Ben ook net begonnen met Mass Effect, echt een toffe game.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:08 schreef Killjoy het volgende:
ik ga vanavond of morgen weer lekker verder met Mass Effect, ff kijken wanneer ik de blauwe muts kan doorsmeren
Ligt eraan hoe oud de xbox is, wat ie moet kosten en wat je er allemaal voor terug krijgt... Als de xbox aangepast is dan is de kans groot dat je er niet mee op live kunt komen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
Hey sletjes! Zou het een slecht idee zijn om een xbox360 van marktplaats te kopen? En als ik dat doe, kan ik dan wel via internet spelen? (of moet ik dan persé met diegene zijn/haar account verder spelen?)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
Hey sletjes! Zou het een slecht idee zijn om een xbox360 van marktplaats te kopen? En als ik dat doe, kan ik dan wel via internet spelen? (of moet ik dan persé met diegene zijn/haar account verder spelen?)
nou nou nou, als je wat aardiger was begonnen had ik nog wel antwoord willen gevenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
Hey sletjes!
Ik zou het gewoon doen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:23 schreef P8 het volgende:
[..]
nou nou nou, als je wat aardiger was begonnen had ik nog wel antwoord willen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Nee, eergister wel tho. Maar ze was met Gerben in de Sally's he, belt ze zo op een gegeven moment: Die gerben is echt raar!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]pauper, jij hebt slechts zoen ps2tje op dat kamertje van je! Ga jij maar gewoon fappen ofzo! Gisteren nog geneukt trouwens?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef Pronk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hoer, altijd een slecht idee, maar dat komt eerder door Marktplaats.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:22 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud de xbox is, wat ie moet kosten en wat je er allemaal voor terug krijgt... Als de xbox aangepast is dan is de kans groot dat je er niet mee op live kunt komen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:Echt wel CoñoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* I intend to live forever, so far so good! *
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:48 schreef Bastard het volgende:
Heerlijk leesvoer over de ervaringen in GTAIV
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Die ziet er uit als echt in game, alleen zonder hud
zoals we dalijk ook lopen
[ afbeelding ]
dan is die gewoon prachtig
quote:. Tijdens het rondrijden met de vele auto’s, scooters, motoren, bussen en vuilniswagens, val je van de ene verbazing in de andere. Langs de weg staan soms mensen hun auto te repareren, te bellen bij betaaltelefoons, een straatveger loopt rond met een bezem en veegt het vuil bij elkaar,
ik hoop zo dat er een soort van co-op inzit. Gewoon met iemand anders een beetje door de stad toeren, beetje herrie schoppen, dingen opblazenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:48 schreef Bastard het volgende:
nee geen story co-opquote:
quote:Ook auto’s met mensen erin kun je uiteraard jatten, maar de mensen zullen alles op alles zetten om dit te voorkomen. Ze proberen weg te rijden of sleuren je terug uit de auto wanneer je niet snel genoeg uit de voeten komt. Grappig is dat een autobezitter zich op een gegeven moment vastpakte aan mijn portier terwijl ik wegreed. Uiteindelijk wist ik hem los te krijgen door een scherpe bocht te maken, waarna hij keihard tegen een andere auto aanvloog. Briljant.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:39 schreef RacerDKB het volgende:
Joepie de TNT-negert kwam net langs met Guitar Hero 3
Vet spel hoor! Vind het wel fokking moeilijk maar dat zal nog wel even wennen zijn
Je hand moet anders, je moet ipv op groen beginnen op oranje, dus vanaf rood > oranje, dan gaat het beter.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb hem nu een paar dagen, alle easy en medium heb ik op 5sterren gehaald, maar hard trekt mn hand echt niet. Mn vingers raken helemaal in de knoop van die vijfde knop
de game draait toch gewoon bij iedereen op zijn eigen console?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Denken jullie dat de stad kaal is als je multiplayer gaat doen? Of ga je dan in arena's vechten?
Ergens denk ik dat het haast onmogelijk is om met zijn 4-en ofzo in een stad rond te wanen met burgers en bijrijdende auto's, dan zou die complete framerate inkakken lijkt mij +al die euphoria berekeningen ?
Ja,... heb de insidegamer versie ook gelezen. Er cool,..... ik kan haast niet wachten,... zo geweldigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:48 schreef Bastard het volgende:
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... heb de insidegamer versie ook gelezen. Er cool,..... ik kan haast niet wachten,... zo geweldig
FOK!games schittert in afwezigheid trouwens? Geen speelbare versie,.... niet uitgenodigd?
quote:The NYPD has cab fleets driven by undercover officers who make busts; our Rockstar rep mentioned seeing one in action once. It's in the game, as Console Editor-in-Chief Will Tuttle discovered after taking out a cabbie from a block away. His partner jumped out of the passenger's seat and immediately began opening fire, plus the line-of-sight police meter suddenly showed up on the mini-map. That dynamic, "anything can happen" nature of this new Liberty City popped up quite a few times during our demo
Vind insidegamer.nl persoonlijk ook de beste qua layout en video-review aanpak etc. etc. Echter de reviews missen wel diepgang en kwaliteit.... maar ze doen het wel gaaf allemaal.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:28 schreef kepler het volgende:
[..]
blijkbaar niet
gamer en IG zijn wel de twee grootste game-sites van NL
Volgens mij was er wel een fok! preview, maar stond het bij het nieuws, en niet bij de reviews, dus is het alweer weggezakt denk ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:28 schreef kepler het volgende:
[..]
blijkbaar niet
gamer en IG zijn wel de twee grootste game-sites van NL
yup, en die reclame lay out van frontlines al helemaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Over Nederlandse gamesites gesproken. Wat is de layout van Gamingonly er vreselijk op achteruit gegaan zeg. Totaal onoverzichtelijk.
ze doen het allemaal wel goed inderdaad, maar vergeet ook niet dat er een full-time (betaald) team achter zit (ook devvers). Dat scheelt een boel in kwaliteit natuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind insidegamer.nl persoonlijk ook de beste qua layout en video-review aanpak etc. etc. Echter de reviews missen wel diepgang en kwaliteit.... maar ze doen het wel gaaf allemaal.
[Wakka]True,...true.... [/wakka]quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ze doen het allemaal wel goed inderdaad, maar vergeet ook niet dat er een full-time (betaald) team achter zit (ook devvers). Dat scheelt een boel in kwaliteit natuurlijk
wat dacht je van euhm.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ahhhhh al die GTA IV posts & previews, can't wait. Dat spel wordt zo fucking brilant
5 sterren? Wat houdt dat in? Dat je een nummer 5 keer op 100% haalt? Ik heb nog geen één nummer op 100%quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb hem nu een paar dagen, alle easy en medium heb ik op 5sterren gehaald, maar hard trekt mn hand echt niet. Mn vingers raken helemaal in de knoop van die vijfde knop
Nee hoeft niet perse 100%. Je krijgt al 5 sterren bij 96%quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
5 sterren? Wat houdt dat in? Dat je een nummer 5 keer op 100% haalt? Ik heb nog geen één nummer op 100%Maarja ik heb hem pas een paar uur.
quote:Wat vooral mooi uit de verf komt in deze missie zijn de Euphoria Physics, waarmee de bewegingen van de personages tot stand komen. Zo schoot ik op een gegeven moment een tegenstander die op het dak stond, waarna hij al waggelend van de dakrand viel. Op het nippertje kon hij zich aan een luifel vastpakken, waar hij nog even bleef bungelen. Ik besloot hem precies in zijn hand te schieten, waarna hij losliet en te pletter viel.
Inderdaad, soms zelfs bij 94% al als je veel punten hebt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet perse 100%. Je krijgt al 5 sterren bij 96%
klinkt goedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:36 schreef Chocobo het volgende:
Proestje blijft lezen!
Op weg er naartoe vraagt Jacob je om de ramen van de auto gesloten te houden, zodat de wagen zich mooi kan vullen met de wietdampen. Wanneer je vervolgens bij een botsing toch je ruit verliest, komt er een gigantische damp uit de auto zetten. Prachtig!
Dat gaat inderdaad beter bedankt!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hand moet anders, je moet ipv op groen beginnen op oranje, dus vanaf rood > oranje, dan gaat het beter.
Is ie ongesteld dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb helemaal geen zin meer om met de xbox te spelen !
quote:
Kan hem niet openenquote:
en je hebt pas 10 games gekocht ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
quote:IGN Bully: Scholarship Edition Review
8.5 Presentation
A great story full of humor. There are a lot of load times, but it's always worth the wait.
7.0 Graphics
Some nice textures and nice character models, but the framerate struggles.
9.0 Sound
The voice acting is fantastic from top-to-bottom and the soundtrack, which doesn't rely on licensed music, is excellent.
8.5 Gameplay
There's a lot of fun to be had. Everything is fairly simple, but it works well as a whole.
8.5 Lasting Appeal
The average gamer can probably finish the story in under 20 hours, but there are plenty of things to do afterwards to suck up even more of your free time.
8.7
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Voor de rest was het wat stil vanuit het MS kamp. Sony liet iets meer van zich horen maar daarvoor verwijs ik je naar het desbetreffende topic.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:25 schreef kepler het volgende:
nieuwe GTAIV Screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links naar previews:
http://ps3.ign.com/articles/855/855615p1.html
http://previews.teamxbox.com/xbox-36...ft-Auto-IV/p1/
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3166722&p=37
http://www.gamespot.com/xbox360/acti...ml?sid=6186843
http://games.kikizo.com/news/200802/...p?f=091_p1.asp
http://www.gametap.com/home/read/article/4309
http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/.../855562p1.html
Lost is een geweldig spel volgens Aquilaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:18 schreef DJ_ het volgende:
zo ben net terug van wintersport en geen zin om 7 pagina's te gaan lezen .
heb ik wat gemist deze week ? ( geen nep dingen daar heb ik geen trek in )
Bully wil ik ook graagquote:
quote:
ga hem ff pre orderen dit weekend voor 50 euroquote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:37 schreef Chocobo het volgende:
Verdorie,.... heb de meeste GTA previews gelezen en goed gehypt geraakt,..... die previews hebben hun werk gedaan. Dacht bij de meeste feiten over GTA dat het vaak wat onzin was maar als ik nu zo lees wat ze met GTA allemaal gedaan hebben kan ik bijna niet meer wachten. Heb de 360 versie gisteren voor de zekerheid maar gepreordered.
heheeheh awesome!quote:
awwwwwquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, dat krijg je ervan he! als je hem verwaarloosdquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
in augustus nog hitman lopen spelen op me hd tv, doe hem er nu in
zegt die dat die niet op pal 60 staat, maar hij staat op 720p en 108i geeft die het ook aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |