"Internetsupporters"quote:
Wat is daar nou de reden dan voor?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
... die mot je je huis uit trappeh! Dealbreker!
Nee, lekker naar de markt, gezelligquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:28 schreef amaranta het volgende:
Dus.... morgen luns SQ? Ik wil ook wel bij jou thuis komen lunsen, halen we gewoon een broitje bij de bakker.
Om daarom, lees je eerst in voordat je domme vragen gaat stellenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:30 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Wat is daar nou de reden dan voor?
Jonge moeders met kattenangstenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, lekker naar de markt, gezellig
Ik heb namelijk katten waar jij bang voor bent
en allemaal zwangere sletjes van 13 vanavond ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:31 schreef ArTiC het volgende:
oeh..vanavond komt dat lekkere sletje bij 40 dagen zonder sex
Ik heb nog wel 2 zegeltjes liggen... denk ik... als V. ze niet "opgeruimd" heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
IK WIL EEN GROTE PLUCHE SMURF HEBBENvoor bij de smurfin
Maar ja dan moet ik weer dingen gaan kopen bij de AH waar ik helemaal geen interesse in heb.
mensen die thuis lunsjenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:28 schreef amaranta het volgende:
Dus.... morgen luns SQ? Ik wil ook wel bij jou thuis komen lunsen, halen we gewoon een broitje bij de bakker.
voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef amaranta het volgende:
dus ik ben ineens jong?
SQ ik heb wel trek in een clubsandwich van de vooruitgang
en ik 1quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 zegeltjes liggen... denk ik... als V. ze niet "opgeruimd" heeft.
*meld*quote:
Fout, de juiste versie luidt:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef febster het volgende:
Ik zal eens happen:
Ik ben blij omdat ik een vrouw mag zitten, rigghhhtttt
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef febster het volgende:
Ik zal eens happen:
Ik ben blij omdat ik aan smurfin mag zitten, rigghhhtttt
in een vrouw mag zitten?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef febster het volgende:
Ik zal eens happen:
Ik ben blij omdat ik een vrouw mag zitten, rigghhhtttt
Kerels die toegeven dat ze hakken dragenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*meld*
onder mijn kistjes zit toch iets van hakken
Zo voel ik me altijd al met mijn lengtequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Fout, de juiste versie luidt:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef amaranta het volgende:
dus ik ben ineens jong?
SQ ik heb wel trek in een clubsandwich van de vooruitgang
Allemaal!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in een vrouw mag zitten?
aan een vrouw mag zitten?
op een vrouw mag zitten?
onder een vrouw mag zitten?
Vrouwen die je stalken op internetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kerels die toegeven dat ze hakken dragen
Hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:39 schreef febster het volgende:
[..]
Zo voel ik me altijd al met mijn lengte
Dan zoek je een lange vrouw, rechts in het scherm bieden ze nog genoeg gewillige Oosteuropese mokkels aanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:39 schreef febster het volgende:
[..]
Nog zo'n kasthomoquote:
Ja ook, das allemaal niet zo moeilijk hoor..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in een vrouw mag zitten?
aan een vrouw mag zitten?
op een vrouw mag zitten?
onder een vrouw mag zitten?
Mannen die er niet van houden als ze gestalkt wordenquote:
Ik sluit me hierbij aanquote:
euh...uitgeluldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mannen die er niet van houden als ze gestalkt worden
voorspelbare reactiesquote:
Nee...ik vind het tof voor je hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:40 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ook, das allemaal niet zo moeilijk hoor..
2 meter, maar ik ben niet breed (understatement) en ik sta meestal wat kleiner (is beter voor mijn hoofd)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eigenlijk?
Ik vond het wel meevallen, maar goed, dat komt natuuurlijk omdat mijn vriend ook vrij lang is.
Okay, zolang je maar niet naar Idols kijkt natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:39 schreef febster het volgende:
[..]
Anaalquote:
vingerenquote:
telemarketingquote:
Mijn heldenquote:
Ik ben lid van de SP en Rood, dus daar kom ik ook wel in hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, je mag mijn uitnodiging voor de SP-wijkvergadering hebben hoor
Wie had ooit gedacht dat ik iets aan jou enorm zou waarderen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben lid van de SP en Rood, dus daar kom ik ook wel in hoor
Ik ben ook SP'erquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat ik iets aan jou enorm zou waarderen.
achting +10![]()
Eeuh, heb je iets gemist ofzo, ik ben de topic communist hierquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
achting +10![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:00 schreef febster het volgende:
[..]
Eeuh, heb je iets gemist ofzo, ik ben de topic communist hier
of je bent super ironisch...
Maar denk maar niet dat je de enige topic allochtoon bent!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:01 schreef amaranta het volgende:
ik ben allochtoon
wel de enige zonder stemrechtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar denk maar niet dat je de enige topic allochtoon bent!
Absoluutquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik heb gewoon weer wat gemist
![]()
maar dat ik SP stem, maakt dat wat goed?
Fout! Doodzonde!quote:
- 10quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik heb gewoon weer wat gemist
![]()
maar dat ik SP stem, maakt dat wat goed?
Ik dacht dat jij juist wel naar de Gouden Kooi keek?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:28 schreef ArTiC het volgende:
Tokkies die niet naar de gouden kooi kijken
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
achting +10![]()
Als het aan Hirsch Ballin ligt niet lang meer met die benaming.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:01 schreef amaranta het volgende:
ik ben allochtoon
als het maar niet anaal isquote:
ook beter voor het ego van smurfen zoals ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef febster het volgende:
[..]
2 meter, maar ik ben niet breed (understatement) en ik sta meestal wat kleiner (is beter voor mijn hoofd)
Ben jij blauw?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook beter voor het ego van smurfen zoals ik
gast? wat dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het aan Hirsch Ballin ligt niet lang meer met die benaming.
wacht!quote:
rood...langer je adem inhouden..een dag of 2quote:
wen daar maar aanquote:
merdequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rood...langer je adem inhouden..een dag of 2
Een paar uur naakt in een industriële vriescel bivakkeren schijnt ook te werkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rood...langer je adem inhouden..een dag of 2
Over 50 meter klaarkomenquote:
Hoe was ome Dave nu eigenlijk vrijdag?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook beter voor het ego van smurfen zoals ik
Jai met boesje naar toerkij?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:11 schreef FUFR het volgende:
ik heb een mio dinges en zoek nog een kaart van turkye, dus mocht je er 1 tegenkomen...
ze plane! ze plane!quote:
Het is en blijft een Turkenbak.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:33 schreef r8ality het volgende:
Dat busje heeft een Zweeds kenteken, maar de gegevens kloppen niet met wat er op de foto staat.
Schijnbaar kun je daar dus kentekens overzetten naar andere voertuigen.
oh..dan ga ik VVD stemmenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:48 schreef bleiblei het volgende:
Heu...
Mensen stemmen op politiek vlak trouwens denk ik naar gelang hun toekomst verwachting.
ah..www.rdw.se?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:33 schreef r8ality het volgende:
Dat busje heeft een Zweeds kenteken, maar de gegevens kloppen niet met wat er op de foto staat.
Schijnbaar kun je daar dus kentekens overzetten naar andere voertuigen.
iek zie kein gordijnen?quote:
Ghe, zie je je toekomst zo zonnig in dan?quote:
Mooi dan stem ik op de senioren partij.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:48 schreef bleiblei het volgende:
Heu...
Mensen stemmen op politiek vlak trouwens denk ik naar gelang hun toekomst verwachting.
Hopelijk per 1 maart wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, zie je je toekomst zo zonnig in dan?.
Het gaat over de toekomst..niet het hedenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi dan stem ik op de senioren partij.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het gaat over de toekomst..niet het heden
Vägverketquote:
Bij mijn beiden ouders klopt dat al nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:48 schreef bleiblei het volgende:
Heu...
voelde je het al aankomen?quote:
Gave naam voor een Anita of een kamperquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, de eerste tienermoeder is bevallen. Van een Cheyenne
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:48 schreef bleiblei het volgende:
Heu...
Ik pas op mijn 16de.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef amaranta het volgende:
Overigens werd pas RUIM op mn 14de ongesteld. Dus ik had nooit zwanger kunnen raken om 13de.
Ook dat...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik was zo mager als een lat en ongesteld toen ik net 11 was. (3 dagen ofzo)
Maar ik maakte me ook niet zo'n zorgen dat ik zwanger zou raken op mijn 13e, want toen had ik nog helemaal geen sex.
Ik ook, al waren mijn barbies niet zo lief voor elkaar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ook dat...Toen ik 13 was speelde ik nog lief met mijn barbies. Was wel immer verliefd, maar dat was echt van die kinderverliefdheid.
Heb ik dat geschreven?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:05 schreef amaranta het volgende:
want jouw vrouw menstrueert niet??
Dat kan al die navi software, behalve TTquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:03 schreef r8ality het volgende:
iGO.
Je pleurt Nederland, Duitsland en Zweden erop en je rijdt van Eindhoven tot Stockholm zonder 1 map te wisselen.
Destinator ook niet heurquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat kan al die navi software, behalve TT
Ik ben al ruim 7 jaar niet zwanger geweest, wat zeur je nou!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alleen het geluk dat ik niet zo hypervruchtbaar ben als JB
Ja, als je er staaldraad in frot kan ik het ook welquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 7 jaar niet zwanger geweest, wat zeur je nou!
Die vertellen niet waar je bent.quote:
daar heb ik een wijsvinger voorquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die vertellen niet waar je bent.
De wijsvinger van SQ kan pratenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb ik een wijsvinger voor
Het afrijden bij het CBR gaat (binnekort) ook via navigatiesysteem.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar ff serieus, over een paar jaar wil ik best een navigator, maar ik vind dat nu nog niet zo'n goed idee als beginnend chauffeur, ik moet het eerst zelf leren voordat ik me in de gemakszucht stort
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:44 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het afrijden bij het CBR gaat (binnekort) ook via navigatiesysteem.
Ik kan overigens erg goed navigeren. Alleen is TT wel handig als je in je uppie in de auto zit en niet op de kaart kunt kijken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar ff serieus, over een paar jaar wil ik best een navigator, maar ik vind dat nu nog niet zo'n goed idee als beginnend chauffeur, ik moet het eerst zelf leren voordat ik me in de gemakszucht stort
Datweet ik, ik kies ervoor het te negeren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als je er staaldraad in frot kan ik het ook wel
ik begin maar niet opnieuw over dat je dan wel degelijk bevrucht raakt
Ik heb er al eentje, ooit bij de kijkshop gekocht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:39 schreef Mex_ het volgende:
Voor de hardlopers/afvallers:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_10/P_OFF17.HTM
[ afbeelding ]
Net als die vrouw gisteren op TV.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Datweet ik, ik kies ervoor het te negeren.
Ik heb zo'n boekje met de kaart van Eindhoven als ik ergens heen moet waarvan ik bij God niet weet hoe ik moet fietsenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik onthoud meestal precies waar ik moet zijn zonder TT, kijk op de kaart en prent hem in mijn hoofd.
Dat gaat weleens fout(als ik veel ercehtslinksrechtslinks moet) maar ik hoef meestal niet zo ver, dus dan lukt het wel, met de fiets, auto ook, maar die gebruik ik niet zo vaak.
Ik ga denk ik ook dood omdat ik bevrucht raak af en toequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als die vrouw gisteren op TV.
Ruim 400 kilo wegen en dan dingen roepen als: "Mijn taille is relatief best smal" en "ik eet helemaal niet zoveel"
Ze ging wel dood trouwens.
Ik had het meer over het negerenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:00 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook dood omdat ik bevrucht raak af en toe
Ik print het altijd uit van google mapsquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n boekje met de kaart van Eindhoven als ik ergens heen moet waarvan ik bij God niet weet hoe ik moet fietsen![]()
Ik ga dood omdat ik het negeerquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het meer over het negeren
Kloptquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga dood omdat ik het negeer
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:03 schreef FUFR het volgende:
2 dagen gezocht nar het bestand pensioenen.xls
kom ik er net achter dat ik m zo niet genoemd had
Je bent bekend met de verschillende zones die je kan bepalen aan de hand van je max hartslag? Bij mijn Lidl ding kun je die zones ook instellen. Als je buiten de zone komt gaat het ding piepen en moet je dus harder of zachter gaan rennenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje, ooit bij de kijkshop gekocht.Maar ik gebruik 'm (nog) niet bij het hardlopen. Volgens mij is dat pas nuttig als je echt een stuk van 5km kan rennen zonder problemen. Dus over een paar weken ga ik er weer eens mee spelen.
ik zat volgens de BF apparatuur wel eens aan de 145 bpm.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je bent bekend met de verschillende zones die je kan bepalen aan de hand van je max hartslag? Bij mijn Lidl ding kun je die zones ook instellen. Als je buiten de zone komt gaat het ding piepen en moet je dus harder of zachter gaan rennen
Ja heur, als ik plankgas aan het spinnen ben zit ik op ~180. Je max hartslag is grofweg 220 - je leeftijd. (kortom, je ging nog niet echt voluitquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zat volgens de BF apparatuur wel eens aan de 145 bpm.
is dat gezond?
voor jouw leeftijd wel, als je je erg inspantquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zat volgens de BF apparatuur wel eens aan de 145 bpm.
is dat gezond?
Heeft de mijne ook... maar ik wil eerst conditie opbouwen voor ik naar mijn hart ga luisteren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je bent bekend met de verschillende zones die je kan bepalen aan de hand van je max hartslag? Bij mijn Lidl ding kun je die zones ook instellen. Als je buiten de zone komt gaat het ding piepen en moet je dus harder of zachter gaan rennen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft de mijne ook... maar ik wil eerst conditie opbouwen voor ik naar mijn hart ga luisteren.Anders heb ik het probleem dat ik niet veel meer dan snelwandelen kan om binnen de aërobezone te blijven.
Zodra ik 5km kan lopen (nog 4 lessen) ga ik met hartslagzones aan de slag.
Ik heb wel eens aan meer dan 200 gezeten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ja heur, als ik plankgas aan het spinnen ben zit ik op ~180. Je max hartslag is grofweg 220 - je leeftijd. (kortom, je ging nog niet echt voluitof je bent 75
)
Voor vrouwen ligt het ietsje hoger, 224 - je leeftijd, dus als je 24 bent is er niks aan de hand. Ik ben bijna 30quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aan meer dan 200 gezeten.Word je best moe van.
![]()
Hardlopen loopt mijn hartslag tot ongeveer 180bpm op, althans de laatste keer dat ik dat ding om had.
ik was op zoon moeilijk apparaat.. crosstrainer of zo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor jouw leeftijd wel, als je je erg inspant
Toen was ik wel nog een jong ding. Nu ben ik ook bijna 30.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Voor vrouwen ligt het ietsje hoger, 224 - je leeftijd, dus als je 24 bent is er niks aan de hand. Ik ben bijna 30
30 is jong hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toen was ik wel nog een jong ding. Nu ben ik ook bijna 30.
dat zal toch wel lukken?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ga ik maar even hopen dat amaranta de lunch voor wil schieten![]()
Maandagquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zal toch wel lukken?
wanneer begin je nu?
quote:
quote:
Je weet hoe ik er tegenover staquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je wordt toch ambtenaar! Tijd zat om te Fokken!
![]()
![]()
![]()
Waren we er toch bijna ingevlogen dat je overdag niet meer online zou komen!
Als je een laptop/carpc gebruikt voor navi heb je weinig keus...quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er tegenover sta
Tevens onze laatste zwemronde vanavond
Is 10 cm voldoende voor jou?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:42 schreef FUFR het volgende:
Succes bij de meisjes?
Meisjes verkiezen grotere mannen. Wij maken je tot 10 cm groter!
er is nog hoop!!!
ja joh, dan ben ik 185 (het verschrompelen op leeftijd even buiten beschouwing gelaten)quote:
..en een setje oordoppenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef FUFR het volgende:
zojuist met herr zick gebeld, zaterdag gaan we voor S. een viool uitzoeken
ik heb op maat gemaakte doppenquote:
nee, jij voert je kind teveel pannekoekenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Dadelijk heeft K een feestje waar ze pannenkoeken gaat eten.
We hebben net ook al pannenkoeken gehad, na school.
Mijn kind is een pannenkoekenjunk
sterktequote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef FUFR het volgende:
zojuist met herr zick gebeld, zaterdag gaan we voor S. een viool uitzoeken
Ik vrees dat ik pas om 18:10 in Eindhoven ben, dus voor half zeven gaat me nooit lukken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bah... wat worden je werktijden eigenlijk? Misschien kunnen we iets anders plannen?
Ik meen me te herinneren dat ik ergens 32 uur heb zien staan..?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik pas om 18:10 in Eindhoven ben, dus voor half zeven gaat me nooit lukken.
Of we moeten later op de avond, na het eten...
Ik meen me te herinneren dat ik gister heb gezegd dat ik 40 uur ga werkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik ergens 32 uur heb zien staan..?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
36 uur, maar ik mag er 40 werken, wat ik dus ook ga doen, zodat ik 44 vakantiedagen heb. Leuke salarisje. En ze betalen een treinabonnement en de fietsenstalling. En ze klokken niet. En ik mocht maandag al beginnen.
Merkt ze toch niks vanquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:04 schreef amaranta het volgende:
ik ben toch maar niet voor de trein gesprogen, vond ik zonde van eva
Nee, van flessenmelk word je dik, kan zij dalijk ook niet een babyxxl en wil zij ook doodquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niemand, flessenmelk is ook warm
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, van flessenmelk word je dik, kan zij dalijk ook niet een babyxxl en wil zij ook dood
Sterkte.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef FUFR het volgende:
zojuist met herr Flick gebeld, zaterdag gaan we voor S. een viool uitzoeken
Net zo erg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef amaranta het volgende:
Waarom een viool?
Een viool is nerdy. En als je hem niet goed bespeelt komt er echt kattengejankt uit. Gitaar is veel leuker.
een viool vindt ze mooier en ze is geen spanjaard die perse vanaf dr 12e bamboleo moet kunnen spelen en zingen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef amaranta het volgende:
Waarom een viool?
Een viool is nerdy. En als je hem niet goed bespeelt komt er echt kattengejankt uit. Gitaar is veel leuker.
moet? MOET??quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:22 schreef amaranta het volgende:
Hoe lang MOET ze op les blijven? Of mag ze er meteen onderuit als het niks blijkt te vinden?
Misschien schuilt hier wel een vioolvirtuoos zoals die chinees Mai ofzoiets.
dus eerst leenviool?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet? MOET??
nix moet in huize D. alleen zwemmen en een verdedigingssport.
muziekinstrument naar keuze. Als ze het nix vindt, jammer van het geld, maar op naar het volgende instrument. ik doe of course eerst een paar losse lessen bij die lerares. één van ons is er ook bij.
39 euro per 3 maanden voor een 1/8 viool plus borg voor de verzekeringquote:
Alleen hele goedkope, komt door die lage dollarstand.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:35 schreef FUFR het volgende:
hebben amerikanen humor?
kijk Feb, allochtoonse inwonerts van waarle, die hebben humor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen hele goedkope, komt door die lage dollarstand.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen hele goedkope, komt door die lage dollarstand.![]()
![]()
jij ook als je slaaptquote:
Ik ben zo als 27 jaar bezigquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha gaan we zo beginnen. Mooi, dan kan ik mij op zulk soort " humor" instellen.
wits mango, was da nu weer marie?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:50 schreef amaranta het volgende:
wil er iemand een MANGO cadeaucard ruilen tegen CASH?
echt niet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:24 schreef amaranta het volgende:
een stomme kutwinkel is de mango
die ervoor gezorgd heeft dat ik morgen weer anorexia heb
ik bedoel, zelfs maat XL paste mij niet in die winkel. en nou ben ik toch ect geen olifant
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:24 schreef amaranta het volgende:
een stomme kutwinkel is de mango
die ervoor gezorgd heeft dat ik morgen weer anorexia heb
ik bedoel, zelfs maat XL paste mij niet in die winkel. en nou ben ik toch ect geen olifant
een heel klein olifantje danquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt niet?![]()
ook geen klein olifantje?
dan koop je er 2 en doe je de knopen van de jurken aan elkaarquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan hoef ik iig die kaart niet. Als jij er al niet in past, heb ik waarschijnlijk een compleet rek jurken nodig.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan koop je er 2 en doe je de knopen van de jurken aan elkaar
gaan we samen, doe jij een te kleine jurk aan en ga ik je vertellen dat ie mooi past en dat je er geweldig uit ziet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan hoef ik iig die kaart niet. Als jij er al niet in past, heb ik waarschijnlijk een compleet rek jurken nodig.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
gaan we samen, doe jij een te kleine jurk aan en ga ik je vertellen dat ie mooi past en dat je er geweldig uit ziet.
Laten we een ander stiekem de reactie van het personeel filmen
ik ook...met mijn hele kleine teenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Je kunt ook Miss_S meenemen en dan filmen hoe zij gelooft wat je zegt.Ze zegt dat ze in maatje 164 (kindermaat) past.
wat zieligquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:08 schreef JamesBrownie het volgende:
A is weer zieker geworden...
Nu kan ze niet mee met school naar de schapenboerderij, dus heb ik beloofd dat we t weekend gaan als ze dan beter is.
met een beetje geluk is het zaterdag niet te druk bij adriaans en heeft ze alle aandacht van de verse shoarma.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ze vindt het ook echt heel erg...
Ik heb het net nog even opgezocht.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
met een beetje geluk is het zaterdag niet te druk bij adriaans en heeft ze alle aandacht van de verse shoarma.
je weet dat het voortaan zaterdags open is ipv zondags?
Ellendig!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:31 schreef bleiblei het volgende:
Argh, een viool, je weet niet wat je doet FUFR!
Mijn zus speelt ook viool en haar slaapkamer was naast die van mij.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:34 schreef bleiblei het volgende:
Maar goed, 1 viool blijft sowieso kattengejank, imho wordt het pas mooi als je een zooitje violisten hebt die netjes synchroon spelen. (Als 1 iemand viool speelt hoor ik altijd in mijn achterhoofd de sinterklaasliedjes, doremifasoladidoos en kromme vader jacobs).
ik ga er vanuit dat ik er wel tegen kan, ik snap dat ze het eerst moet leren, hence de prive lessen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:34 schreef bleiblei het volgende:
Maar goed, 1 viool blijft sowieso kattengejank, imho wordt het pas mooi als je een zooitje violisten hebt die netjes synchroon spelen. (Als 1 iemand viool speelt hoor ik altijd in mijn achterhoofd de sinterklaasliedjes, doremifasoladidoos en kromme vader jacobs).
hehehequote:
Naja, tis een vrij moeilijk muziekinstrument natuurlijk, maar ik ben benieuwd! Ziet er natuurlijk erg schattig uit, zoon klein meiske met een viooltjequote:Op donderdag 28 februari 2008 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat ik er wel tegen kan, ik snap dat ze het eerst moet leren, hence de prive lessen.
Zij doorstaat ook mijn ge-dj (al dansend) dus dat komt wel goed!
Volgende week feest daar, zou bij je vriendin gaan logerenquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:24 schreef bleiblei het volgende:
Zo! Heel erg oud issie niet geworden...
Naja, zijn autoos waren toch meer van hetzelfde. Maar goed, ik ben ook een beetje verwend met een hotrodshop beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |