wie is dat die FEBO ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, hij kan openstaande bestanden bekijken maar zodra er een ww aan te pas komt weet hij het niet meer, gebakken lucht dus.
BTW: Belachelijk dat de FEBO dit sowieso toestaat.
Hacken?
huub ziet z'n familie gewoon bij de burenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n slecht idee dit eens bij te houden. Maar daar had je denk ik wat eerder aan moeten beginnen. Huub heeft nu een uitgaans verbod. Hoe wil je dit nu dan nog eerlijk bij houden?
Dat was zover ik heb begrepen 1 keer het geval, Lieke zei n.l. dat er voor hem ook een uitzondering was gemaakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub ziet z'n familie gewoon bij de buren
tuurlijk.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Is een dikke l*l met drie bier.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wie is dat die FEBO ?
nog nooit gezien op de streams
Is die RAT DOOD ? zeg aub, dat het zo isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda is blij dat ze niemand nodig heeft , buiten Brian. Ze heeft geen behoefte aan een vriendin, er komen genoeg vrouwen binnen waar ze mee kan kletsen. Daar heeft ze Claire niet voor nodig.
Ja hallo, ieder gastspeler die binnenkomt is op de hand van B en A, vrouw of man.
Brian heeft volgens mij gehoord dat er het een en ander uitgelekt is over de mindere ontvangst in de Baja, hij heeft het over negatieve berichten.
[ afbeelding ]
Zo langzamerhand beginnen de pammetjes hun werk te doen.![]()
(Misschien geeft dit filmpje je wat afleiding?)quote:
Weet je, dat gedoe met die familie, daar trek ik me helemaal niets van aan. Ik vind een familie die zijn / haar zoon / dochter, achterna reizen alleen maar top. Dat geeft alleen maar aan dat er een hele goede band is. Iets wat ik alleen maar top vind.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Noem je dat een goede band, ik denk eerder dat die familie het heerlijk vind om eens in de spotlight te staan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je, dat gedoe met die familie, daar trek ik me helemaal niets van aan. Ik vind een familie die zijn / haar zoon / dochter, achterna reizen alleen maar top. Dat geeft alleen maar aan dat er een hele goede band is. Iets wat ik alleen maar top vind.
De laatste keer dat Huub naar een optreden ging, had hij ook zijn broer Joris verwacht. Die was nog in het buitenland en kon niet komen. Ik vind het terecht als je de kans krijgt je familie te zien, dat je daar gebruik van maakt.
Verder heb ik die moeder van Huub ook nog maar een keer gezien op tv. Ik vermoed dat die blij is dat haar Huubje een poosje onder de pannen is.
Dat is je nou al tien keer uitgelegd over waarom de moeder van Huub nooit kwam.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je, dat gedoe met die familie, daar trek ik me helemaal niets van aan. Ik vind een familie die zijn / haar zoon / dochter, achterna reizen alleen maar top. Dat geeft alleen maar aan dat er een hele goede band is. Iets wat ik alleen maar top vind.
De laatste keer dat Huub naar een optreden ging, had hij ook zijn broer Joris verwacht. Die was nog in het buitenland en kon niet komen. Ik vind het terecht als je de kans krijgt je familie te zien, dat je daar gebruik van maakt.
Verder heb ik die moeder van Huub ook nog maar een keer gezien op tv. Ik vermoed dat die blij is dat haar Huubje een poosje onder de pannen is.
dat van brian weet je zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat was zover ik heb begrepen 1 keer het geval, Lieke zei n.l. dat er voor hem ook een uitzondering was gemaakt.
Maar niemand daar ziet zijn familie zo vaak als Brian en als ik dan hoor dat Kenneth bij die K1 wedstrijd in de kleedkamer was en Lieke weer heerlijk naast Amanda mocht zitten denk ik duidelijk voordeel en niet anders!
ja en dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is je nou al tien keer uitgelegd over waarom de moeder van Huub nooit kwam.
vond haar kwa gedrag en persoonlijkheid errrug op lieke lijkenquote:Verder heb ik die moeder van Huub ook nog maar een keer gezien op tv. Ik vermoed dat die blij is dat haar Huubje een poosje onder de pannen is]
Dat kan ik niet zeggen en ik twijfel zelf ook maar als dat maar 1 keer was dan valt dat reuze mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat van brian weet je zeker
maar over eventueel familie bezoek achter ?????
daar kan niemand wat over zeggen
ja uitspraken van de bewoners
maar hoe betrouwbaar zijn die ?
Moet mijn streams weer betalen.Maar ik wacht voorlopig maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
Brian aka Barry Stevens gaat Amanda beoordelen op haar dansprestaties.
Top streams.
Blijf dansen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
Brian aka Barry Stevens gaat Amanda beoordelen op haar dansprestaties.
Top streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |