zeer welkomquote:Op maandag 25 februari 2008 14:55 schreef Mathijz het volgende:
Prodigy tourt deze zomer ook weer door europa
3 jaar geleden ook al geweest, was wel een feest, maar zal dan wel weer veel van hetzelfde zijn.quote:
ja, maar toen was ik er niet dus moeten ze gewoon komenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:02 schreef Luni het volgende:
[..]
3 jaar geleden ook al geweest, was wel een feest, maar zal dan wel weer veel van hetzelfde zijn.
Geef ze grote kans voor LL omdat ze niet op Pinkpop staan. Deze zomer touren ze met nieuwe setlist, nieuw album staat in de planning voor release in mei.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:02 schreef Luni het volgende:
[..]
3 jaar geleden ook al geweest, was wel een feest, maar zal dan wel weer veel van hetzelfde zijn.
Anouk werd ook goed ontvangen toch 2 jaar geleden, en dat was op Pinkpop een paar jaar daarvoor toch wel anders, of heb ik het mis?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:23 schreef icebliss het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het publiek zou reageren. Vijf man en een half schaap in de tent, bierregens en boegeroep of een massale invasie van Kane fans?
's nachts in de 24 uurstent regent het ook altijd zweetquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef SirAIC het volgende:
Alleen dat zweet dat naderhand langs het dak naar beneden stroomde... maarja, daar moet je maar niet over nadenken.
Dat is waar, maar het is ook gewoon een beetje klef tentjequote:Op woensdag 27 februari 2008 09:36 schreef skyrebel het volgende:
[..]
's nachts in de 24 uurstent regent het ook altijd zweet
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef SirAIC het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is ook gewoon een beetje klef tentje
Met zo'n feestje vergeet je dat soort dingen!!! The Prodigy was vet!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef SirAIC het volgende:
Prodigy mag van mijn ook wel komen! Weet 2005 nog goed.. wat een feest.
Alleen dat zweet dat naderhand langs het dak naar beneden stroomde... maarja, daar moet je maar niet over nadenken.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:55 schreef Mathijz het volgende:
Prodigy tourt deze zomer ook weer door europa
verzorg jij mijn kaartje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |