Uiteraard heb ik heel de avond de groene spel gedragen. Ik kon de vrouwen niet van me afhouden joh!quote:
Ik neem even aan dat dat de "ik ben op zoek" speld was?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik heel de avond de groene spel gedragen. Ik kon de vrouwen niet van me afhouden joh!
Was dat in de effenaar? ik had daar even willen gaan kijken(we hebben er gegeten) maar mijn gezelschap was veel te vroeg al weg en ik vnid het wat eng in mijn eentjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:45 schreef Nirak het volgende:
And today is a special day! I'm going friso!
En ik heb iets gehoord over dating? en verschillende kleuren speldjes die aangeven of je bezet, op zoek of bezet bent maar op zoek naar iets beters.. Dat wordt leuk
hoi.quote:
wat jammer dat er niemand was om mee naar binnen te gaan bij het Frisofeest!quote:
Het was juist de ideale avond geweest om in je eentje binnen te wandelen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Was dat in de effenaar? ik had daar even willen gaan kijken(we hebben er gegeten) maar mijn gezelschap was veel te vroeg al weg en ik vnid het wat eng in mijn eentje
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het was juist de ideale avond geweest om in je eentje binnen te wandelen!
goedemorgen trouwens
jep.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 05:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat dat de "ik ben op zoek" speld was?
*confused*
Ik zou ook groen doen geloof ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jep.
groen = vrijgezel en op zoek
oranje = bezet, maar houdt ogen open voor iets beters
rood = vergeet het maar, ik ben bezet en daar heel gelukkig mee. Geen kans!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou ook groen doen geloof ik
Maar hoe zat dat nou precies? met nummertjes en briefjes schrijven enzo?
Ik zeg altijd maar: hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 05:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat dat de "ik ben op zoek" speld was?
*confused*
Wij waren er om half 12, wij hadden je wel op "sleeptouw" genomen hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Als het heel druk was geweest, had ik misschien ook nog wel gedurfd
Maar het leek net of er niemand was en ik wist niet eens zeker of het al open was of niet.
Ik ben gewoon een watje
die briefjes kun je gelukkig gewoon ophalen, je ziet op een groot scherm welke nummers er briefjes hebben gekregenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik zou ook groen gedaan hebben hoor. Flirten moet kunnen (ook al hadden ze geen schijn van kans gemaakt.. het is altijd goed voor je zelfvertrouwen
)
Voor zover ik het begrepen heb (ik ben daar ook nog niet eerder bij geweest) kreeg iedereen een nummertje opgespeld / gestickerd en kon je bij de balie een briefje afgeven met het nr van de persoon die je wel leuk vond, en een speciale boodschap daarvoor. Die berichten zouden dan getoond worden op het grote scherm.
Ik was om half negen al klaar met eten. Mensen die haast hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wij waren er om half 12, wij hadden je wel op "sleeptouw" genomen hoor
Op mijn 8ste wist ik al dat ik bij jongens een raar gevoel kon krijgen... Op mijn 13de wist ik dat dit verliefdheid was en wist ik hoe het hete. Ik ben homo.... Op mijn 15de uit de kast gekomen en sindsdien een heel fijn homo leven. Maar goed je kunt ook bi zijn...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:51 schreef ChipsZak. het volgende:!
edit;
Nu even serieus.
Nou, haj. Ik ben in het echte leven Astrid.17 jaar.
Beetje jong nog wrs.
![]()
Volgens mij heb ik serieus wel eens versch. meiden leuk gevonden, maar omdat ik nog maar 17 ben, weet je dat nooit helemaal zeker natuurlijk.hormonen die op hol slaan.
Frappant is wel dat ik op mn 13e oid seks met een meisje heb gehad, en dat was tevens mijn eerste seksuele ervaring.
Maar ik vind jongens ook best tof.Dus ik weet het allemaal nog niet zo tbh.
![]()
Oh, en wat Sebas zei, dat is dus Audrey Kitching waar ik zwaar op 'geil' om het even zo te zeggen.![]()
Viking komt toch ook in R&P? want ik "ken" haar wel van fok zeg maarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh.Viking is zowat de enige die ik wél ken.
Ze kwam altijd in het Groningen-topic en was eens op een Grunn-meet.![]()
Ik ben er ook niet zo mee bezig eigenlijk. Sommige mensen geloven niet in het bi-zijn en mij maakt het allemaal ook niet zo uit, mocht ik over een paar jaar dit nog hebben en ook echt smoorverliefd worden op een meisje, dan zie ik het dan allemaal wel weer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Op mijn 8ste wist ik al dat ik bij jongens een raar gevoel kon krijgen... Op mijn 13de wist ik dat dit verliefdheid was en wist ik hoe het hete. Ik ben homo.... Op mijn 15de uit de kast gekomen en sindsdien een heel fijn homo leven. Maar goed je kunt ook bi zijn...
Cool, nu ben ik niet meer zo'n jonkiequote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:51 schreef ChipsZak. het volgende:!
edit;
Nu even serieus.
Nou, haj. Ik ben in het echte leven Astrid.17 jaar.
Beetje jong nog wrs.
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:28 schreef Noodly het volgende:
[..]
Cool, nu ben ik niet meer zo'n jonkie
Ik ben er ook niet zo mee bezig hoor, maar voor mij was het altijd zo dat ik een homo was, tis niet zo dat ik er achter ben gekomen, ik was en ben het.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo mee bezig eigenlijk. Sommige mensen geloven niet in het bi-zijn en mij maakt het allemaal ook niet zo uit, mocht ik over een paar jaar dit nog hebben en ook echt smoorverliefd worden op een meisje, dan zie ik het dan allemaal wel weer.
Had er nog een stukje aan toegevoegdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo mee bezig hoor, maar voor mij was het altijd zo dat ik een homo was, tis niet zo dat ik er achter ben gekomen, ik was en ben het.
Ik geloof overigens wel in biseksualiteit, waarom zou je niet op beiden geslachten kunnen vallen. (ook al snap ik niet waarom je op vrouwen wilt vallen, mannen zijn gewoon 30 duizend keer leuker/lekkerder)
Maar je bent alleen aan jezelf verantwoording verschuldigd, dus je moet gewoon doen wat voor jou het prettigst/goed voelt!
Ja, klopt. Daarom zijn wij erquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had er nog een stukje aan toegevoegd
Uhu, ik heb ook meer iets van; tja.als ik het ben; kai. Als ik het niet ben; Kai.
Ik zie het allemaal wel.
![]()
Wat mij overigens wel altijd het lastigst lijkt is gelijkgezinden te ontmoeten enzo.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook eens Jehova's aan de deur gehad.
Ik voelde me alleen wel heel erg slecht met mijn toen net rozegeverfde haar, rode luipaardprintrokje, korte truitje en makeup enzo.![]()
Ik kan er ook niet tegen om in een kort rokje in de kerk te staan, dan voel ik me heel slecht.En ik geloof niet eens in God.
De Maya's zeggen het ook al?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat is best kut, maar is dat niet meer van de Maya's?
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:45 schreef Noodly het volgende:
[..]
De Maya's zeggen het ook al? [ afbeelding ]
Whehehequote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:47 schreef DoofPotje het volgende:
Och in het jaar 2000 was het einde ook nabij.
Serieus mijn buren gingen hamsteren net voor oud en nieuw 2000 omdat ze dachten dat het eind nabij was
Zou 'tquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |