Je kunt erinquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar
Telefoonsseks over opengesperde kutten!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:17 schreef APK het volgende:
Schiet niet echt op hè?
Zal ik effe een opengesperde kut posten om het aan de gang te brengen of moeten we gewoon over telefoonsex gaan blaaten?
Dat klinkt opeens héél gastvrij.quote:
Youtube 18+ wel en KPD niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij geen toegang tot én 18+ filmpjes op YouTube én KPD?
Duveltje+doosje!quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klinkt opeens héél gastvrij.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klinkt opeens héél gastvrij.
En jij kunt er, nou ja, ietsquote:
een opengesperde kutquote:
Yvonne, doe nog eens opensperren!quote:
Doet me denken aan die mop met die hoerenbezoeker die na het fisten zijn horloge kwijt was ...quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef Py het volgende:
Een moment van bezinning is op zijn plaats
Tis niet voor iedereen feest vanavond
Ik was helemaal niet van plan toegang te vragen.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet me denken aan die mop met die hoerenbezoeker die na het fisten zijn horloge kwijt was ...
Hij ging nét even iets anders. Met een Arabier die zijn kameel kwijt was, als punchline.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, je hebt ze erbij....die blijven jatten......
Zit jij al in KPD?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:26 schreef itsme het volgende:
Nou APK's mooie topic is toch nog uit gekomen zie ik.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet me denken aan die mop met die hoerenbezoeker die na het fisten zijn horloge kwijt was ...
Nieuw liedje!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeurzak, tis ook nooit goed!
Ik vind hem mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |