quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:55 schreef AQuila360 het volgende:
WTF na een paar biertjes lukt worms me niet meer en dat terwijl ik de Fok! Worms Kampioen 2007 ben! Hoe kan dit?!
quote:paar biertjes
smaakt niet beter , maar ik vind het niet uitmaken wat ik drink , bullit , golden power , redbull , maddogquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou 40 euro dan. Bullet smaakt stukken beter dan die Red Bull bagger imo.
hij is denk ik snel bezopen dat die dat niet meer doorheeftquote:
Of gebruik gewoon oplaadbare batterijen als je een oplader thuis hebt. Ik heb er standaard altijd 4 in de lader zitten, dus als de peut van een controller ver op is dan wissel ik ze gewoon al om. Geld uitgeven aan zulk soort extra'tjes zijn echt onzinnig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb toch echt liever dit:
[ afbeelding ]
In het stopcontact, 2 batterijen erin, opladen, een in je controller, als ie op is omwisselen met de volle, en tijdens het gamen met de ene batterij de andere opladen, enz.
95% deeg, 5% vulling. Hmmmmmmm jummiequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben een lijstje aan het maken voor 29 april, iemand nog tips?
- 63 bapao brood
¤21
Die dingen zijn echt rete verslavendquote:Op zondag 2 maart 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
95% brood, 5% vulling. Hmmmmmmm jummie
Aangezien die vulling er toch niet is, neem dan gewoon een pistolet met knoflooksaus.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt rete verslavendDe rundvlees variant dan, opensnijden flinke kwak knoflooksaus ertussen, mmmmmmmm.
85% brood, 10% saus, 5 % vulling
quote:Op zondag 2 maart 2008 01:24 schreef DJ_ het volgende:
heb liever een pizza , of shoarma met flik veel knoflooksaus
Verblijfscatheter? Anders blijf je rennen naar de wcquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
- 48xAA batterijen
¤30
- 4 trays (a 24 stuks) energy drink
¤30
- 63 bapao brood
¤21
- 8 kratten bier
¤60
- GTA IV
priceless
Vraag het Zeus!quote:Op zondag 2 maart 2008 10:02 schreef gijsje79 het volgende:
Zijn er mensen die Frontlines: Fuel of War hebben gekocht?
Is het spel wat?
Vond de demo wel aardig.
Massive Respect. Ik heb Lost moeten kijken met mijn vriendinquote:Op zondag 2 maart 2008 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Op een gepaste manier afscheid genomen van de vakantie![]()
tot 3 uur vannacht halo online gespeeldbest wel non stop vanaf 7 uur gister avond
zo erg is dat toch niet ? , de serie is wel goed .quote:Op zondag 2 maart 2008 10:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Massive Respect. Ik heb Lost moeten kijken met mijn vriendin
Het lompe is ook dat je iets van 6 man totaal uit de serie hebt die je tegenkomt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja ik ben extreem lost fan,.... niet zo erg als mijn vrouw want die zou een aantal mannen uit die show compleet uit elkaar trekken, maar OK. Ik snap echter niet dat je zoveel geld uitgeeft aan iets wat het gewoon net niet is. Zo'n korte speelduur is toch erg,.... veels te erg. Mooie woorden met we willen het op en top maken, maar maak het spel dan langer en gebruik alle stemmen uit de serie,.... het voelt amateuristisch aan als ik het allemaal zo lees. Wel extreem talent in de jungle-graphs afdeling voor zover ik kan zien. Maar ja,..... de gameplay wil ook wat!
Hoe 'Lost' ik ook ben,... niet 'Lost' genoeg voor het spel
Ik weet nu waarom het slecht ging ze gingen met 2 man op mij afquote:Op zondag 2 maart 2008 00:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij is denk ik snel bezopen dat die dat niet meer doorheeft![]()
hoe oud ben je aquila 16 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
dit is al de 3e of 4e keer dat ik de serie zie en vind het nog steeds spannend! Alleen om nu heel season 1 te zien op 1 dag. Tot half 6 in de ochtend. En samen wakker worden om 9 uur en dan season 2 voor een deel te zien gaat me nu wel te ver.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zo erg is dat toch niet ? , de serie is wel goed .
het spel zuigt alleen
Mijn externe 250GB NTFS hardeschijf werkt perfect via USB, voor video's muziek en afbeeldingen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er ook een mogelijkheid is dat de Xbox 360 mijn Externe HD van 320GB NTFS ziet?
Dan doe je toch iets fout jong!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:04 schreef existenz het volgende:
Mass Effect is heel frustrerend als je steeds dood gaat na een filmpje
De helpers van Benizia is kut en ik heb maar 1 helper bij die echt shotpower heeftquote:
Het is een schande voor de serie om zoveel in 4 uur proberen uit te leggen. Gewoon melken,... weinig Lost fans wachten op dit spel en laat dit nu net voor 'hen' gemaakt zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 11:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het lompe is ook dat je iets van 6 man totaal uit de serie hebt die je tegenkomt.
De rest van de cast is gewoon niet aanwezig, je loopt soms ook door het kamp op het strand heen, en dan zitten er 3 mensen ofzo.. als je de serie kijkt is het altijd druk op het strand.. ookal zijn het figuranten.
En als je de serie Lost niet volgt is deze game helemaal niks voor je... er is geen touw aan vast te knopen, je speelt 3 seizoenen in 4 uur door zonder dat je ook maar enige uitleg krijgt over wat je doet..
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
- 48xAA batterijen
¤30
- 4 trays (a 24 stuks) energy drink
¤30
- 63 bapao brood
¤21
- 8 kratten bier
¤60
- GTA IV
priceless
Ik denk dat je het punt een beetje mist,...quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MIJN GOD KEREL!Dit is toch wel royal sadness hoor! Ga je met die GTA 4 soms 2 weken ondergronds in je game-grot verblijven?
8 kratten bier!? IN JE EENTJE?! + die trays E.D!?!?!? Doneer dan meteen je lever, krijg je nog meer geld terug
Zoveel bullshit weerquote:Op zondag 2 maart 2008 17:58 schreef Wessiej het volgende:
* Er komt mogelijk een MMPOG GTA in de toekomst. Mogelijk gaat dit via een abonnement lopen.
* Auto's die aan puin gereden zijn, noodzaken je om verder per voet te vluchten.
* Autobanden zullen in stukjes uitelkaar barsten, wanneer ze aan flarden geschoten zijn.
* De PS3 versie zal warmere kleuren hebben, terwijl de Xbox 360 versie meer levenderige kleuren zal bevatten.
* De D-pad aanraken zorgt ervoor dat je je mobiel pakt. Druk de toets nog een keer en je kan een nummer kiezen.
* Je kunt verschillende mobieltjes door het spel vergaren. Zo heeft de basis versie een organizer, camera en multiplayer mode. Later kun je ook MP3 beluisteren.
* Je kunt iedereen vermoorden, zelfs je contacten.
* Er zal een conservatieve radio station zijn, genaamd WKTT (We know the truth). Hierin maken ze ene Rush Limbaugh belachlijk, terwijl je echte GTA fans hoort, die ooit opgenomen zijn toen ze Rockstar een warm hart toedraagden in de moeilijkere tijden.
* DJ Lazlow keert terug.
* Bloggers spelen in een bepaalde mate een rol tijdens het spel.
* De oude GTA cheat codes blijken teruggekeerd te zijn.
* Je kunt granaten gooien, terwijl je rijdt op een voertuig.
ja, want in de ps3 kan meer opslag voor spellenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Hey, dat gezeik met die HD-DVD (fail) en Blu-ray (win)?
Zal de xbox360 daar strakjes ook gaan onder lijden?
O dus mag het niet hier posten?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoort in gta topic thuis wessie
SP gespeeld, na 2 minuten uitgezet, been there, done that.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef gijsje79 het volgende:
Net Frontlines aangeschaft.
Valt me niets tegen.
Nopequote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O dus mag het niet hier posten?
[..]
SP gespeeld, na 2 minuten uitgezet, been there, done that.
SP?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
Proestquote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mag je hier juist wel posten. Gewoon blijven doenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
Oh zo!quote:
Hmmm oké, interessant... Want sja die online mogelijkheden lijken bij mij bij de XBOX360 10x beter dan bij de PS3quote:Op zondag 2 maart 2008 18:47 schreef Rossdale het volgende:
Het is wel al vrij duidelijk dat in de opvolger van de 360 ook een blu-ray speler komt. Maar tot zover heeft de 360 nog altijd een hoop meer te bieden op gamesgebied dus ik denk dat het nog altijd een iets aantrekkelijkere console is dan de PS3. Mocht de PS3 ineens een hoop meer games krijgen en veel meer exclusives dan kan dat tij wel eens makkelijk gaan keren. Ik twijfel er echter een beetje aan aangezien het voor de PS3 een stuk moeilijker te programmeren blijkt te zijn dan voor de 360.
MISSCHIEN staat de downloadble content al op de Blu-ray disc van de PS3!!!111! Aangezien daar veel meer op kan..quote:Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Hey, dat gezeik met die HD-DVD (fail) en Blu-ray (win)?
Zal de xbox360 daar strakjes ook gaan onder lijden?
Ik ken in ieder geval 1 lost fan die op dit spel zit te wachtenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is een schande voor de serie om zoveel in 4 uur proberen uit te leggen. Gewoon melken,... weinig Lost fans wachten op dit spel en laat dit nu net voor 'hen' gemaakt zijn
Nee, is alleen voor de 360.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Iemand vertelde mij laatst dat PS3 toch wel de downloadable content krijgt. Ik geloof hem alleen niet aangezien ik het nergens anders heb gehoord/gelezen.
Ik doe het wel dan hoeven jullie het niet meer te doen >>quote:Op zondag 2 maart 2008 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb net ff op Gametrailers een trailer gezien van Lost.
Ik ben aardig fan van de serie. En moet zeggen dat het me echt wel een tof spel lijklt! Morgen koop ik em
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Als je savegames bedoelt maakt het nier veel uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, want in de ps3 kan meer opslag voor spellen
Ze proberen de serie geeneens uit te leggen.. dat is het hele punt juist...quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is een schande voor de serie om zoveel in 4 uur proberen uit te leggen. Gewoon melken,... weinig Lost fans wachten op dit spel en laat dit nu net voor 'hen' gemaakt zijn
De downloadable content voor GTA IV komt nooit voor de PS3, en staat zeker niet al op de blurayquote:Op zondag 2 maart 2008 18:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
MISSCHIEN staat de downloadble content al op de Blu-ray disc van de PS3!!!111! Aangezien daar veel meer op kan..
Ja, ik ook toen ik er voor het eerst over hoorde.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Into the Matrix (de eerste game dus) maar dat spel was dus wel een aanvulling op de Films, je speelde stukken waar je eerst alleen maar over hoorde... nu is het geen top game... maar zoiets had ik ook bij lost verwacht.
En vergeet je dan expres zulke dingen?quote:
noem je ook gamesquote:Op zondag 2 maart 2008 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En vergeet je dan expres zulke dingen?
Lair USA PS3-PARADOX 22.92 GB
Heavenly.Sword.USA.PS3-APATHY 18.75 GB
Ook Motorstorm was te groot, en Kojima vertelde vandaag dat MGS4 eigenlijk niet op een Blu-ray disc past.
Maar worden veel spellen die op de PS3 en 360 uitkomen niet kleiner gemaakt zodat de ps3 versie gelijk is aan de 360 versie?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De downloadable content voor GTA IV komt nooit voor de PS3, en staat zeker niet al op de bluray
En wat je zegt, daar kan veel meer op, dat klopt, maar of het nou nuttig is:
Fifa Street 3 EUR PS3-NextLevel
2.64 GB
NBA 08 PAL PS3-OE
7.37 GB
Devil May Cry 4 EUR PS3-SUSHi
7.74 GB
The Club EUR PS3-SUSHi
5.41 GB
Past dus allemaal net zo goed op een dual layer dvdtje
Het eerste grote spel was, meen ik, Resident Evil nogwat.
Die was enkel zo groot omdat ze sommige bestanden gewoon 5 keer op de schijf hadden staan
Dus normaal heb je dan van mappen:
movies 3gb
english 200mb
german 200mb
spanish 200mb
dutch 200mb
Ik zeg maar wat dus, en bij dat spel, dat o zo groot was, was het zo:
english 200mb
english/movies 3gb
german 200mb
german/movies 3gb
enz.
Alle filmpjes die precies hetzelfde waren stonden dus gewoon 4 of 5 keer ofzo op het schijfje, terwijl dat helemaal niet nodig is natuurlijk.
Dual layer dvd ftw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |