ja, want in de ps3 kan meer opslag voor spellenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Hey, dat gezeik met die HD-DVD (fail) en Blu-ray (win)?
Zal de xbox360 daar strakjes ook gaan onder lijden?
O dus mag het niet hier posten?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoort in gta topic thuis wessie
SP gespeeld, na 2 minuten uitgezet, been there, done that.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef gijsje79 het volgende:
Net Frontlines aangeschaft.
Valt me niets tegen.
Nopequote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O dus mag het niet hier posten?
[..]
SP gespeeld, na 2 minuten uitgezet, been there, done that.
SP?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
Proestquote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mag je hier juist wel posten. Gewoon blijven doenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
Oh zo!quote:
Hmmm oké, interessant... Want sja die online mogelijkheden lijken bij mij bij de XBOX360 10x beter dan bij de PS3quote:Op zondag 2 maart 2008 18:47 schreef Rossdale het volgende:
Het is wel al vrij duidelijk dat in de opvolger van de 360 ook een blu-ray speler komt. Maar tot zover heeft de 360 nog altijd een hoop meer te bieden op gamesgebied dus ik denk dat het nog altijd een iets aantrekkelijkere console is dan de PS3. Mocht de PS3 ineens een hoop meer games krijgen en veel meer exclusives dan kan dat tij wel eens makkelijk gaan keren. Ik twijfel er echter een beetje aan aangezien het voor de PS3 een stuk moeilijker te programmeren blijkt te zijn dan voor de 360.
MISSCHIEN staat de downloadble content al op de Blu-ray disc van de PS3!!!111! Aangezien daar veel meer op kan..quote:Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Hey, dat gezeik met die HD-DVD (fail) en Blu-ray (win)?
Zal de xbox360 daar strakjes ook gaan onder lijden?
Ik ken in ieder geval 1 lost fan die op dit spel zit te wachtenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is een schande voor de serie om zoveel in 4 uur proberen uit te leggen. Gewoon melken,... weinig Lost fans wachten op dit spel en laat dit nu net voor 'hen' gemaakt zijn
Nee, is alleen voor de 360.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Iemand vertelde mij laatst dat PS3 toch wel de downloadable content krijgt. Ik geloof hem alleen niet aangezien ik het nergens anders heb gehoord/gelezen.
Ik doe het wel dan hoeven jullie het niet meer te doen >>quote:Op zondag 2 maart 2008 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb net ff op Gametrailers een trailer gezien van Lost.
Ik ben aardig fan van de serie. En moet zeggen dat het me echt wel een tof spel lijklt! Morgen koop ik em
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Als je savegames bedoelt maakt het nier veel uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, want in de ps3 kan meer opslag voor spellen
Ze proberen de serie geeneens uit te leggen.. dat is het hele punt juist...quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is een schande voor de serie om zoveel in 4 uur proberen uit te leggen. Gewoon melken,... weinig Lost fans wachten op dit spel en laat dit nu net voor 'hen' gemaakt zijn
De downloadable content voor GTA IV komt nooit voor de PS3, en staat zeker niet al op de blurayquote:Op zondag 2 maart 2008 18:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
MISSCHIEN staat de downloadble content al op de Blu-ray disc van de PS3!!!111! Aangezien daar veel meer op kan..
Ja, ik ook toen ik er voor het eerst over hoorde.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Into the Matrix (de eerste game dus) maar dat spel was dus wel een aanvulling op de Films, je speelde stukken waar je eerst alleen maar over hoorde... nu is het geen top game... maar zoiets had ik ook bij lost verwacht.
En vergeet je dan expres zulke dingen?quote:
noem je ook gamesquote:Op zondag 2 maart 2008 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En vergeet je dan expres zulke dingen?
Lair USA PS3-PARADOX 22.92 GB
Heavenly.Sword.USA.PS3-APATHY 18.75 GB
Ook Motorstorm was te groot, en Kojima vertelde vandaag dat MGS4 eigenlijk niet op een Blu-ray disc past.
Maar worden veel spellen die op de PS3 en 360 uitkomen niet kleiner gemaakt zodat de ps3 versie gelijk is aan de 360 versie?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De downloadable content voor GTA IV komt nooit voor de PS3, en staat zeker niet al op de bluray
En wat je zegt, daar kan veel meer op, dat klopt, maar of het nou nuttig is:
Fifa Street 3 EUR PS3-NextLevel
2.64 GB
NBA 08 PAL PS3-OE
7.37 GB
Devil May Cry 4 EUR PS3-SUSHi
7.74 GB
The Club EUR PS3-SUSHi
5.41 GB
Past dus allemaal net zo goed op een dual layer dvdtje
Het eerste grote spel was, meen ik, Resident Evil nogwat.
Die was enkel zo groot omdat ze sommige bestanden gewoon 5 keer op de schijf hadden staan
Dus normaal heb je dan van mappen:
movies 3gb
english 200mb
german 200mb
spanish 200mb
dutch 200mb
Ik zeg maar wat dus, en bij dat spel, dat o zo groot was, was het zo:
english 200mb
english/movies 3gb
german 200mb
german/movies 3gb
enz.
Alle filmpjes die precies hetzelfde waren stonden dus gewoon 4 of 5 keer ofzo op het schijfje, terwijl dat helemaal niet nodig is natuurlijk.
Dual layer dvd ftw!
Lockout zit standaard al in halo 3quote:Op zondag 2 maart 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
schijnt dat in de nieuwe map pack van halo3 een map van halo 2 zit
plz lockout
Ja en? Wat is daar nou weer mis mee? Lockout is een van de beste mappen van Halo 2, het is toch alleen maar mooi als daar een geupdate versie van in Halo 3 zit?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lockout zit standaard al in halo 3
Alleen dan is het een bosmap inplaats van dat futuristische
lolquote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
guardian lijkt er echt maar een klein beetje opquote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat zijn allebei kutgames die zogenaamd goed zijn omdat er een zooitje prerendered 1080p beelden inzitten en het er mooi uit ziet. Maar gameplay, ho maarquote:Op zondag 2 maart 2008 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En vergeet je dan expres zulke dingen?
Lair USA PS3-PARADOX 22.92 GB
Heavenly.Sword.USA.PS3-APATHY 18.75 GB
Ook Motorstorm was te groot, en Kojima vertelde vandaag dat MGS4 eigenlijk niet op een Blu-ray disc past.
Niks mis mee, alleen Jorien presteert het weer zichzelf belachelijk te makenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:35 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja en? Wat is daar nou weer mis mee? Lockout is een van de beste mappen van Halo 2, het is toch alleen maar mooi als daar een geupdate versie van in Halo 3 zit?
Vraag ik me ook af. Enige leuke eraan is de coop mode, nooit echt de Halo-hype gesnapt.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
Maar mensen, wat is er nu zo goed aan Halo 3 ?
Ik zie het ook als een standaard shooter. Eerst lopen mensen te zeiken dat ze niet op rails gezet willen worden, en gewoon hun eigen gang willen gaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef Teije het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Enige leuke eraan is de coop mode, nooit echt de Halo-hype gesnapt.
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op zondag 2 maart 2008 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Op een gepaste manier afscheid genomen van de vakantie![]()
tot 3 uur vannacht halo online gespeeldbest wel non stop vanaf 7 uur gister avond
Ben ik het helemaal met je eensquote:Op zondag 2 maart 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
GTA voor 50 euro besteld net![]()
29 april
day of the year
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat de meeste mensen wel een groot scherm hebben tegenwoordigfoto's ?
Gewoon goed.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:23 schreef Reintji het volgende:
Daar is weer een ander topic voor ;-)
Vond op eBay toevallig Live Gold abbo's voor iets van 38E... "too good to be true", of zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben?
Halo 3 coop was alleen tof met vrienden op legendary... (En dat 1x te spelen)quote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zie het ook als een standaard shooter. Eerst lopen mensen te zeiken dat ze niet op rails gezet willen worden, en gewoon hun eigen gang willen gaan.
En wat ik van Halo 3 heb gespeeld ( 1e level want was gewoon KUT! ) is het zo ontzettend op rails. Misschien is de gameplay vet ofzo. Maar ik ben eerlijk als ik zeg dat het niet meer voor is dan een standaard shooter.
was dat 60 euro waard?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Halo 3 coop was alleen tof met vrienden op legendary... (En dat 1x te spelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |