abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2008 @ 20:02:00 #251
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57134090
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Beter komen de Texelse Boys weer terug
*aait texelse boys tshirt
pi_57134119
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zet ook in op Voicst Leaf zou ook best kunnen, die worden ook steeds populairder. En misschien een bandje als Two Way Radio, nog niet zo heel bekend maar ook up and coming. Als we het dan over Nederlandse bands hebben die wat onbekender zijn doe mij dan maar INFA of King Jack
King Jack is toch een Australisch bandje?
  Moderator maandag 3 maart 2008 @ 20:06:40 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57134219
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:02 schreef SCH het volgende:

[..]

King Jack is toch een Australisch bandje?
Misschien dat er ook een australische King Jack bestaat maar die ik bedoel zijn Nederlands

www.kingjack.nl
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_57134338
Hé ik ken mensen die in King Jack spelen, dacht dat ze nog vrij onbekend waren.
  maandag 3 maart 2008 @ 20:15:45 #255
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57134424
Mag ik Embrace Fire tippen aan de Lowlands organisatie? De Nederlandse At The Drive In
  Moderator maandag 3 maart 2008 @ 20:15:51 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57134428
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:11 schreef frame-saw het volgende:
Hé ik ken mensen die in King Jack spelen, dacht dat ze nog vrij onbekend waren.
Zijn ze ook Ik heb het dan ook over onbekende Nederlandse bandjes die ik vet vind

Wie ken je dan?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 3 maart 2008 @ 20:19:24 #257
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_57134504
CHarlie gaat gewoon weer goed worden. Het aantal goede nieuwe Nederlandse bandjes is gestaag aan het groeien gelukkig. King Jack, INFA, TWR, SAT2D.. doe mij al die Unsigned bandjes maar .
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  Moderator maandag 3 maart 2008 @ 20:21:41 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57134566
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
CHarlie gaat gewoon weer goed worden. Het aantal goede nieuwe Nederlandse bandjes is gestaag aan het groeien gelukkig. King Jack, INFA, TWR, SAT2D.. doe mij al die Unsigned bandjes maar .
Hehe viel het erg op dat ik het unsigned rijtje afging SAT2D is ook erg cool ja, die openen zelfs Pinkpop Maar als ik mag kiezen dan INFA of King Jack. TWR is ook goed maar mij net iets te gelikt
pi_57134624
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zijn ze ook Ik heb het dan ook over onbekende Nederlandse bandjes die ik vet vind

Wie ken je dan?
Ja ik dacht dus echt regionaal, zoals wel meerdere bandjes. Ze hebben zelfs al in Paradiso opgetreden, wauw.

Ik ken ze niet echt bij naam maar 3 vd 4 hebben mij op school gezeten en met een paar wel eens een praatje gemaakt.
pi_57134640
KingJack is ook goed ja.
http://www.myspace.com/unsignedyoungones
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  Moderator maandag 3 maart 2008 @ 20:26:53 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57134705
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:23 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ja ik dacht dus echt regionaal, zoals wel meerdere bandjes. Ze hebben zelfs al in Paradiso opgetreden, wauw.

Ik ken ze niet echt bij naam maar 3 vd 4 hebben mij op school gezeten en met een paar wel eens een praatje gemaakt.
Ze zaten vorige week maandag in de Wereld Draait Door dus dat regionale beginnen ze wel te overstijgen Ze zijn door het unsigned Young Ones project uitgekozen als tallentvolle band en touren daarmee door NL op het moment. Ik heb ze vrijdag gezien in Tivoli de Helling. Wel erg vet om zo'n kans te krijgen als jong bandje
  maandag 3 maart 2008 @ 20:29:54 #262
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_57134776
Ach ja.. kans kans... ze spelen ook als begeleidingsband bij Anouk. Beetje amateuristish zo ik heb gehoord (anouk neemt ze echt mee op sleeptouw), maar voor hun wel vet dat ze mogen spelen.
  maandag 3 maart 2008 @ 20:35:53 #263
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_57134907
quote:
Op maandag 3 maart 2008 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]
En Machinefabriek verwacht ik wel in de X-Ray, eventueel in combo met wat van z'n vriendjes.
Machinefabriek

Ik ben wel erg blij met The National. Nu de eerste namen officieel zijn kan de voorpret ook officieel beginnen!
  Moderator maandag 3 maart 2008 @ 20:38:13 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57134972
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ach ja.. kans kans... ze spelen ook als begeleidingsband bij Anouk. Beetje amateuristish zo ik heb gehoord (anouk neemt ze echt mee op sleeptouw), maar voor hun wel vet dat ze mogen spelen.
Als begeleidingsband breek je doorgaans niet door in Nederland Wel zijn er veel mensen bekend geworden die ooit als begeleider voor een artiest hebben gespeeld, maar dat hebben ze allemaal zelf moeten doen. Dus ja, dit is absoluut een kans voor deze jongens. Overigens spelen maar 2 van hen bij Anouk
pi_57135348
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

*aait texelse boys tshirt
Met u kan ik praten. Dit wordt de 4e keer dat ik ga en altijd is me het Texelse Boys/X-Ray gebeuren erg bevallen. Chris Clark, DJ Rupture, DJ Elephant Power, aardig wat dubstep ook gehoord. Alleen Apparat en band vond ik daar heel erg tegen vallen.
pi_57135424
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef Longmen het volgende:
Hier nog maar even het geruchtenlijstje van Graz.nl

Foo Fighters
Franz Ferdinand
Iron Maiden
Moke
Oasis
The Kooks
White Stripes
Als dit komt, trek ik mijn haren uit van geluk

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2008 20:56:30 ]
  maandag 3 maart 2008 @ 20:56:01 #267
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_57135428
j aok 2. Maar goed. Vooral die Hammond doet het h;m bij de band. Die moet volgens mij eerst nog een uur opwarmen voordat ze hem kunnen gebruiken. Geweldig ding
  maandag 3 maart 2008 @ 22:31:03 #268
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57138193
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef Agatorgother het volgende:

[..]

Met u kan ik praten. Dit wordt de 4e keer dat ik ga en altijd is me het Texelse Boys/X-Ray gebeuren erg bevallen. Chris Clark, DJ Rupture, DJ Elephant Power, aardig wat dubstep ook gehoord. Alleen Apparat en band vond ik daar heel erg tegen vallen.
De xray is nooit meer zo tof geweest als toen het de Texelse Boys hangout was, dikke 8bit electro
  maandag 3 maart 2008 @ 22:37:10 #269
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_57138373
Uit de metro
quote:
:
Lowlandsfestival gaat op de schop
door Jochem Geerdink
Geplaatst op maandag 3 maart 2008 om 09:39

• Dans en theater keren terug • Twee extra tenten op festival

De opzet van Lowlands wijzigt drastisch. Het festival krijgt twee extra tenten, dans en theater keren terug en het programma wordt fors uitgebreid.

Na vier jaar afwezigheid keren dans en theater terug op Lowlands. Daarnaast krijgt het festival twee extra tenten. Dat bevestigt directeur Eric van Eerdenburg gisteren aan Metro.

Theater en dans waren voor het laatst in 2004 op Lowlands te bewonderen. Besloten werd met de productioneel dure onderdelen te stoppen omdat subsidie werd stopgezet. Krijgt Lowlands nu weer overheidssteun? “Nee”, zegt Van Eerdenburg. “Wij zijn het gezeik met de diverse instanties spuugzat, maar tegelijkertijd willen wij ons publiek tegemoet komen. Dans en theater werden door hen altijd erg goed gewaardeerd.”

Naast de terugkeer van dans en theater op Lowlands, investeert het festival ook meer in “bandjes aan de onderkant”.

Beginnende en debuterende muzikale acts krijgen dit jaar weer een kans op Lowlands. De Charlie-tent wordt in ere hersteld, waardoor er plaats is voor een stuk of twintig van dergelijke bands. “Dan heb je het over acts aan de onderkant, waarvoor de India-tent te groot is”, zegt festivaldirecteur Eric van Eerdenburg.

De Charlie komt op de plaats waar voorheen de Essent-tent stond. “Het energiebedrijf is gestopt met de gelijknamige award”, legt Van Eerdenburg uit. De vijf winnaars van de Essent Award werden beloond met een optreden op Lowlands. “Ondanks dat de award is afgeschaft, houden wij de traditie van vijf debuterende Nederlandse bands in stand”, zegt de festivaldirecteur.

Daarnaast verhuizen Lowlands University en het literatuur- en het filmprogramma. Dat heeft te maken met uitbreiding en de terugkeer van dans en theater. Zo komt er een tweede Echo-tent, waarin plaats is voor 650 bezoekers. Van Eerdenburg: “In Echo2 wordt overdag het literatuurprogramma gehouden en ’s avonds en ’s nachts staan eigenzinnige films op het programma.” De tent is een aanvulling op Echo1, waar overdag Lowlands University gepresenteerd wordt en in de avond- en nachtelijke uren als vanouds een filmprogramma plaatsvindt.

Eerste namen vandaag bekend
Opzet. Met het bekendmaken van de nieuwe opzet, worden vanmiddag op www.lowlands.nl ook de eerste namen bekendgemaakt. Op theatergebied zijn dat Toneelgroep Amsterdam met hun voorstelling De Toneelbibliotheek, Helmert Woudenberg met Fortuyn en Laatste Nachtmerrie van Laura van Dolron. Van de muzikale acts die Lowlands presenteert, is vooralsnog alleen de komst van Asakusa Jinta (foto) uit Japan en de Amerikaanse bands Killswitch Engage en The National zeker. Meer namen volgen zodra deze definitief zijn. Festivaldirecteur Eric van Eerdenburg verwacht de eerste headliners nog voor Pinkpop te kunnen bekendmaken.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 maart 2008 @ 22:48:35 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57138661
quote:
Festivaldirecteur Eric van Eerdenburg verwacht de eerste headliners nog voor Pinkpop te kunnen bekendmaken.
oja nu Pinkpop al uitverkocht is hoeven ze daar geen rekening meer mee te houden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 maart 2008 @ 22:52:08 #271
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_57138759
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

oja nu Pinkpop al uitverkocht is hoeven ze daar geen rekening meer mee te houden
PP zijn toch "alleen" de weekendkaarten uitverkocht?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_57138832
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef Longmen het volgende:
Hier nog maar even het geruchtenlijstje van Graz.nl

Blood Red Shoes
Cat Power
Claw Boys Claw
Counting Crows
Crookers (al op Pukkelpop volgens bandsite / myspace)
Danko Jones
dEUS
Extince
Fixkes
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Gem
Goldfrapp
Hooverphonic
Hot Chip
I Am Kloot
Illicit
Infadels
Iron Maiden
Jamie Lidell
Jawat
Jerboa
Jeremy's
Klaxons
Krezip
Ladytron
Leaf
Moke
Mylo
Oasis
Nada Surf
Portishead
Presidents of the USA
Puscifer
Radiohead
Ripchord
Sandra Nasic
Serj Tankian
Scars On Broadway
Shantel
Silkstone
The Bloody Beetroots (al op Pukkelpop volgens bandsite / myspace)
The Hoosiers
The Kooks
The Mars Volta
The Quotes
The Raconteurs
The Tellers
The Unseen (al op Pukkelpop volgens bandsite / myspace)
Thunderheist
dj Tocadisco (al op Pukkelpop volgens bandsite / myspace)
Triggerfinger
Uffie
Underworld
Vampire Weekend
Van Katoen
Voicst
White Stripes
Yeasayer
DIt ligt allemaal ver boven budget van LoLa, zeker nu ze weer meer culturele shit gaan doen, dus denk dat je bands als Maiden, Foo Fighters, Underworld, of combinaties daarvan wel op je buik kan schrijven... Ze geven juist aan wat meer underground en onbekende shit te willen promoten dan voor de stadionacts als Maiden en Foo's te gaan....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 maart 2008 @ 22:55:53 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57138868
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:52 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

PP zijn toch "alleen" de weekendkaarten uitverkocht?
dat klopt maar die laatste dagkaarten gaan er ook nog wel uit, jaren teurg moest er echt rekening gehouden worden dat ze de kaartverkoop van Pinkpop niet in het vaarwater zaten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57139267
Hopelijk kunnen we ook nog enkele invloedrijke oudjes verwachten.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 00:08:16 #275
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_57140864
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:35 schreef kciR het volgende:

[..]

Machinefabriek
Die wil ik érg graag eens zien idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: