Hoi!quote:
Aan de telefoon bedoel je?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik had beloofd even te zullen zwaaien![]()
.
Heeft NanKing het nog gezellig gehad gisteravond? (vannacht).
Wat fijn JB!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Katten zijn leuk hierissieweer!!!
Er zit er nu een op mijn schoot die aandacht wil(en een paar kilo te zwaar is)
Ik heb trouwens vrijdag de uitslag gehad(als ik dat niet al gezegd had) en alles is goed. Het was wel wat ernstiger dan ze in eerste instantie dachten, maar alles is ruim weggehaald en ik moet over een half jaar terugkomen voor controle.
Ik was zoooo opgelucht, de gynaecologe vroeg of ik me zorgen had gemaakt, ik zei dat ik wel wist dat dat niet echt nodig was, maar toch, ze zei dat het altijd fijn is om het even te horenEn dat was ook, ik was helemaal opgelucht en blij
gefeli JBquote:Op zondag 2 maart 2008 17:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag de uitslag gehad(als ik dat niet al gezegd had) en alles is goed. Het was wel wat ernstiger dan ze in eerste instantie dachten, maar alles is ruim weggehaald en ik moet over een half jaar terugkomen voor controle.
Ik was zoooo opgelucht, de gynaecologe vroeg of ik me zorgen had gemaakt, ik zei dat ik wel wist dat dat niet echt nodig was, maar toch, ze zei dat het altijd fijn is om het even te horenEn dat was ook, ik was helemaal opgelucht en blij
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:34 schreef wonderer het volgende:
Vandaag wordt een kutdag, ik weet het nu al(voor mij dan)
pas het even voor me aan danquote:
wat gaat er loos zijn vandaag????quote:Op zondag 2 maart 2008 20:34 schreef wonderer het volgende:
Mooi zo, JB. Lijkt me toch een behoorlijke opluchting.
Vandaag wordt een kutdag, ik weet het nu al(voor mij dan)
Ik ben geen mod daarquote:
heb het in het topic al aangepast en een TR voor de TT gemaaktquote:Op zondag 2 maart 2008 21:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben geen mod daar. Zet maar even een topic report dan verandert een mod daar het wel voor je
.
ow bij de rest merk ik het niet... zal er al aan gewend zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 21:15 schreef NanKing het volgende:
Heel FOK! is atm heel traag.
Ik ga even nadenken over een inhoudelijke reactie
ja dan is hij gedeeld als hij aan mn pc vast zit... en zie ik hem inderdaad wel op de andere pc's en op de laptop.. maar dan is het nog dat ik niet in tijd tv kan kijken.. als de usb is aangesloten schakeld het stukje afspelen zichzelf uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:20 schreef NanKing het volgende:
Ik zou trouwens zo even geen inhoudelijke reactie weten. Ik zou het via usb configureren maar ik lees dat je dat al hebt gedaan, dus ik weet het niet.
Rechtmuisknop op een map en delen werkt niet?
draadloze ding zit vast aan mn tv... mn modem/router staat niet naast mn tv dus das erg irri als ik hem daarop aan zou moeten sluiten... dan moet ik nog elke keer verkassen.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:31 schreef NanKing het volgende:
Zo'n draadloos ding moet je toch meestal vast maken aan je router of is dit echt weer iets heel anders?.
Mijn vader had laatst een NAS gekocht en die heeft hij met UTP aan de router vastgemaakt en zo kunnen alle pc's er draadloos verbinding mee maken. Maar iets zegt me dat dit ding iets anders werkt
ja dat prog is al een paar weken bezig... ik heb de eerste week gezien en voor de rest kijk ik gewoon op het forum voor de minisamenvattingenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef hierissieweer het volgende:
Pfff, ik kijk nu dat opvoedingsprogramma op ned3.... Pfff wat erger ik mij dood aan die gasten er zijn er maar een paar in mijn ogen die geschikt zijn om ouder te worden! Zelfs als ik dronken ben, ben ik nog pedagogisch nog beter!
ben nu aan het knutselen met een software achtig iets waarvan ik niet precies weet wat het is maar ik begrijp iets in de richting van communicatie software.....quote:Op zondag 2 maart 2008 22:10 schreef wonderer het volgende:
Staat dat ding in de juiste groep? Heb je het mac-adres in je router zitten (beveiliging)?
daarom was ik zo blij met deze... gewoon aan de pc vast hangen en dan in mn netwerk zodat ik er alles op kan gooienquote:Op zondag 2 maart 2008 22:11 schreef wonderer het volgende:
Trouwens wel een mooi ding, wij willen ook een UPnP media player want we hebben net network storage gekocht... Maar we moeten dus nog een kastje om aan de tv te koppelen.
ik wantrouw software als ze een lading handige progjes mee geven als pcdocters enzo... dus ik heb het progje om hem te installeren ook over het hoofd gezien.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef wonderer het volgende:
Je hebt hier een PC voor nodig nog? Wij willen juist een die je alleen aan de TV kan hangen...
Maar gefeliciteerd, wat was er nou mis mee?
Sommige programma's zijn inderdaad prima te doen. Sommige programma's op de commerciele zijn ook prima te doenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef hierissieweer het volgende:
Eigenlijk maakt de publieke omroep best wel goede tv (ik kan denk ook alleen maar programma's van de publieke opnoemen op tokkietv na (of is dat geen programma?)
goed nieuws JBquote:Op zondag 2 maart 2008 17:01 schreef JamesBrownie het volgende:
We hebben network storage, HD aangesloten op het netwerk, waar ook de PCs op aan zijn gesloten. We hebben dus alleen de media player nodig, niet de HDD die daar in zit (en Dane maakt geen losse media players). Sommige van die dingen heb je een PC nodig om dingen af te spelen, anderen hebben daar hun eigen software voor. En die zoeken we dus. Anders kun je net zo goed je PC op je TV aansluiten.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
trouwens hoe wil jij data op de HD zetten als er geen pc is om het er op te zetten??
mijn HDD speelt zelf af met zijn eigen browser ding...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben network storage, HD aangesloten op het netwerk, waar ook de PCs op aan zijn gesloten. We hebben dus alleen de media player nodig, niet de HDD die daar in zit (en Dane maakt geen losse media players). Sommige van die dingen heb je een PC nodig om dingen af te spelen, anderen hebben daar hun eigen software voor. En die zoeken we dus. Anders kun je net zo goed je PC op je TV aansluiten.
Ach, we hebben nu 500 GB dubbele opslag (gemirrord) en een 160GB externe voor 60 dollarquote:Op zondag 2 maart 2008 23:54 schreef Wexy het volgende:
[..]
mijn HDD speelt zelf af met zijn eigen browser ding...
maar idd voor jou aangezien jij al een Network storage hebt is de Dane Elec net iets te laat op je weg gekomen...
en voor 275 euro bij Opus denk ik ook niet dat je het zal zien als een kleine investering voor 'erbij'.
Misschien is hij in de states goedkoper maar dan nog verwacht ik niet dat je hem goedkoper dan een pleuro of 100 op de kop kan tikken...
ja je hebt een keuze.. een dure netgear of een goedkopere dane...... en bij dane krijg je storage cadeauquote:Op maandag 3 maart 2008 02:20 schreef wonderer het volgende:
Yeah, maar nog meer storage...We hebben al zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |