Wat is het toch een walgelijke ventquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Brian: Geen gejengel, verleid mij, denk aan mij. Ik ben de jury.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die maf is echt van de pot geruktquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat noem ik een goede band. Die moeder en die broer zijn er in ieder geval altijd voor hem.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Noem je dat een goede band, ik denk eerder dat die familie het heerlijk vind om eens in de spotlight te staan.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die maf is echt van de pot gerukt
Wat heeft die op zeg!! Schrik me rot van deze capquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik zit met stomme verbazig te kijken en Amanda voert keurige haar hoerenact op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef mootie het volgende:
Die halve gare zit gewoon aantekeningen te maken.
Ja en zijn argument is: Ik schrijf alles wel op, want anders vergeet ik sommige punten van kritiek misschien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef mootie het volgende:
Die halve gare zit gewoon aantekeningen te maken.
Ja dat van die moeder van Amanda ook...ik lees niets anders. Of komt dat weer beter uit soms.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is je nou al tien keer uitgelegd over waarom de moeder van Huub nooit kwam.
Het typt een beetje moeilijk als je kin van verbijstering op je toetsenbord hangt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef beequeen het volgende:
Je begin was nerveus, dat wil ik niet zien.....Dirty Amanda wil ik zien.
Dikke vette MUTE, wie neemt het over?![]()
![]()
![]()
oke, oke......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef beequeen het volgende:
Je begin was nerveus, dat wil ik niet zien.....Dirty Amanda wil ik zien.
Dikke vette MUTE, wie neemt het over?![]()
![]()
![]()
Stap over naar 40-voet containers. Die lul is echt te walgelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazig te kijken en Amanda voert keurige haar hoerenact op.![]()
Nu komt het commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |