Ghe, zie je je toekomst zo zonnig in dan?quote:
 .
 . ).
 ).

Mooi dan stem ik op de senioren partij.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:48 schreef bleiblei het volgende:
Heu...
Mensen stemmen op politiek vlak trouwens denk ik naar gelang hun toekomst verwachting.

Hopelijk per 1 maart wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, zie je je toekomst zo zonnig in dan?.

Het gaat over de toekomst..niet het hedenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi dan stem ik op de senioren partij.

quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het gaat over de toekomst..niet het heden

Vägverketquote:

Bij mijn beiden ouders klopt dat al nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:48 schreef bleiblei het volgende:
Heu...
Mensen stemmen op politiek vlak trouwens denk ik naar gelang hun toekomst verwachting.

voelde je het al aankomen?quote:

Gave naam voor een Anita of een kamperquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, de eerste tienermoeder is bevallen. Van een Cheyenne

quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:48 schreef bleiblei het volgende:
Heu...
 Vandaar dat V. en ik SP stemmen!
 Vandaar dat V. en ik SP stemmen!   Prototype steuntrekkers!
 Prototype steuntrekkers!   

Ik pas op mijn 16de.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef amaranta het volgende:
Overigens werd pas RUIM op mn 14de ongesteld. Dus ik had nooit zwanger kunnen raken om 13de.

Moet zeggen dat ik 'm op een gegeven moment wel kneep, vroeg me -toen ik een jaar of 15 was- wel af of ik wel helemaal normaal in elkaar zat.
 Moet zeggen dat ik 'm op een gegeven moment wel kneep, vroeg me -toen ik een jaar of 15 was- wel af of ik wel helemaal normaal in elkaar zat.   

Ook dat...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik was zo mager als een lat en ongesteld toen ik net 11 was. (3 dagen ofzo)
Maar ik maakte me ook niet zo'n zorgen dat ik zwanger zou raken op mijn 13e, want toen had ik nog helemaal geen sex.
 Toen ik 13 was speelde ik nog lief met mijn barbies. Was wel immer verliefd, maar dat was echt van die kinderverliefdheid.
 Toen ik 13 was speelde ik nog lief met mijn barbies. Was wel immer verliefd, maar dat was echt van die kinderverliefdheid.   

Ik ook, al waren mijn barbies niet zo lief voor elkaar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ook dat...Toen ik 13 was speelde ik nog lief met mijn barbies. Was wel immer verliefd, maar dat was echt van die kinderverliefdheid.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |