voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef amaranta het volgende:
dus ik ben ineens jong?
SQ ik heb wel trek in een clubsandwich van de vooruitgang
en ik 1quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 zegeltjes liggen... denk ik... als V. ze niet "opgeruimd" heeft.
*meld*quote:
Fout, de juiste versie luidt:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef febster het volgende:
Ik zal eens happen:
Ik ben blij omdat ik een vrouw mag zitten, rigghhhtttt
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef febster het volgende:
Ik zal eens happen:
Ik ben blij omdat ik aan smurfin mag zitten, rigghhhtttt
in een vrouw mag zitten?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef febster het volgende:
Ik zal eens happen:
Ik ben blij omdat ik een vrouw mag zitten, rigghhhtttt
Kerels die toegeven dat ze hakken dragenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*meld*
onder mijn kistjes zit toch iets van hakken
Zo voel ik me altijd al met mijn lengtequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Fout, de juiste versie luidt:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef amaranta het volgende:
dus ik ben ineens jong?
SQ ik heb wel trek in een clubsandwich van de vooruitgang
Allemaal!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in een vrouw mag zitten?
aan een vrouw mag zitten?
op een vrouw mag zitten?
onder een vrouw mag zitten?
Vrouwen die je stalken op internetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kerels die toegeven dat ze hakken dragen
Hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:39 schreef febster het volgende:
[..]
Zo voel ik me altijd al met mijn lengte
Dan zoek je een lange vrouw, rechts in het scherm bieden ze nog genoeg gewillige Oosteuropese mokkels aanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:39 schreef febster het volgende:
[..]
Zo voel ik me altijd al met mijn lengte
Nog zo'n kasthomoquote:
Ja ook, das allemaal niet zo moeilijk hoor..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in een vrouw mag zitten?
aan een vrouw mag zitten?
op een vrouw mag zitten?
onder een vrouw mag zitten?
Mannen die er niet van houden als ze gestalkt wordenquote:
Ik sluit me hierbij aanquote:
euh...uitgeluldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mannen die er niet van houden als ze gestalkt worden
voorspelbare reactiesquote:
Nee...ik vind het tof voor je hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:40 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ook, das allemaal niet zo moeilijk hoor..
2 meter, maar ik ben niet breed (understatement) en ik sta meestal wat kleiner (is beter voor mijn hoofd)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eigenlijk?
Ik vond het wel meevallen, maar goed, dat komt natuuurlijk omdat mijn vriend ook vrij lang is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |