Nog niks bekend maar Dark_Angelus heeft een leuk geruchtenlijstje!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:59 schreef Megalomaniac het volgende:
Kaartjes zijn al lang en breed te koop, maar alleen DM is confirmed??
Ach, ik was toch zo ontzettend dronken mee aan het lallen met Take That, The Backstreetboys en The Spicegirls dat ik dat niet eens door heb gehad!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:54 schreef Mathijz het volgende:
Jaren 90 feestje zonder dat de muziek op volume 1 staat
nee, britpop!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:44 schreef SicSicSics het volgende:
Voeg mij ook maar toe, ik kom ook!
Om de stinkende alto uit te hangen, bier te drinken en wiet hasj te roken!
Wishlist:
Veel harde meuk en minder Britpop, mooi weer en een jaren '90 feestje!![]()
Ik word zo moe van de uitwisselbare, 13 in een dozijn, welk bandje staat er nú weer op het podium muziek...quote:
waar dan? het staat niet op rem's homepage in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, tof REM als eerste officieel bevestigd
REM lijkt juist onwaarschijnljk, de zaterdag en zondag spelen ze op Sziget en in Praag en ze staan ook op frequency fm4 (14-16 augustus) zou dus alleen op de vrijdag kunnen maar of ze dan 4 dagen achter elkaar gaan optreden...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik eet m'n pet op als het zo is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Elvis zei het me gister, op Kurt Cobains verjaardagsfeestje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:31 schreef On het volgende:
ik ben heel benieuwd naar de bronnen van al deze primeurs
Ik ga vanavond naar Balkan Beatz!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:58 schreef fathank het volgende:
Ik wil ook weer Kees van Hondt. Jammer dat vorig jaar z'n afscheid was
Waar is dat? Is dat vaker? Praat me bijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Balkan Beatz!!
Dat was echt een geweldige avond! Ik zou zeggen tijd voor een kees van hondt reunie tour op lowlands!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:58 schreef fathank het volgende:
Vanavond in het Kasteel in Alphen a/d Rijn, samen met Mala Vita. Ze zijn momenteel op tour langs de clubs:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar is dat? Is dat vaker? Praat me bij![]()
Wat zou dat mooi zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat zou dat mooi zijn![]()
als het waar was...
Van den toffe!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef icebliss het volgende:
Band die komt: Jaya The Cat.
die zijn toch niet bevestigd?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:41 schreef De Wouzeraar het volgende:
R.E.M.!
En Oasis ook al!
Relaxed!
Al lang toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die zijn toch niet bevestigd?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:09 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ach slechter dan die van pinkpop kan niet
Racoon op Lowlands?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:06 schreef BlackRebel het volgende:
ik gok op racoon, kane en nog wat slechte nederlandse meuk..... die spelen tegelijkertijd met enkele goeie bands die nog bevestigd moeten worden....
Racoon, Lowlands 2000, Lowlands 2005quote:Op zondag 24 februari 2008 16:55 schreef icebliss het volgende:
Zelfde categorie als Krezip, Di-Rect, The Sheer, etc etc. Zullen nimmer op Lowlands staan.
De elende van Lowlandsquote:Op zondag 24 februari 2008 17:23 schreef icebliss het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het publiek zou reageren. Vijf man en een half schaap in de tent, bierregens en boegeroep of een massale invasie van Kane fans?
Ik moest ook meteen denken aan Bospop. Daar heeft de organisatie het voor elkaar gekregen om Kane te programmeren tussen Therapy? en Suicidal Tendencies.quote:
crisis ik dacht dat ik een jankerd wasquote:
koude kuttent? Zet hem dan beter opquote:Op zondag 24 februari 2008 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
crisis ik dacht dat ik een jankerd was.
heb me vorig jaar enorm vermaakt op LL, in een koude kuttent, vier dagen niet gescheten of gedoucht, in de verdrukking gekomen, veel gesjouwd en gelopen, maar ik heb het enorm naar m'n zin gehad.
Radiohead sowieso niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat the Wombats wel komen, die komen toch op elk festival dit jaarVerder zet ik in op Voicst, Chemical Brothers, The Hives, Kate Nash, the Gossip, Radiohead en Rage against the Machine.
RATM lijkt me ook onwaarschijnlijk. En Kate Nash lijkt me ook niet, die stond er vorig jaar al, staat nu op Pinkpop en is dan ook al 2x voor een cluboptreden in NL geweest.quote:
Mij ook, maar Radiohead is het gewoon 100% zeker aangezien ze dan in de VS tourenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
RATM lijkt me ook onwaarschijnlijk.
er zat in ieder geval geen schimmel inquote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
koude kuttent? Zet hem dan beter op
Was Kate Nash er vorig jaar ook niet al?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat the Wombats wel komen, die komen toch op elk festival dit jaarVerder zet ik in op Voicst, Chemical Brothers, The Hives, Kate Nash, the Gossip, Radiohead en Rage against the Machine.
Textures zal wel komen, album moet tegen die tijd wel af zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:25 schreef Demon_Hunter het volgende:
Komt er nog stampende metal ?
2x achter elkaar zou best kunnen, en aangezien ze bijna alle festivals aandoet dacht ik misschien van welquote:Op maandag 25 februari 2008 00:16 schreef febster het volgende:
[..]
Was Kate Nash er vorig jaar ook niet al?
ho ho, vergeet niet dat Radiohead superhelden zijn met powers die het menselijk brein te boven gaan!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mij ook, maar Radiohead is het gewoon 100% zeker aangezien ze dan in de VS touren
Laten we dan zeker hopen dat de invasie van Dr. Doom dit jaar zal plaats vinden van 15 tm 17 augustusquote:Op maandag 25 februari 2008 02:40 schreef On het volgende:
[..]
ho ho, vergeet niet dat Radiohead superhelden zijn met powers die het menselijk brein te boven gaan!
quote:Op maandag 25 februari 2008 02:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Laten we dan zeker hopen dat de invasie van Dr. Doom dit jaar zal plaats vinden van 15 tm 17 augustus
Wat een zeikwijf zegquote:
Zeikwijfquote:
Net als vorig jaar zeker en het jaar ervoor en ..........quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:15 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb een primeur:
PEARL JAM KOMT! ECHT!!!1!!1!
Dat jaar idd wel lekker lang in de rij gestaan. Enige echte nadeel ervan was dat ik in het donker en eigenlijk al te dronken onze tent moest opzettenquote:
zeer welkomquote:Op maandag 25 februari 2008 14:55 schreef Mathijz het volgende:
Prodigy tourt deze zomer ook weer door europa
3 jaar geleden ook al geweest, was wel een feest, maar zal dan wel weer veel van hetzelfde zijn.quote:
ja, maar toen was ik er niet dus moeten ze gewoon komenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:02 schreef Luni het volgende:
[..]
3 jaar geleden ook al geweest, was wel een feest, maar zal dan wel weer veel van hetzelfde zijn.
Geef ze grote kans voor LL omdat ze niet op Pinkpop staan. Deze zomer touren ze met nieuwe setlist, nieuw album staat in de planning voor release in mei.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:02 schreef Luni het volgende:
[..]
3 jaar geleden ook al geweest, was wel een feest, maar zal dan wel weer veel van hetzelfde zijn.
Anouk werd ook goed ontvangen toch 2 jaar geleden, en dat was op Pinkpop een paar jaar daarvoor toch wel anders, of heb ik het mis?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:23 schreef icebliss het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het publiek zou reageren. Vijf man en een half schaap in de tent, bierregens en boegeroep of een massale invasie van Kane fans?
's nachts in de 24 uurstent regent het ook altijd zweetquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef SirAIC het volgende:
Alleen dat zweet dat naderhand langs het dak naar beneden stroomde... maarja, daar moet je maar niet over nadenken.
Dat is waar, maar het is ook gewoon een beetje klef tentjequote:Op woensdag 27 februari 2008 09:36 schreef skyrebel het volgende:
[..]
's nachts in de 24 uurstent regent het ook altijd zweet
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef SirAIC het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is ook gewoon een beetje klef tentje
Met zo'n feestje vergeet je dat soort dingen!!! The Prodigy was vet!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef SirAIC het volgende:
Prodigy mag van mijn ook wel komen! Weet 2005 nog goed.. wat een feest.
Alleen dat zweet dat naderhand langs het dak naar beneden stroomde... maarja, daar moet je maar niet over nadenken.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:55 schreef Mathijz het volgende:
Prodigy tourt deze zomer ook weer door europa
verzorg jij mijn kaartje?quote:
Teren op oud werk terwijl ze sinds de release van hun laatste cd in 2004 tijdens de optredens maar 1 nummer in orginele versie speeldenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef Agatorgother het volgende:
Prodigy mag van mij lekker wegblijven. Been there, done that. Laatste jaren niks memorabels uitgebracht, blijven teren op hun oude werk.
Nee zo heet de tour elk jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:58 schreef fathank het volgende:
eens.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:47 schreef Longmen het volgende:
En wat mij betreft komen de Bromheads jacket!
Jup, same here. Ik was vroeger helemaal weg van prodigy, maar na fat of the land is er niet veel noemenswaardigs meer uitgekomen. De 2 keer dat ik ze op Lowlands heb gezien, waren behoorlijke afknappers.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef Agatorgother het volgende:
Prodigy mag van mij lekker wegblijven. Been there, done that. Laatste jaren niks memorabels uitgebracht, blijven teren op hun oude werk. Ik zie er het vette niet van in. En als tijdens uitgaan Smack My Bitch Up word gedraaid denk ik, het mag allemaal wel iets origineler. Die tijd hebben we gehad. En dan iedereen nog keihard uit z'n dak gaan ook. Ik ken zoveel soortgelijke muziek die echt veel beter is.
Ik ben een Prodigy hater, sorry
edit: of eerder, gewoon enorm teleurgesteld in de band. Vroeger hadden ze echt nog wel vette muziek, wat ze nu doen heeft gewoon niet zoveel nut meer.
Voor het eerst? Dan weet jij meer (of minder) dan ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:26 schreef chansadres het volgende:
Prodigy was echt een feestje. Voor het eerst dat de hele tent gewoon aan het dansen was. Van voor tot achter.
Ik heb nog nooit de Alpha in het geheel zien dansen nee. Wel genieten van muziek maar echt dansen en uit je dak gaan. Het is misschien achterhaald maar voor mij was het de eerste keer dat ik de Prodigy zag. Zeker toen Out of Space in de 2e encore kwam.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:09 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Voor het eerst? Dan weet jij meer (of minder) dan ik.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:34 schreef mouzzer het volgende:
Sinds vandaag is de Prodigy homepage www.theprodigy.com offline en is er een timer te zien die afloopt tot het live gaan van de nieuwe site volgende week dinsdag. Lowlands zou volgende week met de eerste namen komen. Toeval? I hope not
Alles behalve Alicia Keys mag langskomen en dan dus echt iedereen! Wat een leuke bands!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:36 schreef mouzzer het volgende:
Summersonic in Japan heeft de eerste namen bekend gemaakt, Summersonic is 8,9,10 augustus en meestal kwamen bands na Summersonic richting Europa voor festival, dan zouden dit kanshebbers voor Lowlands kunnen zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:54 schreef peaceman het volgende:
Coldplay![]()
Panic at the disco![]()
The Subways![]()
In de gangenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar blijven de eerste echte serieuze geruchten?
Lekkere muziekquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef Coiler het volgende:
WTF is "We smoke fags" voor een band?
Briljante naamquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef Coiler het volgende:
WTF is "We smoke fags" voor een band?
Yeasayer, The National, Iron & Wine, Okkervil River, British Sea Power, Blood Red Shoes, Black Kids, Ebony Bones, Los Campesinos!, SixNationState, Cajun Dance Party, Silversun Pickups, Foals, Vampire Weekend, The Hoosiers, Adele, Duffy, Operator Please, Holy Fuck, Slagsmålsklubben, Robyn, Shantel, Lightspeed Champion, Pete & The Pirates, Jens Lekman, Caribou, Black Mountain, Sons & Daughters, Babyshambles, Nick Cave & The Bad Seeds, Portishead, NOFX, Franz Ferdinand, Death Cab For Cutie, Hot Chip, dEUS, The Mars Volta, Raconteurs, Elbow, Breeders, Voicst, Claw Boys Claw, Moke, Bloody Honkies, Sugarettes, Nobody Beats the Drum, Leaf, A Silent Express, The Wombats, Floggin Molly, RATM, The Kooks, The Hives, N*E*R*D, Sigur Rósquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb zelfs al bevestigingen gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yeasayer, The National, Iron & Wine, Okkervil River, British Sea Power, Blood Red Shoes, Black Kids, Ebony Bones, Los Campesinos!, SixNationState, Cajun Dance Party, Silversun Pickups, Foals, Vampire Weekend, The Hoosiers, Adele, Duffy, Operator Please, Holy Fuck, Slagsmålsklubben, Robyn, Shantel, Lightspeed Champion, Pete & The Pirates, Jens Lekman, Caribou, Black Mountain, Sons & Daughters, Babyshambles, Nick Cave & The Bad Seeds, Portishead, NOFX, Franz Ferdinand, Death Cab For Cutie, Hot Chip, dEUS, The Mars Volta, Raconteurs, Elbow, Breeders, Voicst, Claw Boys Claw, Moke, Bloody Honkies, Sugarettes, Nobody Beats the Drum, Leaf, A Silent Express, The Wombats, Floggin Molly, RATM, The Kooks, The Hives, N*E*R*D, Sigur Rós
Misschien in de OP plaatsen, lees niet alle topicsquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al bevestigingen gedaan.
die was ik nog vergeten iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volbeat & Band of Horses.
ik heb op Pinkpop ooit 93% van het veld zien springen enzo op Limp Bizkit, ik hoop niet dat voortaan de graadmeter isquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de Alpha in het geheel zien dansen nee. Wel genieten van muziek maar echt dansen en uit je dak gaan. Het is misschien achterhaald maar voor mij was het de eerste keer dat ik de Prodigy zag. Zeker toen Out of Space in de 2e encore kwam.![]()
Maar ik heb ook een zwak voor het oude materiaal van Prodigy.
en Goldfrappquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yeasayer, The National, Iron & Wine, Okkervil River, British Sea Power, Blood Red Shoes, Black Kids, Ebony Bones, Los Campesinos!, SixNationState, Cajun Dance Party, Silversun Pickups, Foals, Vampire Weekend, The Hoosiers, Adele, Duffy, Operator Please, Holy Fuck, Slagsmålsklubben, Robyn, Shantel, Lightspeed Champion, Pete & The Pirates, Jens Lekman, Caribou, Black Mountain, Sons & Daughters, Babyshambles, Nick Cave & The Bad Seeds, Portishead, NOFX, Franz Ferdinand, Death Cab For Cutie, Hot Chip, dEUS, The Mars Volta, Raconteurs, Elbow, Breeders, Voicst, Claw Boys Claw, Moke, Bloody Honkies, Sugarettes, Nobody Beats the Drum, Leaf, A Silent Express, The Wombats, Floggin Molly, RATM, The Kooks, The Hives, N*E*R*D, Sigur Rós
vorige keer op Lowlands was datquote:
Nick Cave was de vorige keer op Lowlandsquote:
quote:Hogepriester Nick Cave verdrijft de demonen
Waanzinnige show van de wijze oermens in maatpak
Hey chagrijn, wat bedoel je met 'ik vond Nick Cave leuker bij The Birthday Party'? Heb jij wel naar de wijze lessen in gospelvorm geluisterd van vuurspuwer Cave? Ja, jij daar, miezerige chagrijn, hoezo 'Nick Cave is zo kalm geworden'? The Beast It Cometh, Cometh Down! Inderdaad, in maatpak en met goede musici. Nick Cave op Lowlands: een broeierige nachtclubsfeer met flarden uit het Oude Testament op de vloer.
(Afbeelding: Nick Cave and the bad seeds)
Nick Cave and the bad seeds
CONCERT
Nick Cave And The Bad Seeds, Grolsch tent, zondag 21 augustus Lowlands 2005
MUZIEK
Nick Cave is een genre op zich. Het is werk van het beest en de engel, de priester en de Judas. Nick Cave and the Bad Seeds live anno 2005 betekent stemmige ballads, spuwende preken van dan weer een lenige maffiabaas en dan weer een godvrezende apostel, waarbij de nadruk ligt op de parabels van Abattoir Blues/The Lyre of Orpheus. Begeleid door zware piano, orgel, achtergrondzangeressen, bas, twee drummers, Dirty Three's Warren Ellis' viool en Mick Harvey op gitaar. Vanavond horen we verder de naderende donder van The Firstborn is Dead, de oververhitte wanhoopskreten uit de kelders van Sao Paolo ten tijden van Let Love In en The Good Son en zien we danspasjes van Stagger Lee.
PLUS
Het apocalyptische 'Get Ready For Love' ramt gelijk de haringen uit de Grolschtent. Praise Him! Praise Him! Als een slang kruipt hij, als een bezetene schopt hij. In een opstelling die doet denken aan de droomsequenties uit Twin Peaks, compleet met donkere gordijnen, rood licht en mysterieuze gromgeluiden uit de instrumenten. Het snoer van de microfoon is altijd te kort, maar het kan Cave niets schelen. Het waanzinnige vuur laait overal, geen tijd voor zulke onzin. Hé jij, jongen van 16 met je Korn-shirt, hé jij, andere scepticus: ben je nog niet bekeerd door de blarentong van King Ink? De kalende plek op Caves achterhoofd en de inhammen zijn de enige nadelige tekenen van ouderdom, verder is het alleen maar goed dat de demoon van The Birthday party nu tot wasdom is geworden en laat zien nog altijd niet overbodig en gearriveerd te zijn. En wee degene die daar aan twijfelt, Cave komt je achterna met zijn bezwerende stem die de tropenkoorts uit de diepe palmbossen brengt. Deanna, The Weeping Song, een orgastisch There She Goes, My Beautiful world. Deins terug voor die Red Right Hand! Stagger Lee en The Mercy Seat vormen de hoogtepunten van de dienst. De pesterijen van Cave aan het adres van bebaarde violist Warren Ellis (handdoek in zijn gezicht gooien) waren schijn; wat een goede begeleidingsband. En 'Oh Children' was opgedragen aan ons allemaal, de kinderen van de entertainende toortsdrager uit het schaduwrijk.
MIN
Die jongen in een Korn T-shirt die mompelde: 'wat een kutherrie'. De lelijke Grolsch reclame. Waarom stonden zoveel mensen apathisch toe te kijken in plaats van mee te deinen en te brullen? En natuurlijk is Lowlands met haar alledaagse trivialiteiten als plastic munten, lauwe pizza en stand-up-comedians geen bodem voor Koning Cave. De mysterieuze circustent uit de tv-serie Carnivàle
of een spooktheater in het hart van Rio De Janeiro zou eervoller zijn.
CONCLUSIE:
Amen.
CIJFER
9.8
Doet u mij juist maar Alicia Keysquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Alles behalve Alicia Keys mag langskomen en dan dus echt iedereen! Wat een leuke bands!
Leven die nog?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:41 schreef super-muffin het volgende:
met de Meat Puppets en Portishead ben ik al blij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |