Neuh, valt mee of tegen denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je roept het nu zelf over jezelf af en ik spring er niet tussen dat je het maar weet..
Sorry hoor, maar de waarheid komt nu echt boven water en ik zie geen doodsbedreigingen oid.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je roept het nu zelf over jezelf af en ik spring er niet tussen dat je het maar weet..
Hij kan het anders niet volgen, en hij is écht oké, leuk zuipmaatjequote:
Dat heb je met lijken hè.. of ze komen vanzelf uit de kast, of ze komen boven drijven....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de waarheid komt nu echt boven water en ik zie geen doodsbedreigingen oid.
Ik zeg, ik spring nergens tussenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de waarheid komt nu echt boven water en ik zie geen doodsbedreigingen oid.
Ik was destijds met Dolly al fel tegenstander.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik schat de kans 99,9% dat ik die ook niet mag
"De waarheid" is zo subjectief als de neten....waarvan akte...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wil je ook een foto van mijn geslacht in jouw inbox?quote:
Precies, een inbox vol met leugens is eerder de waarheidquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"De waarheid" is zo subjectief als de neten....waarvan akte...
Mwah... dan doen anderen het hè... jezelf klonen is iets wat we al proberen zolang er mens-achtigen op aarde rondlopenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was destijds met Dolly al fel tegenstander.......
Ik voel me een jonkie!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
Nu allemaal toch?? Behalve Talitha, die heeft haar leeftijd er niet in staan...... maar APK, NMNS en ik wel... en allemaal 40+
Rouwvoet houdt d'r van....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... dan doen anderen het hè... jezelf klonen is iets wat we al proberen zolang er mens-achtigen op aarde rondlopen
Sluit je wel achteraan dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:01 schreef APK het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ik jouw uiers -die je als tegenprestatie stuurt- ook op het interweb gooi.
quote:
Whehehe, cool.quote:
Tis maar een grapje natuurlijk brompot. Ik heb helemaal geen gehoorapparaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals ik zojuist als zei: "What else is new"
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het: je bent de kloon van Disana en je hebt tegen jezelf lopen rellen![]()
Je doet haar te naturel na om een ander te zijn, dit kun je niet spelen
Ben ik dan de enige die deze TT tot nu toe gezellig en onschuldig vindquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:07 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, cool.
De TT wordt op deze manier een self-fulfilling prophecy.
Oh, dan stuur ik die foto van mijn lul maar naar Copycar, of hoe ze ook mag heten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:06 schreef yvonne het volgende:
Sluit je wel achteraan dan?
Er zijn er je al 987 voorgegaan
Ik vrees dat het pas losgaat in het volgende topic.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik dan de enige die deze TT tot nu toe gezellig en onschuldig vind
Het is alweer te lang geleden yvonquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij kan het anders niet volgen, en hij is écht oké, leuk zuipmaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |