Huh wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Duveltje+doosje!
Waar is pc-eend als je hem nodig hebt!!!
Wat dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:45 schreef Jappie het volgende:
Netjes gewacht...wat zijn jullie ook een lieverds![]()
BTW...iemand de HP de tijd nog gelezen deze week ? FoK! werd genoemd
Jaaa, dat mag hier gewoon.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Schiet niet echt op hè?
Zal ik effe een opengesperde kut posten om het aan de gang te brengen
Doe dan maar een mooi youtube liedje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Jappie het volgende:
Doe niet zo dom blij...ik heb die foto niet voor je!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe niet zo dom blij...ik heb die foto niet voor je!
In "Cyberschelden"?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:45 schreef Jappie het volgende:
Netjes gewacht...wat zijn jullie ook een lieverds![]()
BTW...iemand de HP de tijd nog gelezen deze week ? FoK! werd genoemd
Kan het niet letterlijk neerpennen...ik heb hem in de auto liggen...het ging over inet en forumwars en weet ik veel wat voor ellende.....een van de geinterviewden moet iemand zijn geweest die hier voorheen veel in nieuws heeft gepost maar daar uitgescheten is door 90% of zo. (hij stelde dat het onmogelijk was om op te boksen tegen de mening van mensen die er meerdere kloons op na hielden om door hunzelf geposte statements met gejuich en bevestigingsposts extra kracht bij te zetten)quote:
Ik heb dolle pret hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In "Cyberschelden"?
Talloze internetgebruikers bezoeken websites om hun gram te halen. Daar worden ze niet gelukkig van. En anderen ook niet. Over lurkers, trollen en flamewars.
Exactemundo...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In "Cyberschelden"?
Talloze internetgebruikers bezoeken websites om hun gram te halen. Daar worden ze niet gelukkig van. En anderen ook niet. Over lurkers, trollen en flamewars.
Kan niet...ben nog ff van de door C&c milkfactory geposte lapdance aan het genieten! (op repeat that is )quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Doe dan maar een mooi youtube liedje.
Eindelijk waardering!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:56 schreef Jappie het volgende:
Kan niet...ben nog ff van de door C&c milkfactory geposte lapdance aan het genieten! (op repeat that is )
SBS ?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:01 schreef PC eend het volgende:
K1 jappert.
Denk alleen niet dat Brian er tussen zit
Ik zag Brian toch nog ffquote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gave partij zeg..![]()
Maar goed..ondanks dat het ook vechten is..we dwalen af.. ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |