Nee joh op 6-6-6 is de duivel terug gekeerd op aarde.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
En 6-6-2006 dan?Dat was toch ook
!
Op die datum brachten ze ook 'The Omen' uit.
Dan moeten ze maar niet in mijn kamer komen, want daar stikt het van de heksen, Harry Potter boeken ( OEH!quote:
Ik ken mensen die op die datum getrouwd zijn (ze leven nog)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
En 6-6-2006 dan?Dat was toch ook
!
Op die datum brachten ze ook 'The Omen' uit.
Ooh! Was dát het.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:49 schreef DoofPotje het volgende:
[..]
Nee joh op 6-6-6 is de duivel terug gekeerd op aarde.
Bouw zo'n panicroomquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooh! Was dát het.Ik bouw snel een schuilkelder! Gelukkig heb ik nog tot 2012.
Ja nou en.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:51 schreef DoofPotje het volgende:
Mwah ze wonen onder een heidens lesbo stel die heidense muziek uit de boxen laten klinken.
Rooms Katholieken zijn volgens mij de enige wierrook gebruiken, is het niet?
Tenminste iemand die voor mij wilt sterven... Maar als ie nou ook eens een relatie met mij aan ging...!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:37 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ja, klopt. Daarom zijn wij er![]()
Er staan Jehova's aan de deur te vertellen dat Jezus Christus voor ons is gestorven. En niet alleen voor ons, voor heel veel mensen.
Ik ben hier en over een half uurtje ga ik mijn feestje starten!!quote:
daar geloof ik ook in idd, druiden en het celtische dat interesseert mij ook wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik neig meer richting de Oude religie, ofwel Wicca.
Maar dat is mijn geloof, heb ik voor gekozen, en ik ga al helemaal niet bij deurtjes langs om dat te verkondigen. Ik draag wel een pentagram, maar daar blijft het ook bij qua het 'kunnen zien' van waar ik mij mee indentificeer.
Unbanned!!quote:
Ik weet er niet heel erg veel van, maar wel iets.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
daar geloof ik ook in idd, druiden en het celtische dat interesseert mij ook wel.
Ken je de tree of life? Die heb ik als tattoo, zie mijn fotoboek maar
Lol, ja ik ook. Vandaag is het dus voor ons allebei een gaaf nieuw plaatjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb er altijd moeite mee mijn UI te veranderen.Omdat ik dan toch tijden zo'n bepaald iets heb gehad.
Al heb ik de mijne nog geen paar uur geleden veranderd.
Ik had eerst; [ afbeelding ]
ik zal de zin "de jeugd van tegenwoordig" maar niet zeggen dan...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:01 schreef Sebasser het volgende:
Hehe, chipszak. is snel ingeburgerd alhier.
Dat hoeft ook niet hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:09 schreef maedel het volgende:
[..]
ik zal de zin "de jeugd van tegenwoordig" maar niet zeggen dan...
nou, ik ben twee keer zo oud als jij hoor...quote:
sorryquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:52 schreef maedel het volgende:
wie zijn jullie en wat hebben jullie met ons topic gedaan?![]()
Ik deed toch ook lief?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:12 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, ik ben twee keer zo oud als jij hoor...
Dus, op zich, mag het wel.
Maar, doe je nu dan lief weer?
dank je...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:45 schreef Noodly het volgende:
Welkom heavenstar![]()
Het wordt nog druk hier
Gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:49 schreef heavenstar het volgende:
mooi toch...?...ga zo eerst ff douchen, vanavond uit met de meiden...![]()
Bah.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef maedel het volgende:
*chinese tomatensoep eet
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:00 schreef Noodly het volgende:
Ik ga tegenwoordig vaak uit met een vriend van me die ik nog niet zo lang ken. GIsteren weer kwam hij me ophalen, hij belt aan, mijn moeder rent als een debiel naar de deur om vervolgens tegen mij te zeggen: "Dat is wel een leuke jongen he?![]()
![]()
"
Terwijl ik toch wel minstens 100 x heb gezegd dat ik op vrouwen val. Ergens hopen ze nog in een beetje heteroheid in mij. Arme mensen.
Maar vanavond weer
wah nou bah?? deslekker!quote:
Gelukkig hebben ze van die blikjes die precies een soepkom vol zijn en kun je ook twee pannetjes met verschillende soepen opzetten.quote:
Precies dat blikje heb ik net gegetenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze van die blikjes die precies een soepkom vol zijn en kun je ook twee pannetjes met verschillende soepen opzetten.![]()
Chinese tomatensoep is echt de enige soep die ik gewoonweg vies vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |