ik heb ook geen idee iddquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Heb geen phon of hoe je dat ook schrijft.
wikipedia?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
Een haardroger (ook föhn genoemd) is een elektrisch huishoudelijk apparaat waarmee vochtig haar droog gemaakt kan worden maar ook vaak gebruikt wordt om bij de Xbox 360 een RRoD te forceren!
Gedeeltelijk!quote:
Fohn,....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Heb geen phon of hoe je dat ook schrijft.
Maarre ik ga hem vanavond nog wel ff een paar uur laten overdraaien misschien sterft die dan..kutding.
Wil wel gta kunnen spelen!
Heb je het filmpje gezien? Ik vind hem wel oke hij is gewoon normaal en niet zo'n dwaas als sommige van die luiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fohn,....
maar waarom wikkel je dat ding niet in wat natte handdoeken en zet je hem een nachtje aan ofzo
Mmmm,... beetje kinderlijk uitgelegd,.... alsof hij zijn hobbie aan oma laat zien ofzo, maar toch,.... redelijk goede review moet ik zeggen. Ik trek alleen die ander niet,.... de bolle versie van Joran zeg maar,... serieus de Corky van 2008!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja en nee was in de PU maar wel dezelfde gasten idd
Ik ga de hele dag koffie drinken en donuts eten in die tent daarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat eten kopen moet leuker zijn als in saints row, dat je ook echt je eten kan zien
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga de hele dag koffie drinken en donuts eten in die tent daar
Geen been gebroken Jorgen?quote:
Volgens mij zat er niet zo'n eet systeem in zoals voorgaande delen in gta 4quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga de hele dag koffie drinken en donuts eten in die tent daar
Dan doe ik wel net alsofquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij zat er niet zo'n eet systeem in zoals voorgaande delen in gta 4
neequote:
Gamertag/card import/recovery doen,.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:50 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb nu dus een Xbox 360 met een online profiel. Op deze Xbox ben ik vrij ver met Guitar Hero 3. En ik wil dus een andere Xbox 360 nemen. Kan ik dan daar dan gewoon mijn Live gegevens intypen en hij doet het of ben ik dan al mijn scores en nummers enzo kwijt?
Staat dat dan weer op die harde schijf ofzo? Kan ik de saves dan niet ff op een usb stickje zetten?
Wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gamertag/card import/recovery doen,.....
tis wel wennen hoor betalen voor je drank nu ik weer terug benquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
Het kan niet op! DJ_ terug en nu Exi weer
![]()
Vanavond wordt weer een Worms avondje
Ben een Halo 3 avondje aan het doenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond weer eens ouderwets CoD4 doen denk ikMass Effect, Forza 2 en Bioshock moeten nog maar lekker een tijdje wachten
Kan alleen met een memcard!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:45 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zet je nou saves om van een ene xbox 360 naar een andere xbox 360? Of staan die saves online?
Oh. Balen. Maar die achievements staan wel online? En o peen andere Xbox kan je zo inloggen op je oude account?quote:
gewoon je HDD omwisselen , of is dat geen optie voor je ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh. Balen. Maar die achievements staan wel online? En o peen andere Xbox kan je zo inloggen op je oude account?
Je kunt op elke 360 je eigen account oproepen maar dat duurt wel tering lang en hoe meer je gehaald hebt hoe langer het gaat duren. Maar het kan dus wel alleen je save's gaan niet mee. Je achievements welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh. Balen. Maar die achievements staan wel online? En o peen andere Xbox kan je zo inloggen op je oude account?
Naja ik heb nu een Hitachi dvd schijf, en ik wil een BenQ schijf (die zijn stiller), dus daarom ga ik terug naar de winkel om hem om te ruilen. Kan natuurlijk vragen of ik de HDD mee mag ruilen maar als het niet mag staan daar zo mijn saves opquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon je HDD omwisselen , of is dat geen optie voor je ?
als het niet mag , moet je een memory card kopen om je saves over te zetten , andere optie is er niet helaasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Naja ik heb nu een Hitachi dvd schijf, en ik wil een BenQ schijf (die zijn stiller), dus daarom ga ik terug naar de winkel om hem om te ruilen. Kan natuurlijk vragen of ik de HDD mee mag ruilen maar als het niet mag staan daar zo mijn saves op
Geen idee of je nog iemand zoekt, maar wil ik opzich wel (al heb ik geen idee wat die stockpile is, is dat van de uitbreiding?)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Neeen eigen xbox site is geen succes geworden
![]()
Tag Teamer
Partner up and complete every mission in Co-op mode
Pack Rat
Complete any Stockpile mini-game in Co-op mode in fewer than 2 minutes and 30 seconds
Iemand die deze een keer van de week met mij wilt doen ?
alvast bedankt
Wat was je kwijt?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Kon het niet laten,..... elke keer denk ik,... het komt wel,... maar nu dan toch besteld voor dit bedrag!!
[ afbeelding ]
Moet ik wel mijn xbox opstartenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
Het kan niet op! DJ_ terug en nu Exi weer
![]()
Vanavond wordt weer een Worms avondje
kut spel dus , ik wist hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/942291.asp
![]()
ik zoek nog ja , is prima.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef Jessah het volgende:
[..]
Geen idee of je nog iemand zoekt, maar wil ik opzich wel (al heb ik geen idee wat die stockpile is, is dat van de uitbreiding?)
GT: Jessah, ben vanaf maandag weer op mn Xbox
quote:
geen play and charge kit hebben , gewoon stomquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben een lijstje aan het maken voor 29 april, iemand nog tips?
- 48xAA batterijen ¤30
- 4 trays (a 24 stuks) energy drink ¤30
- 63 bapao brood ¤21
- 8 kratten bier ¤60
- GTA IV priceless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |