Lockout zit standaard al in halo 3quote:Op zondag 2 maart 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
schijnt dat in de nieuwe map pack van halo3 een map van halo 2 zit
plz lockout
Ja en? Wat is daar nou weer mis mee? Lockout is een van de beste mappen van Halo 2, het is toch alleen maar mooi als daar een geupdate versie van in Halo 3 zit?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lockout zit standaard al in halo 3
Alleen dan is het een bosmap inplaats van dat futuristische
lolquote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
guardian lijkt er echt maar een klein beetje opquote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat zijn allebei kutgames die zogenaamd goed zijn omdat er een zooitje prerendered 1080p beelden inzitten en het er mooi uit ziet. Maar gameplay, ho maarquote:Op zondag 2 maart 2008 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En vergeet je dan expres zulke dingen?
Lair USA PS3-PARADOX 22.92 GB
Heavenly.Sword.USA.PS3-APATHY 18.75 GB
Ook Motorstorm was te groot, en Kojima vertelde vandaag dat MGS4 eigenlijk niet op een Blu-ray disc past.
Niks mis mee, alleen Jorien presteert het weer zichzelf belachelijk te makenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:35 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja en? Wat is daar nou weer mis mee? Lockout is een van de beste mappen van Halo 2, het is toch alleen maar mooi als daar een geupdate versie van in Halo 3 zit?
Vraag ik me ook af. Enige leuke eraan is de coop mode, nooit echt de Halo-hype gesnapt.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
Maar mensen, wat is er nu zo goed aan Halo 3 ?
Ik zie het ook als een standaard shooter. Eerst lopen mensen te zeiken dat ze niet op rails gezet willen worden, en gewoon hun eigen gang willen gaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef Teije het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Enige leuke eraan is de coop mode, nooit echt de Halo-hype gesnapt.
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op zondag 2 maart 2008 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Op een gepaste manier afscheid genomen van de vakantie![]()
tot 3 uur vannacht halo online gespeeldbest wel non stop vanaf 7 uur gister avond
Ben ik het helemaal met je eensquote:Op zondag 2 maart 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
GTA voor 50 euro besteld net![]()
29 april
day of the year
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat de meeste mensen wel een groot scherm hebben tegenwoordigfoto's ?
Gewoon goed.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:23 schreef Reintji het volgende:
Daar is weer een ander topic voor ;-)
Vond op eBay toevallig Live Gold abbo's voor iets van 38E... "too good to be true", of zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben?
Halo 3 coop was alleen tof met vrienden op legendary... (En dat 1x te spelen)quote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zie het ook als een standaard shooter. Eerst lopen mensen te zeiken dat ze niet op rails gezet willen worden, en gewoon hun eigen gang willen gaan.
En wat ik van Halo 3 heb gespeeld ( 1e level want was gewoon KUT! ) is het zo ontzettend op rails. Misschien is de gameplay vet ofzo. Maar ik ben eerlijk als ik zeg dat het niet meer voor is dan een standaard shooter.
was dat 60 euro waard?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Halo 3 coop was alleen tof met vrienden op legendary... (En dat 1x te spelen)
Denk dat je van het spel moet houden.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
Maar mensen, wat is er nu zo goed aan Halo 3 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |