WTF?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:09 schreef itsme het volgende:
Ik ben volgens mij een van de weinige die ook haar leeftijd in haar profiel heeft?
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:19 schreef itsme het volgende:![]()
[..]
Thanks!Mooie dag en maand ook toch? 04-08-1962
Ik heb nog niet eens naar de data gekeken, maar aan de kerstverpakking van de wafels te zien ben ik bang dat het wafelijzer idd binnen afzienbare tijd in gebruik zal moeten worden genomenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over datum dus......
![]()
'k Heb genoeg van alles......je mag het allemaal houden....
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Zal het vragenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem aan dat je drie weken te vroeg geboren bent.....
Aanmaakdatum: Kerst 1961....?
Yep... lekker ouderwetsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
4711 is toch ook een mooi getal?
Wie ga je er mee slaan......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens naar de data gekeken, maar aan de kerstverpakking van de wafels te zien ben ik bang dat het wafelijzer idd binnen afzienbare tijd in gebruik zal moeten worden genomen![]()
Wist je dat 62 een stikhete zomer had? Barende vrouwen hadden het lastig in dat jaar......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Zal het vragen
Nu allemaal toch?? Behalve Talitha, die heeft haar leeftijd er niet in staan...... maar APK, NMNS en ik wel... en allemaal 40+quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou hoor. Had je dat niet al gedacht qua intelligentie![]()
maar leuk, nog iemand boven de 40 met zijn ware leeftijd.
of ben je misschien 60?![]()
neuh
Wie het verdientquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie ga je er mee slaan......
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:11 schreef APK het volgende:
OP volgt!
Ja daar kom ik dus nu ook achter. Ik dacht eerst dat alleen de heren dat in hun profiel hebben maar jij dus ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu allemaal toch?? Behalve Talitha, die heeft haar leeftijd er niet in staan...... maar APK, NMNS en ik wel... en allemaal 40+
Hij staat erin.... Voor de liefhebbers.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu allemaal toch?? Behalve Talitha, die heeft haar leeftijd er niet in staan...... maar APK, NMNS en ik wel... en allemaal 40+
Jong blaadjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij staat erin.... Voor de liefhebbers.
Ik mag toch echt hopen dat DGK niet zolang duurt dat we ooit aan SC 4711 toekomen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht juist zijn tijd ver vooruit.
Broekie... het is maar goed dat Manu de SC net weer gevonden had, anders was je de benjamin geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij staat erin.... Voor de liefhebbers.
Is er weer voetbal op tv?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:30 schreef Manu82 het volgende:
GVD kan nog niet iets typen of hij lacht alweer
LOL... ach.. ik dacht dat ik 40 al erg zou vinden, en eigenlijk kan het me geen ruk schelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:30 schreef itsme het volgende:
4 jaar jonger zelfs.
Weet niet of als ik eenmaal 50 ben ik dan niet gewoon 00-00-0000 er in zet hoor.
Sla bedoel je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Jong blaadje![]()
maar ik heb het wel lief.
Mij wel......ik zou wel 200 jaar willen zijn.....dan had ik tenminste wel wat te vertellen....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ach.. ik dacht dat ik 40 al erg zou vinden, en eigenlijk kan het me geen ruk schelen
Zitten we straks gezellig met z'n allen in de bejaardensoos te FOK!-en.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hopen dat DGK niet zolang duurt dat we ooit aan SC 4711 toekomen...
Het idee dat er een COS 4711 zou kunnen volgen is al angstaanjagend
De vraag is alleen of ze naar je zouden luisterenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mij wel......ik zou wel 200 jaar willen zijn.....dan had ik tenminste wel wat te vertellen....![]()
![]()
What else is new...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is alleen of ze naar je zouden luisteren
Ja... en jij bent dan het pubertje van ons, dus jij mag de koffie en thee halen.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zitten we straks gezellig met z'n allen in de bejaardensoos te FOK!-en.![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zitten we straks gezellig met z'n allen in de bejaardensoos te FOK!-en.![]()
Als Gert er blij van wordt dan gaat ze dat blijkbaar goed af?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]Feyenoord mag proberen te scoren
Dan post je hem toch nog gewoon even?!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:42 schreef Yavido het volgende:
[Disanamode]
En ik had een heeeeele mooie OP klaarstaan
[/Disanamode]
Ik weet nieteens wat ik heb staan, ff kiek'nquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:30 schreef itsme het volgende:
4 jaar jonger zelfs.
Weet niet of als ik eenmaal 50 ben ik dan niet gewoon 00-00-0000 er in zet hoor.
Jij bent tijdloos......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wat ik heb staan, ff kiek'n
[Disana mode]quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan post je hem toch nog gewoon even?!![]()
Waarschijnlijk laat hij dat over een paar minuten wetenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als Gert er blij van wordt dan gaat ze dat blijkbaar goed af?
LUL,, nu móet er wel ene rel komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef remlof het volgende:
TT change, anders kan deze FA het niet meer volgen
En dan had ik m'n text nog geëdit om niet al te bot over te komen... In eerste instantie stond er:quote:
Ik zal vast gaan F5enquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
LUL,, nu móet er wel ene rel komen.
APK ga jij vast naar DGK FB?
Het zal gvd weer eens niet waar wezen.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Agossiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal gvd weer eens niet waar wezen.....![]()
Ik moet vanavond weg en jullie gaan weer rellen, weer zonder mij![]()
![]()
Ik weet het: je bent de kloon van Disana en je hebt tegen jezelf lopen rellenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef Yavido het volgende:
[..]
[Disana mode]
Neeee, dat is alleen voor OP's die het gehaald hebben !!!![]()
Maar mij hoor je er niet over hoor, echt niet!
* loopt stampvoetend naar FB *
[/Disana mode]
Van jou kan ik het hebben.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan had ik m'n text nog geëdit om niet al te bot over te komen... In eerste instantie stond er:
"De vraag is alleen of ze dan wel naar je zouden luisteren" 2 woordjes van 3 letters... en toch een andere zin
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het: je bent de kloon van Disana en je hebt tegen jezelf lopen rellen![]()
Je doet haar te naturel na om een ander te zijn, dit kun je niet spelen
Dat weet ikquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben.......![]()
tot nu toe
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou, en m'n inbox is per nu ook niet meer met je gedeeld, trut
En als jij naast me zit te 'vertellen' doe ik gewoon mijn gehoorapparaatje uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En bij elkaar in de brievenbus te loeren....
Je inbox kun je heul niet delenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou, en m'n inbox is per nu ook niet meer met je gedeeld, trut
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef remlof het volgende:
TT change, anders kan deze FA het niet meer volgen
Jawel hooooorrrrr, als je er per ongeluk op klikt als jeje inbox leegt !!! echt waar !!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je inbox kun je heul niet delen![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Yavido het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ..... delen ? He!? Hoe kan dit nou? ooooohhh dat ging perongeluk !!!
Wat raar, ik kijk al een paar uur mee, zie allemaal informatie overmezelf langskomen en ik heb nog niets door, met m'n dronken kop
Zoals ik zojuist als zei: "What else is new"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
En als jij naast me zit te 'vertellen' doe ik gewoon mijn gehoorapparaatje uit.
Oh..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je inbox kun je heul niet delen![]()
Ik heb hier sleutel van je gordelslotje.....
Doe iets ergs!!!quote:
Waar bemoeit die schwanz zich mee?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef yvonne het volgende:
Dan is alleen nog de vraag van wie Disana een kloon is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het: je bent de kloon van Disana en je hebt tegen jezelf lopen rellen![]()
En ondertussen breken ze verder op FOK! de boel af en wij zien niksquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk, zo houden we jullie lekker bezig!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Jawel hooooorrrrr, als je er per ongeluk op klikt als jeje inbox leegt !!! echt waar !!
zeker weten !!
100% !!!
morgen !!
Geen flauw idee, maar ik schat de kans 99,9% dat ik die ook niet magquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan is alleen nog de vraag van wie Disana een kloon is.
Neuh, valt mee of tegen denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je roept het nu zelf over jezelf af en ik spring er niet tussen dat je het maar weet..
Sorry hoor, maar de waarheid komt nu echt boven water en ik zie geen doodsbedreigingen oid.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je roept het nu zelf over jezelf af en ik spring er niet tussen dat je het maar weet..
Hij kan het anders niet volgen, en hij is écht oké, leuk zuipmaatjequote:
Dat heb je met lijken hè.. of ze komen vanzelf uit de kast, of ze komen boven drijven....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de waarheid komt nu echt boven water en ik zie geen doodsbedreigingen oid.
Ik zeg, ik spring nergens tussenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de waarheid komt nu echt boven water en ik zie geen doodsbedreigingen oid.
Ik was destijds met Dolly al fel tegenstander.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik schat de kans 99,9% dat ik die ook niet mag
"De waarheid" is zo subjectief als de neten....waarvan akte...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wil je ook een foto van mijn geslacht in jouw inbox?quote:
Precies, een inbox vol met leugens is eerder de waarheidquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"De waarheid" is zo subjectief als de neten....waarvan akte...
Mwah... dan doen anderen het hè... jezelf klonen is iets wat we al proberen zolang er mens-achtigen op aarde rondlopenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was destijds met Dolly al fel tegenstander.......
Ik voel me een jonkie!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
Rouwvoet houdt d'r van....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... dan doen anderen het hè... jezelf klonen is iets wat we al proberen zolang er mens-achtigen op aarde rondlopen
Sluit je wel achteraan dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:01 schreef APK het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ik jouw uiers -die je als tegenprestatie stuurt- ook op het interweb gooi.
quote:
Whehehe, cool.quote:
Tis maar een grapje natuurlijk brompot. Ik heb helemaal geen gehoorapparaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals ik zojuist als zei: "What else is new"
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die deze TT tot nu toe gezellig en onschuldig vindquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:07 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, cool.
De TT wordt op deze manier een self-fulfilling prophecy.
Oh, dan stuur ik die foto van mijn lul maar naar Copycar, of hoe ze ook mag heten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:06 schreef yvonne het volgende:
Sluit je wel achteraan dan?
Er zijn er je al 987 voorgegaan
Ik vrees dat het pas losgaat in het volgende topic.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik dan de enige die deze TT tot nu toe gezellig en onschuldig vind
Het is alweer te lang geleden yvonquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij kan het anders niet volgen, en hij is écht oké, leuk zuipmaatje
Oké, pavement is het dus niet, wie dan wel?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:21 schreef PC eend het volgende:
Tip voor APK: zoek andere insiders
Maar ik ben para he
Zo is datquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die deze TT tot nu toe gezellig en onschuldig vind
Jaren lang was iedereen altijd LS bij mijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, pavement is het dus niet, wie dan wel?
Nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Talitha het volgende:
Ben ik nou echt de enige bij wie FOK raar doet?
3-3 nuquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb het 2-2 zien worden, wat is de eindstand? (of is het nog niet zo ver?)
Senk joew!quote:
Flikker eens op, smerige teringlijer.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Yavido het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ..... delen ? He!? Hoe kan dit nou? ooooohhh dat ging perongeluk !!!
Wat raar, ik kijk al een paar uur mee, zie allemaal informatie overmezelf onzin langskomen en ik heb nog niets door, met m'n dronken kop
PM mij maar even als je betere bronnen hebt.quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef PC eend het volgende:
Ik ben ff weg.
Heb er het volste vertrouwen in dat het volledig uit de hand is gelopen als ik terug ben![]()
ik ben nog steeds bezig.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef yvonne het volgende:
Ik blijf dat "OP volgt"briljant vinden
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Senk joew!
Morgen weer van de partij in ehv?
Ik heb helemaal geen bronnenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef APK het volgende:
[..]
PM mij maar even als je betere bronnen hebt.
Kan ik mij overigens nauwelijks voorstellen.
Dream on.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Gert het volgende:
Flikker eens op, smerige teringlijer.
Met je ranzige geloer, en je dan verschuilen achter het feit dat iemand het expres zou hebben gedaan.
Iemand die er nu niet is overigens, en die op de avond dat jij de blits probeerde te maken, wat je eerst ontkende overigens maar waar je nu weer dik over doet, die toen óók niet in de SC aanwezig was.
Ik heb je gisteren gezegd er nu echt over op te houden, en je begint wéér.
Ik ga al je posts hierover deleten. Bannen kan ik je helaas niet. Gore klootzak.
Jetzt geht lossquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Flikker eens op, smerige teringlijer.
Met je ranzige geloer, en je dan verschuilen achter het feit dat iemand het expres zou hebben gedaan.
Iemand die er nu niet is overigens, en die op de avond dat jij de blits probeerde te maken, wat je eerst ontkende overigens maar waar je nu weer dik over doet, die toen óók niet in de SC aanwezig was.
Ik heb je gisteren gezegd er nu echt over op te houden, en je begint wéér.
Ik ga al je posts hierover deleten. Bannen kan ik je helaas niet. Gore klootzak.
Ik ga vast een volgend deel openen, we zijn al bij 180 postsquote:
En jij lijkt erg op degene die jij zo ben gaan minachten, momenteel.quote:
Kom je toch bij mij wonen!?!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:36 schreef Manu82 het volgende:ga alleen naar internationale wedstrijden, reiskosten worden anders teveel en daarbij moet ik morgen zelf voetballen (of wat daar voor doorgaat ;') )
See you in FB, vuile stinkhoer.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:38 schreef yvonne het volgende:
Ik ga vast een volgend deel openen, we zijn al bij 180 posts
Niet zo sjaggie doen, het wordt zo 3-4 denk ik danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij lijkt erg op degene die jij zo ben gaan minachten, momenteel.
Lobasca heeft er een handje van haar vijanden te blijven stalken, maar jij doet precies hetzelfde.![]()
Em dan die vuile engnek er nog bij, die maar door blijft gaan over z'n in de schoot geworpen informatie. Koningskoppel zijn jullie. Nee echt hoor, heel wat meer klasse dan Lobasca. Wees er trots op.
Kan me echt niets verrotten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo sjaggie doen, het wordt zo 3-4 denk ik dan
Nog steeds even goede vrienden hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij lijkt erg op degene die jij zo ben gaan minachten, momenteel.
Lobasca heeft er een handje van haar vijanden te blijven stalken, maar jij doet precies hetzelfde.![]()
Em dan die vuile engnek er nog bij, die maar door blijft gaan over z'n in de schoot geworpen informatie. Koningskoppel zijn jullie. Nee echt hoor, heel wat meer klasse dan Lobasca. Wees er trots op.
En je douchegordijn heb ik exprés van het plafond gerukt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nog steeds even goede vrienden hoor.
quote:
WIE BEN JIJ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jullie nemen de TT wel heel letterlijk.
Ga ergens anders de ramptoerist uithangen Tinuzquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jullie nemen de TT wel heel letterlijk.
http://nl.youtube.com/watch?v=Q8Tiz6INF7Iquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:59 schreef yvonne het volgende:
DGK Mod slaat door?
En yavido has left the building
Deze case is op te spitsen in twee delenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Manu82 het volgende:
@ Neemmijnietserieus
Volgens mij gaat het daar helemaal niet om, het gaat er gewoon om wat voor belang Y er bij had om PM's te openbaren en alles, waar volgens mij nog steeds geen antwoord op is gegeven.
Ik moest 'm even wikiënquote:
En dequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:59 schreef yvonne het volgende:
DGK Mod slaat door?
En yavido has left the building
Een woord: Wraak.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Manu82 het volgende:
@ Neemmijnietserieus
Volgens mij gaat het daar helemaal niet om, het gaat er gewoon om wat voor belang Y er bij had om PM's te openbaren en alles, waar volgens mij nog steeds geen antwoord op is gegeven.
Daar ben ik heel blij mee, en verder zal ik me maar weer van commentaar onthouden, ondanks de TT.quote:
Dat dacht ik!quote:
Nu heb ik een FB topic om m'n orenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ben ik heel blij mee, en verder zal ik me maar weer van commentaar onthouden, ondanks de TT.![]()
En APK, krijgt die ook nog een ban? Die OP is er nog steeds niet.
Ik wacht nog even op een foto plus tekst van Yavido die hij mij per PM toegezegd heeft.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef Gert het volgende:
En APK, krijgt die ook nog een ban? Die OP is er nog steeds niet.
Copycar!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:12 schreef APK het volgende:
Ja Copycar![ afbeelding ]
Heb je nog een leuk muziekje?
Waar?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu heb ik een FB topic om m'n oren
Wat mij betreft is de tussenstand:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze case is op te spitsen in twee delen
1. de L-gate
2. het Y-belang
Ik adviseer Peter R. de Vries.....![]()
Hoe is de tussenstand inmiddels.......
FFS!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Copycar!
http://nl.youtube.com/watch?v=xcmBaRAj7FU
In FBquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef APK het volgende:
[..]
Waar?![]()
Mag ik je nog een keer vuile stinkhoer noemen?
ik snap er geen fuck van.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef Leandra het volgende:
Wat mij betreft is de tussenstand:
Missie 1 (het veroorzaken van een breuk tussen 2 vrienden, we noemen ze: Q en Z ) niet geslaagd, wellicht omdat ze niet zulke goede vrienden waren als gedacht, of omdat de "vrienden" onderling heel goed in de picture hielden wat er niet klopte, met alle gevolgen van dien.
Missie 2 (het veroorzaken van een breuk tussen 2 vrienden, we noemen ze: D en J) wel geslaagd en daarmee ook gelijk een user-friendly guide binnengehaald voor vriendinnetje.
Het is een blikje, de fles komt straks pas en dan gaat het echt los.quote:
Da's dan bluf, want van mij kan hij geen expliciete foto's hebben ontdekt. Dus schiet nou maar op met een mooie, vredelievende OP, dadelijk is deze al vol.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op een foto plus tekst van Yavido die hij mij per PM toegezegd heeft.
Dat zijn de beginletters van AH's smurfen......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in de war door die hoofdletters.
Hé blauwe smurf, er zijn ook nog anderen die in haar inbox te vinden zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:27 schreef Gert het volgende:
Da's dan bluf, want van mij kan hij geen expliciete foto's hebben ontdekt. Dus schiet nou maar op met een mooie, vredelievende OP, dadelijk is deze al vol.
Ze willen de smurfen uit elkaar drijven?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn de beginletters van AH's smurfen......
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze willen de smurfen uit elkaar drijven?![]()
hebben jij en Caro nu al 3 liedjes? of is die voor iemand anders?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:48 schreef APK het volgende:
Weer even een leuk liedje op verzoek.
Ons liedje.
Ik zie trainingspakken en geen tieten in die clip.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:51 schreef Copycat het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=GI3j5ZRWFHw
+ tietuh.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:54 schreef APK het volgende:
Ik zie trainingspakken en geen tieten in die clip.
Die clipquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:48 schreef APK het volgende:
Ons liedje.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef Copycat het volgende:
Expliciete tieten dan: http://nl.youtube.com/watch?v=Bp4wpuZrOXc
Ga effe ergens anders pimpen met je porno-account.quote:Deze video of groep kan beelden bevatten die voor sommige gebruikers niet geschikt zijn, zoals is bepaald door de gebruikers van YouTube.
Je kunt deze video of groep alleen bekijken wanneer je bevestigt dat je 18 jaar of ouder bent. Hiervoor moet je inloggen of je aanmelden.
http://forum.fok.nl/forum/128 heeft blijkbaar geen sc.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:59 schreef APK het volgende:
Ga effe ergens anders pimpen met je porno-account.
Nu wel: http://forum.fok.nl/topic/1128973quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128 heeft blijkbaar geen sc.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Nu wel: http://forum.fok.nl/topic/1128973
Schiet niet echt op hè?quote:
Goed initiatiefquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Nu wel: http://forum.fok.nl/topic/1128973
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:48 schreef APK het volgende:
Ons liedje.
strak planquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Schiet niet echt op hè?
Zal ik effe een opengesperde kut posten om het aan de gang te brengen of moeten we gewoon over telefoonsex gaan blaaten?
Heb jij geen toegang tot én 18+ filmpjes op YouTube én KPD?quote:
Je kunt erinquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar
Telefoonsseks over opengesperde kutten!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:17 schreef APK het volgende:
Schiet niet echt op hè?
Zal ik effe een opengesperde kut posten om het aan de gang te brengen of moeten we gewoon over telefoonsex gaan blaaten?
Dat klinkt opeens héél gastvrij.quote:
Youtube 18+ wel en KPD niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij geen toegang tot én 18+ filmpjes op YouTube én KPD?
Duveltje+doosje!quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klinkt opeens héél gastvrij.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klinkt opeens héél gastvrij.
En jij kunt er, nou ja, ietsquote:
een opengesperde kutquote:
Yvonne, doe nog eens opensperren!quote:
Doet me denken aan die mop met die hoerenbezoeker die na het fisten zijn horloge kwijt was ...quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef Py het volgende:
Een moment van bezinning is op zijn plaats
Tis niet voor iedereen feest vanavond
Ik was helemaal niet van plan toegang te vragen.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet me denken aan die mop met die hoerenbezoeker die na het fisten zijn horloge kwijt was ...
Hij ging nét even iets anders. Met een Arabier die zijn kameel kwijt was, als punchline.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, je hebt ze erbij....die blijven jatten......
Zit jij al in KPD?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:26 schreef itsme het volgende:
Nou APK's mooie topic is toch nog uit gekomen zie ik.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet me denken aan die mop met die hoerenbezoeker die na het fisten zijn horloge kwijt was ...
Nieuw liedje!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeurzak, tis ook nooit goed!
Ik vind hem mooi
Huh wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Duveltje+doosje!
Waar is pc-eend als je hem nodig hebt!!!
Wat dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:45 schreef Jappie het volgende:
Netjes gewacht...wat zijn jullie ook een lieverds![]()
BTW...iemand de HP de tijd nog gelezen deze week ? FoK! werd genoemd
Jaaa, dat mag hier gewoon.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Schiet niet echt op hè?
Zal ik effe een opengesperde kut posten om het aan de gang te brengen
Doe dan maar een mooi youtube liedje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Jappie het volgende:
Doe niet zo dom blij...ik heb die foto niet voor je!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe niet zo dom blij...ik heb die foto niet voor je!
In "Cyberschelden"?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:45 schreef Jappie het volgende:
Netjes gewacht...wat zijn jullie ook een lieverds![]()
BTW...iemand de HP de tijd nog gelezen deze week ? FoK! werd genoemd
Kan het niet letterlijk neerpennen...ik heb hem in de auto liggen...het ging over inet en forumwars en weet ik veel wat voor ellende.....een van de geinterviewden moet iemand zijn geweest die hier voorheen veel in nieuws heeft gepost maar daar uitgescheten is door 90% of zo. (hij stelde dat het onmogelijk was om op te boksen tegen de mening van mensen die er meerdere kloons op na hielden om door hunzelf geposte statements met gejuich en bevestigingsposts extra kracht bij te zetten)quote:
Ik heb dolle pret hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In "Cyberschelden"?
Talloze internetgebruikers bezoeken websites om hun gram te halen. Daar worden ze niet gelukkig van. En anderen ook niet. Over lurkers, trollen en flamewars.
Exactemundo...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In "Cyberschelden"?
Talloze internetgebruikers bezoeken websites om hun gram te halen. Daar worden ze niet gelukkig van. En anderen ook niet. Over lurkers, trollen en flamewars.
Kan niet...ben nog ff van de door C&c milkfactory geposte lapdance aan het genieten! (op repeat that is )quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Doe dan maar een mooi youtube liedje.
Eindelijk waardering!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:56 schreef Jappie het volgende:
Kan niet...ben nog ff van de door C&c milkfactory geposte lapdance aan het genieten! (op repeat that is )
SBS ?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:01 schreef PC eend het volgende:
K1 jappert.
Denk alleen niet dat Brian er tussen zit
Ik zag Brian toch nog ffquote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gave partij zeg..![]()
Maar goed..ondanks dat het ook vechten is..we dwalen af.. ..
Treurige constatering maar zo verschrikkelijk waar....quote:
Neu.... of je moet Deep Throat bedoelen.quote:
Ben nog geen 18quote:Op zondag 24 februari 2008 00:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeyyy muis![]()
Zeker ook geen toegang ?![]()
Kun je het ff aangeven als er gedeepthroat gaat worden? Dan zet ik de TV ook aan.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Treurige constatering maar zo verschrikkelijk waar.......bah ...wat heb je hier toch een bizarre op sex beluste mensen rondlopen.
Die harige zooi komt morgen pas op tv, tochquote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu.... of je moet Deep Throat bedoelen.
Ja, morgenavond laat.....quote:Op zondag 24 februari 2008 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Die harige zooi komt morgen pas op tv, toch
Die techniek is pas echt ongeoorloofd in K1quote:Op zondag 24 februari 2008 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je het ff aangeven als er gedeepthroat gaat worden? Dan zet ik de TV ook aan.
Wat zit jij nou te slijmen, je hebt geen ban.quote:
Sooooooooo had je het bijna gemistquote:
Wel voor KPDquote:Op zondag 24 februari 2008 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zit jij nou be slijmen, je hebt geen ban.
Yvonne geef die geile muis ff toegangquote:
Vind het nogal ruw om zo met je collega's om te gaan.......quote:Op zondag 24 februari 2008 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die techniek is pas echt ongeoorloofd in K1
Staat daar die OPquote:
Ik moet constateren dat de pornoindustrie niet veel ontwikkeling heeft doorgemaakt in 30 jaar tijd.quote:
Remlof je bent superquote:
De muziek was toen beter.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:43 schreef Py het volgende:
[..]
Ik moet constateren dat de pornoindustrie niet veel ontwikkeling heeft doorgemaakt in 30 jaar tijd.
Dat kan aleen maar een man verzinnenquote:
Gaan we eindelijk weer rellen?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:56 schreef PeterNB het volgende:
Nu ga ik je vertellen hoe je het moet doen
en als je heel goed oplet dan lukt het vast
ontspan je spieren maar en als je bij dat plekje bent
duw dan maar lekker door en zet je helemaal in
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2008 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk weer rellen?![]()
Of is het geen PM?
Vrij vertaald heet die film ook Diep Triest.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:08 schreef PeterNB het volgende:
Ik had er van alles van verwacht....................maar DIT
Bron: Nieuwsblad.bequote:Lesbiennes zaten op slachtoffer tot ze stikte
Het was al duidelijk dat drie lesbiennes verantwoordelijk waren voor de dood van de 34-jarige Cindy Claude uit Virton, maar nu is ook haar doodstrijd bekend: de drie vrouwen zaten samen op het frêle lichaam van Cindy Claude tot ze uiteindelijk stikte onder hun gewicht.
De feiten speelden zich in het huis van de alleenstaande Cindy Claude af. Daarna verborgen ze haar lichaam in de kofferbak om het dertig kilometer verder van een brug te gooien in de Semois. Daar werd haar lichaam vorige zondag gevonden door vijf Vlaamse kajakkers. Haar handen waren voor haar lichaam vastgebonden. De drie vrouwen -21, 25 en 27jaar- zitten opgesloten in Namen. Liefde en jaloezie zouden aan de basis van de moord liggen. (bjm)
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Vrij vertaald heet die film ook Diep Triest.
En al dat haar........ik slaap weer niet goed vannacht gok ik zo.
Maar deze is ook wel triest.
[..]
Bron: Nieuwsblad.be
Echt Coos weer hoor....quote:Lesbiennes zaten op slachtoffer tot ze stikte
Het was al duidelijk dat drie lesbiennes verantwoordelijk waren voor de dood van de 34-jarige Cindy Claude uit Virton, maar nu is ook haar doodstrijd bekend: de drie vrouwen zaten samen op het frêle lichaam van Cindy Claude tot ze uiteindelijk stikte onder hun gewicht.
De feiten speelden zich in het huis van de alleenstaande Cindy Claude af. Daarna verborgen ze haar lichaam in de kofferbak om het dertig kilometer verder van een brug te gooien in de Semois. Daar werd haar lichaam vorige zondag gevonden door vijf Vlaamse kajakkers. Haar handen waren voor haar lichaam vastgebonden. De drie vrouwen -21, 25 en 27jaar- zitten opgesloten in Namen. Liefde en jaloezie zouden aan de basis van de moord liggen. (bjm)
Ik vind hem hoe langer hoe leuker wordenquote:Op zondag 24 februari 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Vrij vertaald heet die film ook Diep Triest.
Uh zit echt niet in een keel hoor irlquote:Op zondag 24 februari 2008 01:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind hem hoe langer hoe leuker wordenZoals ik elders schreef:
Het is bijna science-fiction
Ik krijg trek in Hema worst van die film.quote:
Ik moet je heel eerlijk bekennen. Ik heb na 36 jaar op dezequote:Op zondag 24 februari 2008 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh zit echt niet in een keel hoor irl
Dat meen je niet. Ben je homo?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk bekennen. Ik heb na 36 jaar op deze
planeet van alles in mijn handen gehad, maar nog NOOIT een clitoris.
Weet ik veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |