LUL,, nu móet er wel ene rel komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef remlof het volgende:
TT change, anders kan deze FA het niet meer volgen
En dan had ik m'n text nog geëdit om niet al te bot over te komen... In eerste instantie stond er:quote:
Ik zal vast gaan F5enquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
LUL,, nu móet er wel ene rel komen.
APK ga jij vast naar DGK FB?
Het zal gvd weer eens niet waar wezen.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Agossiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal gvd weer eens niet waar wezen.....![]()
Ik moet vanavond weg en jullie gaan weer rellen, weer zonder mij![]()
![]()
Ik weet het: je bent de kloon van Disana en je hebt tegen jezelf lopen rellenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef Yavido het volgende:
[..]
[Disana mode]
Neeee, dat is alleen voor OP's die het gehaald hebben !!!![]()
Maar mij hoor je er niet over hoor, echt niet!
* loopt stampvoetend naar FB *
[/Disana mode]
Van jou kan ik het hebben.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan had ik m'n text nog geëdit om niet al te bot over te komen... In eerste instantie stond er:
"De vraag is alleen of ze dan wel naar je zouden luisteren" 2 woordjes van 3 letters... en toch een andere zin
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het: je bent de kloon van Disana en je hebt tegen jezelf lopen rellen![]()
Je doet haar te naturel na om een ander te zijn, dit kun je niet spelen
Dat weet ikquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben.......![]()
tot nu toe
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou, en m'n inbox is per nu ook niet meer met je gedeeld, trut
En als jij naast me zit te 'vertellen' doe ik gewoon mijn gehoorapparaatje uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En bij elkaar in de brievenbus te loeren....
Je inbox kun je heul niet delenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou, en m'n inbox is per nu ook niet meer met je gedeeld, trut
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef remlof het volgende:
TT change, anders kan deze FA het niet meer volgen
Jawel hooooorrrrr, als je er per ongeluk op klikt als jeje inbox leegt !!! echt waar !!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je inbox kun je heul niet delen![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Yavido het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ..... delen ? He!? Hoe kan dit nou? ooooohhh dat ging perongeluk !!!
Wat raar, ik kijk al een paar uur mee, zie allemaal informatie overmezelf langskomen en ik heb nog niets door, met m'n dronken kop
Zoals ik zojuist als zei: "What else is new"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
En als jij naast me zit te 'vertellen' doe ik gewoon mijn gehoorapparaatje uit.
Oh..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je inbox kun je heul niet delen![]()
Ik heb hier sleutel van je gordelslotje.....
Doe iets ergs!!!quote:
Waar bemoeit die schwanz zich mee?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef yvonne het volgende:
Dan is alleen nog de vraag van wie Disana een kloon is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het: je bent de kloon van Disana en je hebt tegen jezelf lopen rellen![]()
Je doet haar te naturel na om een ander te zijn, dit kun je niet spelen
En ondertussen breken ze verder op FOK! de boel af en wij zien niksquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk, zo houden we jullie lekker bezig!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Jawel hooooorrrrr, als je er per ongeluk op klikt als jeje inbox leegt !!! echt waar !!
zeker weten !!
100% !!!
morgen !!
Geen flauw idee, maar ik schat de kans 99,9% dat ik die ook niet magquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan is alleen nog de vraag van wie Disana een kloon is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |