Ik wil mij er niet teveel mee bemoeien, maar Lobbes gaf gisteren aan dat het gebeurde tijdens het deleten van haar inbox mail. Ik heb toch nog even gekeken hoe en of dat dan mogelijk was. Gewoon nabootsen dus.
Ik constateer dat het dan wel kan, de ene button "geselecteerde mail verwijderen" zit maar één centimeter boven die buddy lijst en één centimeter boven die knop waarmee je een account kunt sharen
Voorwaarde moet dan wel zijn dat hij dan al buddy was. En als hij buddy was na zo'n korte tijd, dan denk ik dat er meer buddies zjn geweest. En als er meer buddies zijn, dan wordt het weer wat lastiger, immers de buddylijst staat op volgorde van alfabet. En de letter Y komt dus onderaan te staan, een stuk verder van die bewuste knop....
Dan komt nog de toeval factor om de hoek kijken. Er wordt al bijna een jaar gemaild, bijna een jaar mailtjes verwijderd. Waarom dan nu, juist tijdens een 24 uurs ban, juist die fout maken?
Ik persoonlijk geloof allemaal niet zo in die toevalligheden. Maar ondanks dat, het kan wel, zoals veel onwaarschijnlijke zaken achteraf toch waar bleken te zijn.
Los van dat, erg persoonlijke mailtjes van derden, daar loop je niet mee te venten. Je waarschuwt de eigenaar van de PM Box of vraagt op z'n minst wat de bedoeling van die actie is. Aan de andere kant, nieuwsgierig als ik ben, zou ik ook vast wel even neuzen.
Adviesje: gewoon laten rusten, het waait vanzelf wel weer over. Iedereen maakt wel eens een uitglijder, let it be, hoe lullig het ook voor sommigen kan zijn.