Nog niks bekend maar Dark_Angelus heeft een leuk geruchtenlijstje!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:59 schreef Megalomaniac het volgende:
Kaartjes zijn al lang en breed te koop, maar alleen DM is confirmed??
Ach, ik was toch zo ontzettend dronken mee aan het lallen met Take That, The Backstreetboys en The Spicegirls dat ik dat niet eens door heb gehad!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:54 schreef Mathijz het volgende:
Jaren 90 feestje zonder dat de muziek op volume 1 staat
nee, britpop!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:44 schreef SicSicSics het volgende:
Voeg mij ook maar toe, ik kom ook!
Om de stinkende alto uit te hangen, bier te drinken en wiet hasj te roken!
Wishlist:
Veel harde meuk en minder Britpop, mooi weer en een jaren '90 feestje!![]()
Ik word zo moe van de uitwisselbare, 13 in een dozijn, welk bandje staat er nú weer op het podium muziek...quote:
waar dan? het staat niet op rem's homepage in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, tof REM als eerste officieel bevestigd
REM lijkt juist onwaarschijnljk, de zaterdag en zondag spelen ze op Sziget en in Praag en ze staan ook op frequency fm4 (14-16 augustus) zou dus alleen op de vrijdag kunnen maar of ze dan 4 dagen achter elkaar gaan optreden...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik eet m'n pet op als het zo is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Elvis zei het me gister, op Kurt Cobains verjaardagsfeestje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:31 schreef On het volgende:
ik ben heel benieuwd naar de bronnen van al deze primeurs
Ik ga vanavond naar Balkan Beatz!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:58 schreef fathank het volgende:
Ik wil ook weer Kees van Hondt. Jammer dat vorig jaar z'n afscheid was
Waar is dat? Is dat vaker? Praat me bijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Balkan Beatz!!
Dat was echt een geweldige avond! Ik zou zeggen tijd voor een kees van hondt reunie tour op lowlands!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:58 schreef fathank het volgende:
Vanavond in het Kasteel in Alphen a/d Rijn, samen met Mala Vita. Ze zijn momenteel op tour langs de clubs:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar is dat? Is dat vaker? Praat me bij![]()
Wat zou dat mooi zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat zou dat mooi zijn![]()
als het waar was...
Van den toffe!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef icebliss het volgende:
Band die komt: Jaya The Cat.
die zijn toch niet bevestigd?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:41 schreef De Wouzeraar het volgende:
R.E.M.!
En Oasis ook al!
Relaxed!
Al lang toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die zijn toch niet bevestigd?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:09 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ach slechter dan die van pinkpop kan niet
Racoon op Lowlands?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:06 schreef BlackRebel het volgende:
ik gok op racoon, kane en nog wat slechte nederlandse meuk..... die spelen tegelijkertijd met enkele goeie bands die nog bevestigd moeten worden....
Racoon, Lowlands 2000, Lowlands 2005quote:Op zondag 24 februari 2008 16:55 schreef icebliss het volgende:
Zelfde categorie als Krezip, Di-Rect, The Sheer, etc etc. Zullen nimmer op Lowlands staan.
De elende van Lowlandsquote:Op zondag 24 februari 2008 17:23 schreef icebliss het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het publiek zou reageren. Vijf man en een half schaap in de tent, bierregens en boegeroep of een massale invasie van Kane fans?
Ik moest ook meteen denken aan Bospop. Daar heeft de organisatie het voor elkaar gekregen om Kane te programmeren tussen Therapy? en Suicidal Tendencies.quote:
crisis ik dacht dat ik een jankerd wasquote:
koude kuttent? Zet hem dan beter opquote:Op zondag 24 februari 2008 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
crisis ik dacht dat ik een jankerd was.
heb me vorig jaar enorm vermaakt op LL, in een koude kuttent, vier dagen niet gescheten of gedoucht, in de verdrukking gekomen, veel gesjouwd en gelopen, maar ik heb het enorm naar m'n zin gehad.
Radiohead sowieso niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat the Wombats wel komen, die komen toch op elk festival dit jaarVerder zet ik in op Voicst, Chemical Brothers, The Hives, Kate Nash, the Gossip, Radiohead en Rage against the Machine.
RATM lijkt me ook onwaarschijnlijk. En Kate Nash lijkt me ook niet, die stond er vorig jaar al, staat nu op Pinkpop en is dan ook al 2x voor een cluboptreden in NL geweest.quote:
Mij ook, maar Radiohead is het gewoon 100% zeker aangezien ze dan in de VS tourenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
RATM lijkt me ook onwaarschijnlijk.
er zat in ieder geval geen schimmel inquote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
koude kuttent? Zet hem dan beter op
Was Kate Nash er vorig jaar ook niet al?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat the Wombats wel komen, die komen toch op elk festival dit jaarVerder zet ik in op Voicst, Chemical Brothers, The Hives, Kate Nash, the Gossip, Radiohead en Rage against the Machine.
Textures zal wel komen, album moet tegen die tijd wel af zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:25 schreef Demon_Hunter het volgende:
Komt er nog stampende metal ?
2x achter elkaar zou best kunnen, en aangezien ze bijna alle festivals aandoet dacht ik misschien van welquote:Op maandag 25 februari 2008 00:16 schreef febster het volgende:
[..]
Was Kate Nash er vorig jaar ook niet al?
ho ho, vergeet niet dat Radiohead superhelden zijn met powers die het menselijk brein te boven gaan!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mij ook, maar Radiohead is het gewoon 100% zeker aangezien ze dan in de VS touren
Laten we dan zeker hopen dat de invasie van Dr. Doom dit jaar zal plaats vinden van 15 tm 17 augustusquote:Op maandag 25 februari 2008 02:40 schreef On het volgende:
[..]
ho ho, vergeet niet dat Radiohead superhelden zijn met powers die het menselijk brein te boven gaan!
quote:Op maandag 25 februari 2008 02:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Laten we dan zeker hopen dat de invasie van Dr. Doom dit jaar zal plaats vinden van 15 tm 17 augustus
Wat een zeikwijf zegquote:
Zeikwijfquote:
Net als vorig jaar zeker en het jaar ervoor en ..........quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:15 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb een primeur:
PEARL JAM KOMT! ECHT!!!1!!1!
Dat jaar idd wel lekker lang in de rij gestaan. Enige echte nadeel ervan was dat ik in het donker en eigenlijk al te dronken onze tent moest opzettenquote:
zeer welkomquote:Op maandag 25 februari 2008 14:55 schreef Mathijz het volgende:
Prodigy tourt deze zomer ook weer door europa
3 jaar geleden ook al geweest, was wel een feest, maar zal dan wel weer veel van hetzelfde zijn.quote:
ja, maar toen was ik er niet dus moeten ze gewoon komenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:02 schreef Luni het volgende:
[..]
3 jaar geleden ook al geweest, was wel een feest, maar zal dan wel weer veel van hetzelfde zijn.
Geef ze grote kans voor LL omdat ze niet op Pinkpop staan. Deze zomer touren ze met nieuwe setlist, nieuw album staat in de planning voor release in mei.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:02 schreef Luni het volgende:
[..]
3 jaar geleden ook al geweest, was wel een feest, maar zal dan wel weer veel van hetzelfde zijn.
Anouk werd ook goed ontvangen toch 2 jaar geleden, en dat was op Pinkpop een paar jaar daarvoor toch wel anders, of heb ik het mis?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:23 schreef icebliss het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het publiek zou reageren. Vijf man en een half schaap in de tent, bierregens en boegeroep of een massale invasie van Kane fans?
's nachts in de 24 uurstent regent het ook altijd zweetquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef SirAIC het volgende:
Alleen dat zweet dat naderhand langs het dak naar beneden stroomde... maarja, daar moet je maar niet over nadenken.
Dat is waar, maar het is ook gewoon een beetje klef tentjequote:Op woensdag 27 februari 2008 09:36 schreef skyrebel het volgende:
[..]
's nachts in de 24 uurstent regent het ook altijd zweet
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef SirAIC het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is ook gewoon een beetje klef tentje
Met zo'n feestje vergeet je dat soort dingen!!! The Prodigy was vet!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef SirAIC het volgende:
Prodigy mag van mijn ook wel komen! Weet 2005 nog goed.. wat een feest.
Alleen dat zweet dat naderhand langs het dak naar beneden stroomde... maarja, daar moet je maar niet over nadenken.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:55 schreef Mathijz het volgende:
Prodigy tourt deze zomer ook weer door europa
verzorg jij mijn kaartje?quote:
Teren op oud werk terwijl ze sinds de release van hun laatste cd in 2004 tijdens de optredens maar 1 nummer in orginele versie speeldenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef Agatorgother het volgende:
Prodigy mag van mij lekker wegblijven. Been there, done that. Laatste jaren niks memorabels uitgebracht, blijven teren op hun oude werk.
Nee zo heet de tour elk jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:58 schreef fathank het volgende:
eens.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:47 schreef Longmen het volgende:
En wat mij betreft komen de Bromheads jacket!
Jup, same here. Ik was vroeger helemaal weg van prodigy, maar na fat of the land is er niet veel noemenswaardigs meer uitgekomen. De 2 keer dat ik ze op Lowlands heb gezien, waren behoorlijke afknappers.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef Agatorgother het volgende:
Prodigy mag van mij lekker wegblijven. Been there, done that. Laatste jaren niks memorabels uitgebracht, blijven teren op hun oude werk. Ik zie er het vette niet van in. En als tijdens uitgaan Smack My Bitch Up word gedraaid denk ik, het mag allemaal wel iets origineler. Die tijd hebben we gehad. En dan iedereen nog keihard uit z'n dak gaan ook. Ik ken zoveel soortgelijke muziek die echt veel beter is.
Ik ben een Prodigy hater, sorry
edit: of eerder, gewoon enorm teleurgesteld in de band. Vroeger hadden ze echt nog wel vette muziek, wat ze nu doen heeft gewoon niet zoveel nut meer.
Voor het eerst? Dan weet jij meer (of minder) dan ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:26 schreef chansadres het volgende:
Prodigy was echt een feestje. Voor het eerst dat de hele tent gewoon aan het dansen was. Van voor tot achter.
Ik heb nog nooit de Alpha in het geheel zien dansen nee. Wel genieten van muziek maar echt dansen en uit je dak gaan. Het is misschien achterhaald maar voor mij was het de eerste keer dat ik de Prodigy zag. Zeker toen Out of Space in de 2e encore kwam.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:09 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Voor het eerst? Dan weet jij meer (of minder) dan ik.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:34 schreef mouzzer het volgende:
Sinds vandaag is de Prodigy homepage www.theprodigy.com offline en is er een timer te zien die afloopt tot het live gaan van de nieuwe site volgende week dinsdag. Lowlands zou volgende week met de eerste namen komen. Toeval? I hope not
Alles behalve Alicia Keys mag langskomen en dan dus echt iedereen! Wat een leuke bands!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:36 schreef mouzzer het volgende:
Summersonic in Japan heeft de eerste namen bekend gemaakt, Summersonic is 8,9,10 augustus en meestal kwamen bands na Summersonic richting Europa voor festival, dan zouden dit kanshebbers voor Lowlands kunnen zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:54 schreef peaceman het volgende:
Coldplay![]()
Panic at the disco![]()
The Subways![]()
In de gangenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar blijven de eerste echte serieuze geruchten?
Lekkere muziekquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef Coiler het volgende:
WTF is "We smoke fags" voor een band?
Briljante naamquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef Coiler het volgende:
WTF is "We smoke fags" voor een band?
Yeasayer, The National, Iron & Wine, Okkervil River, British Sea Power, Blood Red Shoes, Black Kids, Ebony Bones, Los Campesinos!, SixNationState, Cajun Dance Party, Silversun Pickups, Foals, Vampire Weekend, The Hoosiers, Adele, Duffy, Operator Please, Holy Fuck, Slagsmålsklubben, Robyn, Shantel, Lightspeed Champion, Pete & The Pirates, Jens Lekman, Caribou, Black Mountain, Sons & Daughters, Babyshambles, Nick Cave & The Bad Seeds, Portishead, NOFX, Franz Ferdinand, Death Cab For Cutie, Hot Chip, dEUS, The Mars Volta, Raconteurs, Elbow, Breeders, Voicst, Claw Boys Claw, Moke, Bloody Honkies, Sugarettes, Nobody Beats the Drum, Leaf, A Silent Express, The Wombats, Floggin Molly, RATM, The Kooks, The Hives, N*E*R*D, Sigur Rósquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb zelfs al bevestigingen gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yeasayer, The National, Iron & Wine, Okkervil River, British Sea Power, Blood Red Shoes, Black Kids, Ebony Bones, Los Campesinos!, SixNationState, Cajun Dance Party, Silversun Pickups, Foals, Vampire Weekend, The Hoosiers, Adele, Duffy, Operator Please, Holy Fuck, Slagsmålsklubben, Robyn, Shantel, Lightspeed Champion, Pete & The Pirates, Jens Lekman, Caribou, Black Mountain, Sons & Daughters, Babyshambles, Nick Cave & The Bad Seeds, Portishead, NOFX, Franz Ferdinand, Death Cab For Cutie, Hot Chip, dEUS, The Mars Volta, Raconteurs, Elbow, Breeders, Voicst, Claw Boys Claw, Moke, Bloody Honkies, Sugarettes, Nobody Beats the Drum, Leaf, A Silent Express, The Wombats, Floggin Molly, RATM, The Kooks, The Hives, N*E*R*D, Sigur Rós
Misschien in de OP plaatsen, lees niet alle topicsquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al bevestigingen gedaan.
die was ik nog vergeten iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volbeat & Band of Horses.
ik heb op Pinkpop ooit 93% van het veld zien springen enzo op Limp Bizkit, ik hoop niet dat voortaan de graadmeter isquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de Alpha in het geheel zien dansen nee. Wel genieten van muziek maar echt dansen en uit je dak gaan. Het is misschien achterhaald maar voor mij was het de eerste keer dat ik de Prodigy zag. Zeker toen Out of Space in de 2e encore kwam.![]()
Maar ik heb ook een zwak voor het oude materiaal van Prodigy.
en Goldfrappquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yeasayer, The National, Iron & Wine, Okkervil River, British Sea Power, Blood Red Shoes, Black Kids, Ebony Bones, Los Campesinos!, SixNationState, Cajun Dance Party, Silversun Pickups, Foals, Vampire Weekend, The Hoosiers, Adele, Duffy, Operator Please, Holy Fuck, Slagsmålsklubben, Robyn, Shantel, Lightspeed Champion, Pete & The Pirates, Jens Lekman, Caribou, Black Mountain, Sons & Daughters, Babyshambles, Nick Cave & The Bad Seeds, Portishead, NOFX, Franz Ferdinand, Death Cab For Cutie, Hot Chip, dEUS, The Mars Volta, Raconteurs, Elbow, Breeders, Voicst, Claw Boys Claw, Moke, Bloody Honkies, Sugarettes, Nobody Beats the Drum, Leaf, A Silent Express, The Wombats, Floggin Molly, RATM, The Kooks, The Hives, N*E*R*D, Sigur Rós
vorige keer op Lowlands was datquote:
Nick Cave was de vorige keer op Lowlandsquote:
quote:Hogepriester Nick Cave verdrijft de demonen
Waanzinnige show van de wijze oermens in maatpak
Hey chagrijn, wat bedoel je met 'ik vond Nick Cave leuker bij The Birthday Party'? Heb jij wel naar de wijze lessen in gospelvorm geluisterd van vuurspuwer Cave? Ja, jij daar, miezerige chagrijn, hoezo 'Nick Cave is zo kalm geworden'? The Beast It Cometh, Cometh Down! Inderdaad, in maatpak en met goede musici. Nick Cave op Lowlands: een broeierige nachtclubsfeer met flarden uit het Oude Testament op de vloer.
(Afbeelding: Nick Cave and the bad seeds)
Nick Cave and the bad seeds
CONCERT
Nick Cave And The Bad Seeds, Grolsch tent, zondag 21 augustus Lowlands 2005
MUZIEK
Nick Cave is een genre op zich. Het is werk van het beest en de engel, de priester en de Judas. Nick Cave and the Bad Seeds live anno 2005 betekent stemmige ballads, spuwende preken van dan weer een lenige maffiabaas en dan weer een godvrezende apostel, waarbij de nadruk ligt op de parabels van Abattoir Blues/The Lyre of Orpheus. Begeleid door zware piano, orgel, achtergrondzangeressen, bas, twee drummers, Dirty Three's Warren Ellis' viool en Mick Harvey op gitaar. Vanavond horen we verder de naderende donder van The Firstborn is Dead, de oververhitte wanhoopskreten uit de kelders van Sao Paolo ten tijden van Let Love In en The Good Son en zien we danspasjes van Stagger Lee.
PLUS
Het apocalyptische 'Get Ready For Love' ramt gelijk de haringen uit de Grolschtent. Praise Him! Praise Him! Als een slang kruipt hij, als een bezetene schopt hij. In een opstelling die doet denken aan de droomsequenties uit Twin Peaks, compleet met donkere gordijnen, rood licht en mysterieuze gromgeluiden uit de instrumenten. Het snoer van de microfoon is altijd te kort, maar het kan Cave niets schelen. Het waanzinnige vuur laait overal, geen tijd voor zulke onzin. Hé jij, jongen van 16 met je Korn-shirt, hé jij, andere scepticus: ben je nog niet bekeerd door de blarentong van King Ink? De kalende plek op Caves achterhoofd en de inhammen zijn de enige nadelige tekenen van ouderdom, verder is het alleen maar goed dat de demoon van The Birthday party nu tot wasdom is geworden en laat zien nog altijd niet overbodig en gearriveerd te zijn. En wee degene die daar aan twijfelt, Cave komt je achterna met zijn bezwerende stem die de tropenkoorts uit de diepe palmbossen brengt. Deanna, The Weeping Song, een orgastisch There She Goes, My Beautiful world. Deins terug voor die Red Right Hand! Stagger Lee en The Mercy Seat vormen de hoogtepunten van de dienst. De pesterijen van Cave aan het adres van bebaarde violist Warren Ellis (handdoek in zijn gezicht gooien) waren schijn; wat een goede begeleidingsband. En 'Oh Children' was opgedragen aan ons allemaal, de kinderen van de entertainende toortsdrager uit het schaduwrijk.
MIN
Die jongen in een Korn T-shirt die mompelde: 'wat een kutherrie'. De lelijke Grolsch reclame. Waarom stonden zoveel mensen apathisch toe te kijken in plaats van mee te deinen en te brullen? En natuurlijk is Lowlands met haar alledaagse trivialiteiten als plastic munten, lauwe pizza en stand-up-comedians geen bodem voor Koning Cave. De mysterieuze circustent uit de tv-serie Carnivàle
of een spooktheater in het hart van Rio De Janeiro zou eervoller zijn.
CONCLUSIE:
Amen.
CIJFER
9.8
Doet u mij juist maar Alicia Keysquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Alles behalve Alicia Keys mag langskomen en dan dus echt iedereen! Wat een leuke bands!
Leven die nog?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:41 schreef super-muffin het volgende:
met de Meat Puppets en Portishead ben ik al blij!
Roger Waters is onwaarschijnlijk. Die gast heeft zoveel electronica, vraagt verschrikkelijk veel geld en speelt zo lang dat het voor een festival als Lowlands het niet mogelijk is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:13 schreef Aoristus het volgende:
Mijn kaartje is in de vroegevogelbestelling. Volgens mij kan ik niet meer terug.
Nick Cave en Depressed Mode moeten er dan wel zijn natuurlijk. Als het even kan Roger Waters ook
dachten we dat van Iggy ook niet?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Roger Waters is onwaarschijnlijk. Die gast heeft zoveel electronica, vraagt verschrikkelijk veel geld en speelt zo lang dat het voor een festival als Lowlands het niet mogelijk is.
Neequote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dachten we dat van Iggy ook niet?
Nee, voor Iggy is er een fractie betaald van wat er voor RW betaald zal moeten worden. Daarnaast past Iggy een stuk meer in het LL-plaatje dan RW, die is meer op z'n plaats op 't Arrow Festival.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dachten we dat van Iggy ook niet?
Je denkt als een mojomanquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, voor Iggy is er een fractie betaald van wat er voor RW betaald zal moeten worden. Daarnaast past Iggy een stuk meer in het LL-plaatje dan RW, die is meer op z'n plaats op 't Arrow Festival.
Inderdaad, niks meer aan toe te voegen, Out of Space was echtquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:27 schreef Reddiablo het volgende:
het was op zich niet goed, maar iedereen ging los - heerlijk! Blij dat ik erbij was!
http://www.youtube.com/watch?v=fzPSjAkzpiUquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, niks meer aan toe te voegen, Out of Space was echt![]()
Iedereen mee zingen.
Alpha zing uit volle borst Out of Space toen de Prodigy weggingen. Dat was gewoon magisch. Iedereen de beat stampen en zingen. Ik kreeg toen echt rillingen. Dat ze deze er dan als tweede encore erin gooien was het toetje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:37 schreef mouzzer het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fzPSjAkzpiU
geweldig als men door heeft dat het Out of Space is
The Jesus and Mary Chainquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:36 schreef mouzzer het volgende:
Summersonic in Japan heeft de eerste namen bekend gemaakt, Summersonic is 8,9,10 augustus en meestal kwamen bands na Summersonic richting Europa voor festival, dan zouden dit kanshebbers voor Lowlands kunnen zijn:
[ afbeelding ]
Met jou kan ik praten! Die mogen allemaal komen inderdaad!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:33 schreef fathank het volgende:
Ik wil Typhoon, Sven Wittekind, Miss Djaxx, Noisia, Chemical Brothers, Kees van Hondt, Ben Sims en nog veel meer. Helaas zullen er maar heel weinig tot geen van komen gok ik
In 2005 hing er inderdaad een andere sfeer op LL, heb toen ook diverse aanvaringen gehad met agressieve mensenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:23 schreef MaJo het volgende:
Ik vond het optreden van the Prodigy in 2005 ook minder. Niet qua muziek want dat is vet maar er hing zo'n agressieve sfeer. Toen ik bijna een klap op mijn bek kreeg omdat ik tegen iemand aanliep ben ik weggegaan![]()
Dan kom ik je wel troosten, ik vind het ook maar een aggenebbesj-band!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:26 schreef CherryLips het volgende:
als nickelback komt ga ik in m'n tentje liggen huilen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:36 schreef Coiler het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=P7F3O6WYfHQ&feature=related
Ik neem stenen mee als ze komen
Damn, had je dat niet een paar jaar geleden kunnen vertellen (2002 volgens mij), dat had een hoop ergernissen gescheeld. Wat was dat een dramatisch slecht optreden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:36 schreef Coiler het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=P7F3O6WYfHQ&feature=related
Ik neem stenen mee als ze komen
Ga ik liever ergens een andere band kijkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn, had je dat niet een paar jaar geleden kunnen vertellen (2002 volgens mij), dat had een hoop ergernissen gescheeld. Wat was dat een dramatisch slecht optreden.
Als ze dit jaar weer komen ga ik vooraan staan en ze keihard uitlachen.
tokyo hotelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:06 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ga ik liever ergens een andere band kijken
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als Ice Cube komt neem ik Lange Frans mee
Achja, voor de benodigde techno ga ik wel naar Awakenings Festival (en over 3 weken UK specialquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:30 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Die mogen allemaal komen inderdaad!
Dat zou wel erg lekker zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:05 schreef Longmen het volgende:
Wolfmother en dEUS zouden wel eens kunnen komen. Beide een nieuwe CD dit jaar.
Op Deus.be is de nieuwe single te horen (the architect) klinkt erg fijn.quote:
Wolfmother hoop ik zeker op. Dat was mijn beste opening ooitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:05 schreef Longmen het volgende:
Wolfmother en dEUS zouden wel eens kunnen komen. Beide een nieuwe CD dit jaar.
Heb ff gevraagd offie updates wil doorgeven via fotoboek en dat doet iequote:Op donderdag 28 februari 2008 19:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
Kan iemand misschien even D_A bellen voor de echte geruchten en bevestigingen?
Hadden ze die niet al?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:26 schreef PastoorPeter het volgende:
Hadouken! is ook een kanshebber, komen een van dezer maanden met hun debuut album.
Ik ga naar ze toe in de Ekko in Utrecht 29 maart. Het is zulke slechte muziek, maar het wordt wel een leuk feestje denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:10 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hadden ze die niet al?
Onee toch niet![]()
Tringtringquote:
quote:Het Lowlands Festival gaat volgens een interview in de Metro met Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg dit jaar flink op de schop.
Het festival dat van 15 t/m 17 augustus gehouden wordt, komt weer op de proppen met dans en theater (vorig jaar geschrapt) en geeft beginnende muzikale acts meer ruimte. Om dit te realiseren komt de Charlie tent terug, verhuizen de Lowlands University en het literatuur- en filmprogramma en komt er een tweede Echo tent.
De Metro komt ook met de eerste artiesten voor Lowlands 2008. Op het programma staan: Asakusa Jinta, Killswitch Engage en The National. Verder zal tonoeelgroep Amsterdam hun voorstelling "De Toneelbibliotheek" uitvoeren en is daar Helmert Woudenberg met "Fortuyn" en "Laatste Nachtmerrie" van Doldron.
ja, dat hoorde ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 09:06 schreef Reddiablo het volgende:
Vandaag worden er toch een lading acts officieel bekend gemaakt????
quote:Lowlands ParadiseHet Lowlands Festival gaat volgens een interview in de Metro met Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg dit jaar flink op de schop.
Het festival dat van 15 t/m 17 augustus gehouden wordt, komt weer op de proppen met dans en theater (vorig jaar geschrapt) en geeft beginnende muzikale acts meer ruimte. Om dit te realiseren komt de Charlie tent terug, verhuizen de Lowlands University en het literatuur- en filmprogramma en komt er een tweede Echo tent.
De Metro komt ook met de eerste artiesten voor Lowlands 2008. Op het programma staan: Asakusa Jinta, Killswitch Engage en The National. Verder zal tonoeelgroep Amsterdam hun voorstelling "De Toneelbibliotheek" uitvoeren en is daar Helmert Woudenberg met "Fortuyn" en "Laatste Nachtmerrie" van Doldron.
Zoals altijd houdt Festivalinfo precies bij welke bands er voor Lowlands bevestigd zijn!
Je hebt de eerste officiele acts al genoemdquote:Op maandag 3 maart 2008 09:06 schreef Reddiablo het volgende:
KSE!!! Heeeeeeeeeeeeeerlijk
Asakusa Jinta ken ik niet, maar een soort van big-band ska ensemble als ik het goed begrijp.... The National ken ik trouwens ook niet echt, ook maar eens checken.... kunnen weleens leuke bandjes zijn
Vandaag worden er toch een lading acts officieel bekend gemaakt????
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je hebt bijna een half jaar de tijd om voor die dag vrij te nemen. Dat moet toch wel lukken?
Nee eind augustusquote:Op maandag 3 maart 2008 10:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Scholen beginnen toch meestal pas in september?
in die categorie zie ik eerder kanshebbers tusse GEM, Voicst, The Madd, The Hospital Bombers of Triggerfinger (Vlaams, maar toch) komen.. en wellicht Solo als die hun album nog af gaan maken dit jaarquote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef Longmen het volgende:
Johan, Voicst en zZz als Nederlandse bijdrage zou ook mooi zijn.
Voicst durf ik andermans linkerhand om te wedden dat ze er staan. Verder is het eerst maar even afwachten wie er een Essent Award gaan krijgen. Er is zo veel Nederlands aanbod dit jaar dat het echt koffiedik kijken is. Alleen Extince kun je donder op zeggen dat hij het Top Notchblok gaat headlinen (en dan is de kans erg groot dat iig Kempi en Miker G ook meedoen).quote:Op maandag 3 maart 2008 13:12 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
in die categorie zie ik eerder kanshebbers tusse GEM, Voicst, The Madd, The Hospital Bombers of Triggerfinger komen.. en wellicht Solo als die hun album nog af gaan maken dit jaar
Extincequote:Op maandag 3 maart 2008 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voicst durf ik andermans linkerhand om te wedden dat ze er staan. Verder is het eerst maar even afwachten wie er een Essent Award gaan krijgen. Er is zo veel Nederlands aanbod dit jaar dat het echt koffiedik kijken is. Alleen Extince kun je donder op zeggen dat hij het Top Notchblok gaat headlinen (en dan is de kans erg groot dat iig Kempi en Miker G ook meedoen).
En Machinefabriek verwacht ik wel in de X-Ray, eventueel in combo met wat van z'n vriendjes.
Volgens de Metro van vandaag is Essent gestopt met de award.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voicst durf ik andermans linkerhand om te wedden dat ze er staan. Verder is het eerst maar even afwachten wie er een Essent Award gaan krijgen. Er is zo veel Nederlands aanbod dit jaar dat het echt koffiedik kijken is. Alleen Extince kun je donder op zeggen dat hij het Top Notchblok gaat headlinen (en dan is de kans erg groot dat iig Kempi en Miker G ook meedoen).
En Machinefabriek verwacht ik wel in de X-Ray, eventueel in combo met wat van z'n vriendjes.
Ik zie het nu ook staan op de Essent Awards-site. Zonde.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens de Metro van vandaag is Essent gestopt met de award.
Lowlands wil echter wel doorgaan met (nieuwe) kleinere Nederlandse bandjes te laten spelen. Ik stem voor Ponoka en At the close of every day (hebben net een nieuwe cd uit "Troostprijs').
In het Top Notchblok staan doorgaans de artiesten die een nieuw album moeten promoten, Typhoon zal er dus niet te verwachten zijn. Als ik snel even kijk zijn Kempi, Winne, U-Niq en Appa kanshebber. En Miker G zal als ie niet in de goot ligt ongetwijfeld even opkomen draven als gast van Extince.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Extince. Laat Kempi aub wegblijven. Laat Typhoon ook maar komen, die weet hoe die een tent op zn kop moet zetten
.
Ponoka is goed inderdaad. Of Silence is Sexy.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens de Metro van vandaag is Essent gestopt met de award.
Lowlands wil echter wel doorgaan met (nieuwe) kleinere Nederlandse bandjes te laten spelen. Ik stem voor Ponoka en At the close of every day (hebben net een nieuwe cd uit "Troostprijs').
nou vernieuwend hoor, Charlie en Echo 2 hadden we jaren terug alquote:
quote:Lowlands.nl is in onderhoud
Momenteel zijn we bezig met een update van de site
Nog even geduld please...
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Spanning ende sensatie trouwens:
[..]
Ik vond het een kutplek, stoorde de andere tenten enorm qua geluid en dat stuk was een mooie doorlooproute die dus onbruikbaar was. Maar beter dan een mini-tent bij de Alpha erbij.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:08 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad zet de Charlie maar weer daar neer, heerlijke plekleuk tribunetje erbij
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:18 schreef Mathijz het volgende:
Kan iedereen die radiohead in dit topic zegt niet een error krijgen![]()
Niet nodig want de namen zijn al bekend gemaakt: Asakusa Jinta, Killswitch Engage en The Nationalquote:Op maandag 3 maart 2008 14:47 schreef Toad het volgende:
Nou, ben ik om die namen al een uur aan het F5-en.
ja, F5'en op Fok!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet nodig want de namen zijn al bekend gemaakt: Asakusa Jinta, Killswitch Engage en The National
Nu kan je je tijd weer nuttig besteden
Dat heeft ie idd al vaker geroepen.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef -Sum- het volgende:
D_A zei in fotoboek trouwens: Band of horses ? en Volbeat
Hun podium past niet in de tent. Hetzelfde voor Daft Punk. Erg jammer maar helaas!quote:
Het buitenpodium met onbekendere bandjes. Dit jaar is het gewoon het Essent Podium...quote:
Oh, dat is wel een goede ja. Alleen Daft Punk gaat hun podium dat ze bij de Alive tour gebruikt hadden niet meer gebruiken. Laatste keer was de laatste gig in Australië. Meende ik dan.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hun podium past niet in de tent. Hetzelfde voor Daft Punk. Erg jammer maar helaas!
Ik zet ook in op Voicstquote:Op maandag 3 maart 2008 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
*aait texelse boys tshirtquote:Op maandag 3 maart 2008 19:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Beter komen de Texelse Boys weer terug
King Jack is toch een Australisch bandje?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zet ook in op VoicstLeaf zou ook best kunnen, die worden ook steeds populairder. En misschien een bandje als Two Way Radio, nog niet zo heel bekend maar ook up and coming. Als we het dan over Nederlandse bands hebben die wat onbekender zijn doe mij dan maar INFA of King Jack
Misschien dat er ook een australische King Jack bestaat maar die ik bedoel zijn Nederlandsquote:Op maandag 3 maart 2008 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
King Jack is toch een Australisch bandje?
Zijn ze ookquote:Op maandag 3 maart 2008 20:11 schreef frame-saw het volgende:
Hé ik ken mensen die in King Jack spelen, dacht dat ze nog vrij onbekend waren.
Hehe viel het erg op dat ik het unsigned rijtje afgingquote:Op maandag 3 maart 2008 20:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
CHarlie gaat gewoon weer goed worden. Het aantal goede nieuwe Nederlandse bandjes is gestaag aan het groeien gelukkig. King Jack, INFA, TWR, SAT2D.. doe mij al die Unsigned bandjes maar.
Ja ik dacht dus echt regionaal, zoals wel meerdere bandjes. Ze hebben zelfs al in Paradiso opgetreden, wauw.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn ze ookIk heb het dan ook over onbekende Nederlandse bandjes die ik vet vind
Wie ken je dan?
Ze zaten vorige week maandag in de Wereld Draait Door dus dat regionale beginnen ze wel te overstijgenquote:Op maandag 3 maart 2008 20:23 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus echt regionaal, zoals wel meerdere bandjes. Ze hebben zelfs al in Paradiso opgetreden, wauw.
Ik ken ze niet echt bij naam maar 3 vd 4 hebben mij op school gezeten en met een paar wel eens een praatje gemaakt.
Machinefabriekquote:Op maandag 3 maart 2008 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als begeleidingsband breek je doorgaans niet door in Nederlandquote:Op maandag 3 maart 2008 20:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ach ja.. kans kans... ze spelen ook als begeleidingsband bij Anouk. Beetje amateuristish zo ik heb gehoord (anouk neemt ze echt mee op sleeptouw), maar voor hun wel vet dat ze mogen spelen.
Met u kan ik praten. Dit wordt de 4e keer dat ik ga en altijd is me het Texelse Boys/X-Ray gebeuren erg bevallen. Chris Clark, DJ Rupture, DJ Elephant Power, aardig wat dubstep ook gehoord. Alleen Apparat en band vond ik daar heel erg tegen vallen.quote:
Als dit komt, trek ik mijn haren uit van gelukquote:Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef Longmen het volgende:
Hier nog maar even het geruchtenlijstje van Graz.nl
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Iron Maiden
Moke
Oasis
The Kooks
White Stripes
De xray is nooit meer zo tof geweest als toen het de Texelse Boys hangout was, dikke 8bit electroquote:Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef Agatorgother het volgende:
[..]
Met u kan ik praten. Dit wordt de 4e keer dat ik ga en altijd is me het Texelse Boys/X-Ray gebeuren erg bevallen. Chris Clark, DJ Rupture, DJ Elephant Power, aardig wat dubstep ook gehoord. Alleen Apparat en band vond ik daar heel erg tegen vallen.
quote::
Lowlandsfestival gaat op de schop
door Jochem Geerdink
Geplaatst op maandag 3 maart 2008 om 09:39
• Dans en theater keren terug • Twee extra tenten op festival
De opzet van Lowlands wijzigt drastisch. Het festival krijgt twee extra tenten, dans en theater keren terug en het programma wordt fors uitgebreid.
Na vier jaar afwezigheid keren dans en theater terug op Lowlands. Daarnaast krijgt het festival twee extra tenten. Dat bevestigt directeur Eric van Eerdenburg gisteren aan Metro.
Theater en dans waren voor het laatst in 2004 op Lowlands te bewonderen. Besloten werd met de productioneel dure onderdelen te stoppen omdat subsidie werd stopgezet. Krijgt Lowlands nu weer overheidssteun? “Nee”, zegt Van Eerdenburg. “Wij zijn het gezeik met de diverse instanties spuugzat, maar tegelijkertijd willen wij ons publiek tegemoet komen. Dans en theater werden door hen altijd erg goed gewaardeerd.”
Naast de terugkeer van dans en theater op Lowlands, investeert het festival ook meer in “bandjes aan de onderkant”.
Beginnende en debuterende muzikale acts krijgen dit jaar weer een kans op Lowlands. De Charlie-tent wordt in ere hersteld, waardoor er plaats is voor een stuk of twintig van dergelijke bands. “Dan heb je het over acts aan de onderkant, waarvoor de India-tent te groot is”, zegt festivaldirecteur Eric van Eerdenburg.
De Charlie komt op de plaats waar voorheen de Essent-tent stond. “Het energiebedrijf is gestopt met de gelijknamige award”, legt Van Eerdenburg uit. De vijf winnaars van de Essent Award werden beloond met een optreden op Lowlands. “Ondanks dat de award is afgeschaft, houden wij de traditie van vijf debuterende Nederlandse bands in stand”, zegt de festivaldirecteur.
Daarnaast verhuizen Lowlands University en het literatuur- en het filmprogramma. Dat heeft te maken met uitbreiding en de terugkeer van dans en theater. Zo komt er een tweede Echo-tent, waarin plaats is voor 650 bezoekers. Van Eerdenburg: “In Echo2 wordt overdag het literatuurprogramma gehouden en ’s avonds en ’s nachts staan eigenzinnige films op het programma.” De tent is een aanvulling op Echo1, waar overdag Lowlands University gepresenteerd wordt en in de avond- en nachtelijke uren als vanouds een filmprogramma plaatsvindt.
Eerste namen vandaag bekend
Opzet. Met het bekendmaken van de nieuwe opzet, worden vanmiddag op www.lowlands.nl ook de eerste namen bekendgemaakt. Op theatergebied zijn dat Toneelgroep Amsterdam met hun voorstelling De Toneelbibliotheek, Helmert Woudenberg met Fortuyn en Laatste Nachtmerrie van Laura van Dolron. Van de muzikale acts die Lowlands presenteert, is vooralsnog alleen de komst van Asakusa Jinta (foto) uit Japan en de Amerikaanse bands Killswitch Engage en The National zeker. Meer namen volgen zodra deze definitief zijn. Festivaldirecteur Eric van Eerdenburg verwacht de eerste headliners nog voor Pinkpop te kunnen bekendmaken.
ojaquote:Festivaldirecteur Eric van Eerdenburg verwacht de eerste headliners nog voor Pinkpop te kunnen bekendmaken.
PP zijn toch "alleen" de weekendkaarten uitverkocht?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojanu Pinkpop al uitverkocht is hoeven ze daar geen rekening meer mee te houden
DIt ligt allemaal ver boven budget van LoLa, zeker nu ze weer meer culturele shit gaan doen, dus denk dat je bands als Maiden, Foo Fighters, Underworld, of combinaties daarvan wel op je buik kan schrijven... Ze geven juist aan wat meer underground en onbekende shit te willen promoten dan voor de stadionacts als Maiden en Foo's te gaan....quote:Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef Longmen het volgende:
Hier nog maar even het geruchtenlijstje van Graz.nl
Blood Red Shoes
Cat Power
Claw Boys Claw
Counting Crows
Crookers (al op Pukkelpop volgens bandsite / myspace)
Danko Jones
dEUS
Extince
Fixkes
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Gem
Goldfrapp
Hooverphonic
Hot Chip
I Am Kloot
Illicit
Infadels
Iron Maiden
Jamie Lidell
Jawat
Jerboa
Jeremy's
Klaxons
Krezip
Ladytron
Leaf
Moke
Mylo
Oasis
Nada Surf
Portishead
Presidents of the USA
Puscifer
Radiohead
Ripchord
Sandra Nasic
Serj Tankian
Scars On Broadway
Shantel
Silkstone
The Bloody Beetroots (al op Pukkelpop volgens bandsite / myspace)
The Hoosiers
The Kooks
The Mars Volta
The Quotes
The Raconteurs
The Tellers
The Unseen (al op Pukkelpop volgens bandsite / myspace)
Thunderheist
dj Tocadisco (al op Pukkelpop volgens bandsite / myspace)
Triggerfinger
Uffie
Underworld
Vampire Weekend
Van Katoen
Voicst
White Stripes
Yeasayer
dat klopt maar die laatste dagkaarten gaan er ook nog wel uit, jaren teurg moest er echt rekening gehouden worden dat ze de kaartverkoop van Pinkpop niet in het vaarwater zatenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PP zijn toch "alleen" de weekendkaarten uitverkocht?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:54 schreef SicSicSics het volgende:
Killswitch Engage!!! Ik kom!
Ow wacht... ik kwam al!
Als Maiden ook komt ga ik heel veel bier drinken! Als Maiden niet komt... ook!
Alfa bierquote:Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DIt ligt allemaal ver boven budget van LoLa, zeker nu ze weer meer culturele shit gaan doen, dus denk dat je bands als Maiden, Foo Fighters, Underworld, of combinaties daarvan wel op je buik kan schrijven... Ze geven juist aan wat meer underground en onbekende shit te willen promoten dan voor de stadionacts als Maiden en Foo's te gaan....
Aron Spectra, ofzoiets heb ik er gezien, wat een bak met herrie, maar toch was het geweldig, dus gast gaat zo los achter z'n draaitefels!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef Agatorgother het volgende:
[..]
Met u kan ik praten. Dit wordt de 4e keer dat ik ga en altijd is me het Texelse Boys/X-Ray gebeuren erg bevallen. Chris Clark, DJ Rupture, DJ Elephant Power, aardig wat dubstep ook gehoord. Alleen Apparat en band vond ik daar heel erg tegen vallen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DIt ligt allemaal ver boven budget van LoLa, zeker nu ze weer meer culturele shit gaan doen, dus denk dat je bands als Maiden, Foo Fighters, Underworld, of combinaties daarvan wel op je buik kan schrijven... Ze geven juist aan wat meer underground en onbekende shit te willen promoten dan voor de stadionacts als Maiden en Foo's te gaan....
Geen Maiden!?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maiden lijkt me niet qua budget uitgesloten, maar vooral omdat die gewoon absoluut niet op Lowlands passen.
Denk het niet. Ze vragen een headlinerwaardige gage en zijn voor de meerderheid van de bezoekers niet interessant. Kun je afschrijven dus. Ze hadden een leuke geweest voor de "rockende oude bokkenspot" (Iggy, Motorhead) op de Grolsch, maar dat is qua prijs dus niet te doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geen Maiden!?![]()
Dat wordt dus bier drinken!
Sir, yes sir!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bier drinken dus![]()
(Ik gok nog steeds op Sex Pistols op de Iggy/Motorhead plek trouwens)
De enige geldige reden om niet te kunnen is een ziekenhuisopname. Alle anderen redenen zijn verkeerd gestelde prioriteiten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:50 schreef peterfan het volgende:
Oh meeeeen, waarom kan ik nou niet jaar?!![]()
Jij kan welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:50 schreef peterfan het volgende:
Oh meeeeen, waarom kan ik nou niet jaar?!![]()
Ik moet rond 18 aug bevallen....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De enige geldige reden om niet te kunnen is een ziekenhuisopname. Alle anderen redenen zijn verkeerd gestelde prioriteiten.
Alleen als het in het ziekenhuis is, anders kan je toch wel gewoon op Lowlands bevallenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik moet rond 18 aug bevallen.....telt ook wel toch?
En dan natuurlijk Charlie noemen (vrouwelijk of mannelijk maakt niks uit)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Alleen als het in het ziekenhuis is, anders kan je toch wel gewoon op Lowlands bevallen![]()
Bij de Alpha, in het gras, in het zonnetje!
Oke, geldige redenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik moet rond 18 aug bevallen.....telt ook wel toch?
Dit zit wel verduveld dicht tegen Lowlands aan...quote:Coldplay, the Sex Pistols and The Verve have been revealed as the headliners for this year’s Summer Sonic festival.
The event will take place on August 9-10 in Tokyo and Osaka, Japan.
Other acts confirmed to join them include The Prodigy, Alicia Keys, Fatboy Slim, Paul Weller, Devo, Spiritualized, Panic At The Disco, New Young Pony Club and The Ting Tings.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze vragen een headlinerwaardige gage en zijn voor de meerderheid van de bezoekers niet interessant. Kun je afschrijven dus. Ze hadden een leuke geweest voor de "rockende oude bokkenspot" (Iggy, Motorhead) op de Grolsch, maar dat is qua prijs dus niet te doen.
Bier drinken dus![]()
(Ik gok nog steeds op Sex Pistols op de Iggy/Motorhead plek trouwens)
Iggy was ook een uitgerangeerde ouwe gek waar de meesten toch even gingen kijken in de hoop een portie leedvermaak mee te pikken....Het jaar daarna stond Iggy op Pinkpop en Motorhead op Lowlands.....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:38 schreef kriele het volgende:
[..]
Sex Pistols zou ik wel heel matig vinden als ze als 'grote' band zouden worden geboekt.
Als Maximum the Hormone komt, ga ik nu een kaartje halen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:36 schreef mouzzer het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |