Echt welquote:Op maandag 25 februari 2008 14:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
En niemand die komt kijken hier
Het is bijna engquote:Op maandag 25 februari 2008 14:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het gaat nog een soort van snel ook joh
Whehe.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef OA het volgende:
MPG, zie TT.
Dat had ik te vieren!![]()
Die tool...
Wat heb je te vieren? Je leeft en daarom blij? Goede reden wel!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef OA het volgende:
MPG, zie TT.
Dat had ik te vieren!![]()
Die tool...
Bij mijn afwezigheid wel.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou ik ook belang hebben bij die tool?
Zie TTquote:Op maandag 25 februari 2008 14:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat heb je te vieren? Je leeft en daarom blij? Goede reden wel!
Die tool maakt OA zn leven makkelijkquote:Op maandag 25 februari 2008 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Welke tool?
Wat doet die tool?
Zou ik ook belang hebben bij die tool?
quote:
En bij afwezigheid van OA, mijn leven?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Die tool maakt OA zn leven makkelijk
MMquote:
Oehquote:Op maandag 25 februari 2008 14:34 schreef JortK het volgende:
Tis gewoon de tool der tools
BrandX gaat door voor de ijskast?quote:Op maandag 25 februari 2008 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
De gemuckte posts heb ik niet meegeteld![]()
Ook verwijderde posts zijn verwaarloosd. Hiermee kom ik tot de conclusie dat post #84 (reactie #83) in #739 de 222.222e post is.
Deze post dus: [KSC #739] Vrijdagmiddag... Irish Coffee Time!
We hebben het gisteren al gevierd met een glaasje whiskeyquote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
BrandX gaat door voor de ijskast?
Ben jij bij BX op visite geweest?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben het gisteren al gevierd met een glaasje whiskey
Je bent er wel blij mee he?quote:
Welnee. Ieder gewoon thuis een glaasje en een virtuele toostquote:
Aha.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. Ieder gewoon thuis een glaasje en een virtuele toost
Bijna. Eerst wordt het nog woensdagquote:
Ik ben vrij, dus het is weekend.quote:
Neequote:Op maandag 25 februari 2008 15:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrij, dus het is weekend.
mag het dan alsjeblieft eerst even woensdag zijn?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrij, dus het is weekend.
Liefst de hele weekquote:Op maandag 25 februari 2008 15:15 schreef Muck het volgende:
[..]
mag het dan alsjeblieft eerst even woensdag zijn?
Woensdag! Ja!quote:
quote:
dan heb ik er al 3 dagne weekend opzitten johquote:Op maandag 25 februari 2008 15:18 schreef OA het volgende:
[..]
Woensdag! Ja!![]()
Dan eindigt mijn werkweek!
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:15 schreef Muck het volgende:
[..]
mag het dan alsjeblieft eerst even woensdag zijn?
quote:
Nou vooruit, dan ga ik donderdag op sollicitatiegesprek, maar dan snel weer weekend hoor!quote:
quote:
dealquote:Op maandag 25 februari 2008 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nou vooruit, dan ga ik donderdag op sollicitatiegesprek, maar dan snel weer weekend hoor!
Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:28 schreef JortK het volgende:
Van het weekend misschien naar Nijmegen
Feestje?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:28 schreef JortK het volgende:
Van het weekend misschien naar Nijmegen
mijn haar is gekniptquote:
dealquote:[..]
Nou vooruit, dan ga ik donderdag op sollicitatiegesprek, maar dan snel weer weekend hoor!
Housen?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?
Housen met Houniet?
quote:
ik kan nu 's ochtends weer gewoon de deur uitrennenquote:
quote:
schitterend weerquote:Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi weer, tractortje, 2uurtjes nog
Dat bedoel ik... pottenkapselquote:Op maandag 25 februari 2008 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is nu iets korter dan dat
en het krult
Doe eens niet zo lelijk tegen Muck.quote:
timfritsquote:
verder ben je wel helemaal lekker?quote:
kuukquote:
ja dat dus!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lelijk tegen Muck.
Jij ook!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Muck het volgende:
ja dat dus!
kuuk is afgelopen jaar uitgekozen tot liefste user en das niet voor niks
true, true...quote:
ja maar hij deed lelijkquote:Op maandag 25 februari 2008 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Muck moet niet zo snel op dr teentjes getrapt zijn
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true...
[..]
ja maar hij deed lelijk![]()
[..]
ik ben de hele dag al thuisquote:
kut is dat ja!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef ScarFace- het volgende:
Tering tandarts.
En dan ook een eeuwigheid in de wachtkamer moeten zitten![]()
Plan het dan gewoon wat ruimer in.
Mja ik ben weer terug
Ik ookquote:
Dat heb ik voor het weekend gedaan. Nu ben ik met de was bezig.quote:wel aan het opruimen en schoonmaken geweest overigens
Jep niks bijzonders zoals altijd.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
kut is dat ja!
verder wel goed gegaan?
lekkerquote:
ik heb dit weekend echt bar weinig gedaanquote:[..]
Dat heb ik voor het weekend gedaan. Nu ben ik met de was bezig.
Waaaaaaaat....?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:59 schreef Houniet het volgende:
xxelerator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gok dat JortK daar heen gaatquote:
Ik had nooit gedacht dat MPG dat zou zeggenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef Muck het volgende:
ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar gátverdamme, wat heb ik smerig gekookt vandaag
het zou me niks verbazen hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 17:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat MPG dat zou zeggen![]()
Wellicht doet 'ie dat nog wel eens
Ik snap dat spreekwoord niet..quote:
Waarom?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef Muck het volgende:
ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar gátverdamme, wat heb ik smerig gekookt vandaag
dat spreekwoord houdt in dat degene die eerlijk handeld uiteindelijk het meeste profijt treft op lange(re) termijn, en degene die niet eerlijk is wel op korte termijn winst maakt, maar op langere termijn aan het kortste eind trekt, omdat men er doorgaans achterkomt dat diegene niet eerlijk is geweest met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:57 schreef crossover het volgende:
hoi
status = [ afbeelding ]
[..]
Ik snap dat spreekwoord niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |