Ik vrees dat ik pas om 18:10 in Eindhoven ben, dus voor half zeven gaat me nooit lukken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bah... wat worden je werktijden eigenlijk? Misschien kunnen we iets anders plannen?
Ik meen me te herinneren dat ik ergens 32 uur heb zien staan..?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik pas om 18:10 in Eindhoven ben, dus voor half zeven gaat me nooit lukken.
Of we moeten later op de avond, na het eten...
Ik meen me te herinneren dat ik gister heb gezegd dat ik 40 uur ga werkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik ergens 32 uur heb zien staan..?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
36 uur, maar ik mag er 40 werken, wat ik dus ook ga doen, zodat ik 44 vakantiedagen heb. Leuke salarisje. En ze betalen een treinabonnement en de fietsenstalling. En ze klokken niet. En ik mocht maandag al beginnen.
Merkt ze toch niks vanquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:04 schreef amaranta het volgende:
ik ben toch maar niet voor de trein gesprogen, vond ik zonde van eva
Nee, van flessenmelk word je dik, kan zij dalijk ook niet een babyxxl en wil zij ook doodquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niemand, flessenmelk is ook warm
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, van flessenmelk word je dik, kan zij dalijk ook niet een babyxxl en wil zij ook dood
Sterkte.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef FUFR het volgende:
zojuist met herr Flick gebeld, zaterdag gaan we voor S. een viool uitzoeken
Net zo erg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef amaranta het volgende:
Waarom een viool?
Een viool is nerdy. En als je hem niet goed bespeelt komt er echt kattengejankt uit. Gitaar is veel leuker.
een viool vindt ze mooier en ze is geen spanjaard die perse vanaf dr 12e bamboleo moet kunnen spelen en zingen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef amaranta het volgende:
Waarom een viool?
Een viool is nerdy. En als je hem niet goed bespeelt komt er echt kattengejankt uit. Gitaar is veel leuker.
moet? MOET??quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:22 schreef amaranta het volgende:
Hoe lang MOET ze op les blijven? Of mag ze er meteen onderuit als het niks blijkt te vinden?
Misschien schuilt hier wel een vioolvirtuoos zoals die chinees Mai ofzoiets.
dus eerst leenviool?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet? MOET??
nix moet in huize D. alleen zwemmen en een verdedigingssport.
muziekinstrument naar keuze. Als ze het nix vindt, jammer van het geld, maar op naar het volgende instrument. ik doe of course eerst een paar losse lessen bij die lerares. één van ons is er ook bij.
39 euro per 3 maanden voor een 1/8 viool plus borg voor de verzekeringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |