Ben ook net begonnen met Mass Effect, echt een toffe game.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:08 schreef Killjoy het volgende:
ik ga vanavond of morgen weer lekker verder met Mass Effect, ff kijken wanneer ik de blauwe muts kan doorsmeren
Ligt eraan hoe oud de xbox is, wat ie moet kosten en wat je er allemaal voor terug krijgt... Als de xbox aangepast is dan is de kans groot dat je er niet mee op live kunt komen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
Hey sletjes! Zou het een slecht idee zijn om een xbox360 van marktplaats te kopen? En als ik dat doe, kan ik dan wel via internet spelen? (of moet ik dan persé met diegene zijn/haar account verder spelen?)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
Hey sletjes! Zou het een slecht idee zijn om een xbox360 van marktplaats te kopen? En als ik dat doe, kan ik dan wel via internet spelen? (of moet ik dan persé met diegene zijn/haar account verder spelen?)
nou nou nou, als je wat aardiger was begonnen had ik nog wel antwoord willen gevenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
Hey sletjes!
Ik zou het gewoon doen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:23 schreef P8 het volgende:
[..]
nou nou nou, als je wat aardiger was begonnen had ik nog wel antwoord willen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Nee, eergister wel tho. Maar ze was met Gerben in de Sally's he, belt ze zo op een gegeven moment: Die gerben is echt raar!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]pauper, jij hebt slechts zoen ps2tje op dat kamertje van je! Ga jij maar gewoon fappen ofzo! Gisteren nog geneukt trouwens?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef Pronk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hoer, altijd een slecht idee, maar dat komt eerder door Marktplaats.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:22 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud de xbox is, wat ie moet kosten en wat je er allemaal voor terug krijgt... Als de xbox aangepast is dan is de kans groot dat je er niet mee op live kunt komen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:Echt wel CoñoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* I intend to live forever, so far so good! *
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:48 schreef Bastard het volgende:
Heerlijk leesvoer over de ervaringen in GTAIV
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Die ziet er uit als echt in game, alleen zonder hud
zoals we dalijk ook lopen
[ afbeelding ]
dan is die gewoon prachtig
quote:. Tijdens het rondrijden met de vele auto’s, scooters, motoren, bussen en vuilniswagens, val je van de ene verbazing in de andere. Langs de weg staan soms mensen hun auto te repareren, te bellen bij betaaltelefoons, een straatveger loopt rond met een bezem en veegt het vuil bij elkaar,
ik hoop zo dat er een soort van co-op inzit. Gewoon met iemand anders een beetje door de stad toeren, beetje herrie schoppen, dingen opblazenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:48 schreef Bastard het volgende:
nee geen story co-opquote:
quote:Ook auto’s met mensen erin kun je uiteraard jatten, maar de mensen zullen alles op alles zetten om dit te voorkomen. Ze proberen weg te rijden of sleuren je terug uit de auto wanneer je niet snel genoeg uit de voeten komt. Grappig is dat een autobezitter zich op een gegeven moment vastpakte aan mijn portier terwijl ik wegreed. Uiteindelijk wist ik hem los te krijgen door een scherpe bocht te maken, waarna hij keihard tegen een andere auto aanvloog. Briljant.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:39 schreef RacerDKB het volgende:
Joepie de TNT-negert kwam net langs met Guitar Hero 3
Vet spel hoor! Vind het wel fokking moeilijk maar dat zal nog wel even wennen zijn
Je hand moet anders, je moet ipv op groen beginnen op oranje, dus vanaf rood > oranje, dan gaat het beter.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb hem nu een paar dagen, alle easy en medium heb ik op 5sterren gehaald, maar hard trekt mn hand echt niet. Mn vingers raken helemaal in de knoop van die vijfde knop
de game draait toch gewoon bij iedereen op zijn eigen console?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Denken jullie dat de stad kaal is als je multiplayer gaat doen? Of ga je dan in arena's vechten?
Ergens denk ik dat het haast onmogelijk is om met zijn 4-en ofzo in een stad rond te wanen met burgers en bijrijdende auto's, dan zou die complete framerate inkakken lijkt mij +al die euphoria berekeningen ?
Ja,... heb de insidegamer versie ook gelezen. Er cool,..... ik kan haast niet wachten,... zo geweldigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:48 schreef Bastard het volgende:
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... heb de insidegamer versie ook gelezen. Er cool,..... ik kan haast niet wachten,... zo geweldig
FOK!games schittert in afwezigheid trouwens? Geen speelbare versie,.... niet uitgenodigd?
quote:The NYPD has cab fleets driven by undercover officers who make busts; our Rockstar rep mentioned seeing one in action once. It's in the game, as Console Editor-in-Chief Will Tuttle discovered after taking out a cabbie from a block away. His partner jumped out of the passenger's seat and immediately began opening fire, plus the line-of-sight police meter suddenly showed up on the mini-map. That dynamic, "anything can happen" nature of this new Liberty City popped up quite a few times during our demo
Vind insidegamer.nl persoonlijk ook de beste qua layout en video-review aanpak etc. etc. Echter de reviews missen wel diepgang en kwaliteit.... maar ze doen het wel gaaf allemaal.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:28 schreef kepler het volgende:
[..]
blijkbaar niet
gamer en IG zijn wel de twee grootste game-sites van NL
Volgens mij was er wel een fok! preview, maar stond het bij het nieuws, en niet bij de reviews, dus is het alweer weggezakt denk ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:28 schreef kepler het volgende:
[..]
blijkbaar niet
gamer en IG zijn wel de twee grootste game-sites van NL
yup, en die reclame lay out van frontlines al helemaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Over Nederlandse gamesites gesproken. Wat is de layout van Gamingonly er vreselijk op achteruit gegaan zeg. Totaal onoverzichtelijk.
ze doen het allemaal wel goed inderdaad, maar vergeet ook niet dat er een full-time (betaald) team achter zit (ook devvers). Dat scheelt een boel in kwaliteit natuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind insidegamer.nl persoonlijk ook de beste qua layout en video-review aanpak etc. etc. Echter de reviews missen wel diepgang en kwaliteit.... maar ze doen het wel gaaf allemaal.
[Wakka]True,...true.... [/wakka]quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ze doen het allemaal wel goed inderdaad, maar vergeet ook niet dat er een full-time (betaald) team achter zit (ook devvers). Dat scheelt een boel in kwaliteit natuurlijk
wat dacht je van euhm.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ahhhhh al die GTA IV posts & previews, can't wait. Dat spel wordt zo fucking brilant
5 sterren? Wat houdt dat in? Dat je een nummer 5 keer op 100% haalt? Ik heb nog geen één nummer op 100%quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb hem nu een paar dagen, alle easy en medium heb ik op 5sterren gehaald, maar hard trekt mn hand echt niet. Mn vingers raken helemaal in de knoop van die vijfde knop
Nee hoeft niet perse 100%. Je krijgt al 5 sterren bij 96%quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
5 sterren? Wat houdt dat in? Dat je een nummer 5 keer op 100% haalt? Ik heb nog geen één nummer op 100%Maarja ik heb hem pas een paar uur.
quote:Wat vooral mooi uit de verf komt in deze missie zijn de Euphoria Physics, waarmee de bewegingen van de personages tot stand komen. Zo schoot ik op een gegeven moment een tegenstander die op het dak stond, waarna hij al waggelend van de dakrand viel. Op het nippertje kon hij zich aan een luifel vastpakken, waar hij nog even bleef bungelen. Ik besloot hem precies in zijn hand te schieten, waarna hij losliet en te pletter viel.
Inderdaad, soms zelfs bij 94% al als je veel punten hebt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet perse 100%. Je krijgt al 5 sterren bij 96%
klinkt goedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:36 schreef Chocobo het volgende:
Proestje blijft lezen!
Op weg er naartoe vraagt Jacob je om de ramen van de auto gesloten te houden, zodat de wagen zich mooi kan vullen met de wietdampen. Wanneer je vervolgens bij een botsing toch je ruit verliest, komt er een gigantische damp uit de auto zetten. Prachtig!
Dat gaat inderdaad beter bedankt!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hand moet anders, je moet ipv op groen beginnen op oranje, dus vanaf rood > oranje, dan gaat het beter.
Is ie ongesteld dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb helemaal geen zin meer om met de xbox te spelen !
quote:
Kan hem niet openenquote:
en je hebt pas 10 games gekocht ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
quote:IGN Bully: Scholarship Edition Review
8.5 Presentation
A great story full of humor. There are a lot of load times, but it's always worth the wait.
7.0 Graphics
Some nice textures and nice character models, but the framerate struggles.
9.0 Sound
The voice acting is fantastic from top-to-bottom and the soundtrack, which doesn't rely on licensed music, is excellent.
8.5 Gameplay
There's a lot of fun to be had. Everything is fairly simple, but it works well as a whole.
8.5 Lasting Appeal
The average gamer can probably finish the story in under 20 hours, but there are plenty of things to do afterwards to suck up even more of your free time.
8.7
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Voor de rest was het wat stil vanuit het MS kamp. Sony liet iets meer van zich horen maar daarvoor verwijs ik je naar het desbetreffende topic.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:25 schreef kepler het volgende:
nieuwe GTAIV Screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links naar previews:
http://ps3.ign.com/articles/855/855615p1.html
http://previews.teamxbox.com/xbox-36...ft-Auto-IV/p1/
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3166722&p=37
http://www.gamespot.com/xbox360/acti...ml?sid=6186843
http://games.kikizo.com/news/200802/...p?f=091_p1.asp
http://www.gametap.com/home/read/article/4309
http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/.../855562p1.html
Lost is een geweldig spel volgens Aquilaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:18 schreef DJ_ het volgende:
zo ben net terug van wintersport en geen zin om 7 pagina's te gaan lezen .
heb ik wat gemist deze week ? ( geen nep dingen daar heb ik geen trek in )
Bully wil ik ook graagquote:
quote:
ga hem ff pre orderen dit weekend voor 50 euroquote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:37 schreef Chocobo het volgende:
Verdorie,.... heb de meeste GTA previews gelezen en goed gehypt geraakt,..... die previews hebben hun werk gedaan. Dacht bij de meeste feiten over GTA dat het vaak wat onzin was maar als ik nu zo lees wat ze met GTA allemaal gedaan hebben kan ik bijna niet meer wachten. Heb de 360 versie gisteren voor de zekerheid maar gepreordered.
heheeheh awesome!quote:
awwwwwquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, dat krijg je ervan he! als je hem verwaarloosdquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
in augustus nog hitman lopen spelen op me hd tv, doe hem er nu in
zegt die dat die niet op pal 60 staat, maar hij staat op 720p en 108i geeft die het ook aan
nog iets gehoord over ninja gaiden 2 , alan wake , banjo kazooie 3 ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja. GTA IV wordt godsgruwelijk de kanonne tering absurd moddervet.
[..]
Voor de rest was het wat stil vanuit het MS kamp. Sony liet iets meer van zich horen maar daarvoor verwijs ik je naar het desbetreffende topic.
quote:
Snap het ook niet hoor, leren mensen het dan nooit ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
online ga ik geen gta4 preorderen![]()
komt die zeker 2 dagen na de release aan..dikke vinger
Hij valt tegen, believe!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:05 schreef devv05 het volgende:
Ik ga Lost kopen, hij lijkt me serieus cool
En ach,voor 35 euro.
Ze zouden gek zijn als ze die game te vroeg zouden verkopen.. gaat heel zeker een dikke boete op komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Precies heel misschien is die de 27e al wel ergens onder de toonbank te krijgen als je een beetje connecties hebt.
Had Halo 3 ook iets van 1 of 2 dagen voor de release
prima, gewoon hetzelfde doen als bij Halo 3 dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze zouden gek zijn als ze die game te vroeg zouden verkopen.. gaat heel zeker een dikke boete op komen.
Bij een gameshop hier in utrecht deden ze hetzelfde, tot ze er op het hoofdkantoor lucht van kregen, gelijk ontslag gekregen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
prima, gewoon hetzelfde doen als bij Halo 3 dus.
Geld geven in een envelopje 2 dagen vantevoren, wanneer die binnen is meenemen naar huis, wordt op de releasedatum afgetikt.
Prima toch?
thx man, dit was het probleemquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:55 schreef Ash het volgende:
[..]
Hij is toch stuk geweest? En je hebt een nieuwe gekregen? Dan staan de instellingen waarschijnlijk niet meer zoals voorheen. Je moet hem weer eerst effe aansluiten met je scart aansluiting en dan op 60HZ zetten en dan kan je weer verder met je HDMI of Component.
gaat mij er om dat die 50 euro maar is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snap het ook niet hoor, leren mensen het dan nooit ?
* PBateman1978 gaat rond 28 april lekker langs de Media Markt en pakt er 1 uit het rek waar er nog 100en staan.
Als Lost-fan heb ik geen keus, en hij is nu al ge-orderedquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij valt tegen, believe!
Ik ben lost fan maar die game gaat nergens over
Je mag bijvoorbeeld van Jack de jungle niet in aan het begin van de game.
Gaat die jack er heel breed voorstaan, moet je eerst een mini questje doen..
Je zou denken dat je 10 meter verderop de bosjes in kan duiken, maar nee
En de gameplay rammelt ook aan alle kanten..
Ik ga de game wel uitspelen, maar een echt goede game is het niet.
Mooi,.... dan vertel ik je wel hoe ik het de avond daarvoor heb gehadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snap het ook niet hoor, leren mensen het dan nooit ?
* PBateman1978 gaat rond 28 april lekker langs de Media Markt en pakt er 1 uit het rek waar er nog 100en staan.
http://www.insidegamer.nl/pc/lost/recensies/19930 nog reviewquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als Lost-fan heb ik geen keus, en hij is nu al ge-ordered
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,.... dan vertel ik je wel hoe ik het de avond daarvoor heb gehad
Review je nog steeds spellen? Waren wel toffe reviews vond ik altijdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
thx man, dit was het probleem![]()
Ik ben nu naar het dorp, om Crackdown te kopen. Was echt een geweldig spel, met lekker veel vrijheid. en zag er grafisch zo goed uit. Had hem precies een jaar geleden in februari een maand als reviewversie, maar toen bij lange na niet uitgespeeld. heb pas 90 GP, op naar de 1250 GP daar vanals zoethouder samen met Saints Row tot 29 april gta 4 ,
Cyb, Morp, Chocobo en de rest waar blijven jullie ''quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als Lost-fan heb ik geen keus, en hij is nu al ge-ordered
Neequote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Review je nog steeds spellen? Waren wel toffe reviews vond ik altijd
Je weet toch dat Ninja Gaiden II 3 juni in de Amerikaanse schappen ligt? Wat de rest van de games betreft: nee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nog iets gehoord over ninja gaiden 2 , alan wake , banjo kazooie 3 ?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
online ga ik geen gta4 preorderen![]()
komt die zeker 2 dagen na de release aan..dikke vinger
Voor welke site was dat ook alweer? Jorien?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Review je nog steeds spellen? Waren wel toffe reviews vond ik altijd
7.00 jeweets.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moest jij niet om 06.00 uur werken?
Voorlopig alleen voor de Arcade, maar de thuis versies komen echt wel. Maar tis niet dat ik echt sta te popelen ofzo,..... het blijft SF als ik zo de filmpjes zie,.... met nieuwe flitsen en vlammen. Maar wie weet mag je mijn ass nog wel eens kicken online!quote:
Tja ik ben extreem lost fan,.... niet zo erg als mijn vrouw want die zou een aantal mannen uit die show compleet uit elkaar trekken, maar OK. Ik snap echter niet dat je zoveel geld uitgeeft aan iets wat het gewoon net niet is. Zo'n korte speelduur is toch erg,.... veels te erg. Mooie woorden met we willen het op en top maken, maar maak het spel dan langer en gebruik alle stemmen uit de serie,.... het voelt amateuristisch aan als ik het allemaal zo lees. Wel extreem talent in de jungle-graphs afdeling voor zover ik kan zien. Maar ja,..... de gameplay wil ook wat!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb, Morp, Chocobo en de rest waar blijven jullie '''' reactie's
GTA IV komt in grote partijen,.... ben daar niet bang voor. Waar het mij om gaat is als ik iemand anders zie gamen,.... moet ik ook gamenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:06 schreef Bastard het volgende:
Ik weet nog niet wat slim is met GTA4 .. denk dat ik maar gewoon naar de winkel ga.. maar dan is het steeds bellen met de winkels welke m al heeft liggen.
Bestellen kan ook wel.. maar dan bij bol.com dan heb ik hem zeker op de releasedag wel.
ja dat wist ik , ik heb hem al ge pre-orderd ( wel de amerikaanse natuurlijk ik wil bloedquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Ninja Gaiden II 3 juni in de Amerikaanse schappen ligt? Wat de rest van de games betreft: nee.
Het blijft toch leuker als jij dat postquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb, Morp, Chocobo en de rest waar blijven jullie '''' reactie's
Met een prijs van 65 euro zou ik je gelijk geven en had ik 'm niet gekocht, maar voor de budgetprijs van 35 euro durf ik de gok wel te wagen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja ik ben extreem lost fan,.... niet zo erg als mijn vrouw want die zou een aantal mannen uit die show compleet uit elkaar trekken, maar OK. Ik snap echter niet dat je zoveel geld uitgeeft aan iets wat het gewoon net niet is. Zo'n korte speelduur is toch erg,.... veels te erg. Mooie woorden met we willen het op en top maken, maar maak het spel dan langer en gebruik alle stemmen uit de serie,.... het voelt amateuristisch aan als ik het allemaal zo lees. Wel extreem talent in de jungle-graphs afdeling voor zover ik kan zien. Maar ja,..... de gameplay wil ook wat!
Hoe 'Lost' ik ook ben,... niet 'Lost' genoeg voor het spel
Waarom?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
God ik wou dat mijn Xbox es wou sterven. Vandaag 1 uur met een fucking handoek om dat ding heengewikkeld aan laten staan, werkt nog prima.
Toen van 10cm hoogte laten vallen..
werkt nog prima
STERF KUTHOER
pak een föhn en blaas bij de zijkant naar binnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat de dvd drive geen dvd's of 360 games meer leest..en ik geen garantie meer heb daarop, maar met een rrod krijg je wel gewoon 3 jaar.
En ik weiger om 75 te betalen om de dvd drive te laten maken
Ik krijg hem dus dan durf ik die gok helemaal te nemenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met een prijs van 65 euro zou ik je gelijk geven en had ik 'm niet gekocht, maar voor de budgetprijs van 35 euro durf ik de gok wel te wagen.
Ja gooi em dan maar kapot.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat de dvd drive geen dvd's of 360 games meer leest..en ik geen garantie meer heb daarop, maar met een rrod krijg je wel gewoon 3 jaar.
En ik weiger om 75 te betalen om de dvd drive te laten maken
GK....dat waren toch die gasten die spellen als Assassin's Creed en dat xbox spel met die chicks met dikke tieten die volleybal spelen een 99 gaf...?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
En het is trouwens RPG weekend bij GK en ze bespreken vandaag Lost Odyssey
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
En het is trouwens RPG weekend bij GK en ze bespreken vandaag Lost Odyssey
Ja en nee was in de PU maar wel dezelfde gasten iddquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:44 schreef mini-lellan het volgende:
GK....dat waren toch die gasten die spellen als Assassin's Creed en dat xbox spel met die chicks met dikke tieten die volleybal spelen een 99 gaf...?
![]()
![]()
ik heb ook geen idee iddquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Heb geen phon of hoe je dat ook schrijft.
wikipedia?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
Een haardroger (ook föhn genoemd) is een elektrisch huishoudelijk apparaat waarmee vochtig haar droog gemaakt kan worden maar ook vaak gebruikt wordt om bij de Xbox 360 een RRoD te forceren!
Gedeeltelijk!quote:
Fohn,....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Heb geen phon of hoe je dat ook schrijft.
Maarre ik ga hem vanavond nog wel ff een paar uur laten overdraaien misschien sterft die dan..kutding.
Wil wel gta kunnen spelen!
Heb je het filmpje gezien? Ik vind hem wel oke hij is gewoon normaal en niet zo'n dwaas als sommige van die luiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fohn,....
maar waarom wikkel je dat ding niet in wat natte handdoeken en zet je hem een nachtje aan ofzo
Mmmm,... beetje kinderlijk uitgelegd,.... alsof hij zijn hobbie aan oma laat zien ofzo, maar toch,.... redelijk goede review moet ik zeggen. Ik trek alleen die ander niet,.... de bolle versie van Joran zeg maar,... serieus de Corky van 2008!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja en nee was in de PU maar wel dezelfde gasten idd
Ik ga de hele dag koffie drinken en donuts eten in die tent daarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat eten kopen moet leuker zijn als in saints row, dat je ook echt je eten kan zien
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga de hele dag koffie drinken en donuts eten in die tent daar
Geen been gebroken Jorgen?quote:
Volgens mij zat er niet zo'n eet systeem in zoals voorgaande delen in gta 4quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga de hele dag koffie drinken en donuts eten in die tent daar
Dan doe ik wel net alsofquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij zat er niet zo'n eet systeem in zoals voorgaande delen in gta 4
neequote:
Gamertag/card import/recovery doen,.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:50 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb nu dus een Xbox 360 met een online profiel. Op deze Xbox ben ik vrij ver met Guitar Hero 3. En ik wil dus een andere Xbox 360 nemen. Kan ik dan daar dan gewoon mijn Live gegevens intypen en hij doet het of ben ik dan al mijn scores en nummers enzo kwijt?
Staat dat dan weer op die harde schijf ofzo? Kan ik de saves dan niet ff op een usb stickje zetten?
Wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gamertag/card import/recovery doen,.....
tis wel wennen hoor betalen voor je drank nu ik weer terug benquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
Het kan niet op! DJ_ terug en nu Exi weer
![]()
Vanavond wordt weer een Worms avondje
Ben een Halo 3 avondje aan het doenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond weer eens ouderwets CoD4 doen denk ikMass Effect, Forza 2 en Bioshock moeten nog maar lekker een tijdje wachten
Kan alleen met een memcard!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:45 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zet je nou saves om van een ene xbox 360 naar een andere xbox 360? Of staan die saves online?
Oh. Balen. Maar die achievements staan wel online? En o peen andere Xbox kan je zo inloggen op je oude account?quote:
gewoon je HDD omwisselen , of is dat geen optie voor je ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh. Balen. Maar die achievements staan wel online? En o peen andere Xbox kan je zo inloggen op je oude account?
Je kunt op elke 360 je eigen account oproepen maar dat duurt wel tering lang en hoe meer je gehaald hebt hoe langer het gaat duren. Maar het kan dus wel alleen je save's gaan niet mee. Je achievements welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh. Balen. Maar die achievements staan wel online? En o peen andere Xbox kan je zo inloggen op je oude account?
Naja ik heb nu een Hitachi dvd schijf, en ik wil een BenQ schijf (die zijn stiller), dus daarom ga ik terug naar de winkel om hem om te ruilen. Kan natuurlijk vragen of ik de HDD mee mag ruilen maar als het niet mag staan daar zo mijn saves opquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon je HDD omwisselen , of is dat geen optie voor je ?
als het niet mag , moet je een memory card kopen om je saves over te zetten , andere optie is er niet helaasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Naja ik heb nu een Hitachi dvd schijf, en ik wil een BenQ schijf (die zijn stiller), dus daarom ga ik terug naar de winkel om hem om te ruilen. Kan natuurlijk vragen of ik de HDD mee mag ruilen maar als het niet mag staan daar zo mijn saves op
Geen idee of je nog iemand zoekt, maar wil ik opzich wel (al heb ik geen idee wat die stockpile is, is dat van de uitbreiding?)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Neeen eigen xbox site is geen succes geworden
![]()
Tag Teamer
Partner up and complete every mission in Co-op mode
Pack Rat
Complete any Stockpile mini-game in Co-op mode in fewer than 2 minutes and 30 seconds
Iemand die deze een keer van de week met mij wilt doen ?
alvast bedankt
Wat was je kwijt?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Kon het niet laten,..... elke keer denk ik,... het komt wel,... maar nu dan toch besteld voor dit bedrag!!
[ afbeelding ]
Moet ik wel mijn xbox opstartenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
Het kan niet op! DJ_ terug en nu Exi weer
![]()
Vanavond wordt weer een Worms avondje
kut spel dus , ik wist hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/942291.asp
![]()
ik zoek nog ja , is prima.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef Jessah het volgende:
[..]
Geen idee of je nog iemand zoekt, maar wil ik opzich wel (al heb ik geen idee wat die stockpile is, is dat van de uitbreiding?)
GT: Jessah, ben vanaf maandag weer op mn Xbox
quote:
geen play and charge kit hebben , gewoon stomquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben een lijstje aan het maken voor 29 april, iemand nog tips?
- 48xAA batterijen ¤30
- 4 trays (a 24 stuks) energy drink ¤30
- 63 bapao brood ¤21
- 8 kratten bier ¤60
- GTA IV priceless
Ja ik moet nog ff een play and charge ding kopen. Maar ik zag ook zo'n laadcradle, dus dan kan je ook opladen als je 360 niet aanstaat, koop ik die wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen play and charge kit hebben , gewoon stom![]()
( btw goedkope batterijen dan, vast geen duracel )
Mee eens!! Het beste kun je een play en charge kit halen!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen play and charge kit hebben , gewoon stom![]()
( btw goedkope batterijen dan, vast geen duracel )
die heb ik ook , dat is toch een play en charge kit of ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb toch echt liever dit:
[ afbeelding ]
In het stopcontact, 2 batterijen erin, opladen, een in je controller, als ie op is omwisselen met de volle, en tijdens het gamen met de ene batterij de andere opladen, enz.
dat is een quickcharge kitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die heb ik ook , dat is toch een play en charge kit of ?
andere hadden ze iig niet in amerika
ach ook goed , het scheelt batterijen kopen in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
dat is een quickcharge kit
ik heb nog een quickcharger in de aanbieding als iemand interesse heeft, nooit gebruikt, maar zonder accu's
aangeschoten guitar hero lukt niet zo
30 euro voor 4 trays... Jij moet langs de aldi voor dat cheape spulquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
- 48xAA batterijen
¤30
- 4 trays (a 24 stuks) energy drink
¤30
- 63 bapao brood
¤21
- 8 kratten bier
¤60
- GTA IV
priceless
Nou 40 euro dan. Bullet smaakt stukken beter dan die Red Bull bagger imo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:35 schreef existenz het volgende:
[..]
30 euro voor 4 trays... Jij moet langs de aldi voor dat cheape spul
golden power blijft de lekkerstequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou 40 euro dan. Bullet smaakt stukken beter dan die Red Bull bagger imo.
inderdaad daar gaat 't omquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach ook goed , het scheelt batterijen kopen in ieder geval
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:55 schreef AQuila360 het volgende:
WTF na een paar biertjes lukt worms me niet meer en dat terwijl ik de Fok! Worms Kampioen 2007 ben! Hoe kan dit?!
quote:paar biertjes
smaakt niet beter , maar ik vind het niet uitmaken wat ik drink , bullit , golden power , redbull , maddogquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou 40 euro dan. Bullet smaakt stukken beter dan die Red Bull bagger imo.
hij is denk ik snel bezopen dat die dat niet meer doorheeftquote:
Of gebruik gewoon oplaadbare batterijen als je een oplader thuis hebt. Ik heb er standaard altijd 4 in de lader zitten, dus als de peut van een controller ver op is dan wissel ik ze gewoon al om. Geld uitgeven aan zulk soort extra'tjes zijn echt onzinnig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb toch echt liever dit:
[ afbeelding ]
In het stopcontact, 2 batterijen erin, opladen, een in je controller, als ie op is omwisselen met de volle, en tijdens het gamen met de ene batterij de andere opladen, enz.
95% deeg, 5% vulling. Hmmmmmmm jummiequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
- 63 bapao brood
¤21
Die dingen zijn echt rete verslavendquote:Op zondag 2 maart 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
95% brood, 5% vulling. Hmmmmmmm jummie
Aangezien die vulling er toch niet is, neem dan gewoon een pistolet met knoflooksaus.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt rete verslavendDe rundvlees variant dan, opensnijden flinke kwak knoflooksaus ertussen, mmmmmmmm.
85% brood, 10% saus, 5 % vulling
quote:Op zondag 2 maart 2008 01:24 schreef DJ_ het volgende:
heb liever een pizza , of shoarma met flik veel knoflooksaus
Verblijfscatheter? Anders blijf je rennen naar de wcquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
- 48xAA batterijen
¤30
¤30
- 63 bapao brood
¤21
- 8 kratten bier
¤60
- GTA IV
priceless
Vraag het Zeus!quote:Op zondag 2 maart 2008 10:02 schreef gijsje79 het volgende:
Zijn er mensen die Frontlines: Fuel of War hebben gekocht?
Is het spel wat?
Vond de demo wel aardig.
Massive Respect. Ik heb Lost moeten kijken met mijn vriendinquote:Op zondag 2 maart 2008 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Op een gepaste manier afscheid genomen van de vakantie![]()
tot 3 uur vannacht halo online gespeeldbest wel non stop vanaf 7 uur gister avond
zo erg is dat toch niet ? , de serie is wel goed .quote:Op zondag 2 maart 2008 10:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Massive Respect. Ik heb Lost moeten kijken met mijn vriendin
Het lompe is ook dat je iets van 6 man totaal uit de serie hebt die je tegenkomt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja ik ben extreem lost fan,.... niet zo erg als mijn vrouw want die zou een aantal mannen uit die show compleet uit elkaar trekken, maar OK. Ik snap echter niet dat je zoveel geld uitgeeft aan iets wat het gewoon net niet is. Zo'n korte speelduur is toch erg,.... veels te erg. Mooie woorden met we willen het op en top maken, maar maak het spel dan langer en gebruik alle stemmen uit de serie,.... het voelt amateuristisch aan als ik het allemaal zo lees. Wel extreem talent in de jungle-graphs afdeling voor zover ik kan zien. Maar ja,..... de gameplay wil ook wat!
Hoe 'Lost' ik ook ben,... niet 'Lost' genoeg voor het spel
Ik weet nu waarom het slecht ging ze gingen met 2 man op mij afquote:Op zondag 2 maart 2008 00:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij is denk ik snel bezopen dat die dat niet meer doorheeft![]()
hoe oud ben je aquila 16 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
dit is al de 3e of 4e keer dat ik de serie zie en vind het nog steeds spannend! Alleen om nu heel season 1 te zien op 1 dag. Tot half 6 in de ochtend. En samen wakker worden om 9 uur en dan season 2 voor een deel te zien gaat me nu wel te ver.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zo erg is dat toch niet ? , de serie is wel goed .
het spel zuigt alleen
Mijn externe 250GB NTFS hardeschijf werkt perfect via USB, voor video's muziek en afbeeldingen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er ook een mogelijkheid is dat de Xbox 360 mijn Externe HD van 320GB NTFS ziet?
Dan doe je toch iets fout jong!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:04 schreef existenz het volgende:
Mass Effect is heel frustrerend als je steeds dood gaat na een filmpje
De helpers van Benizia is kut en ik heb maar 1 helper bij die echt shotpower heeftquote:
Het is een schande voor de serie om zoveel in 4 uur proberen uit te leggen. Gewoon melken,... weinig Lost fans wachten op dit spel en laat dit nu net voor 'hen' gemaakt zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 11:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het lompe is ook dat je iets van 6 man totaal uit de serie hebt die je tegenkomt.
De rest van de cast is gewoon niet aanwezig, je loopt soms ook door het kamp op het strand heen, en dan zitten er 3 mensen ofzo.. als je de serie kijkt is het altijd druk op het strand.. ookal zijn het figuranten.
En als je de serie Lost niet volgt is deze game helemaal niks voor je... er is geen touw aan vast te knopen, je speelt 3 seizoenen in 4 uur door zonder dat je ook maar enige uitleg krijgt over wat je doet..
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
- 48xAA batterijen
¤30
¤30
- 63 bapao brood
¤21
- 8 kratten bier
¤60
- GTA IV
priceless
Ik denk dat je het punt een beetje mist,...quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MIJN GOD KEREL!Dit is toch wel royal sadness hoor! Ga je met die GTA 4 soms 2 weken ondergronds in je game-grot verblijven?
8 kratten bier!? IN JE EENTJE?! + die trays E.D!?!?!? Doneer dan meteen je lever, krijg je nog meer geld terug
Zoveel bullshit weerquote:Op zondag 2 maart 2008 17:58 schreef Wessiej het volgende:
* Er komt mogelijk een MMPOG GTA in de toekomst. Mogelijk gaat dit via een abonnement lopen.
* Auto's die aan puin gereden zijn, noodzaken je om verder per voet te vluchten.
* Autobanden zullen in stukjes uitelkaar barsten, wanneer ze aan flarden geschoten zijn.
* De PS3 versie zal warmere kleuren hebben, terwijl de Xbox 360 versie meer levenderige kleuren zal bevatten.
* De D-pad aanraken zorgt ervoor dat je je mobiel pakt. Druk de toets nog een keer en je kan een nummer kiezen.
* Je kunt verschillende mobieltjes door het spel vergaren. Zo heeft de basis versie een organizer, camera en multiplayer mode. Later kun je ook MP3 beluisteren.
* Je kunt iedereen vermoorden, zelfs je contacten.
* Er zal een conservatieve radio station zijn, genaamd WKTT (We know the truth). Hierin maken ze ene Rush Limbaugh belachlijk, terwijl je echte GTA fans hoort, die ooit opgenomen zijn toen ze Rockstar een warm hart toedraagden in de moeilijkere tijden.
* DJ Lazlow keert terug.
* Bloggers spelen in een bepaalde mate een rol tijdens het spel.
* De oude GTA cheat codes blijken teruggekeerd te zijn.
* Je kunt granaten gooien, terwijl je rijdt op een voertuig.
ja, want in de ps3 kan meer opslag voor spellenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Hey, dat gezeik met die HD-DVD (fail) en Blu-ray (win)?
Zal de xbox360 daar strakjes ook gaan onder lijden?
O dus mag het niet hier posten?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoort in gta topic thuis wessie
SP gespeeld, na 2 minuten uitgezet, been there, done that.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef gijsje79 het volgende:
Net Frontlines aangeschaft.
Valt me niets tegen.
Nopequote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O dus mag het niet hier posten?
[..]
SP gespeeld, na 2 minuten uitgezet, been there, done that.
SP?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
Proestquote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mag je hier juist wel posten. Gewoon blijven doenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
Oh zo!quote:
Hmmm oké, interessant... Want sja die online mogelijkheden lijken bij mij bij de XBOX360 10x beter dan bij de PS3quote:Op zondag 2 maart 2008 18:47 schreef Rossdale het volgende:
Het is wel al vrij duidelijk dat in de opvolger van de 360 ook een blu-ray speler komt. Maar tot zover heeft de 360 nog altijd een hoop meer te bieden op gamesgebied dus ik denk dat het nog altijd een iets aantrekkelijkere console is dan de PS3. Mocht de PS3 ineens een hoop meer games krijgen en veel meer exclusives dan kan dat tij wel eens makkelijk gaan keren. Ik twijfel er echter een beetje aan aangezien het voor de PS3 een stuk moeilijker te programmeren blijkt te zijn dan voor de 360.
MISSCHIEN staat de downloadble content al op de Blu-ray disc van de PS3!!!111! Aangezien daar veel meer op kan..quote:Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Hey, dat gezeik met die HD-DVD (fail) en Blu-ray (win)?
Zal de xbox360 daar strakjes ook gaan onder lijden?
Ik ken in ieder geval 1 lost fan die op dit spel zit te wachtenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is een schande voor de serie om zoveel in 4 uur proberen uit te leggen. Gewoon melken,... weinig Lost fans wachten op dit spel en laat dit nu net voor 'hen' gemaakt zijn
Nee, is alleen voor de 360.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Iemand vertelde mij laatst dat PS3 toch wel de downloadable content krijgt. Ik geloof hem alleen niet aangezien ik het nergens anders heb gehoord/gelezen.
Ik doe het wel dan hoeven jullie het niet meer te doen >>quote:Op zondag 2 maart 2008 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb net ff op Gametrailers een trailer gezien van Lost.
Ik ben aardig fan van de serie. En moet zeggen dat het me echt wel een tof spel lijklt! Morgen koop ik em
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Als je savegames bedoelt maakt het nier veel uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, want in de ps3 kan meer opslag voor spellen
Ze proberen de serie geeneens uit te leggen.. dat is het hele punt juist...quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is een schande voor de serie om zoveel in 4 uur proberen uit te leggen. Gewoon melken,... weinig Lost fans wachten op dit spel en laat dit nu net voor 'hen' gemaakt zijn
De downloadable content voor GTA IV komt nooit voor de PS3, en staat zeker niet al op de blurayquote:Op zondag 2 maart 2008 18:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
MISSCHIEN staat de downloadble content al op de Blu-ray disc van de PS3!!!111! Aangezien daar veel meer op kan..
Ja, ik ook toen ik er voor het eerst over hoorde.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Into the Matrix (de eerste game dus) maar dat spel was dus wel een aanvulling op de Films, je speelde stukken waar je eerst alleen maar over hoorde... nu is het geen top game... maar zoiets had ik ook bij lost verwacht.
En vergeet je dan expres zulke dingen?quote:
noem je ook gamesquote:Op zondag 2 maart 2008 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En vergeet je dan expres zulke dingen?
Lair USA PS3-PARADOX 22.92 GB
Heavenly.Sword.USA.PS3-APATHY 18.75 GB
Ook Motorstorm was te groot, en Kojima vertelde vandaag dat MGS4 eigenlijk niet op een Blu-ray disc past.
Maar worden veel spellen die op de PS3 en 360 uitkomen niet kleiner gemaakt zodat de ps3 versie gelijk is aan de 360 versie?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De downloadable content voor GTA IV komt nooit voor de PS3, en staat zeker niet al op de bluray
En wat je zegt, daar kan veel meer op, dat klopt, maar of het nou nuttig is:
Fifa Street 3 EUR PS3-NextLevel
2.64 GB
NBA 08 PAL PS3-OE
7.37 GB
Devil May Cry 4 EUR PS3-SUSHi
7.74 GB
The Club EUR PS3-SUSHi
5.41 GB
Past dus allemaal net zo goed op een dual layer dvdtje
Het eerste grote spel was, meen ik, Resident Evil nogwat.
Die was enkel zo groot omdat ze sommige bestanden gewoon 5 keer op de schijf hadden staan
Dus normaal heb je dan van mappen:
movies 3gb
english 200mb
german 200mb
spanish 200mb
dutch 200mb
Ik zeg maar wat dus, en bij dat spel, dat o zo groot was, was het zo:
english 200mb
english/movies 3gb
german 200mb
german/movies 3gb
enz.
Alle filmpjes die precies hetzelfde waren stonden dus gewoon 4 of 5 keer ofzo op het schijfje, terwijl dat helemaal niet nodig is natuurlijk.
Dual layer dvd ftw!
Lockout zit standaard al in halo 3quote:Op zondag 2 maart 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
schijnt dat in de nieuwe map pack van halo3 een map van halo 2 zit
plz lockout
Ja en? Wat is daar nou weer mis mee? Lockout is een van de beste mappen van Halo 2, het is toch alleen maar mooi als daar een geupdate versie van in Halo 3 zit?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lockout zit standaard al in halo 3
Alleen dan is het een bosmap inplaats van dat futuristische
lolquote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
guardian lijkt er echt maar een klein beetje opquote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat zijn allebei kutgames die zogenaamd goed zijn omdat er een zooitje prerendered 1080p beelden inzitten en het er mooi uit ziet. Maar gameplay, ho maarquote:Op zondag 2 maart 2008 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En vergeet je dan expres zulke dingen?
Lair USA PS3-PARADOX 22.92 GB
Heavenly.Sword.USA.PS3-APATHY 18.75 GB
Ook Motorstorm was te groot, en Kojima vertelde vandaag dat MGS4 eigenlijk niet op een Blu-ray disc past.
Niks mis mee, alleen Jorien presteert het weer zichzelf belachelijk te makenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:35 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja en? Wat is daar nou weer mis mee? Lockout is een van de beste mappen van Halo 2, het is toch alleen maar mooi als daar een geupdate versie van in Halo 3 zit?
Vraag ik me ook af. Enige leuke eraan is de coop mode, nooit echt de Halo-hype gesnapt.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
Maar mensen, wat is er nu zo goed aan Halo 3 ?
Ik zie het ook als een standaard shooter. Eerst lopen mensen te zeiken dat ze niet op rails gezet willen worden, en gewoon hun eigen gang willen gaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef Teije het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Enige leuke eraan is de coop mode, nooit echt de Halo-hype gesnapt.
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op zondag 2 maart 2008 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Op een gepaste manier afscheid genomen van de vakantie![]()
tot 3 uur vannacht halo online gespeeldbest wel non stop vanaf 7 uur gister avond
Ben ik het helemaal met je eensquote:Op zondag 2 maart 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
GTA voor 50 euro besteld net![]()
29 april
day of the year
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat de meeste mensen wel een groot scherm hebben tegenwoordigfoto's ?
Gewoon goed.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:23 schreef Reintji het volgende:
Daar is weer een ander topic voor ;-)
Vond op eBay toevallig Live Gold abbo's voor iets van 38E... "too good to be true", of zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben?
Halo 3 coop was alleen tof met vrienden op legendary... (En dat 1x te spelen)quote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zie het ook als een standaard shooter. Eerst lopen mensen te zeiken dat ze niet op rails gezet willen worden, en gewoon hun eigen gang willen gaan.
En wat ik van Halo 3 heb gespeeld ( 1e level want was gewoon KUT! ) is het zo ontzettend op rails. Misschien is de gameplay vet ofzo. Maar ik ben eerlijk als ik zeg dat het niet meer voor is dan een standaard shooter.
was dat 60 euro waard?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Halo 3 coop was alleen tof met vrienden op legendary... (En dat 1x te spelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |