraken worden ook niet afgezegd omdat Huub niet meer naar buiten mag maar worden er andere wannebees op pad gestuurd. En aangezien de verhalen gaan dat het in april eindigt vind ik dat niet meer kunnen. Het gaat me ook niet om Huub maar dat ze sowieso dat hok ut mogen. En idd het was beter geweest dit eerder op te pikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |