"Internetsupporters"quote:
Wat is daar nou de reden dan voor?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
... die mot je je huis uit trappeh! Dealbreker!
Nee, lekker naar de markt, gezelligquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:28 schreef amaranta het volgende:
Dus.... morgen luns SQ? Ik wil ook wel bij jou thuis komen lunsen, halen we gewoon een broitje bij de bakker.
Om daarom, lees je eerst in voordat je domme vragen gaat stellenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:30 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Wat is daar nou de reden dan voor?
Jonge moeders met kattenangstenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, lekker naar de markt, gezellig
Ik heb namelijk katten waar jij bang voor bent
en allemaal zwangere sletjes van 13 vanavond ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:31 schreef ArTiC het volgende:
oeh..vanavond komt dat lekkere sletje bij 40 dagen zonder sex
Ik heb nog wel 2 zegeltjes liggen... denk ik... als V. ze niet "opgeruimd" heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
IK WIL EEN GROTE PLUCHE SMURF HEBBENvoor bij de smurfin
Maar ja dan moet ik weer dingen gaan kopen bij de AH waar ik helemaal geen interesse in heb.
mensen die thuis lunsjenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:28 schreef amaranta het volgende:
Dus.... morgen luns SQ? Ik wil ook wel bij jou thuis komen lunsen, halen we gewoon een broitje bij de bakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |