WTF?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:09 schreef itsme het volgende:
Ik ben volgens mij een van de weinige die ook haar leeftijd in haar profiel heeft?
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:19 schreef itsme het volgende:![]()
[..]
Thanks!Mooie dag en maand ook toch? 04-08-1962
Ik heb nog niet eens naar de data gekeken, maar aan de kerstverpakking van de wafels te zien ben ik bang dat het wafelijzer idd binnen afzienbare tijd in gebruik zal moeten worden genomenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over datum dus......
![]()
'k Heb genoeg van alles......je mag het allemaal houden....
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Zal het vragenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem aan dat je drie weken te vroeg geboren bent.....
Aanmaakdatum: Kerst 1961....?
Yep... lekker ouderwetsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
4711 is toch ook een mooi getal?
Wie ga je er mee slaan......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens naar de data gekeken, maar aan de kerstverpakking van de wafels te zien ben ik bang dat het wafelijzer idd binnen afzienbare tijd in gebruik zal moeten worden genomen![]()
Wist je dat 62 een stikhete zomer had? Barende vrouwen hadden het lastig in dat jaar......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Zal het vragen
Nu allemaal toch?? Behalve Talitha, die heeft haar leeftijd er niet in staan...... maar APK, NMNS en ik wel... en allemaal 40+quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou hoor. Had je dat niet al gedacht qua intelligentie![]()
maar leuk, nog iemand boven de 40 met zijn ware leeftijd.
of ben je misschien 60?![]()
neuh
Wie het verdientquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie ga je er mee slaan......
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:11 schreef APK het volgende:
OP volgt!
Ja daar kom ik dus nu ook achter. Ik dacht eerst dat alleen de heren dat in hun profiel hebben maar jij dus ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu allemaal toch?? Behalve Talitha, die heeft haar leeftijd er niet in staan...... maar APK, NMNS en ik wel... en allemaal 40+
Hij staat erin.... Voor de liefhebbers.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu allemaal toch?? Behalve Talitha, die heeft haar leeftijd er niet in staan...... maar APK, NMNS en ik wel... en allemaal 40+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |