Neuh, valt mee of tegen denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je roept het nu zelf over jezelf af en ik spring er niet tussen dat je het maar weet..
Sorry hoor, maar de waarheid komt nu echt boven water en ik zie geen doodsbedreigingen oid.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je roept het nu zelf over jezelf af en ik spring er niet tussen dat je het maar weet..
Hij kan het anders niet volgen, en hij is écht oké, leuk zuipmaatjequote:
Dat heb je met lijken hè.. of ze komen vanzelf uit de kast, of ze komen boven drijven....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de waarheid komt nu echt boven water en ik zie geen doodsbedreigingen oid.
Ik zeg, ik spring nergens tussenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de waarheid komt nu echt boven water en ik zie geen doodsbedreigingen oid.
Ik was destijds met Dolly al fel tegenstander.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik schat de kans 99,9% dat ik die ook niet mag
"De waarheid" is zo subjectief als de neten....waarvan akte...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wil je ook een foto van mijn geslacht in jouw inbox?quote:
Precies, een inbox vol met leugens is eerder de waarheidquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"De waarheid" is zo subjectief als de neten....waarvan akte...
Mwah... dan doen anderen het hè... jezelf klonen is iets wat we al proberen zolang er mens-achtigen op aarde rondlopenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was destijds met Dolly al fel tegenstander.......
Ik voel me een jonkie!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
Nu allemaal toch?? Behalve Talitha, die heeft haar leeftijd er niet in staan...... maar APK, NMNS en ik wel... en allemaal 40+
Rouwvoet houdt d'r van....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... dan doen anderen het hè... jezelf klonen is iets wat we al proberen zolang er mens-achtigen op aarde rondlopen
Sluit je wel achteraan dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:01 schreef APK het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ik jouw uiers -die je als tegenprestatie stuurt- ook op het interweb gooi.
quote:
Whehehe, cool.quote:
Tis maar een grapje natuurlijk brompot. Ik heb helemaal geen gehoorapparaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals ik zojuist als zei: "What else is new"
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het: je bent de kloon van Disana en je hebt tegen jezelf lopen rellen![]()
Je doet haar te naturel na om een ander te zijn, dit kun je niet spelen
Ben ik dan de enige die deze TT tot nu toe gezellig en onschuldig vindquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:07 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, cool.
De TT wordt op deze manier een self-fulfilling prophecy.
Oh, dan stuur ik die foto van mijn lul maar naar Copycar, of hoe ze ook mag heten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:06 schreef yvonne het volgende:
Sluit je wel achteraan dan?
Er zijn er je al 987 voorgegaan
Ik vrees dat het pas losgaat in het volgende topic.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik dan de enige die deze TT tot nu toe gezellig en onschuldig vind
Het is alweer te lang geleden yvonquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij kan het anders niet volgen, en hij is écht oké, leuk zuipmaatje
Oké, pavement is het dus niet, wie dan wel?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:21 schreef PC eend het volgende:
Tip voor APK: zoek andere insiders
Maar ik ben para he
Zo is datquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die deze TT tot nu toe gezellig en onschuldig vind
Jaren lang was iedereen altijd LS bij mijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, pavement is het dus niet, wie dan wel?
Nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Talitha het volgende:
Ben ik nou echt de enige bij wie FOK raar doet?
3-3 nuquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb het 2-2 zien worden, wat is de eindstand? (of is het nog niet zo ver?)
Senk joew!quote:
Flikker eens op, smerige teringlijer.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Yavido het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ..... delen ? He!? Hoe kan dit nou? ooooohhh dat ging perongeluk !!!
Wat raar, ik kijk al een paar uur mee, zie allemaal informatie overmezelf onzin langskomen en ik heb nog niets door, met m'n dronken kop
PM mij maar even als je betere bronnen hebt.quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef PC eend het volgende:
Ik ben ff weg.
Heb er het volste vertrouwen in dat het volledig uit de hand is gelopen als ik terug ben![]()
ik ben nog steeds bezig.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef yvonne het volgende:
Ik blijf dat "OP volgt"briljant vinden
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Senk joew!
Morgen weer van de partij in ehv?
Ik heb helemaal geen bronnenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef APK het volgende:
[..]
PM mij maar even als je betere bronnen hebt.
Kan ik mij overigens nauwelijks voorstellen.
Dream on.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Gert het volgende:
Flikker eens op, smerige teringlijer.
Met je ranzige geloer, en je dan verschuilen achter het feit dat iemand het expres zou hebben gedaan.
Iemand die er nu niet is overigens, en die op de avond dat jij de blits probeerde te maken, wat je eerst ontkende overigens maar waar je nu weer dik over doet, die toen óók niet in de SC aanwezig was.
Ik heb je gisteren gezegd er nu echt over op te houden, en je begint wéér.
Ik ga al je posts hierover deleten. Bannen kan ik je helaas niet. Gore klootzak.
Jetzt geht lossquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Flikker eens op, smerige teringlijer.
Met je ranzige geloer, en je dan verschuilen achter het feit dat iemand het expres zou hebben gedaan.
Iemand die er nu niet is overigens, en die op de avond dat jij de blits probeerde te maken, wat je eerst ontkende overigens maar waar je nu weer dik over doet, die toen óók niet in de SC aanwezig was.
Ik heb je gisteren gezegd er nu echt over op te houden, en je begint wéér.
Ik ga al je posts hierover deleten. Bannen kan ik je helaas niet. Gore klootzak.
Ik ga vast een volgend deel openen, we zijn al bij 180 postsquote:
En jij lijkt erg op degene die jij zo ben gaan minachten, momenteel.quote:
Kom je toch bij mij wonen!?!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:36 schreef Manu82 het volgende:ga alleen naar internationale wedstrijden, reiskosten worden anders teveel en daarbij moet ik morgen zelf voetballen (of wat daar voor doorgaat ;') )
See you in FB, vuile stinkhoer.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:38 schreef yvonne het volgende:
Ik ga vast een volgend deel openen, we zijn al bij 180 posts
Niet zo sjaggie doen, het wordt zo 3-4 denk ik danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij lijkt erg op degene die jij zo ben gaan minachten, momenteel.
Lobasca heeft er een handje van haar vijanden te blijven stalken, maar jij doet precies hetzelfde.![]()
Em dan die vuile engnek er nog bij, die maar door blijft gaan over z'n in de schoot geworpen informatie. Koningskoppel zijn jullie. Nee echt hoor, heel wat meer klasse dan Lobasca. Wees er trots op.
Kan me echt niets verrotten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo sjaggie doen, het wordt zo 3-4 denk ik dan
Nog steeds even goede vrienden hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij lijkt erg op degene die jij zo ben gaan minachten, momenteel.
Lobasca heeft er een handje van haar vijanden te blijven stalken, maar jij doet precies hetzelfde.![]()
Em dan die vuile engnek er nog bij, die maar door blijft gaan over z'n in de schoot geworpen informatie. Koningskoppel zijn jullie. Nee echt hoor, heel wat meer klasse dan Lobasca. Wees er trots op.
En je douchegordijn heb ik exprés van het plafond gerukt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nog steeds even goede vrienden hoor.
quote:
WIE BEN JIJ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jullie nemen de TT wel heel letterlijk.
Ga ergens anders de ramptoerist uithangen Tinuzquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jullie nemen de TT wel heel letterlijk.
http://nl.youtube.com/watch?v=Q8Tiz6INF7Iquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:59 schreef yvonne het volgende:
DGK Mod slaat door?
En yavido has left the building
Deze case is op te spitsen in twee delenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Manu82 het volgende:
@ Neemmijnietserieus
Volgens mij gaat het daar helemaal niet om, het gaat er gewoon om wat voor belang Y er bij had om PM's te openbaren en alles, waar volgens mij nog steeds geen antwoord op is gegeven.
Ik moest 'm even wikiënquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |