Zo is het maar netquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ja die maakt indruk
maar het is een lievvv protest
Alleen die permban zal hij toch niet zelf in gedachten gehad hebben? Of wel?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die ook natuurlijk, maar die wilde zelf stoppen naar het schijnt
Efkes.quote:
Ja, ik stond vandaag ook wel ef te kijken jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:27 schreef Tmaatje het volgende:
hier gebeuren hele enge dingen in 24 uur...
Jij weet er meer van?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
Ach, heel eng. Wat gestook door een vrouw (of een man die zich voordoet als vrouw)-elijke sexmod en de kerels zijn meteen aan het staken.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Tmaatje het volgende:
Trouwens allemaal nog gefeliciteerd met het jubileum hè !!!![]()
![]()
![]()
![]()
zou je helemaal vergeten...
Jubileum topic ook gelezen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Tmaatje het volgende:
Trouwens allemaal nog gefeliciteerd met het jubileum hè !!!![]()
![]()
![]()
![]()
zou je helemaal vergeten...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
Ach, heel eng. Wat gestook door een vrouw (of een man die zich voordoet als vrouw)-elijke sexmod en de kerels zijn meteen aan het staken.
Voor de goede orde: er was geen sprake van een staking, het is als grapje begonnen en als feit de wereld (van FOK!) ingeholpen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
Tuurlijk MPG...quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Jubileum topic ook gelezen?
Zie link in mijn sig
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor de goede orde: er was geen sprake van een staking, het is als grapje begonnen en als feit de wereld (van FOK!) ingeholpen.
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tuurlijk MPG...![]()
[..]
dat maakt het allemaal nog erger....
Goed, yolang de computer onthoudt dat ik de Engelse toetsenbordindeling wil gebruikenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
Hoe is het daar eigenlijk?
Wordt een leuk verhaal met al die yo'squote:Op donderdag 28 februari 2008 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, yolang de computer onthoudt dat ik de Engelse toetsenbordindeling wil gebruiken.
En ik vermaak me ook best hoor. Veel gewandeld, bruin geworden en yo... ik ging hierheen voor de sneeuw, maar heb meer yon en hogere temperaturen gehad dan vorig jaar in Ywitserland.
20 graden in februari in Oostenrijk![]()
.
YO !!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Veel plezier jonge!
[..]
Wordt een leuk verhaal met al die yo's
Gelukkig niet. Ik houd me ver van nonrellen. in augustus vorig jaar was het boeiender.quote:
Wat was er toen aan de hand dan? Ik las dit ergens anders ook al namelijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik houd me ver van nonrellen. in augustus vorig jaar was het boeiender.
Stuk of 14 mods die gingen staken, met wat goede mods erbij. Danny heeft het nooit zo vochtig in zijn ogen gehad denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat was er toen aan de hand dan? Ik las dit ergens anders ook al namelijk
Zo, dat is nog eens zaken doenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
Appie opgelicht. 12 1,5 liter flessen chaudfontain voor 1,30. Dat wordt nog eens cashen bij het statiegeld terug krijgen. Dank albert!
Hehe, dat is more like it.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuk of 14 mods die gingen staken, met wat goede mods erbij. Danny heeft het nooit zo vochtig in zijn ogen gehad denk ik.
Dat was 'm ja, Herald had wat in F&F gepost, daar begon het meequote:Op donderdag 28 februari 2008 22:09 schreef Tmaatje het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
daar staat meer..
trustequote:Op donderdag 28 februari 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
Zo naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |