Oké, pavement is het dus niet, wie dan wel?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:21 schreef PC eend het volgende:
Tip voor APK: zoek andere insiders
Maar ik ben para he
Zo is datquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die deze TT tot nu toe gezellig en onschuldig vind
Jaren lang was iedereen altijd LS bij mijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, pavement is het dus niet, wie dan wel?
Nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Talitha het volgende:
Ben ik nou echt de enige bij wie FOK raar doet?
3-3 nuquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb het 2-2 zien worden, wat is de eindstand? (of is het nog niet zo ver?)
Senk joew!quote:
Flikker eens op, smerige teringlijer.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Yavido het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ..... delen ? He!? Hoe kan dit nou? ooooohhh dat ging perongeluk !!!
Wat raar, ik kijk al een paar uur mee, zie allemaal informatie overmezelf onzin langskomen en ik heb nog niets door, met m'n dronken kop
PM mij maar even als je betere bronnen hebt.quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef PC eend het volgende:
Ik ben ff weg.
Heb er het volste vertrouwen in dat het volledig uit de hand is gelopen als ik terug ben![]()
ik ben nog steeds bezig.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef yvonne het volgende:
Ik blijf dat "OP volgt"briljant vinden
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Senk joew!
Morgen weer van de partij in ehv?
Ik heb helemaal geen bronnenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef APK het volgende:
[..]
PM mij maar even als je betere bronnen hebt.
Kan ik mij overigens nauwelijks voorstellen.
Dream on.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Gert het volgende:
Flikker eens op, smerige teringlijer.
Met je ranzige geloer, en je dan verschuilen achter het feit dat iemand het expres zou hebben gedaan.
Iemand die er nu niet is overigens, en die op de avond dat jij de blits probeerde te maken, wat je eerst ontkende overigens maar waar je nu weer dik over doet, die toen óók niet in de SC aanwezig was.
Ik heb je gisteren gezegd er nu echt over op te houden, en je begint wéér.
Ik ga al je posts hierover deleten. Bannen kan ik je helaas niet. Gore klootzak.
Jetzt geht lossquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Flikker eens op, smerige teringlijer.
Met je ranzige geloer, en je dan verschuilen achter het feit dat iemand het expres zou hebben gedaan.
Iemand die er nu niet is overigens, en die op de avond dat jij de blits probeerde te maken, wat je eerst ontkende overigens maar waar je nu weer dik over doet, die toen óók niet in de SC aanwezig was.
Ik heb je gisteren gezegd er nu echt over op te houden, en je begint wéér.
Ik ga al je posts hierover deleten. Bannen kan ik je helaas niet. Gore klootzak.
Ik ga vast een volgend deel openen, we zijn al bij 180 postsquote:
En jij lijkt erg op degene die jij zo ben gaan minachten, momenteel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |