Alleen hele goedkope, komt door die lage dollarstand.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:35 schreef FUFR het volgende:
hebben amerikanen humor?
kijk Feb, allochtoonse inwonerts van waarle, die hebben humor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen hele goedkope, komt door die lage dollarstand.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen hele goedkope, komt door die lage dollarstand.![]()
![]()
jij ook als je slaaptquote:
Ik ben zo als 27 jaar bezigquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha gaan we zo beginnen. Mooi, dan kan ik mij op zulk soort " humor" instellen.
wits mango, was da nu weer marie?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:50 schreef amaranta het volgende:
wil er iemand een MANGO cadeaucard ruilen tegen CASH?
echt niet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:24 schreef amaranta het volgende:
een stomme kutwinkel is de mango
die ervoor gezorgd heeft dat ik morgen weer anorexia heb
ik bedoel, zelfs maat XL paste mij niet in die winkel. en nou ben ik toch ect geen olifant
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:24 schreef amaranta het volgende:
een stomme kutwinkel is de mango
die ervoor gezorgd heeft dat ik morgen weer anorexia heb
ik bedoel, zelfs maat XL paste mij niet in die winkel. en nou ben ik toch ect geen olifant
een heel klein olifantje danquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt niet?![]()
ook geen klein olifantje?
dan koop je er 2 en doe je de knopen van de jurken aan elkaarquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan hoef ik iig die kaart niet. Als jij er al niet in past, heb ik waarschijnlijk een compleet rek jurken nodig.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan koop je er 2 en doe je de knopen van de jurken aan elkaar
gaan we samen, doe jij een te kleine jurk aan en ga ik je vertellen dat ie mooi past en dat je er geweldig uit ziet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan hoef ik iig die kaart niet. Als jij er al niet in past, heb ik waarschijnlijk een compleet rek jurken nodig.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
gaan we samen, doe jij een te kleine jurk aan en ga ik je vertellen dat ie mooi past en dat je er geweldig uit ziet.
Laten we een ander stiekem de reactie van het personeel filmen
ik ook...met mijn hele kleine teenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Je kunt ook Miss_S meenemen en dan filmen hoe zij gelooft wat je zegt.Ze zegt dat ze in maatje 164 (kindermaat) past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |