Dat denk ik ook, maar dan moet ie niet zo dom uit z'n nek lullen. Lig in een deuk hierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
Dat is puur slijmen voor smsjes.
En daar zitten nou net zijn fansquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:53 schreef T-lex het volgende:
Hij noemt in ieder geval geen VOL ofzo...
Emma toch, ook al last van selectief gehoor? VOL staat geheel tot je beschikking.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
"Ik heb bij die en die tent met de portier over de grond liggen rollen Ik heb die nacht zes meiden gebangd. . Ik was KNET-TER-lam"...
Maar wat schiet je ermee op skattie, leg me dat eens uit? Hooguit ergernis.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:53 schreef akveor het volgende:
Hoezo niet? Het is toch duidelijk wanneer een wannabee vertrekt omdat ze altjd laten zien wanneer een wannabee de poort uit gaat. Die CP's is idd een drama.
Zit in Almere, je leert er zelfs hoe je leraren moet hackenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:39 schreef Disana het volgende:
Brian zou te googelen zijn onder het Institute for Information Engineering. Voor wie wil uitzoeken wat dat mag wezen.
Dus hij hoeft niet voor jou te komen werken?????quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dan moet ie niet zo dom uit z'n nek lullen. Lig in een deuk hier![]()
![]()
![]()
Op zich denk ik een unicum
Ik ben voor het topic.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat schiet je ermee op skattie, leg me dat eens uit? Hooguit ergernis.
Ik kom nog even terug op je post. Dit vind ik op die site:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:39 schreef Disana het volgende:
Brian zou te googelen zijn onder het Institute for Information Engineering. Voor wie wil uitzoeken wat dat mag wezen.
Weet je genoeg zo?quote:Een Information Engineer (IE) is iemand die met behulp van ICT orde in de chaos kan brengen. Een IE is de persoon die de taal spreekt van de klant, de ontwerpers en gebruikers van ICT. Kort gezegd: Een IE slaat de brug tussen programmeurs en gebruikers.
Duidelijkheid... vastgelegd in harde cijfers....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat schiet je ermee op skattie, leg me dat eens uit? Hooguit ergernis.
Denk dat je bij Brian op de meeste uren uit de villa komt.Weet wel tig uitjes op te noemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Duidelijkheid... vastgelegd in harde cijfers....
Na vanavond zit ik al op 12 uur voor Brian.... je weet wel die man die zo trots is dat ie in het Guinnessbook of records komt omdat ie de langstzittende zou zijn...
O ja, ik vergeet er natuurlijk helemaal in te verwerken dat ie ook een grammetje 'witte sloper' door z'n neus had gefrot..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Emma toch, ook al last van selectief gehoor? VOL staat geheel tot je beschikking.
Ik voel je maar vergeet niet dat Huub 5 dagen dat hok moest verlaten. Dat is 120 uur.....mmmm misschien toch handig om eens te gaan tellen, je weet maar nooit. Moet zeggen dat het monnikenwerk is maar ik wil wel meedenken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef akveor het volgende:
Duidelijkheid... vastgelegd in harde cijfers....
Na vanavond zit ik al op 12 uur voor Brian.... je weet wel die man die zo trots is dat ie in het Guinnessbook of records komt omdat ie de langstzittende zou zijn...
Hij ging juist hard achteruit toen Lieke erin kwam.Maar ja dat was Huub zijn schuld en Lieke heeft gelukkig een vriendin overgehouden aan de kooi.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O ja, ik vergeet er natuurlijk helemaal in te verwerken dat ie ook een grammetje 'witte sloper' door z'n neus had gefrot..
Maar dat KNET-TER-lam is de hoofdzaak, want dat komt in ieder gesprek op Huub's niveau terug.
De kooi is erg achteruit gegaan sinds het vertrek van Lieke..
Erg leuk dit topic als ik er iets aan toe kan voegen doe ik dat!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:47 schreef akveor het volgende:
Mag ik jullie hulp inroepen?
Ik heb een topic gemaakt waarin bijgehouden kan worden wie en waarom de villa verlaten wordt.
Grrrr en al weer de villa uit.... PRIKKLOK 01
Is onzin.Dat kan je niet als uitje meerekenen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel je maar vergeet niet dat Huub 5 dagen dat hok moest verlaten. Dat is 120 uur.....mmmm misschien toch handig om eens te gaan tellen, je weet maar nooit. Moet zeggen dat het monnikenwerk is maar ik wil wel meedenken.
Wat dacht je van de vlieglessen en tig keer urenlang naar de tandarts.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel je maar vergeet niet dat Huub 5 dagen dat hok moest verlaten. Dat is 120 uur.....mmmm misschien toch handig om eens te gaan tellen, je weet maar nooit. Moet zeggen dat het monnikenwerk is maar ik wil wel meedenken.
Is het handig om te beginnen bij het nachtje Witte Bergen?
No way dat ik hem in m'n team zou willen hebben. Behalve dat ik hem als persoon heel onsympathiek vind, heb je er ook geen bal aan. Als je hem vraagt een rapport uit te brengen over een bepaalde zaak, dan lult hij zich er zo uit dat alles perfect is gegaan en dat alles door zijn toedoen. Of dit nu de waarheid is of niet. Als je al begrijpt wat hij bedoelt natuurlijk met dat Briantiliaanse gebrabbel.... Dat snap ik zowieso niet. Iemand die zo slecht in Nederlands is laat je toch niet met je klanten pratenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:03 schreef trettie het volgende:
[..]
Dus hij hoeft niet voor jou te komen werken?????
Dat is nog een mooie uit de archieven: De vlieglessen die zijn gestopt omdat de zot uitingen deed over zelfmoordquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de vlieglessen en tig keer urenlang naar de tandarts.
Natuurlijk heb je voor 100% gelijk. Op het niveau hoe Lieke praat en de grote gok van Huub vaak genoeg afgeveegde, daar kan geen tweede meer tegen op daar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O ja, ik vergeet er natuurlijk helemaal in te verwerken dat ie ook een grammetje 'witte sloper' door z'n neus had gefrot..
Maar dat KNET-TER-lam is de hoofdzaak, want dat komt in ieder gesprek op Huub's niveau terug.
De kooi is erg achteruit gegaan sinds het vertrek van Lieke..
Waar het mij omgaat is dat het gewoon de spuigaten uitloopt... ze zouden opgesloten worden... nu heb ik het meer het idee dat te pas en te onpas de villa verlaten mag worden. Daarbij vind ik dat elke wannabee evenveel recht heeft om zich buiten de kooi te profileren als het dan toch moet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de vlieglessen en tig keer urenlang naar de tandarts.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij ging juist hard achteruit toen Lieke erin kwam.Maar ja dat was Huub zijn schuld en Lieke heeft gelukkig een vriendin overgehouden aan de kooi.
Ik wil wedden dat Brian zonder hulp en uit zijn blote hoofd helemaal niks kan hacken. Hij claimt gewoon alle daden en kennis van anderen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef Donnaaa het volgende:
[..]
Zit in Almere, je leert er zelfs hoe je leraren moet hacken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |