quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe wat wie waar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En inderdaad: tijd voor een meet
Centrum is voor mij tien minuutjes lopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef NanKing het volgende:
Eindhoven is voor de meeste mensen hier 't centraalst denk ik?
Omdat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Een meet niet in zachte-g-pratend-land, das niet leuk!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ook dood, griep denk ofzo, geen puf meer voor niets anders dan in mijn bed liggen. Zo maar eerst ff een lading ibuprofen naar binnen werken!!
Wat heerlijk lang Stroekquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:13 schreef Stroekie het volgende:
Oh chips, volgens mij loop ik op de zaken vooruit
Ik meen mij te herinneren dat Wonderer eind april in Nederland is
zou wel heel leuk zijn als Wonderer bij de volgende meet kan zijn
alleen zt ik tussen 11 en 29 april in Cuba in de zon
arme jij, dus geen tijd en geen puf voor feestjes dit weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ook dood, griep denk ofzo, geen puf meer voor niets anders dan in mijn bed liggen. Zo maar eerst ff een lading ibuprofen naar binnen werken!!
nou eerst van 11 tot 14 lang weendend met familie en dan gelijk naar naar schiphol op maandag 14 aprilquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou eerst van 11 tot 14 lang weendend met familie en dan gelijk naar naar schiphol op maandag 14 april
en ja ik heb er zin an, zowel met dat familie gedoe, als het salsa dansen en rum proeven in Havana
Bedoel je die scene in Huppel, waar het familieweekend is, of dat in Havana ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Hoe is de homo-scene daar dan?
Hihi, allebei natuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bedoel je die scene in Huppel, waar het familieweekend is, of dat in Havana ?
ik heb tot op heden nog niets kunnen vinden over Huppel in Spartacusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, allebei natuurlijk
Dus jij bent straks "the only gay in the village"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb tot op heden nog niets kunnen vinden over Huppel in Spartacus
met zulke outfitjes blijft er wel geneog ruimte over in de koffer om flessen rum en monte christo sigaren mee naar huis te brengenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dus jij bent straks "the only gay in the village"
[ afbeelding ]
altijd leuk om hem te kunnen posten
Neuh hoor, want die moeder moet ook in je koffer om je outfitjes te strijkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met zulke outfitjes blijft er wel geneog ruimte over in de koffer om flessen rum en monte christo sigaren mee naar huis te brengen
moeder houdt niet zo van vliegenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Neuh hoor, want die moeder moet ook in je koffer om je outfitjes te strijken
Een van die vrouwen die sigaren rolt op haar dijen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeder houdt niet zo van vliegen
bovendien vraag ik dat wel aan zo'n behulpzame cubaan
was in elk geval wel van plan om daar een kiekje van te maken als ik het tegenkomquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Een van die vrouwen die sigaren rolt op haar dijen...
Dijen van vrouwen mag je hier altijd posten volgens mij...zelfs icm een fallus-symboolquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was in elk geval wel van plan om daar een kiekje van te maken als ik het tegenkom
en nee ik zal hem dan hier niet posten maar wel reclame gaan maken voor mijn digitale plaatjesboek, want daar staan ook reizen in die visueel verslag doen van eerdere tripjes
In ieder geval al bij de Free Record Shop en Mediamarkt. Zelfs in Bergen op Zoom, dus dan issie overalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef hierissieweer het volgende:
(ik moet seizoen 3 nog hebben, weten jullie of die te krijgen is??)
Brad komt ook mee, dus het zal te combineren moeten zijn. Etentje bijvoorbeeld kan best. Als we het goed plannen, op de terugreis van Antwerpen misschien. Of anders gewoon op een dag dat Eindhoven (of Breda of Den Bosch) gewoon leuk is om in rond te lopen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat heerlijk lang Stroek![]()
En volgens mij, als we nu beginnen met plannen, komt die meet toch pas in april...
Laten we iig even afwachten wat wonderer zegt als ze hij vanavond online komt
er moet nog geboekt worden, dus dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef hierissieweer het volgende:
Stroekie, mag ik mee naar Cuba? Ik wil ook een cultureel tripje en sigaren!
En uhh, I'm the only gay in the village! I
(ik moet seizoen 3 nog hebben, weten jullie of die te krijgen is??)
2 van de 3 watquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi!
Het valt me nu pas op.. Erik, 2 van de 3! Best een goede score, niet dan?
2 van de 3 uit de OPquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
2 van de 3 wat?
Oh, en morgen ga ik in het reisbureau met mijn zus een reisje naar Parijsje boeken.
2 van de 3 wat uit de OP? Ik snap het echt nietquote:
In augustus is het plan. En van mij mag je best ook naar Parijs komenquote:Lekker! Wanneer ga je? Kan ik op de reservebank plaatsnemen?
van deze:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
2 van de 3 wat uit de OP? Ik snap het echt niet.
quote:
quote:[..]
In augustus is het plan. En van mij mag je best ook naar Parijs komen.
Ik snap het nog steeds nietquote:
O, die heeft weer een andere twisted name volgens mij...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:07 schreef wonderer het volgende:
Hee, ik heb Twist al een tijdje niet gezien...
Zeg effe dat ze weer es langs moet komen hieroquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie 'r 11 maart weer.
Bah, dat is wel vervelend. Is het ernstig? Komt het goed? Kusje op je voorhoofd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:38 schreef NanKing het volgende:
Wat tof dat je een goede behandeling hebt gehad. Een leven weer krijgen is best weer moeilijk daarna lijkt me idd
.
Met mij gaat het eik een beetje up en down. atm een beetje down maar dat komt omdat mijn vader in 't ziekenhuis ligt.
Dank je, hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
fijn dat het goed gaat met je Twist!
Mwah echt goed komt 't nooit meer maar ze proberen 'm nu even op te lappen iig. Hij heeft longefibrose.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:40 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Bah, dat is wel vervelend. Is het ernstig? Komt het goed? Kusje op je voorhoofd.
<knuffel>quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:38 schreef NanKing het volgende:
Wat tof dat je een goede behandeling hebt gehad. Een leven weer krijgen is best weer moeilijk daarna lijkt me idd
.
Met mij gaat het eik een beetje up en down. atm een beetje down maar dat komt omdat mijn vader in 't ziekenhuis ligt.
Ellendig. Sterkte mop.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah echt goed komt 't nooit meer maar ze proberen 'm nu even op te lappen iig. Hij heeft longefibrose.
Boeiendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:50 schreef DR34M3R het volgende:en sorry.. dat was niet helemaal gepast om er tussendoor te gooien geloof ik...
ik zag het in het fobo... vandaar.. en soms kan ik wat al te impulsief reageren..quote:
Je hoeft niet op je tenen te lopen door zo'n post van mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zag het in het fobo... vandaar.. en soms kan ik wat al te impulsief reageren..
Zo vreemd is dat niet. Mijn vader is ook al jaren ziek, wordt ook nooit meer beter. Het wendt idd wel, alleen in de periodes dat het weer slechter gaat niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hoeft niet op je tenen te lopen door zo'n post van mij. Mijn vader is al lange tijd ziek dus er is al enigzins gewenning
. (hoewel dat erg vreemd klinkt nu het zo tik
).
Ik feliciteerde faithz iig net op msn, maar ze reageert niet.
geen directe behoefte... maar knuffels en kusjes zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:.
Voor iedereen die er om welke reden dan ook behoefte aan heeft.
Gek is dat eik dat je altijd weer schrikt, terwijl ik altijd denk dat ik voorbereid bent. Wat heeft je vader als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:59 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet. Mijn vader is ook al jaren ziek, wordt ook nooit meer beter. Het wendt idd wel, alleen in de periodes dat het weer slechter gaat niet.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Dromer, jij hebt gewoon įltijd behoeft.
Ondanks de gewenning blijf je denk ik toch hopen dat het iig stabiel blijft. Dat het niet nog slechter zal gaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gek is dat eik dat je altijd weer schrikt, terwijl ik altijd denk dat ik voorbereid bent. Wat heeft je vader als ik vragen mag?
Ja, precies. Dat is hetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:05 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ondanks de gewenning blijf je denk ik toch hopen dat het iig stabiel blijft. Dat het niet nog slechter zal gaan.
Kut zegquote:Colitis Ulcerosa. Chronische darmontsteking, soort van broertje van de ziekte van Crohn. Het is nog niet zo erg geweest dat ie ervoor moest worden opgenomen gelukkig, maar langzaam maar zeker wordt het wel steeds erger.
Als je blijft posten, mag je er ook inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:28 schreef TwistedPrincess het volgende:
Ik herken de OP niet eens meer
Jij kan het wat beter gebruiken deze periode denk ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat is het.
[..]
Kut zeg![]()
je voor je vader en voor jou
Hopend dat je daar Arthur met korting zou vinden, volgend jaar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:17 schreef TwistedPrincess het volgende:
Wonderer.Ik had het echt gisteren nog over je toen ik met CherryLips op het boekenfestijn was.
Succes met je worsteling.
We hadden het over 'nieuwe' schrijftalenten en de moeilijkheid om aan een uitgever te komen. Toen moest ik aan jou denken. En CL kent Arthur nog niet geloof ik, dus die moeten nodig kennis met elkaar maken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopend dat je daar Arthur met korting zou vinden, volgend jaar?Heb je mijn nieuwe site al gezien? http://www.michameinderts.nl
Gelukkig heb ik inmiddels een uitgeverquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:29 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
We hadden het over 'nieuwe' schrijftalenten en de moeilijkheid om aan een uitgever te komen. Toen moest ik aan jou denken. En CL kent Arthur nog niet geloof ik, dus die moeten nodig kennis met elkaar maken.
Zou wel gaaf zijn als ik volgend jaar Arthur kan scoren op het boekenfestijn hehe.
En de nieuwe site ken ik nog niet!
Zoiets had ik ergens al een keer gelezen jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik inmiddels een uitgeverAlleen eentje die nogal de tijd neemt...
quote:iPaulina zegt:
waarmee?
NanKinky zegt:
Karin is toch jarig?
iPaulina zegt:
nee 2 weken geleden
NanKinky zegt:
Whehehe
NanKinky zegt:
Iemand zei dat vandaag op FOK! vandaar !
iPaulina zegt:
lol
NanKinky zegt:
Nou nog gefeli dan
iPaulina zegt:
geweldig
iPaulina zegt:
dankje
NanKinky zegt:
Ik post dit log even in lesbo
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:39 schreef Nirak het volgende:Danku Danku
![]()
Ik stel het zeer op prijs dat ik wordt gefeliciteerd met mijn 18e (en twee weken) verjaardag
Welk speldje ga jij dragen dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:45 schreef Nirak het volgende:
And today is a special day! I'm going friso!
En ik heb iets gehoord over dating? en verschillende kleuren speldjes die aangeven of je bezet, op zoek of bezet bent maar op zoek naar iets beters.. Dat wordt leuk
Als je lidwordt van het forum, zal ik een berichtje sturen als er nieuws is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:13 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Zoiets had ik ergens al een keer gelezen ja. Ik hoor graag wanneer de uitgever z'n werk heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:39 schreef Nirak het volgende:Danku Danku
![]()
Ik stel het zeer op prijs dat ik wordt gefeliciteerd met mijn 18e (en twee weken) verjaardag
en ik zei ook: 'Dat zou toch klote zijn, heb je een boek geschreven en eindelijk uitgegeven en dan zie je hier op het boekenfestijn je eigen boek liggen voor ¤2 en niemand die hem wil hebben'quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:29 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
We hadden het over 'nieuwe' schrijftalenten en de moeilijkheid om aan een uitgever te komen. Toen moest ik aan jou denken. En CL kent Arthur nog niet geloof ik, dus die moeten nodig kennis met elkaar maken.
Zou wel gaaf zijn als ik volgend jaar Arthur kan scoren op het boekenfestijn hehe.
En de nieuwe site ken ik nog niet!
Yeah, en volgens mij krijgt de auteur er niks meer voor, net zoals bij de Slegte.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en ik zei ook: 'Dat zou toch klote zijn, heb je een boek geschreven en eindelijk uitgegeven en dan zie je hier op het boekenfestijn je eigen boek liggen voor ¤2 en niemand die hem wil hebben'.
Uiteraard heb ik heel de avond de groene spel gedragen. Ik kon de vrouwen niet van me afhouden joh!quote:
Ik neem even aan dat dat de "ik ben op zoek" speld was?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik heel de avond de groene spel gedragen. Ik kon de vrouwen niet van me afhouden joh!
Was dat in de effenaar? ik had daar even willen gaan kijken(we hebben er gegeten) maar mijn gezelschap was veel te vroeg al weg en ik vnid het wat eng in mijn eentjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:45 schreef Nirak het volgende:
And today is a special day! I'm going friso!
En ik heb iets gehoord over dating? en verschillende kleuren speldjes die aangeven of je bezet, op zoek of bezet bent maar op zoek naar iets beters.. Dat wordt leuk
hoi.quote:
wat jammer dat er niemand was om mee naar binnen te gaan bij het Frisofeest!quote:
Het was juist de ideale avond geweest om in je eentje binnen te wandelen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Was dat in de effenaar? ik had daar even willen gaan kijken(we hebben er gegeten) maar mijn gezelschap was veel te vroeg al weg en ik vnid het wat eng in mijn eentje
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het was juist de ideale avond geweest om in je eentje binnen te wandelen!
goedemorgen trouwens
jep.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 05:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat dat de "ik ben op zoek" speld was?
*confused*
Ik zou ook groen doen geloof ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jep.
groen = vrijgezel en op zoek
oranje = bezet, maar houdt ogen open voor iets beters
rood = vergeet het maar, ik ben bezet en daar heel gelukkig mee. Geen kans!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou ook groen doen geloof ik
Maar hoe zat dat nou precies? met nummertjes en briefjes schrijven enzo?
Ik zeg altijd maar: hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 05:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat dat de "ik ben op zoek" speld was?
*confused*
Wij waren er om half 12, wij hadden je wel op "sleeptouw" genomen hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Als het heel druk was geweest, had ik misschien ook nog wel gedurfd
Maar het leek net of er niemand was en ik wist niet eens zeker of het al open was of niet.
Ik ben gewoon een watje
die briefjes kun je gelukkig gewoon ophalen, je ziet op een groot scherm welke nummers er briefjes hebben gekregenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik zou ook groen gedaan hebben hoor. Flirten moet kunnen (ook al hadden ze geen schijn van kans gemaakt.. het is altijd goed voor je zelfvertrouwen
)
Voor zover ik het begrepen heb (ik ben daar ook nog niet eerder bij geweest) kreeg iedereen een nummertje opgespeld / gestickerd en kon je bij de balie een briefje afgeven met het nr van de persoon die je wel leuk vond, en een speciale boodschap daarvoor. Die berichten zouden dan getoond worden op het grote scherm.
Ik was om half negen al klaar met eten. Mensen die haast hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wij waren er om half 12, wij hadden je wel op "sleeptouw" genomen hoor
Op mijn 8ste wist ik al dat ik bij jongens een raar gevoel kon krijgen... Op mijn 13de wist ik dat dit verliefdheid was en wist ik hoe het hete. Ik ben homo.... Op mijn 15de uit de kast gekomen en sindsdien een heel fijn homo leven. Maar goed je kunt ook bi zijn...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:51 schreef ChipsZak. het volgende:!
edit;
Nu even serieus.
Nou, haj. Ik ben in het echte leven Astrid.17 jaar.
Beetje jong nog wrs.
![]()
Volgens mij heb ik serieus wel eens versch. meiden leuk gevonden, maar omdat ik nog maar 17 ben, weet je dat nooit helemaal zeker natuurlijk.hormonen die op hol slaan.
Frappant is wel dat ik op mn 13e oid seks met een meisje heb gehad, en dat was tevens mijn eerste seksuele ervaring.
Maar ik vind jongens ook best tof.Dus ik weet het allemaal nog niet zo tbh.
![]()
Oh, en wat Sebas zei, dat is dus Audrey Kitching waar ik zwaar op 'geil' om het even zo te zeggen.![]()
Viking komt toch ook in R&P? want ik "ken" haar wel van fok zeg maarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh.Viking is zowat de enige die ik wél ken.
Ze kwam altijd in het Groningen-topic en was eens op een Grunn-meet.![]()
Ik ben er ook niet zo mee bezig eigenlijk. Sommige mensen geloven niet in het bi-zijn en mij maakt het allemaal ook niet zo uit, mocht ik over een paar jaar dit nog hebben en ook echt smoorverliefd worden op een meisje, dan zie ik het dan allemaal wel weer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Op mijn 8ste wist ik al dat ik bij jongens een raar gevoel kon krijgen... Op mijn 13de wist ik dat dit verliefdheid was en wist ik hoe het hete. Ik ben homo.... Op mijn 15de uit de kast gekomen en sindsdien een heel fijn homo leven. Maar goed je kunt ook bi zijn...
Cool, nu ben ik niet meer zo'n jonkiequote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:51 schreef ChipsZak. het volgende:!
edit;
Nu even serieus.
Nou, haj. Ik ben in het echte leven Astrid.17 jaar.
Beetje jong nog wrs.
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:28 schreef Noodly het volgende:
[..]
Cool, nu ben ik niet meer zo'n jonkie
Ik ben er ook niet zo mee bezig hoor, maar voor mij was het altijd zo dat ik een homo was, tis niet zo dat ik er achter ben gekomen, ik was en ben het.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo mee bezig eigenlijk. Sommige mensen geloven niet in het bi-zijn en mij maakt het allemaal ook niet zo uit, mocht ik over een paar jaar dit nog hebben en ook echt smoorverliefd worden op een meisje, dan zie ik het dan allemaal wel weer.
Had er nog een stukje aan toegevoegdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo mee bezig hoor, maar voor mij was het altijd zo dat ik een homo was, tis niet zo dat ik er achter ben gekomen, ik was en ben het.
Ik geloof overigens wel in biseksualiteit, waarom zou je niet op beiden geslachten kunnen vallen. (ook al snap ik niet waarom je op vrouwen wilt vallen, mannen zijn gewoon 30 duizend keer leuker/lekkerder)
Maar je bent alleen aan jezelf verantwoording verschuldigd, dus je moet gewoon doen wat voor jou het prettigst/goed voelt!
Ja, klopt. Daarom zijn wij erquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had er nog een stukje aan toegevoegd
Uhu, ik heb ook meer iets van; tja.als ik het ben; kai. Als ik het niet ben; Kai.
Ik zie het allemaal wel.
![]()
Wat mij overigens wel altijd het lastigst lijkt is gelijkgezinden te ontmoeten enzo.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook eens Jehova's aan de deur gehad.
Ik voelde me alleen wel heel erg slecht met mijn toen net rozegeverfde haar, rode luipaardprintrokje, korte truitje en makeup enzo.![]()
Ik kan er ook niet tegen om in een kort rokje in de kerk te staan, dan voel ik me heel slecht.En ik geloof niet eens in God.
De Maya's zeggen het ook al?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat is best kut, maar is dat niet meer van de Maya's?
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:45 schreef Noodly het volgende:
[..]
De Maya's zeggen het ook al? [ afbeelding ]
Whehehequote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:47 schreef DoofPotje het volgende:
Och in het jaar 2000 was het einde ook nabij.
Serieus mijn buren gingen hamsteren net voor oud en nieuw 2000 omdat ze dachten dat het eind nabij was
Zou 'tquote:
Nee joh op 6-6-6 is de duivel terug gekeerd op aarde.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
En 6-6-2006 dan?Dat was toch ook
!
Op die datum brachten ze ook 'The Omen' uit.
Dan moeten ze maar niet in mijn kamer komen, want daar stikt het van de heksen, Harry Potter boeken ( OEH!quote:
Ik ken mensen die op die datum getrouwd zijn (ze leven nog)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
En 6-6-2006 dan?Dat was toch ook
!
Op die datum brachten ze ook 'The Omen' uit.
Ooh! Was dįt het.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:49 schreef DoofPotje het volgende:
[..]
Nee joh op 6-6-6 is de duivel terug gekeerd op aarde.
Bouw zo'n panicroomquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooh! Was dįt het.Ik bouw snel een schuilkelder! Gelukkig heb ik nog tot 2012.
Ja nou en.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:51 schreef DoofPotje het volgende:
Mwah ze wonen onder een heidens lesbo stel die heidense muziek uit de boxen laten klinken.
Rooms Katholieken zijn volgens mij de enige wierrook gebruiken, is het niet?
Tenminste iemand die voor mij wilt sterven... Maar als ie nou ook eens een relatie met mij aan ging...!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:37 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ja, klopt. Daarom zijn wij er![]()
Er staan Jehova's aan de deur te vertellen dat Jezus Christus voor ons is gestorven. En niet alleen voor ons, voor heel veel mensen.
Ik ben hier en over een half uurtje ga ik mijn feestje starten!!quote:
daar geloof ik ook in idd, druiden en het celtische dat interesseert mij ook wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik neig meer richting de Oude religie, ofwel Wicca.
Maar dat is mijn geloof, heb ik voor gekozen, en ik ga al helemaal niet bij deurtjes langs om dat te verkondigen. Ik draag wel een pentagram, maar daar blijft het ook bij qua het 'kunnen zien' van waar ik mij mee indentificeer.
Unbanned!!quote:
Ik weet er niet heel erg veel van, maar wel iets.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
daar geloof ik ook in idd, druiden en het celtische dat interesseert mij ook wel.
Ken je de tree of life? Die heb ik als tattoo, zie mijn fotoboek maar
Lol, ja ik ook. Vandaag is het dus voor ons allebei een gaaf nieuw plaatjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb er altijd moeite mee mijn UI te veranderen.Omdat ik dan toch tijden zo'n bepaald iets heb gehad.
Al heb ik de mijne nog geen paar uur geleden veranderd.
Ik had eerst; [ afbeelding ]
ik zal de zin "de jeugd van tegenwoordig" maar niet zeggen dan...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:01 schreef Sebasser het volgende:
Hehe, chipszak. is snel ingeburgerd alhier.
Dat hoeft ook niet hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:09 schreef maedel het volgende:
[..]
ik zal de zin "de jeugd van tegenwoordig" maar niet zeggen dan...
nou, ik ben twee keer zo oud als jij hoor...quote:
sorryquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:52 schreef maedel het volgende:
wie zijn jullie en wat hebben jullie met ons topic gedaan?![]()
Ik deed toch ook lief?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:12 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, ik ben twee keer zo oud als jij hoor...
Dus, op zich, mag het wel.
Maar, doe je nu dan lief weer?
dank je...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:45 schreef Noodly het volgende:
Welkom heavenstar![]()
Het wordt nog druk hier
Gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:49 schreef heavenstar het volgende:
mooi toch...?...ga zo eerst ff douchen, vanavond uit met de meiden...![]()
Bah.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef maedel het volgende:
*chinese tomatensoep eet
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:00 schreef Noodly het volgende:
Ik ga tegenwoordig vaak uit met een vriend van me die ik nog niet zo lang ken. GIsteren weer kwam hij me ophalen, hij belt aan, mijn moeder rent als een debiel naar de deur om vervolgens tegen mij te zeggen: "Dat is wel een leuke jongen he?![]()
![]()
"
Terwijl ik toch wel minstens 100 x heb gezegd dat ik op vrouwen val. Ergens hopen ze nog in een beetje heteroheid in mij. Arme mensen.
Maar vanavond weer
wah nou bah?? deslekker!quote:
Gelukkig hebben ze van die blikjes die precies een soepkom vol zijn en kun je ook twee pannetjes met verschillende soepen opzetten.quote:
Precies dat blikje heb ik net gegetenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze van die blikjes die precies een soepkom vol zijn en kun je ook twee pannetjes met verschillende soepen opzetten.![]()
Chinese tomatensoep is echt de enige soep die ik gewoonweg vies vind.
Ik had bitterkoekjespudding en vriend tiramisuquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Precies dat blikje heb ik net gegeten
Mijn vrouw hoefde geen soep
Zal ik nou dat slechte toetje nog opeten of niet?![]()
toetjes zijn gemaakt om opgegeten te worden...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Vind je dat leuk, 'mijn vrouw' zeggen? Of ben je er inmiddels zo aan gewend dat het je niet meer zo opvalt?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik houd van chocoladequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:16 schreef heavenstar het volgende:
[..]
toetjes zijn gemaakt om opgegeten te worden......ikzelf zit nu aan de chocola..
![]()
jaja...is niet goed voor me..weet ik wel..![]()
Effenaar as in Eindhoven...????quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van chocolade
Ik was gisteren bij de effenaar en daar hebben ze witte chocolademousse en we hadden geen tijd meer voor een toetje
over "slechte toetjes" gesprokenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik had bitterkoekjespudding en vriend tiramisu
Ja, daar woon ik vlakbij ( tine minuutjes lopen)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Effenaar as in Eindhoven...????![]()
Hoezo geen tijd....dan MAAK je gewoon tijd...![]()
Hoezo? Vind je het vervelend als ik dat zeg?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Vind je dat leuk, 'mijn vrouw' zeggen? Of ben je er inmiddels zo aan gewend dat het je niet meer zo opvalt?
* nieuwsgierig is
Heeft je vrouw een toetje? Als zij er anders morgen een heeft en jij niet, zou ik hem bewaren, anders word je misschien jaloersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef maedel het volgende:
[..]
over "slechte toetjes" gesproken
Ik heb hier zo'n gruwelijk lekkere Grand Dessert van Ehrmann.
[ afbeelding ]
Met als enige nadeel dat ik er dan morgen geen meer heb als ik 'm nu opeet...![]()
Oh, ja, en 250 Kcal of zoiets...
ja op z'n minst maar ja de meeste lekkere dingen zijn vaak niet goed voor je...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef maedel het volgende:
[..]
over "slechte toetjes" gesproken
Ik heb hier zo'n gruwelijk lekkere Grand Dessert van Ehrmann.
[ afbeelding ]
Met als enige nadeel dat ik er dan morgen geen meer heb als ik 'm nu opeet...![]()
Oh, ja, en 250 Kcal of zoiets...
ik heb ook in Eindhoven gewoond...!!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar woon ik vlakbij ( tine minuutjes lopen)
Nee, mijn gezelschap (vader en zus) had een afspraak, dus die moesten weg.
Nee, ik vind het juist heel leuk klinken en het lijkt me heel fijn om dat te kunnen zeggen over iemand waar je heel veel van houdt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezo? Vind je het vervelend als ik dat zeg?
Ik woon er al mijn hele leven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja op z'n minst maar ja de meeste lekkere dingen zijn vaak niet goed voor je...
[..]
ik heb ook in Eindhoven gewoond...!!!!!
veel plezierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
*komt vlug om het hoekje gluren naar alle nieuwe mensen en verdwijnt weer*
vanavond visite
Ik vind het nog steeds raar om "mijn man" te zeggen, na drie jaarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist heel leuk klinken en het lijkt me heel fijn om dat te kunnen zeggen over iemand waar je heel veel van houdt.
Ik vroeg me alleen af of dat zo blijft of dat het 'gewoon' wordt na een tijdje.
Wel leuk raar? (neem ik aan)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds raar om "mijn man" te zeggen, na drie jaar
Ik weet niet. Het "past" niet. Sommige woorden geven een mentaal beeld, weet je, en dat past niet bij mij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wel leuk raar? (neem ik aan)
Ik had dat met de kindjes, af e toe had ik ineens zoiets van: dat zijn gewoon echt mijn kinderen!!!!
Tot ze een jaar of vier waren ofzo, heel lang iig..
Vriend noemt me weleens zijn vrouw, maar dat klopt niet, want dat ben ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het "past" niet. Sommige woorden geven een mentaal beeld, weet je, en dat past niet bij mij.
Neemt natuurlijk niet weg dat ik heel glukkig met hem ben
Wat lief!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:22 schreef wonderer het volgende:
Iemand heeft onze oprit sneeuwvrij gemaakt
Nope. De meeste buren hebben zo'n sneeuwblazer op benzine, dus het kan iedereen geweest zijnquote:
Zou je mijn UI in de OP willen aanpassen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. De meeste buren hebben zo'n sneeuwblazer op benzine, dus het kan iedereen geweest zijn
Komt in orde!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef Noodly het volgende:
[..]
Zou je mijn UI in de OP willen aanpassen?
Ja, dat dacht ik na de eerste sneeuwbui in november ook. Er is intussen in totaal meer dan tweeenhalve meter sneeuw gevallen, er ligt nu iets van, hm, 80 cm of zo... http://gallery.nietoverdrijven.com/index.php check foto'squote:
Stuntelen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Die hebben jou zien stuntelen met die sneeuwschuiver![]()
Haha, ik ben echt een sucker voor sneeuw.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komt in orde!
[..]
Ja, dat dacht ik na de eerste sneeuwbui in november ook. Er is intussen in totaal meer dan tweeenhalve meter sneeuw gevallen, er ligt nu iets van, hm, 80 cm of zo... http://gallery.nietoverdrijven.com/index.php check foto's
Wat noem jij in vredesnaam "superveel"??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha, ik ben echt een sucker voor sneeuw.Ik vind het altijd tof als het er is. Maar de oprit, ik kan me voorstellen dat dat wat minder is ja
.
Toffe foto's wel.Niet superveel nog, maar ach.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat noem jij in vredesnaam "superveel"??
En je hebt (2?) katten!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik had beloofd even te zullen zwaaien![]()
.
Heeft NanKing het nog gezellig gehad gisteravond? (vannacht).
Mijn date was niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Was gezellig, maar geen chemistry. Maar ik heb er wel flink veel zelfvertrouwen van gekregen en nu heb ik de smaak te pakken
. Wie wil met mij daten? Ik ben blond, leuk en ongelooflijk sexy
![]()
.
Oh ja, dat is ook een dikke plus natuurlijkquote:
Ik wel, ik heb er drie!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook een dikke plus natuurlijk. Wie houdt er nou niet van katten?
.
Je vergeet 3 dingen te zeggen: Je bent vrouw, je hebt katten en je bent een potje, alle 3 toch wel afknappers als ik met jou op het romantische vlak wil daten....quote:Op zondag 2 maart 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
.
Mijn date was niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Was gezellig, maar geen chemistry. Maar ik heb er wel flink veel zelfvertrouwen van gekregen en nu heb ik de smaak te pakken
![]()
.
Jammer wel.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
.
![]()
.
Hoi!quote:
Aan de telefoon bedoel je?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
.
Wat fijn JB!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Katten zijn leuk hierissieweer!!!
Er zit er nu een op mijn schoot die aandacht wil(en een paar kilo te zwaar is)
Ik heb trouwens vrijdag de uitslag gehad(als ik dat niet al gezegd had) en alles is goed. Het was wel wat ernstiger dan ze in eerste instantie dachten, maar alles is ruim weggehaald en ik moet over een half jaar terugkomen voor controle.
Ik was zoooo opgelucht, de gynaecologe vroeg of ik me zorgen had gemaakt, ik zei dat ik wel wist dat dat niet echt nodig was, maar toch, ze zei dat het altijd fijn is om het even te horenEn dat was ook, ik was helemaal opgelucht en blij
gefeli JBquote:Op zondag 2 maart 2008 17:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag de uitslag gehad(als ik dat niet al gezegd had) en alles is goed. Het was wel wat ernstiger dan ze in eerste instantie dachten, maar alles is ruim weggehaald en ik moet over een half jaar terugkomen voor controle.
Ik was zoooo opgelucht, de gynaecologe vroeg of ik me zorgen had gemaakt, ik zei dat ik wel wist dat dat niet echt nodig was, maar toch, ze zei dat het altijd fijn is om het even te horenEn dat was ook, ik was helemaal opgelucht en blij
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:34 schreef wonderer het volgende:
Vandaag wordt een kutdag, ik weet het nu al(voor mij dan)
pas het even voor me aan danquote:
wat gaat er loos zijn vandaag????quote:Op zondag 2 maart 2008 20:34 schreef wonderer het volgende:
Mooi zo, JB. Lijkt me toch een behoorlijke opluchting.
Vandaag wordt een kutdag, ik weet het nu al(voor mij dan)
Ik ben geen mod daarquote:
heb het in het topic al aangepast en een TR voor de TT gemaaktquote:Op zondag 2 maart 2008 21:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben geen mod daar. Zet maar even een topic report dan verandert een mod daar het wel voor je
.
ow bij de rest merk ik het niet... zal er al aan gewend zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 21:15 schreef NanKing het volgende:
Heel FOK! is atm heel traag.
Ik ga even nadenken over een inhoudelijke reactie
ja dan is hij gedeeld als hij aan mn pc vast zit... en zie ik hem inderdaad wel op de andere pc's en op de laptop.. maar dan is het nog dat ik niet in tijd tv kan kijken.. als de usb is aangesloten schakeld het stukje afspelen zichzelf uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:20 schreef NanKing het volgende:
Ik zou trouwens zo even geen inhoudelijke reactie weten. Ik zou het via usb configureren maar ik lees dat je dat al hebt gedaan, dus ik weet het niet.
Rechtmuisknop op een map en delen werkt niet?
draadloze ding zit vast aan mn tv... mn modem/router staat niet naast mn tv dus das erg irri als ik hem daarop aan zou moeten sluiten... dan moet ik nog elke keer verkassen.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:31 schreef NanKing het volgende:
Zo'n draadloos ding moet je toch meestal vast maken aan je router of is dit echt weer iets heel anders?.
Mijn vader had laatst een NAS gekocht en die heeft hij met UTP aan de router vastgemaakt en zo kunnen alle pc's er draadloos verbinding mee maken. Maar iets zegt me dat dit ding iets anders werkt
ja dat prog is al een paar weken bezig... ik heb de eerste week gezien en voor de rest kijk ik gewoon op het forum voor de minisamenvattingenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef hierissieweer het volgende:
Pfff, ik kijk nu dat opvoedingsprogramma op ned3.... Pfff wat erger ik mij dood aan die gasten er zijn er maar een paar in mijn ogen die geschikt zijn om ouder te worden! Zelfs als ik dronken ben, ben ik nog pedagogisch nog beter!
ben nu aan het knutselen met een software achtig iets waarvan ik niet precies weet wat het is maar ik begrijp iets in de richting van communicatie software.....quote:Op zondag 2 maart 2008 22:10 schreef wonderer het volgende:
Staat dat ding in de juiste groep? Heb je het mac-adres in je router zitten (beveiliging)?
daarom was ik zo blij met deze... gewoon aan de pc vast hangen en dan in mn netwerk zodat ik er alles op kan gooienquote:Op zondag 2 maart 2008 22:11 schreef wonderer het volgende:
Trouwens wel een mooi ding, wij willen ook een UPnP media player want we hebben net network storage gekocht... Maar we moeten dus nog een kastje om aan de tv te koppelen.
ik wantrouw software als ze een lading handige progjes mee geven als pcdocters enzo... dus ik heb het progje om hem te installeren ook over het hoofd gezien.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef wonderer het volgende:
Je hebt hier een PC voor nodig nog? Wij willen juist een die je alleen aan de TV kan hangen...
Maar gefeliciteerd, wat was er nou mis mee?
Sommige programma's zijn inderdaad prima te doen. Sommige programma's op de commerciele zijn ook prima te doenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef hierissieweer het volgende:
Eigenlijk maakt de publieke omroep best wel goede tv (ik kan denk ook alleen maar programma's van de publieke opnoemen op tokkietv na (of is dat geen programma?)
goed nieuws JBquote:Op zondag 2 maart 2008 17:01 schreef JamesBrownie het volgende:
We hebben network storage, HD aangesloten op het netwerk, waar ook de PCs op aan zijn gesloten. We hebben dus alleen de media player nodig, niet de HDD die daar in zit (en Dane maakt geen losse media players). Sommige van die dingen heb je een PC nodig om dingen af te spelen, anderen hebben daar hun eigen software voor. En die zoeken we dus. Anders kun je net zo goed je PC op je TV aansluiten.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
trouwens hoe wil jij data op de HD zetten als er geen pc is om het er op te zetten??
mijn HDD speelt zelf af met zijn eigen browser ding...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben network storage, HD aangesloten op het netwerk, waar ook de PCs op aan zijn gesloten. We hebben dus alleen de media player nodig, niet de HDD die daar in zit (en Dane maakt geen losse media players). Sommige van die dingen heb je een PC nodig om dingen af te spelen, anderen hebben daar hun eigen software voor. En die zoeken we dus. Anders kun je net zo goed je PC op je TV aansluiten.
Ach, we hebben nu 500 GB dubbele opslag (gemirrord) en een 160GB externe voor 60 dollarquote:Op zondag 2 maart 2008 23:54 schreef Wexy het volgende:
[..]
mijn HDD speelt zelf af met zijn eigen browser ding...
maar idd voor jou aangezien jij al een Network storage hebt is de Dane Elec net iets te laat op je weg gekomen...
en voor 275 euro bij Opus denk ik ook niet dat je het zal zien als een kleine investering voor 'erbij'.
Misschien is hij in de states goedkoper maar dan nog verwacht ik niet dat je hem goedkoper dan een pleuro of 100 op de kop kan tikken...
ja je hebt een keuze.. een dure netgear of een goedkopere dane...... en bij dane krijg je storage cadeauquote:Op maandag 3 maart 2008 02:20 schreef wonderer het volgende:
Yeah, maar nog meer storage...We hebben al zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |