Is ie ongesteld dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb helemaal geen zin meer om met de xbox te spelen !
quote:
Kan hem niet openenquote:
en je hebt pas 10 games gekocht ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
quote:IGN Bully: Scholarship Edition Review
8.5 Presentation
A great story full of humor. There are a lot of load times, but it's always worth the wait.
7.0 Graphics
Some nice textures and nice character models, but the framerate struggles.
9.0 Sound
The voice acting is fantastic from top-to-bottom and the soundtrack, which doesn't rely on licensed music, is excellent.
8.5 Gameplay
There's a lot of fun to be had. Everything is fairly simple, but it works well as a whole.
8.5 Lasting Appeal
The average gamer can probably finish the story in under 20 hours, but there are plenty of things to do afterwards to suck up even more of your free time.
8.7
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Voor de rest was het wat stil vanuit het MS kamp. Sony liet iets meer van zich horen maar daarvoor verwijs ik je naar het desbetreffende topic.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:25 schreef kepler het volgende:
nieuwe GTAIV Screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links naar previews:
http://ps3.ign.com/articles/855/855615p1.html
http://previews.teamxbox.com/xbox-36...ft-Auto-IV/p1/
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3166722&p=37
http://www.gamespot.com/xbox360/acti...ml?sid=6186843
http://games.kikizo.com/news/200802/...p?f=091_p1.asp
http://www.gametap.com/home/read/article/4309
http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/.../855562p1.html
Lost is een geweldig spel volgens Aquilaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:18 schreef DJ_ het volgende:
zo ben net terug van wintersport en geen zin om 7 pagina's te gaan lezen .
heb ik wat gemist deze week ? ( geen nep dingen daar heb ik geen trek in )
Bully wil ik ook graagquote:
quote:
ga hem ff pre orderen dit weekend voor 50 euroquote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:37 schreef Chocobo het volgende:
Verdorie,.... heb de meeste GTA previews gelezen en goed gehypt geraakt,..... die previews hebben hun werk gedaan. Dacht bij de meeste feiten over GTA dat het vaak wat onzin was maar als ik nu zo lees wat ze met GTA allemaal gedaan hebben kan ik bijna niet meer wachten. Heb de 360 versie gisteren voor de zekerheid maar gepreordered.
heheeheh awesome!quote:
awwwwwquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, dat krijg je ervan he! als je hem verwaarloosdquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
in augustus nog hitman lopen spelen op me hd tv, doe hem er nu in
zegt die dat die niet op pal 60 staat, maar hij staat op 720p en 108i geeft die het ook aan
nog iets gehoord over ninja gaiden 2 , alan wake , banjo kazooie 3 ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja. GTA IV wordt godsgruwelijk de kanonne tering absurd moddervet.
[..]
Voor de rest was het wat stil vanuit het MS kamp. Sony liet iets meer van zich horen maar daarvoor verwijs ik je naar het desbetreffende topic.
quote:
Snap het ook niet hoor, leren mensen het dan nooit ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
online ga ik geen gta4 preorderen![]()
komt die zeker 2 dagen na de release aan..dikke vinger
Hij valt tegen, believe!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:05 schreef devv05 het volgende:
Ik ga Lost kopen, hij lijkt me serieus cool
En ach,voor 35 euro.
Ze zouden gek zijn als ze die game te vroeg zouden verkopen.. gaat heel zeker een dikke boete op komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Precies heel misschien is die de 27e al wel ergens onder de toonbank te krijgen als je een beetje connecties hebt.
Had Halo 3 ook iets van 1 of 2 dagen voor de release
prima, gewoon hetzelfde doen als bij Halo 3 dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze zouden gek zijn als ze die game te vroeg zouden verkopen.. gaat heel zeker een dikke boete op komen.
Bij een gameshop hier in utrecht deden ze hetzelfde, tot ze er op het hoofdkantoor lucht van kregen, gelijk ontslag gekregen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
prima, gewoon hetzelfde doen als bij Halo 3 dus.
Geld geven in een envelopje 2 dagen vantevoren, wanneer die binnen is meenemen naar huis, wordt op de releasedatum afgetikt.
Prima toch?
thx man, dit was het probleemquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:55 schreef Ash het volgende:
[..]
Hij is toch stuk geweest? En je hebt een nieuwe gekregen? Dan staan de instellingen waarschijnlijk niet meer zoals voorheen. Je moet hem weer eerst effe aansluiten met je scart aansluiting en dan op 60HZ zetten en dan kan je weer verder met je HDMI of Component.
gaat mij er om dat die 50 euro maar is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snap het ook niet hoor, leren mensen het dan nooit ?
* PBateman1978 gaat rond 28 april lekker langs de Media Markt en pakt er 1 uit het rek waar er nog 100en staan.
Als Lost-fan heb ik geen keus, en hij is nu al ge-orderedquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij valt tegen, believe!
Ik ben lost fan maar die game gaat nergens over
Je mag bijvoorbeeld van Jack de jungle niet in aan het begin van de game.
Gaat die jack er heel breed voorstaan, moet je eerst een mini questje doen..
Je zou denken dat je 10 meter verderop de bosjes in kan duiken, maar nee
En de gameplay rammelt ook aan alle kanten..
Ik ga de game wel uitspelen, maar een echt goede game is het niet.
Mooi,.... dan vertel ik je wel hoe ik het de avond daarvoor heb gehadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snap het ook niet hoor, leren mensen het dan nooit ?
* PBateman1978 gaat rond 28 april lekker langs de Media Markt en pakt er 1 uit het rek waar er nog 100en staan.
http://www.insidegamer.nl/pc/lost/recensies/19930 nog reviewquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als Lost-fan heb ik geen keus, en hij is nu al ge-ordered
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,.... dan vertel ik je wel hoe ik het de avond daarvoor heb gehad
Review je nog steeds spellen? Waren wel toffe reviews vond ik altijdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
thx man, dit was het probleem![]()
Ik ben nu naar het dorp, om Crackdown te kopen. Was echt een geweldig spel, met lekker veel vrijheid. en zag er grafisch zo goed uit. Had hem precies een jaar geleden in februari een maand als reviewversie, maar toen bij lange na niet uitgespeeld. heb pas 90 GP, op naar de 1250 GP daar vanals zoethouder samen met Saints Row tot 29 april gta 4 ,
Cyb, Morp, Chocobo en de rest waar blijven jullie ''quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als Lost-fan heb ik geen keus, en hij is nu al ge-ordered
Neequote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Review je nog steeds spellen? Waren wel toffe reviews vond ik altijd
Je weet toch dat Ninja Gaiden II 3 juni in de Amerikaanse schappen ligt? Wat de rest van de games betreft: nee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nog iets gehoord over ninja gaiden 2 , alan wake , banjo kazooie 3 ?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
online ga ik geen gta4 preorderen![]()
komt die zeker 2 dagen na de release aan..dikke vinger
Voor welke site was dat ook alweer? Jorien?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Review je nog steeds spellen? Waren wel toffe reviews vond ik altijd
7.00 jeweets.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moest jij niet om 06.00 uur werken?
Voorlopig alleen voor de Arcade, maar de thuis versies komen echt wel. Maar tis niet dat ik echt sta te popelen ofzo,..... het blijft SF als ik zo de filmpjes zie,.... met nieuwe flitsen en vlammen. Maar wie weet mag je mijn ass nog wel eens kicken online!quote:
Tja ik ben extreem lost fan,.... niet zo erg als mijn vrouw want die zou een aantal mannen uit die show compleet uit elkaar trekken, maar OK. Ik snap echter niet dat je zoveel geld uitgeeft aan iets wat het gewoon net niet is. Zo'n korte speelduur is toch erg,.... veels te erg. Mooie woorden met we willen het op en top maken, maar maak het spel dan langer en gebruik alle stemmen uit de serie,.... het voelt amateuristisch aan als ik het allemaal zo lees. Wel extreem talent in de jungle-graphs afdeling voor zover ik kan zien. Maar ja,..... de gameplay wil ook wat!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb, Morp, Chocobo en de rest waar blijven jullie '''' reactie's
GTA IV komt in grote partijen,.... ben daar niet bang voor. Waar het mij om gaat is als ik iemand anders zie gamen,.... moet ik ook gamenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:06 schreef Bastard het volgende:
Ik weet nog niet wat slim is met GTA4 .. denk dat ik maar gewoon naar de winkel ga.. maar dan is het steeds bellen met de winkels welke m al heeft liggen.
Bestellen kan ook wel.. maar dan bij bol.com dan heb ik hem zeker op de releasedag wel.
ja dat wist ik , ik heb hem al ge pre-orderd ( wel de amerikaanse natuurlijk ik wil bloedquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Ninja Gaiden II 3 juni in de Amerikaanse schappen ligt? Wat de rest van de games betreft: nee.
Het blijft toch leuker als jij dat postquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb, Morp, Chocobo en de rest waar blijven jullie '''' reactie's
Met een prijs van 65 euro zou ik je gelijk geven en had ik 'm niet gekocht, maar voor de budgetprijs van 35 euro durf ik de gok wel te wagen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja ik ben extreem lost fan,.... niet zo erg als mijn vrouw want die zou een aantal mannen uit die show compleet uit elkaar trekken, maar OK. Ik snap echter niet dat je zoveel geld uitgeeft aan iets wat het gewoon net niet is. Zo'n korte speelduur is toch erg,.... veels te erg. Mooie woorden met we willen het op en top maken, maar maak het spel dan langer en gebruik alle stemmen uit de serie,.... het voelt amateuristisch aan als ik het allemaal zo lees. Wel extreem talent in de jungle-graphs afdeling voor zover ik kan zien. Maar ja,..... de gameplay wil ook wat!
Hoe 'Lost' ik ook ben,... niet 'Lost' genoeg voor het spel
Waarom?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
God ik wou dat mijn Xbox es wou sterven. Vandaag 1 uur met een fucking handoek om dat ding heengewikkeld aan laten staan, werkt nog prima.
Toen van 10cm hoogte laten vallen..
werkt nog prima
STERF KUTHOER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |