quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe wat wie waar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En inderdaad: tijd voor een meet
Centrum is voor mij tien minuutjes lopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef NanKing het volgende:
Eindhoven is voor de meeste mensen hier 't centraalst denk ik?
Omdat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Een meet niet in zachte-g-pratend-land, das niet leuk!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ook dood, griep denk ofzo, geen puf meer voor niets anders dan in mijn bed liggen. Zo maar eerst ff een lading ibuprofen naar binnen werken!!
Wat heerlijk lang Stroekquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:13 schreef Stroekie het volgende:
Oh chips, volgens mij loop ik op de zaken vooruit
Ik meen mij te herinneren dat Wonderer eind april in Nederland is
zou wel heel leuk zijn als Wonderer bij de volgende meet kan zijn
alleen zt ik tussen 11 en 29 april in Cuba in de zon
arme jij, dus geen tijd en geen puf voor feestjes dit weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ook dood, griep denk ofzo, geen puf meer voor niets anders dan in mijn bed liggen. Zo maar eerst ff een lading ibuprofen naar binnen werken!!
nou eerst van 11 tot 14 lang weendend met familie en dan gelijk naar naar schiphol op maandag 14 aprilquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou eerst van 11 tot 14 lang weendend met familie en dan gelijk naar naar schiphol op maandag 14 april
en ja ik heb er zin an, zowel met dat familie gedoe, als het salsa dansen en rum proeven in Havana
Bedoel je die scene in Huppel, waar het familieweekend is, of dat in Havana ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Hoe is de homo-scene daar dan?
Hihi, allebei natuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bedoel je die scene in Huppel, waar het familieweekend is, of dat in Havana ?
ik heb tot op heden nog niets kunnen vinden over Huppel in Spartacusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, allebei natuurlijk
Dus jij bent straks "the only gay in the village"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb tot op heden nog niets kunnen vinden over Huppel in Spartacus
met zulke outfitjes blijft er wel geneog ruimte over in de koffer om flessen rum en monte christo sigaren mee naar huis te brengenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dus jij bent straks "the only gay in the village"
[ afbeelding ]
altijd leuk om hem te kunnen posten
Neuh hoor, want die moeder moet ook in je koffer om je outfitjes te strijkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met zulke outfitjes blijft er wel geneog ruimte over in de koffer om flessen rum en monte christo sigaren mee naar huis te brengen
moeder houdt niet zo van vliegenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Neuh hoor, want die moeder moet ook in je koffer om je outfitjes te strijken
Een van die vrouwen die sigaren rolt op haar dijen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeder houdt niet zo van vliegen
bovendien vraag ik dat wel aan zo'n behulpzame cubaan
was in elk geval wel van plan om daar een kiekje van te maken als ik het tegenkomquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Een van die vrouwen die sigaren rolt op haar dijen...
Dijen van vrouwen mag je hier altijd posten volgens mij...zelfs icm een fallus-symboolquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was in elk geval wel van plan om daar een kiekje van te maken als ik het tegenkom
en nee ik zal hem dan hier niet posten maar wel reclame gaan maken voor mijn digitale plaatjesboek, want daar staan ook reizen in die visueel verslag doen van eerdere tripjes
In ieder geval al bij de Free Record Shop en Mediamarkt. Zelfs in Bergen op Zoom, dus dan issie overalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef hierissieweer het volgende:
(ik moet seizoen 3 nog hebben, weten jullie of die te krijgen is??)
Brad komt ook mee, dus het zal te combineren moeten zijn. Etentje bijvoorbeeld kan best. Als we het goed plannen, op de terugreis van Antwerpen misschien. Of anders gewoon op een dag dat Eindhoven (of Breda of Den Bosch) gewoon leuk is om in rond te lopen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat heerlijk lang Stroek![]()
En volgens mij, als we nu beginnen met plannen, komt die meet toch pas in april...
Laten we iig even afwachten wat wonderer zegt als ze hij vanavond online komt
er moet nog geboekt worden, dus dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef hierissieweer het volgende:
Stroekie, mag ik mee naar Cuba? Ik wil ook een cultureel tripje en sigaren!
En uhh, I'm the only gay in the village! I
(ik moet seizoen 3 nog hebben, weten jullie of die te krijgen is??)
2 van de 3 watquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi!
Het valt me nu pas op.. Erik, 2 van de 3! Best een goede score, niet dan?
2 van de 3 uit de OPquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
2 van de 3 wat?
Oh, en morgen ga ik in het reisbureau met mijn zus een reisje naar Parijsje boeken.
2 van de 3 wat uit de OP? Ik snap het echt nietquote:
In augustus is het plan. En van mij mag je best ook naar Parijs komenquote:Lekker! Wanneer ga je? Kan ik op de reservebank plaatsnemen?
van deze:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
2 van de 3 wat uit de OP? Ik snap het echt niet.
quote:
quote:[..]
In augustus is het plan. En van mij mag je best ook naar Parijs komen.
Ik snap het nog steeds nietquote:
O, die heeft weer een andere twisted name volgens mij...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:07 schreef wonderer het volgende:
Hee, ik heb Twist al een tijdje niet gezien...
Zeg effe dat ze weer es langs moet komen hieroquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie 'r 11 maart weer.
Bah, dat is wel vervelend. Is het ernstig? Komt het goed? Kusje op je voorhoofd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:38 schreef NanKing het volgende:
Wat tof dat je een goede behandeling hebt gehad. Een leven weer krijgen is best weer moeilijk daarna lijkt me idd
.
Met mij gaat het eik een beetje up en down. atm een beetje down maar dat komt omdat mijn vader in 't ziekenhuis ligt.
Dank je, hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
fijn dat het goed gaat met je Twist!
Mwah echt goed komt 't nooit meer maar ze proberen 'm nu even op te lappen iig. Hij heeft longefibrose.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:40 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Bah, dat is wel vervelend. Is het ernstig? Komt het goed? Kusje op je voorhoofd.
<knuffel>quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:38 schreef NanKing het volgende:
Wat tof dat je een goede behandeling hebt gehad. Een leven weer krijgen is best weer moeilijk daarna lijkt me idd
.
Met mij gaat het eik een beetje up en down. atm een beetje down maar dat komt omdat mijn vader in 't ziekenhuis ligt.
Ellendig. Sterkte mop.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah echt goed komt 't nooit meer maar ze proberen 'm nu even op te lappen iig. Hij heeft longefibrose.
Boeiendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:50 schreef DR34M3R het volgende:en sorry.. dat was niet helemaal gepast om er tussendoor te gooien geloof ik...
ik zag het in het fobo... vandaar.. en soms kan ik wat al te impulsief reageren..quote:
Je hoeft niet op je tenen te lopen door zo'n post van mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zag het in het fobo... vandaar.. en soms kan ik wat al te impulsief reageren..
Zo vreemd is dat niet. Mijn vader is ook al jaren ziek, wordt ook nooit meer beter. Het wendt idd wel, alleen in de periodes dat het weer slechter gaat niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hoeft niet op je tenen te lopen door zo'n post van mij. Mijn vader is al lange tijd ziek dus er is al enigzins gewenning
. (hoewel dat erg vreemd klinkt nu het zo tik
).
Ik feliciteerde faithz iig net op msn, maar ze reageert niet.
geen directe behoefte... maar knuffels en kusjes zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:.
Voor iedereen die er om welke reden dan ook behoefte aan heeft.
Gek is dat eik dat je altijd weer schrikt, terwijl ik altijd denk dat ik voorbereid bent. Wat heeft je vader als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:59 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet. Mijn vader is ook al jaren ziek, wordt ook nooit meer beter. Het wendt idd wel, alleen in de periodes dat het weer slechter gaat niet.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Dromer, jij hebt gewoon įltijd behoeft.
Ondanks de gewenning blijf je denk ik toch hopen dat het iig stabiel blijft. Dat het niet nog slechter zal gaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gek is dat eik dat je altijd weer schrikt, terwijl ik altijd denk dat ik voorbereid bent. Wat heeft je vader als ik vragen mag?
Ja, precies. Dat is hetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:05 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ondanks de gewenning blijf je denk ik toch hopen dat het iig stabiel blijft. Dat het niet nog slechter zal gaan.
Kut zegquote:Colitis Ulcerosa. Chronische darmontsteking, soort van broertje van de ziekte van Crohn. Het is nog niet zo erg geweest dat ie ervoor moest worden opgenomen gelukkig, maar langzaam maar zeker wordt het wel steeds erger.
Als je blijft posten, mag je er ook inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:28 schreef TwistedPrincess het volgende:
Ik herken de OP niet eens meer
Jij kan het wat beter gebruiken deze periode denk ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat is het.
[..]
Kut zeg![]()
je voor je vader en voor jou
Hopend dat je daar Arthur met korting zou vinden, volgend jaar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:17 schreef TwistedPrincess het volgende:
Wonderer.Ik had het echt gisteren nog over je toen ik met CherryLips op het boekenfestijn was.
Succes met je worsteling.
We hadden het over 'nieuwe' schrijftalenten en de moeilijkheid om aan een uitgever te komen. Toen moest ik aan jou denken. En CL kent Arthur nog niet geloof ik, dus die moeten nodig kennis met elkaar maken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopend dat je daar Arthur met korting zou vinden, volgend jaar?Heb je mijn nieuwe site al gezien? http://www.michameinderts.nl
Gelukkig heb ik inmiddels een uitgeverquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:29 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
We hadden het over 'nieuwe' schrijftalenten en de moeilijkheid om aan een uitgever te komen. Toen moest ik aan jou denken. En CL kent Arthur nog niet geloof ik, dus die moeten nodig kennis met elkaar maken.
Zou wel gaaf zijn als ik volgend jaar Arthur kan scoren op het boekenfestijn hehe.
En de nieuwe site ken ik nog niet!
Zoiets had ik ergens al een keer gelezen jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik inmiddels een uitgeverAlleen eentje die nogal de tijd neemt...
quote:iPaulina zegt:
waarmee?
NanKinky zegt:
Karin is toch jarig?
iPaulina zegt:
nee 2 weken geleden
NanKinky zegt:
Whehehe
NanKinky zegt:
Iemand zei dat vandaag op FOK! vandaar !
iPaulina zegt:
lol
NanKinky zegt:
Nou nog gefeli dan
iPaulina zegt:
geweldig
iPaulina zegt:
dankje
NanKinky zegt:
Ik post dit log even in lesbo
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:39 schreef Nirak het volgende:Danku Danku
![]()
Ik stel het zeer op prijs dat ik wordt gefeliciteerd met mijn 18e (en twee weken) verjaardag
Welk speldje ga jij dragen dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:45 schreef Nirak het volgende:
And today is a special day! I'm going friso!
En ik heb iets gehoord over dating? en verschillende kleuren speldjes die aangeven of je bezet, op zoek of bezet bent maar op zoek naar iets beters.. Dat wordt leuk
Als je lidwordt van het forum, zal ik een berichtje sturen als er nieuws is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:13 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Zoiets had ik ergens al een keer gelezen ja. Ik hoor graag wanneer de uitgever z'n werk heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:39 schreef Nirak het volgende:Danku Danku
![]()
Ik stel het zeer op prijs dat ik wordt gefeliciteerd met mijn 18e (en twee weken) verjaardag
en ik zei ook: 'Dat zou toch klote zijn, heb je een boek geschreven en eindelijk uitgegeven en dan zie je hier op het boekenfestijn je eigen boek liggen voor ¤2 en niemand die hem wil hebben'quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:29 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
We hadden het over 'nieuwe' schrijftalenten en de moeilijkheid om aan een uitgever te komen. Toen moest ik aan jou denken. En CL kent Arthur nog niet geloof ik, dus die moeten nodig kennis met elkaar maken.
Zou wel gaaf zijn als ik volgend jaar Arthur kan scoren op het boekenfestijn hehe.
En de nieuwe site ken ik nog niet!
Yeah, en volgens mij krijgt de auteur er niks meer voor, net zoals bij de Slegte.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en ik zei ook: 'Dat zou toch klote zijn, heb je een boek geschreven en eindelijk uitgegeven en dan zie je hier op het boekenfestijn je eigen boek liggen voor ¤2 en niemand die hem wil hebben'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |